edulliset juoksukengät

Tiina

Joo, tiedän että halvalla ei saa hyvää. Mutta mitä lenkkareita suosittelisitte jotka olis ees kohtuu hyvät mutta ei maksais ihan maltaita?

21

3745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljon juossut

      maksaa n 50e

    • misu

      miten paljon juokset, millä alustalla, onko ylipronaatiota/supinaatiota...yleensä alle 100 euron ei saa sekä kanta-että päkiävaimennettua kenkää, ainakaan hyvää sellaista, joka aktiivijuoksijalle kävisi. mutta alesta voi saada jopa puoleen hintaan hyvät lenkkarit, jos ei ole pakko olla juuri tämän vuoden malli. kannattaa siis kierrellä urheiluliikkeiden alennusmyynneissä.

    • aku.p

      no tietenkin niken lenkkarit

    • Silweri

      Olen aiemmin juossut asiceilla, mutta nyt kun menin uusia hakemaan, ei lesti sopinut minun jalkaani. Jouduin ostamaan Brooksit. Muitaakseni Adrenaline mallia. On tuntuneet yllättävän hyviltä ottaen huomioon, että maksoi muistaakseni vain 85 eukkoa... En nyt vielä uskalla suositella, kun en ole kovin kauaa juossut noilla, mutta vielä en ole juuri huonoja puolia löytänyt...

    • Rölli

      New Balancet on kuulemma ihan ok ja kohtuu hintaiset.

      • paljon juossut

        Mulla oli 80 luvulla new balancet.
        Olivat hyvät.


      • rölli
        paljon juossut kirjoitti:

        Mulla oli 80 luvulla new balancet.
        Olivat hyvät.

        Inter Sportissa ainakin olen nähnyt.


      • antsa

    • latuko

      saucony fastswitch on kevyt ja hyvä pitkän matkan juoksukenkä, jos ei tarvitse paljoa pronaatiotukea. itse käytin monta vuotta asics trainereita ja nyt olen totaalisen kyllästynyt niihin. sauconeissa on hinta/laatu todella kohdallaan.

    • paljon juossut

      Olin eilen ne jalassa lenkillä. Halvat olivat, mutta ei hyvät jalalle.

      • Running man

        TopSportissa (Myyrmäki) oli vähintään -30% kaikista lopuista tossuista ja suht hyvin hajakokoja. Nyt on hyvä aika ostaa laatutossuja kohtalaisen edullisesti.

        Tarttui Adidaksen juoksutakkikin haaviin samalla -50%. Niitä ei kyllä ollut kun 2 tangolla, ja toinen vielä oikeeta kokoa.


    • assi

      Älkää hyvät ihmiset pilatko jalkojanne halvoilla eli huonoilla kengillä!!!
      Tämä on juuri se kohta josta EI SAA säästää. Kenkien tulee olla kunnolliset jos juoksee useamman kerran viikossa. Olen itse työkseni hoitanut ihmisten jalkoja ja tiedän mitä tarkoitukseen sopimaton kenkä jaloille tekee. ( vaivasen luut, vasara varpaat , kynsisieni , erilaiset virhe asennot jne...) Ja eikä vain jaloille vaan jaloista kaikki vaivat keijastuu koko kehoon. ( penikkatauti, selkävaiviat jne...)
      Siis hanki kunnolliset kengät ja terveytesi säästyy myös.

      • Anonyymi

        Vaan millaiset siis on hyvät? Pliis ei yksittäisten merkkien/mallien puffeja vaan kriteereitä: mistä tunnistan hyvät juoksukengät (aloittelijana kävelen ainakin puolet lenkkiajasta, lenkit paljolti asvaltilla)


    • Anonyymi

      Itse suosin kiertolöysiä juoksutossuja.

    • Anonyymi

      Käytän Adidaksen ultraboosteja, koska niissä on hyvä vaimennus, joka riittää nyös pitkille lenkeille. Niitä saa melko edullisesti jostain alesta, esim. Zalandolta.

    • Anonyymi

      Kengän tulee istua napakasti jalkaan eli liika leveys on pahasta. Toinen tärkeä asia on kimmosuuden tunne eli pullamainen pehmeys väsyttää. Kummat tuet voit unohtaa, mikäli sinulla ei ole todella suurta asentovirhettä. Eli neutraali tossu on se, jota kannattaa hakea, näe vaivaa ja tsekkaa poistot, hyvällä tuurilla hyvä tossu irtoaa reilusti alle 100 euroa.

    • Anonyymi

      Boston 8 kenkää saa nyt alta satasen. Aivan loistava juoksukenkä.

    • Anonyymi

      Adidaksella on myös hyvä Bostonin tyyppinen vähän halvempi kenkä, Tempo 9. En ole löytänyt sitä enää kuin verkkokaupoista. Viime vuonna Tempoa oli vielä Stadiumissa joissain myymälöissä.

    • Anonyymi

      100 eurolla saa jo ihan hyvät kengät (nike, adidas, asics yms). Itse en alle 100 lähtisi lenkkareiden kanssa kotia.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko ovh-hintaa? Adidaksella kun saa alennuksesta juuri alta satasen huippukenkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko ovh-hintaa? Adidaksella kun saa alennuksesta juuri alta satasen huippukenkää.

        Kaikki nuo jalkaan sopivat ovat uutena hyviä, mutta säilyykö tossujen vaimennus useampia vuosia, Ilmatyynyt ja geelit varmaan säilyy, mutta miten muut:


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe