ostin juuri rullaluistimet ja rupesin harjoittelemaan, mutta jarrutus (jarrupalalla) ei vaan tahdo sujua. Eli vinkkejä tähän, tai muita jarrutustekniikoita.
Kiitos.
aloittelijan jarrutus
3
265
Vastaukset 3
- rollersson
Tuolta löytyy monta konstia: http://www.youtube.com/results?search_query=inline skate stopping techniques
- 2+7
2/3 painosta on tukijalalla. Tukijalka on koukussa. Jarruttava jalka tuetaan tukijalan polvea vasten.
Rullaluistelun ehdoton heikko linkki on jarrutus. Kaikki konstit on aikamoisia kompromisseja. Rullaluistelijan on on oltava ennakoiva. - 2+7 puhuu totta
Itse suosin T-jarrutusta, eli paino tukijalalla ja ojenna toinen jalka kohtisuoraan toiseen suuntaan. Jarruttaa todella nopeasti, mutta kuten 2 7 jo sanoikin: kompromisseja on tehtävä. Kyseinen jarrutus nimittäin kuluttaa renkaita niin maan pirusti (varsinkin niillä nopeuksilla mitä itse yleensä rullailen).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.375877- 102865
- 78652
- 50635
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei159635- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 31590
- 59580
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557