Missä te olette nyt?'

Kenestä tykkäätte oikeesti nyt????

112

452

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei teil oo oikeesti munaa kertoo sitä... :D

      • niin?

        Yyberiäkö sä täällä tänään itket?


      • niin? kirjoitti:

        Yyberiäkö sä täällä tänään itket?

        Sitä lälläriä nyt jaksa kukaan, missä te Oikeet Kovaat Jntterit olette...?


      • he-hee ;-)
        Genio.Mente kirjoitti:

        Sitä lälläriä nyt jaksa kukaan, missä te Oikeet Kovaat Jntterit olette...?

        Geino kaipaa kunnon jantteria vantteria poikia ;-)


      • he-hee ;-) kirjoitti:

        Geino kaipaa kunnon jantteria vantteria poikia ;-)

        Genio kaipaa tyyppejä, joissa on Munaa...


    • Ei tietenkään, ei kenelläkään...

    • y.b offina

      Serpico!!!

      • Coca~Cola is it!


    • Missä olen? - Yhdessä asemapaikoistani.

      Kenestä tykkään? - Minusta ja monesta muusta.

      • Too fucking oblivion...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Too fucking oblivion...

        Vattuakos siinä hammastelet?


      • wouuuf

        luolassansa Ellu makaa
        Musti sitä panee takaa


      • elisakettu kirjoitti:

        Vattuakos siinä hammastelet?

        Kettuseni... Emmää oikeastaan tiiä...

        I like you and sone others round here... And that's it ...

        Kuuntele, kettuseni, kuin täydellistä tää on...

        https://www.youtube.com/watch?v=856IA8Bp8es


      • wouuuf kirjoitti:

        luolassansa Ellu makaa
        Musti sitä panee takaa

        Mitkä hatun keskiyön kokoontumisajot täällä menossa? Kaikki pomppaa laatikosta...

        Ja Musti menköön vetämään tassuunsa.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Kettuseni... Emmää oikeastaan tiiä...

        I like you and sone others round here... And that's it ...

        Kuuntele, kettuseni, kuin täydellistä tää on...

        https://www.youtube.com/watch?v=856IA8Bp8es

        Heh... Mitään en ole juonut... Hähä...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Heh... Mitään en ole juonut... Hähä...

        *pärskis*

        Etpä tietenkään. Eikä muistikaan ole mennyt...


      • elisakettu kirjoitti:

        Mitkä hatun keskiyön kokoontumisajot täällä menossa? Kaikki pomppaa laatikosta...

        Ja Musti menköön vetämään tassuunsa.

        Yleensä kaivaudun haudastani ennen puoltayötä. Näin jalkapalloaikaan



      • runontaja kirjoitti:

        Yleensä kaivaudun haudastani ennen puoltayötä. Näin jalkapalloaikaan

        Ai niin tietysti. Pallovampyyrien miitti.



      • elisakettu kirjoitti:

        Ai niin tietysti. Pallovampyyrien miitti.

        Tuo pelissä oleva pallo karttaa hyvin noita maaleja. Joku kerta ei onnistu, se on varmaa


      • elisakettu kirjoitti:

        Nonni, laulut on laulettu. Missäs geeämmä itse on ja kenestä tykkää ja miksi?

        Kotiutui just ja kuuntelee tätä...

        https://www.youtube.com/watch?v=dHiYbz8qZn4

        "All the bitter sweet and twisted lies, finally caught you out..."


      • runontaja kirjoitti:

        Tuo pelissä oleva pallo karttaa hyvin noita maaleja. Joku kerta ei onnistu, se on varmaa

        Ja tulee syödyksi. Minusta jalkapallo on aika masentavaa (katsottavaksi). Siitä puuttuu hauskuus. Eikä pelaajatkaan näytä kovin iloisilta.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ja tulee syödyksi. Minusta jalkapallo on aika masentavaa (katsottavaksi). Siitä puuttuu hauskuus. Eikä pelaajatkaan näytä kovin iloisilta.

        Sade vesittää koko pelin


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Kotiutui just ja kuuntelee tätä...

        https://www.youtube.com/watch?v=dHiYbz8qZn4

        "All the bitter sweet and twisted lies, finally caught you out..."

        Tiijäkkös mitä Genio? Joskus tulee kieltämättä mieleen, että teet tunteista ristiriitaista.

        Välittäminenhän on lopujen lopuksi äärettömän yksinkertaista.


      • elisakettu kirjoitti:

        Tiijäkkös mitä Genio? Joskus tulee kieltämättä mieleen, että teet tunteista ristiriitaista.

        Välittäminenhän on lopujen lopuksi äärettömän yksinkertaista.

        Heh... yleensä jengi tekee juuri sitä mitä osaa. Mä teen mitä vaan ja silti... I LOVE IT!!!

        And you... You're beautiful...Don't know why, but for some reason I just love you... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=ZLs3iVbZtQs


      • runontaja kirjoitti:

        Sade vesittää koko pelin

        Nonni, kyynelotteluhan siitä sitten seurasi.


    • TALOSSA, MITÄ KODIKSI KUTSUTAAN, ENKÄ TYKKÄÄ OIKEAST KENESTÄKÄÄN!

      Onko tämä selvä, häh !?

      • Ei oo selevä. Eikä me uskota sinua.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ei oo selevä. Eikä me uskota sinua.

        Kerrankin kun yrittää olla tasapuolinen, pöh


      • runontaja kirjoitti:

        Kerrankin kun yrittää olla tasapuolinen, pöh

        Sanopas miksi ei riitä jos tykkää kaikista? Ja miksi riittäisi jos ei pidä kenestäkään?


      • elisakettu kirjoitti:

        Sanopas miksi ei riitä jos tykkää kaikista? Ja miksi riittäisi jos ei pidä kenestäkään?

        Ei jokaisesta voi pitää ja jos ei pidä itsestään, ei pahemmin pidä itsestään ja vaikka pitäisi itsestään, ei tarkoita se, että pitäisi jokaisesta


      • elisakettu kirjoitti:

        Sanopas miksi ei riitä jos tykkää kaikista? Ja miksi riittäisi jos ei pidä kenestäkään?

        Höh... Miks et tykkää minusta...?

        https://www.youtube.com/watch?v=yd8zU5aTgZ0



      • runontaja kirjoitti:

        En ala yksilöimään

        Sinusta ei niin väliä...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Sinusta ei niin väliä...

        Veri koot


    • gempsu <3 gemsu
      • joodik gempsu

      • joodik gempsu kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=hD6BLw7gW6w

        Juopot on yleensä ne lahjakkaat. Tai oikeastaan niin niin, että ne lahjakkaat on yleensä juoppoja... Vituttaako?

        Mua ainakin vituttais, jos en olis lahjakas enkä juoppokaan... :(


      • petosen mutkasta

        Kuopio kuittaa!


      • kirpeIä

        Joojoo.


        *nauraa poskihampaat maitohapoil*


      • voi voi

        Minä en rakasta sinua.


    • gempsu Siltavuori
    • Hittolainen! Tää on sulle sinne! Sulle, kenet mä oon melkein unohtanut!

      Kyllä sä tiedät tän... :) Olet aivan Upea Tyyppi ja olet ollut mulle aivan Upea Ystävä... Tulet aina olemaan...

      • Helvetti!!! Anteeksi!!! Siis oikeesti, Anteeksi, et kesti niin kauan...


    • Onko ihminen siellä, missä hänen kuuluisi olla? Onko hän siellä, missä oikeasti haluaisi olla? Miksi emme ole tyytyväisiä siellä, missä olemme?

      Joskus tai jotkut viettävät suuren osan elämästään ja olotilastaan tuhlaamalla ja kaipaamalla sitä, mikä ei ole läsnä. Ihmisillä nyt on tapana kaivata myös monesti sellaista, mikä sopii heille kaikkein vähiten. Tai tavoittelemilla asioilla tehdään kauppaa - antaaksemme jos vain saamme haluamamme.

      Välittämisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

      • Emmä tiiä sinusta, mut musta on ok rakastaa kaikkia rakastettavia ihmisiä. Mitä muuta sä voit siin vaiheessa tehdä...?

        Hyvää yötä...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Emmä tiiä sinusta, mut musta on ok rakastaa kaikkia rakastettavia ihmisiä. Mitä muuta sä voit siin vaiheessa tehdä...?

        Hyvää yötä...

        En rakastamista kielläkään, tai välittämistä. Se olomuoto on ydin ja myös se kyseenalainen juttu siinä. Puhuisin vilpittömyydestä ja pyytettömyydestä. Fyysistä olomuotoa ei edes tarvita.

        *Hyvää yötä*


      • Musti--
        elisakettu kirjoitti:

        En rakastamista kielläkään, tai välittämistä. Se olomuoto on ydin ja myös se kyseenalainen juttu siinä. Puhuisin vilpittömyydestä ja pyytettömyydestä. Fyysistä olomuotoa ei edes tarvita.

        *Hyvää yötä*

        WUF

        *heiluttaa häntää*


      • elisakettu kirjoitti:

        En rakastamista kielläkään, tai välittämistä. Se olomuoto on ydin ja myös se kyseenalainen juttu siinä. Puhuisin vilpittömyydestä ja pyytettömyydestä. Fyysistä olomuotoa ei edes tarvita.

        *Hyvää yötä*

        :)...

        Miksi puhuttaisi vilpittömyydestä ja pyyteettömyydestä? Jos rakastaminen on sitä, sen kokee sellaisenaan puhumattakin. Jos taas rakastamisessa vilpillisyytta ja jotain muuta hyödyntavoittelua, senkin näkee ja tuntee puhumatta... Vai mitä? :)

        Fyysinen olomuoto on vaan yksi olomuoto(ehkä ainoa), millä naiset osaa ilmaista rakkauttaan miehelle.

        https://www.youtube.com/watch?v=g20Pr_fQyzg


      • Musti-- kirjoitti:

        WUF

        *heiluttaa häntää*

        :)

        *rapsuttaa*


      • Genio.Mente kirjoitti:

        :)...

        Miksi puhuttaisi vilpittömyydestä ja pyyteettömyydestä? Jos rakastaminen on sitä, sen kokee sellaisenaan puhumattakin. Jos taas rakastamisessa vilpillisyytta ja jotain muuta hyödyntavoittelua, senkin näkee ja tuntee puhumatta... Vai mitä? :)

        Fyysinen olomuoto on vaan yksi olomuoto(ehkä ainoa), millä naiset osaa ilmaista rakkauttaan miehelle.

        https://www.youtube.com/watch?v=g20Pr_fQyzg

        Ei välittämiselle tarvita sanoja tai eleitä. Se vain on. Rakkaus on.

        Ehdottomasti olen eri mieltä siinä, että naiset ilmaisisivat välittämisen tai rakkauden tunteita vain fyysisenä olomuotona. Tai miehetkään.

        Tunteet ovat ensinnäkin yksilölaji. Aitoon välittämiseen ja suvaitsevaisuuteen kykeneväiset eivät tarvitse mitään erityisiä välineitä kohdistaessaan myönteisyyttä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Ei välittämiselle tarvita sanoja tai eleitä. Se vain on. Rakkaus on.

        Ehdottomasti olen eri mieltä siinä, että naiset ilmaisisivat välittämisen tai rakkauden tunteita vain fyysisenä olomuotona. Tai miehetkään.

        Tunteet ovat ensinnäkin yksilölaji. Aitoon välittämiseen ja suvaitsevaisuuteen kykeneväiset eivät tarvitse mitään erityisiä välineitä kohdistaessaan myönteisyyttä.

        Nyt tää vaan hymyilee helvetin leveesti....

        Kun nainen kokee(ainakin mun kanssani olleet naiset) rakkaudellisen täyttymyksen miehen kans, se haluaa antaa miehelle jotain takaisinkin. Mutta mitä hän oikein antaisi miehelle, joka antanut sille kaiken rakkauden, mistä hän ei osanut haaveillakaan...? Toki sen ainoan, mitä mies ei antanut. Hänet itsensä... Mikä on ainakin allekirjoittaneen mielestä kauneinta mitä nainen voi miehelle ikinä antaa. Se toki on aina riippuvaista siitä, että miten ja milloin...


      • dormiendo
        Genio.Mente kirjoitti:

        :)...

        Miksi puhuttaisi vilpittömyydestä ja pyyteettömyydestä? Jos rakastaminen on sitä, sen kokee sellaisenaan puhumattakin. Jos taas rakastamisessa vilpillisyytta ja jotain muuta hyödyntavoittelua, senkin näkee ja tuntee puhumatta... Vai mitä? :)

        Fyysinen olomuoto on vaan yksi olomuoto(ehkä ainoa), millä naiset osaa ilmaista rakkauttaan miehelle.

        https://www.youtube.com/watch?v=g20Pr_fQyzg

        http://www.youtube.com/watch?v=BfyrN9uWEpA&list=PL0D40158DD46CFEEA

        gemsu joikhaa dildo pyllyssä köko yön


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Nyt tää vaan hymyilee helvetin leveesti....

        Kun nainen kokee(ainakin mun kanssani olleet naiset) rakkaudellisen täyttymyksen miehen kans, se haluaa antaa miehelle jotain takaisinkin. Mutta mitä hän oikein antaisi miehelle, joka antanut sille kaiken rakkauden, mistä hän ei osanut haaveillakaan...? Toki sen ainoan, mitä mies ei antanut. Hänet itsensä... Mikä on ainakin allekirjoittaneen mielestä kauneinta mitä nainen voi miehelle ikinä antaa. Se toki on aina riippuvaista siitä, että miten ja milloin...

        Puhutkin romanttisesta rakkaudesta. Minä viittaan rakkauden ja välittämisen eri muotoihin. Aina (edes romanttisessa rakkaudessa) se ei vaadi fyysisyyttä millään tasolla. Se on tunne - eläte - mielikuvissamme, ajatuksissamme ja suhtautumisesamme (jopa kaikkeen ympärillä olevaan). Toki muotoja ja syvyysasteita on erilaisia. Romanttisessa rakkaudessa tietysti usein kaipaamme eniten fyysistä läheisyyttä. Rakkauden syvyys on taas se aste, millä voidaan mitata sen kestoa - fyysisestä erosta huolimatta.


      • elisakettu kirjoitti:

        Puhutkin romanttisesta rakkaudesta. Minä viittaan rakkauden ja välittämisen eri muotoihin. Aina (edes romanttisessa rakkaudessa) se ei vaadi fyysisyyttä millään tasolla. Se on tunne - eläte - mielikuvissamme, ajatuksissamme ja suhtautumisesamme (jopa kaikkeen ympärillä olevaan). Toki muotoja ja syvyysasteita on erilaisia. Romanttisessa rakkaudessa tietysti usein kaipaamme eniten fyysistä läheisyyttä. Rakkauden syvyys on taas se aste, millä voidaan mitata sen kestoa - fyysisestä erosta huolimatta.

        Hymyilee vielä leveemmin...

        Tietääkö naiset mitään muuta kuin romanttista rakkautta...?


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Hymyilee vielä leveemmin...

        Tietääkö naiset mitään muuta kuin romanttista rakkautta...?

        Eläke virnuile siinä. Minä olen nainen. Ja aivan varmasti myös tiedän.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Hymyilee vielä leveemmin...

        Tietääkö naiset mitään muuta kuin romanttista rakkautta...?

        TURPA KIINNI, GENIO!!!! OLET ITSE ILKIMYS!!! EI SAISI PALJASTAA SELLAISIA SALAISUUKSIA!!!


        Okei, okei... Anteeksi...Humalaiselta joskus lipsahtaa...

        https://www.youtube.com/watch?v=1SCOimBo5tg


      • elisakettu kirjoitti:

        Eläke virnuile siinä. Minä olen nainen. Ja aivan varmasti myös tiedän.

        Mutta juuri SE tekeekin teistä naisista niin mahdottoman ihania ja viehättäviä...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Mutta juuri SE tekeekin teistä naisista niin mahdottoman ihania ja viehättäviä...

        Voi olla, en tiedä. Minusta nyt tässäkin asiassa liikaa painotetaan sukupuolisuutta. Mitä sen on väliä, lopulta?

        Hyvin monet ihmiset ovat rakastettavia. Sellaisenaan.


      • elisakettu kirjoitti:

        Voi olla, en tiedä. Minusta nyt tässäkin asiassa liikaa painotetaan sukupuolisuutta. Mitä sen on väliä, lopulta?

        Hyvin monet ihmiset ovat rakastettavia. Sellaisenaan.

        Me ei voida sille mitään. Me ollaan erilaisia. Siis miehet ja naiset. Miksi meidän pitäisikään sille mitään voida....? :)

        https://www.youtube.com/watch?v=WDswiT87oo8


    • oletko nyt ottanut jotain kun olet niin ihanan positiivisella mielellä, vai mistä tämä asenne muutos sinuun on iskenyt?

    • Kyöstix:n mummo

      Non ni, olen mökillä ja äijä herätti munt kun tuli naapurista,
      oli katsomassa Hollanti-Argenttiina futis ottelun siellä.
      Varsinaisessa ottelussa ei tehty kuulemma yhtään maalia, eikä jatkoajallakaan.
      Argentiina voittanut rankkarikisan. ja on finaali ottelussa Saksan kanssa.

      Ei mulla kovin lämpimiä tunteita äijää kohtaan tällä hetkellä ole.
      Tai oikeastaan on; tulen palavan kiukkuisia!
      Herätti munt täydestä unesta, jonkun jalkapallo ottelun tulosten takia!
      Nyt äijä itse on unessa...ja minä olen hereillä.

      Miten tässä vaikuttaa siltä; et sä olet Genio päissäs kuin pieni orava!

      • voi kamala, miten mies voi innostua noin paljon tuloksista, voittiko hän jotain(eli pelasiko pitkävetoa) ?


      • moraalinvartija kirjoitti:

        voi kamala, miten mies voi innostua noin paljon tuloksista, voittiko hän jotain(eli pelasiko pitkävetoa) ?

        Siis vittu!

        Eiks sulla ja anselmilla ole vieläkään riittävästi aloituksia tällä palstalla? Onko pakko tunkea itsensä tähän ainoaan missä mä oon? Häh?


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Siis vittu!

        Eiks sulla ja anselmilla ole vieläkään riittävästi aloituksia tällä palstalla? Onko pakko tunkea itsensä tähän ainoaan missä mä oon? Häh?

        Onko sun aivan pakko olla tuollanen kyrpäotsa moraalinvartijalle ja albatrossille?


      • Kyöstix:n mummo
        moraalinvartija kirjoitti:

        voi kamala, miten mies voi innostua noin paljon tuloksista, voittiko hän jotain(eli pelasiko pitkävetoa) ?

        Se tässä puuttuis et alkais vielä pelaan jalkapallostakin vetoja.
        Kyllä ravikisat ja lotto on jo tarpeeksi rahaa syöviä.
        No sit ehkä, jos niistä jotain voittasi, äijä on varmaan miinuksen puolella.
        Ei sentään mitään tolkutonta tuo pelaaminen ole.
        Raveissa saattaa mennä joskus vähän överiksi.

        Kyllä minäkin olen ollut TPS:n koti matseja katsomassa hänen mukanaan.
        Siellä on ihan eritunnelma kentänlaidalla, kuin TV:tä töllistellen.
        Totta puhuen, ei paljon kiinnosta mutta menen mukaan.
        Äijä tulee teatteriin vastaavasti mun mukaan. (eikä häntä paljon kiinosta)


      • elisakettu kirjoitti:

        Onko sun aivan pakko olla tuollanen kyrpäotsa moraalinvartijalle ja albatrossille?

        On. En vittu jaksa niitä. Onko niiden pakko tunkea siihen ainoaan aloitukseen missä mä on täällä nyt?


      • Genio.Mente kirjoitti:

        On. En vittu jaksa niitä. Onko niiden pakko tunkea siihen ainoaan aloitukseen missä mä on täällä nyt?

        Ettei vaan kumpikaan heistä edes vahingossa ajattelisi sellaista, että heidän yksikään viestinsä kiinnostaisi minua.

        Selkokielellä vielä: EI VITTU KIINNOSTA! EIKÄ PERSU-LEHTINENKÄÄN!!!!!

        näin niinku ensalkuun...


      • Kyöstix:n mummo
        Genio.Mente kirjoitti:

        Siis vittu!

        Eiks sulla ja anselmilla ole vieläkään riittävästi aloituksia tällä palstalla? Onko pakko tunkea itsensä tähän ainoaan missä mä oon? Häh?

        Romanttinen Geenio - kännipäissäänkin niin herrasmies että....
        Joo-o, harjoittele edes pitään mölyt mahassa siiderissä...kuulostat kumman tutulta taas....miten tuo modelli tulee mieleen?

        mua nukuttaa vietävästi taas... en jaksa rähistä enempää...

        Hyvää yötä kaikille!


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Ettei vaan kumpikaan heistä edes vahingossa ajattelisi sellaista, että heidän yksikään viestinsä kiinnostaisi minua.

        Selkokielellä vielä: EI VITTU KIINNOSTA! EIKÄ PERSU-LEHTINENKÄÄN!!!!!

        näin niinku ensalkuun...

        Ei helvetti! Jos säkin, kettuseni, paljastut vielä palstan Kanaks, mä taidan vetää itseni hirteen...


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Siis vittu!

        Eiks sulla ja anselmilla ole vieläkään riittävästi aloituksia tällä palstalla? Onko pakko tunkea itsensä tähän ainoaan missä mä oon? Häh?

        näyttävästi asenne ei ole muuttunut mutta kuka on Anselmi? ja anteeksi poistun sinun ketjusta vaikka en ole mitään pahaa, edes sinulle tehnyt muuta kun kertonut totuuden päin naamaa omalla sinisellä nimimerkilläni ja jättänyt sinun puolustamisen muille(jotka eivät puolustaneet, mistäkö lienee johtunee). niin juu muutaman plussan olen antanut kun olen ollut saamaa mieltä.
        uskon että kieroutesi on kiusata muita nimimerkkejä juurikin nimettömänä ja tekaista muutaman itsellesi (nykyään kun minun kimppuuni hyökkäsit)

        no nyt opin uuden tapasi, etten alistu siihen enää ja kysymykseen vastaan että pidän oikeasti rossista, har tyypistä ja yhdestä rouvasta pidän (jolla on kasvimaa ja kuivatettuna paljon talvelle mausteita)
        mutta sinun vihamielisyytesi takia sinusta ei voi pitää( muistan aina sinun törkeät jekkusi).

        tästä lähtien uskon vain kun pyydät henkilökohtaisesti anteeksi mutta en usko että pystyt muuttuu.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        näyttävästi asenne ei ole muuttunut mutta kuka on Anselmi? ja anteeksi poistun sinun ketjusta vaikka en ole mitään pahaa, edes sinulle tehnyt muuta kun kertonut totuuden päin naamaa omalla sinisellä nimimerkilläni ja jättänyt sinun puolustamisen muille(jotka eivät puolustaneet, mistäkö lienee johtunee). niin juu muutaman plussan olen antanut kun olen ollut saamaa mieltä.
        uskon että kieroutesi on kiusata muita nimimerkkejä juurikin nimettömänä ja tekaista muutaman itsellesi (nykyään kun minun kimppuuni hyökkäsit)

        no nyt opin uuden tapasi, etten alistu siihen enää ja kysymykseen vastaan että pidän oikeasti rossista, har tyypistä ja yhdestä rouvasta pidän (jolla on kasvimaa ja kuivatettuna paljon talvelle mausteita)
        mutta sinun vihamielisyytesi takia sinusta ei voi pitää( muistan aina sinun törkeät jekkusi).

        tästä lähtien uskon vain kun pyydät henkilökohtaisesti anteeksi mutta en usko että pystyt muuttuu.

        Siisniinku vittu soikoon! Teillä on koko etusivu täynnä teidän turinoita, joihin minä EN OLE osallistunut. Onko pakko tunkea omia typeriä jupinoita tännekin? Häh?


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Ei helvetti! Jos säkin, kettuseni, paljastut vielä palstan Kanaks, mä taidan vetää itseni hirteen...

        Ei tarvii vielä rasvata köyttä.

        En ymmärrä tätä palstalaisten loputonta ilkeilyä toisille. Ihmiset ovat unohtaneet puhtaan välittämisen taidon. Kuinka toista kohdellaan.

        *kääriytyy peittoon*


      • Kyöstix:n mummo kirjoitti:

        Romanttinen Geenio - kännipäissäänkin niin herrasmies että....
        Joo-o, harjoittele edes pitään mölyt mahassa siiderissä...kuulostat kumman tutulta taas....miten tuo modelli tulee mieleen?

        mua nukuttaa vietävästi taas... en jaksa rähistä enempää...

        Hyvää yötä kaikille!

        Modelli ja Genio ovatt eri henkilöitä.

        Yötä sinullekin!


      • elisakettu kirjoitti:

        Ei tarvii vielä rasvata köyttä.

        En ymmärrä tätä palstalaisten loputonta ilkeilyä toisille. Ihmiset ovat unohtaneet puhtaan välittämisen taidon. Kuinka toista kohdellaan.

        *kääriytyy peittoon*

        Minusta kumpikin on ihan ok. Mä annan kummankin olla(en häiritse niitä heidän aloituksissa ja keskusteluissa), toivon että hekin antaisi mun olla. Kai täällä riittää tilaa kaikille...?

        Ps. Minusta nämä kyseiset palstalaiset ilkeilevät minulle osallistumalla minun aloituksiini, vaikka tietävät mitä mieltä olen heistä. Minä en ilkeile samalla tavalla heille...

        Pps. En nyt keksi mitään hyvää biisiä tähän yhteyteen. Mutta tämä on kenties yks kauneimmista rakkauslauluista....

        https://www.youtube.com/watch?v=iUiTQvT0W_0


      • Kyöstix:n mummo kirjoitti:

        Se tässä puuttuis et alkais vielä pelaan jalkapallostakin vetoja.
        Kyllä ravikisat ja lotto on jo tarpeeksi rahaa syöviä.
        No sit ehkä, jos niistä jotain voittasi, äijä on varmaan miinuksen puolella.
        Ei sentään mitään tolkutonta tuo pelaaminen ole.
        Raveissa saattaa mennä joskus vähän överiksi.

        Kyllä minäkin olen ollut TPS:n koti matseja katsomassa hänen mukanaan.
        Siellä on ihan eritunnelma kentänlaidalla, kuin TV:tä töllistellen.
        Totta puhuen, ei paljon kiinnosta mutta menen mukaan.
        Äijä tulee teatteriin vastaavasti mun mukaan. (eikä häntä paljon kiinosta)

        olen joskus nuorempana ollut raveissa isosiskoni kanssa kun hoidin lapsia. mutta itse pelaa nykyään vain eurojakcpottia.
        en minäkään ole innostunut noista urheilulajeista paitsi nyt pojan treeneissä huutelen neuvoja kentän reunalta. kun toinen alkaa tekemään menetelmällä kuperkeikkoja -"nimi" nyt se pallo tulee, ole tarkkana.

        no mutta lähen tästä ketjusta, niin kuin huomasin kyllä hän kaikki keljuilut,mitä ylenpänä tapahtui(epäilen hänen omaksi kätten työksi) sivutti mutta minä olen piikki jalassa, vaikka en ole kuin satuttanut kuin totuudella (sillä että hän puhui minusta valheita)ja varmaan nyt häntä harmittaa kun jäi kiinni.

        en usko tästä tyypistä enää yhtää hyvää(vaikka haaveilin hänen muuttuneen), olen neuvonut jo hankkimaan uuden nikin ja aloittamaan alusta.
        muista ettei hän sinulle pahoja ole tehnyt, että ei kannata sotia sen vuoksi, mitä se minulle päästelee suustaan.


      • Kyöstix:n mummo
        elisakettu kirjoitti:

        Modelli ja Genio ovatt eri henkilöitä.

        Yötä sinullekin!

        Päissään samankaltaisia tuittupäitä kumpikin. Ei mitään käytöstapoja.

        Piti käyttää vielä koirat pihalla...nukun aamulla ainkin yhdeksään.
        Ja nyt...äijän viereen nukkuun ja jossain vaiheessa taas herään kun on liian kuuma.
        Kyllä mä tykkään nukkua sylikkäin...mutten helteellä.
        Äijä puolestaan hivuttautuu mun ihoon kiinni aina josain välissä yötä.

        En enää jaksa kiistellä asiasta...lopetin asiast vaahtoomisen n.15 vuoden jälkeen.
        Pelkkää eripuraa aiheesta....ei maksa vaivaa, kun ei haluamaani tulosta kuitenkaan synny.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Minusta kumpikin on ihan ok. Mä annan kummankin olla(en häiritse niitä heidän aloituksissa ja keskusteluissa), toivon että hekin antaisi mun olla. Kai täällä riittää tilaa kaikille...?

        Ps. Minusta nämä kyseiset palstalaiset ilkeilevät minulle osallistumalla minun aloituksiini, vaikka tietävät mitä mieltä olen heistä. Minä en ilkeile samalla tavalla heille...

        Pps. En nyt keksi mitään hyvää biisiä tähän yhteyteen. Mutta tämä on kenties yks kauneimmista rakkauslauluista....

        https://www.youtube.com/watch?v=iUiTQvT0W_0

        Tää palsta vaikuttaa ajoin olevan kuin joku pyhä temppeli ja uskonto. Vain omaa uskoa tunnustetaan ja joko kuulut sen lahkon sisäpuolelle - tai pysyttelet sen ulkopuolella.

        Uskovaiset pääsääntöisesti kuvittelevat olevansa myös toistensa yläpuolella - uskossaan.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Siisniinku vittu soikoon! Teillä on koko etusivu täynnä teidän turinoita, joihin minä EN OLE osallistunut. Onko pakko tunkea omia typeriä jupinoita tännekin? Häh?

        minä kirjoitan vain ainoastaan kirjoitan omallani nimimerkillä mutta sinä sitä et ole tehnyt.
        menit heti kiusaamaan minua kun et saanut, mitä tahdoit ja minulla oli oma mielipide joka ei mennyt sinun tanssisi mukaan. minun lauseeni on vain minun nimimerkkini alla, eikä minkään muun alla.


      • Kyöstix:n mummo kirjoitti:

        Päissään samankaltaisia tuittupäitä kumpikin. Ei mitään käytöstapoja.

        Piti käyttää vielä koirat pihalla...nukun aamulla ainkin yhdeksään.
        Ja nyt...äijän viereen nukkuun ja jossain vaiheessa taas herään kun on liian kuuma.
        Kyllä mä tykkään nukkua sylikkäin...mutten helteellä.
        Äijä puolestaan hivuttautuu mun ihoon kiinni aina josain välissä yötä.

        En enää jaksa kiistellä asiasta...lopetin asiast vaahtoomisen n.15 vuoden jälkeen.
        Pelkkää eripuraa aiheesta....ei maksa vaivaa, kun ei haluamaani tulosta kuitenkaan synny.

        Äijäs tykkää susta:) Täytyy vain sopeutua. Sitähän se on, parisuhde.


      • elisakettu kirjoitti:

        Tää palsta vaikuttaa ajoin olevan kuin joku pyhä temppeli ja uskonto. Vain omaa uskoa tunnustetaan ja joko kuulut sen lahkon sisäpuolelle - tai pysyttelet sen ulkopuolella.

        Uskovaiset pääsääntöisesti kuvittelevat olevansa myös toistensa yläpuolella - uskossaan.

        Olkoon vittu mitä on. I don't give a fine fuck. Mut luulisi nyt palstan älymystönkin tajuavan sen, että mua ei kiinnosta vittujakaan keskustella heidänn kanssa tai lukea heidän viestejä. En häiritse niitä(annan heidän pitää Mekkansa tekemällä aloituksen itse), mutta heillä kaikilla näyttäisi olevan sellainen ihmeellinen kutkuttava tarve osallistua kaikkeen mihin minä osallistun.

        Vittu!!! Vielä kerran!!! EI JUMALAUTA KIINNOSTA KAIKENMAAILMAN ANSELMIT, KANAT, METTIKSET, MORAALINVARTIJAT JA PERSU-LEHTISET!!!! Näin niinku ensalkuun.

        Miksi mun pitää edes ääneen kertoa näitä itsestäänselvyyksiä..?


      • karvapeikko
        moraalinvartija kirjoitti:

        näyttävästi asenne ei ole muuttunut mutta kuka on Anselmi? ja anteeksi poistun sinun ketjusta vaikka en ole mitään pahaa, edes sinulle tehnyt muuta kun kertonut totuuden päin naamaa omalla sinisellä nimimerkilläni ja jättänyt sinun puolustamisen muille(jotka eivät puolustaneet, mistäkö lienee johtunee). niin juu muutaman plussan olen antanut kun olen ollut saamaa mieltä.
        uskon että kieroutesi on kiusata muita nimimerkkejä juurikin nimettömänä ja tekaista muutaman itsellesi (nykyään kun minun kimppuuni hyökkäsit)

        no nyt opin uuden tapasi, etten alistu siihen enää ja kysymykseen vastaan että pidän oikeasti rossista, har tyypistä ja yhdestä rouvasta pidän (jolla on kasvimaa ja kuivatettuna paljon talvelle mausteita)
        mutta sinun vihamielisyytesi takia sinusta ei voi pitää( muistan aina sinun törkeät jekkusi).

        tästä lähtien uskon vain kun pyydät henkilökohtaisesti anteeksi mutta en usko että pystyt muuttuu.

        Morgon Morkkixeni

        Mitäs täällä juopot melskaavat vielä aamutuimiin sammumispisteessä--liika Tallinnan viina vie unet kokonansa

        Herään muutenkin aina aikaisin, olinhan 9kk 6h edellä Suomen
        ajasta----yx kokkoomusnuori murjaisi takaapäin selkäni sököksi
        kiljuen:"Saatana kommunstI!!"?????Miten niin kommunsti??
        Noh saapahan nuor_Rolexanteri toistaa sanansa käräjäoikeuden parketilla
        Sama sopisi rappiolkholist gemsullekin....siis selkäkipu ja puntti
        nilkkaan kukkoilemasta joistain _omistamistansa ketjuista

        Itse on aina trollaamassa törkeyxiä väliin. jos me jutskaan kahdestaan omia asioitamme---ei niitä kenenkään pakko lukea ole
        Narsku gempsu on vain kateellinen, kun itse ei osaa muuta, kuin roskamusalinkkejä ja luulee osaavansa englanta
        rääpimusan sanoituxista.
        Gemsu vihaa kaikkia, jotka nokkelampina ja selvinpäin
        eivät pelkkiä roskamusalnkkaamalla tee loppumattomia ketjuja


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Olkoon vittu mitä on. I don't give a fine fuck. Mut luulisi nyt palstan älymystönkin tajuavan sen, että mua ei kiinnosta vittujakaan keskustella heidänn kanssa tai lukea heidän viestejä. En häiritse niitä(annan heidän pitää Mekkansa tekemällä aloituksen itse), mutta heillä kaikilla näyttäisi olevan sellainen ihmeellinen kutkuttava tarve osallistua kaikkeen mihin minä osallistun.

        Vittu!!! Vielä kerran!!! EI JUMALAUTA KIINNOSTA KAIKENMAAILMAN ANSELMIT, KANAT, METTIKSET, MORAALINVARTIJAT JA PERSU-LEHTISET!!!! Näin niinku ensalkuun.

        Miksi mun pitää edes ääneen kertoa näitä itsestäänselvyyksiä..?

        Mjaa. En edes tiedä keistä vaahtoat, mutta sinullakin on taipumusta nostaa itseäsi toisten yläpuolelle. No, eihän asia mulle varsinaisesti kuule.

        Minusta erilaisuus on rikkaus ja on etuoikeutettua päästä kuuntelemaan eri näkökulmia. Juuri siksi voisin väittää välittäväni ihmisistä. Etteivät kloonaudu toisiksi vain siksi, että haluaisivat muuttua toisten antamilla puusilmäisillä vaihtoehdoilla.


      • elisakettu kirjoitti:

        Mjaa. En edes tiedä keistä vaahtoat, mutta sinullakin on taipumusta nostaa itseäsi toisten yläpuolelle. No, eihän asia mulle varsinaisesti kuule.

        Minusta erilaisuus on rikkaus ja on etuoikeutettua päästä kuuntelemaan eri näkökulmia. Juuri siksi voisin väittää välittäväni ihmisistä. Etteivät kloonaudu toisiksi vain siksi, että haluaisivat muuttua toisten antamilla puusilmäisillä vaihtoehdoilla.

        Nojaa...

        Ei mun tarvitse nostaa itseäni mihinkään missä en ole. Ei se ole sen kummempi juttu. Jos jollakin on riittävästi ja oikeanlaisia pelimerkkejä, se nousee helposti sinne missä minä olen. Jos taas pelimerkit eivät riitä mun pelipöytään... No can do ja Aim Sori... En voi auttaa...Tough Luck tai jotain....

        Kai mä tässä nyt sitten korotan itseäni...Tai sitten ei. Ehkä useammin laskeudun sinne missä nää maatiaiset on. Se on mulle kuitenkin helpompaa kuin heille nousta sinne missä minä olen...

        Fuk... Miks mä en oo yhtä tyhmä ja tietämätön itsestäni kuin Forrest Gump oli? Olisin nyt varmaan rikaskin...


      • Kyöstix:n mummo
        elisakettu kirjoitti:

        Äijäs tykkää susta:) Täytyy vain sopeutua. Sitähän se on, parisuhde.

        Huomenta Elisa, heräsin sitten seitsemältä ja selkäni oli kuin mateen nahka,nuljaska. Äijän vatsa ja rinta kiinni mun selässäni, hyi hitto miten yks pystyy nukkumaan noin.
        Kampeuduin syleilystä irti ja lähdin saunalle, muuripadassa oli vielä haaleaa vettä ja sain peseydyttyä.
        Saunakamarin sänkyyn kellahdin jatkamaan unia.
        Iines kävi pissillä ja olisi halunut jäädä ulos, mut komensin sekin takaisin nukkumaan.

        Klo 10 äijä kävi herättämässä, koirat olivat kaikki jo ulkona, pennutkin aitauksessa.
        Äijä oli keittänyt aamukahvit ja tehnyt munakkaan mulle.
        Se oli kyllä munakokkelia, mut tosi hyvää!
        Eikä ihme: 4munaa ja 2dl kuohukermaa ja ripaus suolaa.Paistanut sen tehflonpannussa voilla. Toisin sanoen keittänyt kokoon. =)))))

        Oli muuten ensimmäinen kerta kun edes yritti munakasta valmistaa ja näkemänsä pohjalta sen teki.
        Oli syönyt jo puolet "munakkaastaan", eli toimi koemaistajana itse ennen kuin tarjos mulle syötäväksi. Tosi pehmeän makuista munakokkelia. Nam.

        Aamun jatkoja teille, kohta olisi lounas aika! Taidetaan jättää väliin ja syödä vasta päivällistä.


      • Kyöstix:n mummo kirjoitti:

        Huomenta Elisa, heräsin sitten seitsemältä ja selkäni oli kuin mateen nahka,nuljaska. Äijän vatsa ja rinta kiinni mun selässäni, hyi hitto miten yks pystyy nukkumaan noin.
        Kampeuduin syleilystä irti ja lähdin saunalle, muuripadassa oli vielä haaleaa vettä ja sain peseydyttyä.
        Saunakamarin sänkyyn kellahdin jatkamaan unia.
        Iines kävi pissillä ja olisi halunut jäädä ulos, mut komensin sekin takaisin nukkumaan.

        Klo 10 äijä kävi herättämässä, koirat olivat kaikki jo ulkona, pennutkin aitauksessa.
        Äijä oli keittänyt aamukahvit ja tehnyt munakkaan mulle.
        Se oli kyllä munakokkelia, mut tosi hyvää!
        Eikä ihme: 4munaa ja 2dl kuohukermaa ja ripaus suolaa.Paistanut sen tehflonpannussa voilla. Toisin sanoen keittänyt kokoon. =)))))

        Oli muuten ensimmäinen kerta kun edes yritti munakasta valmistaa ja näkemänsä pohjalta sen teki.
        Oli syönyt jo puolet "munakkaastaan", eli toimi koemaistajana itse ennen kuin tarjos mulle syötäväksi. Tosi pehmeän makuista munakokkelia. Nam.

        Aamun jatkoja teille, kohta olisi lounas aika! Taidetaan jättää väliin ja syödä vasta päivällistä.

        Hmm... Minusta tuo lusikassa nukkuminen on aivan mahtavaa.

        Kumma miten parisuhteen huippuhetkien kuvitellaan monesti tulevan jostain ihme extreme-kokemuksista. Tarvitaan matkoja ja elämyksiä, unohtumattomia kokemuksia, spesiaali-illallisia ja tähtien säihkettä - että suhde nyt tuntuu joltain ainutlaatuiselle ja oikealta. Minusta se silloin saattaa viitata tyytymättömään ja levottomaan sieluun, eikä itse suhde ole silloin niin merkittävä.

        Minusta juuri tuo arkeen sijoittuva huomiointi (annetaan toisen nukkua jos mahdollisuus, valmistetaan aamiaista tms ja herätetään nätisti kun valmista, tehdään yhdessä asioita ja askareita jne) on sitä parasta glamouria. Ei siinä mitään kynttilöitä ja musiikkia ja viiden tähden illallisia tarvita. Toisaalta, enhän olekaan kovinkaan romanttinen luonne.

        Mutta kivaa päivää mökkiläisille. Itselläni on ohjelmassa mm ikkunan- ja pyykinpesua ja kaikkea sellaista, mitä olisi hyvä tehdä ennen anopin vierailua. Sekin on - omalla laillaan - sitä kumppanin huomiointia.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        minä kirjoitan vain ainoastaan kirjoitan omallani nimimerkillä mutta sinä sitä et ole tehnyt.
        menit heti kiusaamaan minua kun et saanut, mitä tahdoit ja minulla oli oma mielipide joka ei mennyt sinun tanssisi mukaan. minun lauseeni on vain minun nimimerkkini alla, eikä minkään muun alla.

        Ei jumalauta...! Jos mä oon ikinä sua halunut, ampukaa mut. Kuka vittu jaksaa pillupalkalla samanlaista sekopäätä...?

        Kenenkään pillu ei ole niiiiiiiiiiiiiiinnnn hyvä...


    • palstan naiset

      Olemme kotona ja kaipaamme palstalle sen ainoaa komeaa ja älykästä miestä eli
      Serpicoa!

      • Jaakko Kupiainen

        Aivan niin, parahin Genio
        Vietän vanhuudenpäiviäni Ilomantsin vanhaikodissa ja vielkin
        palstan rovstina annaan sielunhoitoa terffipalstolla


      • palstan naiset
        Jaakko Kupiainen kirjoitti:

        Aivan niin, parahin Genio
        Vietän vanhuudenpäiviäni Ilomantsin vanhaikodissa ja vielkin
        palstan rovstina annaan sielunhoitoa terffipalstolla

        Häivy anzzy! Sinä karkoitit Serpicon!!!


    • määmy

      Himas terdel ja suvustain tykkään aikuste oikeest

    • hevonkuusessa

      Metsässä

    • Tässä ihan ollaan, vaikka välillä ajatukset liitelee ties missä :)

      Pitäskö tässä nyt kaikki luetella kenestä tykkää? En varmaan ala..

      Joku on ihan fiiliksissä vai :D?

    • fcvghjikolpä

      Ai jättämässä niin-viestejä jälkeesi?

    • Kotona! Itsestäni olen aina tykännyt ja tykkäystä on aina riittänyt.

    • Kanalasta tulin justiinsa ja nyt riittää munaa vaikka muille jakaa :> Kovia munimaan nää mun tykkäämisen kohteet!

      • Joko sä

        olet kännissä?


      • yb hyvällä päällä:D
        Joko sä kirjoitti:

        olet kännissä?

        En ajatellut olla tänään enkä lähiaikoinakaan kännissä, mutta sihauta pullo auki vaan munkin puolesta :)


      • Härr Yberg
        yb hyvällä päällä:D kirjoitti:

        En ajatellut olla tänään enkä lähiaikoinakaan kännissä, mutta sihauta pullo auki vaan munkin puolesta :)

        pst.....

        Veti muijja jo keissin siiteriä kaappijuoppona ja näkee jo
        munatkin kahtena


    • Kotona päissäni. Tykkään vaimostani.

      (suoraan sanottuna ootta melko persiilleen palstan päästäny.... mutta kippis sille, kyllä sitä varmaha hommiaki sen etehen sai teherä)

    • zfzsfdzgxhcfmjc

      Hetken aikaa tässä! :)

    • ämäm

      Saimaal ollaa ja dipataan iivarin isoo makkaraa. Sillai.

      • yy.bee

        iivari on lihaisan maukas!a-luokkaa!


    • Anonyymi

      Ei sinusta ainakaan, sori.

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe