Joo, tiedän että halvalla ei saa hyvää. Mutta mitä lenkkareita suosittelisitte jotka olis ees kohtuu hyvät mutta ei maksais ihan maltaita?
edulliset juoksukengät
21
3875
Vastaukset
- paljon juossut
maksaa n 50e
- misu
miten paljon juokset, millä alustalla, onko ylipronaatiota/supinaatiota...yleensä alle 100 euron ei saa sekä kanta-että päkiävaimennettua kenkää, ainakaan hyvää sellaista, joka aktiivijuoksijalle kävisi. mutta alesta voi saada jopa puoleen hintaan hyvät lenkkarit, jos ei ole pakko olla juuri tämän vuoden malli. kannattaa siis kierrellä urheiluliikkeiden alennusmyynneissä.
- aku.p
no tietenkin niken lenkkarit
- Silweri
Olen aiemmin juossut asiceilla, mutta nyt kun menin uusia hakemaan, ei lesti sopinut minun jalkaani. Jouduin ostamaan Brooksit. Muitaakseni Adrenaline mallia. On tuntuneet yllättävän hyviltä ottaen huomioon, että maksoi muistaakseni vain 85 eukkoa... En nyt vielä uskalla suositella, kun en ole kovin kauaa juossut noilla, mutta vielä en ole juuri huonoja puolia löytänyt...
- Rölli
New Balancet on kuulemma ihan ok ja kohtuu hintaiset.
- paljon juossut
Mulla oli 80 luvulla new balancet.
Olivat hyvät. - rölli
paljon juossut kirjoitti:
Olivat hyvät.Inter Sportissa ainakin olen nähnyt.
- antsa
paljon juossut kirjoitti:
Olivat hyvät.Täällä taisi olla
http://www.megasport.net/
- latuko
saucony fastswitch on kevyt ja hyvä pitkän matkan juoksukenkä, jos ei tarvitse paljoa pronaatiotukea. itse käytin monta vuotta asics trainereita ja nyt olen totaalisen kyllästynyt niihin. sauconeissa on hinta/laatu todella kohdallaan.
- paljon juossut
Olin eilen ne jalassa lenkillä. Halvat olivat, mutta ei hyvät jalalle.
- Running man
TopSportissa (Myyrmäki) oli vähintään -30% kaikista lopuista tossuista ja suht hyvin hajakokoja. Nyt on hyvä aika ostaa laatutossuja kohtalaisen edullisesti.
Tarttui Adidaksen juoksutakkikin haaviin samalla -50%. Niitä ei kyllä ollut kun 2 tangolla, ja toinen vielä oikeeta kokoa.
- assi
Älkää hyvät ihmiset pilatko jalkojanne halvoilla eli huonoilla kengillä!!!
Tämä on juuri se kohta josta EI SAA säästää. Kenkien tulee olla kunnolliset jos juoksee useamman kerran viikossa. Olen itse työkseni hoitanut ihmisten jalkoja ja tiedän mitä tarkoitukseen sopimaton kenkä jaloille tekee. ( vaivasen luut, vasara varpaat , kynsisieni , erilaiset virhe asennot jne...) Ja eikä vain jaloille vaan jaloista kaikki vaivat keijastuu koko kehoon. ( penikkatauti, selkävaiviat jne...)
Siis hanki kunnolliset kengät ja terveytesi säästyy myös.- Anonyymi
Vaan millaiset siis on hyvät? Pliis ei yksittäisten merkkien/mallien puffeja vaan kriteereitä: mistä tunnistan hyvät juoksukengät (aloittelijana kävelen ainakin puolet lenkkiajasta, lenkit paljolti asvaltilla)
- Anonyymi
Itse suosin kiertolöysiä juoksutossuja.
- Anonyymi
Käytän Adidaksen ultraboosteja, koska niissä on hyvä vaimennus, joka riittää nyös pitkille lenkeille. Niitä saa melko edullisesti jostain alesta, esim. Zalandolta.
- Anonyymi
Kengän tulee istua napakasti jalkaan eli liika leveys on pahasta. Toinen tärkeä asia on kimmosuuden tunne eli pullamainen pehmeys väsyttää. Kummat tuet voit unohtaa, mikäli sinulla ei ole todella suurta asentovirhettä. Eli neutraali tossu on se, jota kannattaa hakea, näe vaivaa ja tsekkaa poistot, hyvällä tuurilla hyvä tossu irtoaa reilusti alle 100 euroa.
- Anonyymi
Boston 8 kenkää saa nyt alta satasen. Aivan loistava juoksukenkä.
- Anonyymi
Adidaksella on myös hyvä Bostonin tyyppinen vähän halvempi kenkä, Tempo 9. En ole löytänyt sitä enää kuin verkkokaupoista. Viime vuonna Tempoa oli vielä Stadiumissa joissain myymälöissä.
- Anonyymi
100 eurolla saa jo ihan hyvät kengät (nike, adidas, asics yms). Itse en alle 100 lähtisi lenkkareiden kanssa kotia.
- Anonyymi
Tarkoitatko ovh-hintaa? Adidaksella kun saa alennuksesta juuri alta satasen huippukenkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko ovh-hintaa? Adidaksella kun saa alennuksesta juuri alta satasen huippukenkää.
Kaikki nuo jalkaan sopivat ovat uutena hyviä, mutta säilyykö tossujen vaimennus useampia vuosia, Ilmatyynyt ja geelit varmaan säilyy, mutta miten muut:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713