Minä ja moloch ollaaan saatu sellainen arvostus täällä, että haluaisin jakaa sen kaikille.Ymmärrän itse monet asiat nyt muka turhalta, mutta uskossa tehdään paremmin. Käsittääkseni moloch arvostaa ja uskoo minua! Onko joku voinut väitää minulle vastaan?
Terveisin solon1
Minä kerron
kerron totuuden
4
70
Vastaukset
- >=3
0/10
Huono trolli- kerron totuuden
Minä alias kerron totuuden keksin SIIS PARHAIMMAN KOSKA OLEN TÄYSI NOLLA KYMMENESTÄ
OTA JEESUSVASTAAN
Siinähän lässytät. Minulla on oikeassa elämässä sen verran hauskempaa, että pidän mielellään täältä hullujenhuoneelta taukoa. Syksyllä opiskellaan töiden ohella evoluutiobiologiaa, ja se on paljon mielenkiintoisempaa, kuin jauhaa paskaa trollien kanssa.Tulen minä kyllä vielä teitä kiusaamaan, mutta nyt pidän oikeasti lomaa.
- hyvää lomaaa
Lomaa se poissaolosi on meillekin .
Toivotaan molemmille oikein pitkää lomaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841656Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691561Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711298Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691272- 56887
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853- 41836
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791