Koitan selvittää, että kuinka paljon on Fitness-murojen (Dark Chocolate) kerta-annos eli 30g desin mitalla mitattuna? Tosin aika tarkkaan kaikissa maissihiutalaissa / Corn Flakeseissa on samankokosia muroja. Eli jo tieto ninkä tahansa maissihiutalemerkin 30g kerta-annos desin mitalla mitattuna auttaa!
Kysyin jo Nestleltä, eli niiden valmistajalta ja ne selvitti asiaa Tanskasta asti, muttei siltikään selvinny....
Kiitokset jo etukäteen!
Murojen kerta-annos deseissä?
4
217
Vastaukset
- taviskuluttaja
Etkö voi itse mitata? Jos on ns. keittiövaaka, laittaa siihen sen grammamäärän (30 g) ja kippaa sitten ns. desimittaan/litramittaan... Ei ole sen vaikeampaa, vaikka vähän hommaa vaatiikin ;)
(Itse en voi mitata, koska ei ole mitään muroja...)Ei oo keittiövaakaa, enkä viitti maksaa 15€ vaa'asta vaan selvittääkseni murojen kerta-annoksen. Jos mulla vaaka olis, niin tottakai olisin hoitanu homman itte.
- täti
1dl Corn flakeseja painaa tämän mukaan 13g.
https://www.julkari.fi/bitstream/handle/10024/103051/2004b15.pdf?sequence=1 - punnari
30 g perus corn flakeseja on pari desiä, mittasin just. Ei kannata kuitenkaan verrata maissihiutaleita noihin Fitness-muroihin, vaikka ne onkin pinta-alaltaan kai aika samankokoisia. Fitnessit on kuitenkin painavampia, koska ne hiutaleet on tuplasti paksumpia ja seassa on sitä suklaata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343484- 112848
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032615Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv732577- 1262509
- 411418
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3941127Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61058Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501003Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6850