Trojans vei ja ottelun kohokohtana Sami Koirasen 50yrd syötönkatkon palautus maaliin. Kova äijä tuo Sami Koiranen!
Tro-69ers 13.7
katsoja
7
429
Vastaukset
- 17+8
Moi Sami
- yläkentän mansikka
Ne on niin samannäköisiä ettei niitä erota yössä tai päivässä
ja tämä tarkoitan posittivisesti =komeita ja muscle,muscle
jos vielä olisi 1980-luku nämä kaverit olisivat kateutta herättäviä julkkiksia ja niillä olisi oma talkshow
tai siis näin olen ajatuksissani miettinyt- velon mustikka
euroopan mestareiden käsittelyn jälkeen hänen nimensä on Sami Kissanen
- juu nii
Tais olla koirasen sijaan toivanen, noh en ota sinulta iloa pois, ehkä tilasto valehtelee.
- mikä on totuus?
Onko tämä Sami Koiranen paskaluuseri vai kelpo pelimies?
- iisami
Sami on ihana.
- Koirasen Sami
Moi Masa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869