Lähdekritiikki hohoi!

Hakkeli nakkeli

Ovat nämä trollinpennut sitten hauskoja julleja. Faktoja ei haluta uskoa sitten millään, kuten esim. testituloksia tai myyntilukuja, tai sitten vaikkapa tuota toisessa ketjussa ollutta juttua, että Saksassa syödään hapankaalia.

Mutta annas olla, kun joku vääntää oikein älyttömän provon, jossa ei ole päätä eikä häntää, niin sitä ollaan kyllä täytenä faktana kaiuttamassa eteenpäin monessa eri threadissa.

38

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nooh, kuka näiden

      lantashittiäisten juttuja nyt noteeraa? Poikia nyt vaa v*tuttaa skodan menestys markkinoilla ja he suhtautuvat intohimolla autoasioihin tajuamatta että auto on vain käyttöesine ja se hankitaan kunkin tarpeen mukaan. Skodassa on hinta-/laatusuhde kohdallaan kirjoittavatpa vatipäätrollit mitä tahansa. Täytyy asettaa älyttömyydet omaan arvoonsa.

    • Röllimetsän sankarit

      Trolli kertoo totuuden, "yleisesti kaikkien tietämän tosiasian". Ei sitä perustella. Toisaalta, outoa että kaikkien yleisesti tietämää totuutta pitää koko ajan toistaa. Ehkäpä joku näistä perus vääntäjistä myös omaa hieman poikkeavan maailmankatsomuksen. Ja täällä on paljon yleisöä. Narsu-trolli tykkää...

    • Ehkä on parempi ettet osallistu, jos autolehtien juttuja faktoina pidät. Keskusteluista odotetaan tiettyä laatua keskusteluun osallistuvilta. Mutta ehkä juuri siksi sinua Skoda kiinnostaakin, koska et ole niin tarkka mitä sanot vaan jutut voivat olla "vähän sitä sun tätä" niinkuin itse Skodakin.

      • osssss

        Hyviä on VW konsernin tuotteet kun vain varaa korjauksiin joka vuosi muutaman tonnin.

        Tojolla ja kialla jää sitä rahaa lienee sitten muuhunkin kuin korjaamo käynteihin? Vai voiko joku muuta väittää?
        Ei ainakaan autolehdissä juuri muiden merkkien suuria puutteita hehkuteta.


      • pete.
        osssss kirjoitti:

        Hyviä on VW konsernin tuotteet kun vain varaa korjauksiin joka vuosi muutaman tonnin.

        Tojolla ja kialla jää sitä rahaa lienee sitten muuhunkin kuin korjaamo käynteihin? Vai voiko joku muuta väittää?
        Ei ainakaan autolehdissä juuri muiden merkkien suuria puutteita hehkuteta.

        Mulla on ollut pari vuotta Skoda Octavia 1.8 tsi Combi Elegance, eikä ole tarvinnut laittaa korjauksiin senttiäkään. Tämä on siis oma kokemus, joten kirjoittelet bullshittiä.


    • Huvittavaa, kuinka

      tämä lantaloordi korostaa keskustelunsa tasokkuutta, vaikka mies on keskittynyt vain ja ainoastaan Skodan trollaamiseen täällä. Miehen katu-uskoittavuus täysi nolla. Vilkaiskaapa joskus aloituksiansa. Kaikki ala-arvoista, tyhjänpäiväistä jorinaa.

      • Esimerkiksi eräs viimeisimmistä keskustelunavauksista kohdistui myynnin kehittymiseen. Voihan se tietysti olla "ala-arvoista, tyhjänpäiväistä jorinaa", jos ei jutut miellytä.


      • hakkeli nakkeli
        landlord kirjoitti:

        Esimerkiksi eräs viimeisimmistä keskustelunavauksista kohdistui myynnin kehittymiseen. Voihan se tietysti olla "ala-arvoista, tyhjänpäiväistä jorinaa", jos ei jutut miellytä.

        Trollaa poju, trollaa, pähkinöitä ropisee.

        Ehkä pitäisi tämän populistinarsistin kohdalla juurikin soveltaa trollintappamista siten, ettei vastaile tämän surkeisiin aloituksiin.


      • Ihan sama mulle juu
        hakkeli nakkeli kirjoitti:

        Trollaa poju, trollaa, pähkinöitä ropisee.

        Ehkä pitäisi tämän populistinarsistin kohdalla juurikin soveltaa trollintappamista siten, ettei vastaile tämän surkeisiin aloituksiin.

        Kun veijari kehoitti, niin ei etten keskustella. Vaietaan hänet kuoliaaksi.

        Autolehtiä en ole lukenut yli kymmeneen vuoteen. Paitsi nyt olen pari ostanut, kun niitä kovin haukutaan. Samanlaisia ovat kuin 90-luvulla. Vastuu lukijalla, kuten aina.

        Landlordin avauksissa ei laatua ole jullinjuntin möläyksiä enempää. Ulkoiset kiemurat eivät peitä sisällön narsistista ulostusta.


    • Trolli ei välkkky !

      Trollaaja ei voi hyvin. Miksi joku notkuu tämänkin merkin sivuilla ja suoltaa älyttömyykisään päivästä toiseen? Eihän sellainen tyyppi voi olla henkisesti täydessä kapasiteetissa.

      • vuokraisäntä

        Televisiossa ei ole hyvää ohjelmaa. Kyllä tämä viihteestä käy.


    • lastentarha

      Miksi hankkia skoda ja tulla tänne puolustelemaan hölmöyttään?

      • pate.

        Miksi hankkia priimium ja tulla tänne puolustelemaan hölmöyttään?


    • gs birotor

      Itäauto ei ole koskaan ollut suomessa halutun auton maineessa.
      Vähempiosaisille halvat autot on tarkoitettu.
      Skoda on aivan samankaltainen rahvaalle sopiva auto kuin lada tai vaikkapa fiatti joita myydään paljon halvan hankintahinnan vuoksi.
      Suuri myyntimäärä ei tarkoita hyvää laatua vaan halpaa kompromissi ratkaisua.

      • Vähempiosainenko?

        Vai vähempiosaisille. Voi lapsi parka, minulla on kaksi korkeakoulututkintoa, asun velattomassa omakotitalossa ja minulla on todella hyväpalkkainen työ. Maallista omaisuutta minulla on n. 500 000 € arvosta (osakkeita ym., taloa ei laskettu tähän). Siis olenko minä vähempiosainen, koska autotallissani on Skoda?


      • tajuut sä mitään

        Ladaa ja Fiat:a siis myydään paljon? Aika harhainen mielikuva Suomessa vuonna 2014.


      • voi poikaparkaa
        Vähempiosainenko? kirjoitti:

        Vai vähempiosaisille. Voi lapsi parka, minulla on kaksi korkeakoulututkintoa, asun velattomassa omakotitalossa ja minulla on todella hyväpalkkainen työ. Maallista omaisuutta minulla on n. 500 000 € arvosta (osakkeita ym., taloa ei laskettu tähän). Siis olenko minä vähempiosainen, koska autotallissani on Skoda?

        Olet henkisesti jälkeenjäänyt.
        Siihen ei auta rahakaan.


      • pate.
        voi poikaparkaa kirjoitti:

        Olet henkisesti jälkeenjäänyt.
        Siihen ei auta rahakaan.

        No kerro nyt meille kaikille, että miten tässä elämässä pärjätään?


      • skodaa
        tajuut sä mitään kirjoitti:

        Ladaa ja Fiat:a siis myydään paljon? Aika harhainen mielikuva Suomessa vuonna 2014.

        Kuka on väittänyt vuotta 2014?
        Nuo on myyty jo aikaisemmin samoin perustein.
        Halvalla paljon paskaa.


      • pate.
        skodaa kirjoitti:

        Kuka on väittänyt vuotta 2014?
        Nuo on myyty jo aikaisemmin samoin perustein.
        Halvalla paljon paskaa.

        40.000 euroa löytyy jokaisen takataskusta vai mitä?


      • halpis skodat
        pate. kirjoitti:

        40.000 euroa löytyy jokaisen takataskusta vai mitä?

        Halpoja ovat skodat. Uutena maksaa ja vuoden käytön jälkeen hinta on romahtanut kolmannekseen.


      • hai.
        halpis skodat kirjoitti:

        Halpoja ovat skodat. Uutena maksaa ja vuoden käytön jälkeen hinta on romahtanut kolmannekseen.

        Ootkos sadanprossan mersumies?


      • vuokraisäntä
        Vähempiosainenko? kirjoitti:

        Vai vähempiosaisille. Voi lapsi parka, minulla on kaksi korkeakoulututkintoa, asun velattomassa omakotitalossa ja minulla on todella hyväpalkkainen työ. Maallista omaisuutta minulla on n. 500 000 € arvosta (osakkeita ym., taloa ei laskettu tähän). Siis olenko minä vähempiosainen, koska autotallissani on Skoda?

        Netissä on hyvä väittää vaikka mitä, joten jätetäänpä nämä omaan arvoonsa.


      • Alamaailman hintoja?
        halpis skodat kirjoitti:

        Halpoja ovat skodat. Uutena maksaa ja vuoden käytön jälkeen hinta on romahtanut kolmannekseen.

        Jaa. Ei välity automarkkinoille nuo "osuudet". Ehkä tunnet paremmin "kuuman" tavaran markkinat. Siellä kolmasosa laillisesti uutena hankitun hinnasta lienee jo kallis, mutta Skoda on haluttu, voinee päätellä...


      • Väärin käärin
        halpis skodat kirjoitti:

        Halpoja ovat skodat. Uutena maksaa ja vuoden käytön jälkeen hinta on romahtanut kolmannekseen.

        Trollit on siitä hauskoja, että ne väen väkisin väittää asioiden olevan ihan toisin kuin mitä ne todellisuudessa ovat.


      • skoda halpa
        Väärin käärin kirjoitti:

        Trollit on siitä hauskoja, että ne väen väkisin väittää asioiden olevan ihan toisin kuin mitä ne todellisuudessa ovat.

        Sulla on outoja väitteitä. Taidat itsekin uskoa niihin.


      • Trolli trollaa
        skoda halpa kirjoitti:

        Sulla on outoja väitteitä. Taidat itsekin uskoa niihin.

        Sinä et ainakaan usko edes omiin väitteisiisi, kunhan trollaat.

        Mutta minkäs trolli häiriintyneelle luonteelleen voi...


      • Mahdoton yjtälö
        Trolli trollaa kirjoitti:

        Sinä et ainakaan usko edes omiin väitteisiisi, kunhan trollaat.

        Mutta minkäs trolli häiriintyneelle luonteelleen voi...

        Sellainen Se trolli on. Ei perustele, vastaa, mutta toistaa samoja järjenvastaisia rölötyksiä. Ja kaikki muut ovat surkeita selittelijöitä. Miten tyhmyydestä voi trolli saada naurut ja kiksejä?


      • godmac
        Mahdoton yjtälö kirjoitti:

        Sellainen Se trolli on. Ei perustele, vastaa, mutta toistaa samoja järjenvastaisia rölötyksiä. Ja kaikki muut ovat surkeita selittelijöitä. Miten tyhmyydestä voi trolli saada naurut ja kiksejä?

        Opettele kertomaan jotain skodasta, se olisi asianmukaista.
        Nyt kuitenkin kerrot jostain trolleista?
        Jollei sinulla ole mitään skodasta kerrottavaa, mene jollekin toiselle palstalle.
        Palstan taso laskee tämmöisessä hölynpölyn kirjoittelussa.


      • Hyvää päivää kirvesvartt
        godmac kirjoitti:

        Opettele kertomaan jotain skodasta, se olisi asianmukaista.
        Nyt kuitenkin kerrot jostain trolleista?
        Jollei sinulla ole mitään skodasta kerrottavaa, mene jollekin toiselle palstalle.
        Palstan taso laskee tämmöisessä hölynpölyn kirjoittelussa.

        Kaada ittelles vaan. Tämä on huumoripalsta, jossa ei keskustella Skoda-autosta, sen ovat varmistaneet juurikin trollit (trollille outo termi).


      • svoboda1
        Hyvää päivää kirvesvartt kirjoitti:

        Kaada ittelles vaan. Tämä on huumoripalsta, jossa ei keskustella Skoda-autosta, sen ovat varmistaneet juurikin trollit (trollille outo termi).

        Asiaahan täällä puhutaan, keskustelua leimaavat vain oudot säännöt:
        - keskustelu on asiallista, kun keskustelu tapahtuu automerkistä ilman kritiikkiä
        - keskustelu on välittömästi trollausta, jos asiaan liittyy jotain negatiivista. Ei auta vaikka perustelee tiedolla ja viittauksilla, se on auttamatta trollausta.


      • EVVK
        svoboda1 kirjoitti:

        Asiaahan täällä puhutaan, keskustelua leimaavat vain oudot säännöt:
        - keskustelu on asiallista, kun keskustelu tapahtuu automerkistä ilman kritiikkiä
        - keskustelu on välittömästi trollausta, jos asiaan liittyy jotain negatiivista. Ei auta vaikka perustelee tiedolla ja viittauksilla, se on auttamatta trollausta.

        Oma kokemus: Keskustelu on asiallista, kun se on negatiivista ja perustuu vain ulkopuolisiin linkkeihin ja väitteisiin ilman perusteluja. Keskustelu on asiatonta, jos kertoo omia kokemuksiaan Skoda-merkkisestä autosta ja havainnot eivät ole negatiivisia.

        Huumoripalsta, jossa parhaat "aasintuntijat" eivät ole Skodaa nähneetkään.


      • kukkeli_kuu
        svoboda1 kirjoitti:

        Asiaahan täällä puhutaan, keskustelua leimaavat vain oudot säännöt:
        - keskustelu on asiallista, kun keskustelu tapahtuu automerkistä ilman kritiikkiä
        - keskustelu on välittömästi trollausta, jos asiaan liittyy jotain negatiivista. Ei auta vaikka perustelee tiedolla ja viittauksilla, se on auttamatta trollausta.

        Niin joo. Se asiallinen kritiikki on minun nähdäkseni pääasiassa halvaksi itäautoksi haukkumista.

        Kun taas skodisti kertoo asiallisia mielipiteitä autostaan, tai oikoo toisten kirjoittamia p@skapuheita, niin ne ovat trollin mielestä sitä trollaamista.

        Mutta ehkä meillä on erilaiset käsitykset kritiikistä.


      • Taas älähti...
        Vähempiosainenko? kirjoitti:

        Vai vähempiosaisille. Voi lapsi parka, minulla on kaksi korkeakoulututkintoa, asun velattomassa omakotitalossa ja minulla on todella hyväpalkkainen työ. Maallista omaisuutta minulla on n. 500 000 € arvosta (osakkeita ym., taloa ei laskettu tähän). Siis olenko minä vähempiosainen, koska autotallissani on Skoda?

        Aika ressukka olet tutkintojesi kanssa. Olet varmaankin myös uimamaisteri?


      • kyllä, vähäosainen!
        Vähempiosainenko? kirjoitti:

        Vai vähempiosaisille. Voi lapsi parka, minulla on kaksi korkeakoulututkintoa, asun velattomassa omakotitalossa ja minulla on todella hyväpalkkainen työ. Maallista omaisuutta minulla on n. 500 000 € arvosta (osakkeita ym., taloa ei laskettu tähän). Siis olenko minä vähempiosainen, koska autotallissani on Skoda?

        HAHAAHHAH!!!!

        Nimimerkin takaa olemme kaikki kuninkaita!!!!


      • King of the road
        kyllä, vähäosainen! kirjoitti:

        HAHAAHHAH!!!!

        Nimimerkin takaa olemme kaikki kuninkaita!!!!

        Varsinkin trollit. Muutoinhan he eivät ole yhtään mitään!


    • up up up

      Tämä on mielenkiintoinen keskusteluketju!

    • kyklooppi3

      lukasin koko viestiketjun läpi, mielenkiintoista ! Skoda on oiva ajopeli, mutta mersuun ja bemariin ei tarvitse vertailla uusien, tuliterien autojen suhteen. Suuruuden- hullu sakemanni rakentaa edelleenkin autonsa huolellisesti isolla rahalla luottaen että laatutyö kannattelee puljua jatkossakin. Valitettava totuus on että nykyään laatu on sitten mitä on, ketjun heikoin lenkki ei toivottavasti ole uudenkaupungin autotehtaalla. terveisin Batman

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      301
      3321
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1808
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1293
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1193
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe