10 kertaa? olen itse 23v nainen ja tehnyt kyykkyä koko 3 vuoden treenihistorian ajan saavuttaen tämän tuloksen.
onko hyvä jos jaksaa kyykätä satasella
11
279
Vastaukset
- terkka
Huhhu, jos totta pitää nii kyllä oli sitten kuinka maximi toisto nii naiseks se on pirun hyvä! Kateeks käy! Itse oon kans 23v ja tehny sarjaa 75kglla ja tiedän kui se jo painaa. Teetkö ihan syvälle kulmaan asti ettei pyllistystä vain? :) Propsit hei!
- terkkataas
Vaikka ois vaan maximo toisto*
- !!!
Niinpä niin. Harva salilla käyvä mieskään jaksaa kyykätä ton verran, youtubessakin tuollaisia sarjoja tekevät lähinnä naispainonnostajat.
Surkea trolli.Ei mitään erikoista tuossa..kertoo vain omasta huonosta kunnostasi ja siitä millaisella lilliputtisalilla sinä treenaat.
- trolololo
Jos "mies" ei pysty kyykkää satasella pitkää sarjaa niin kyseessä ei todellakaan ole mies. Munaton paskajalka osuvampi nimitys.
- kilot ei merrkkaa mi
kyyykky on hiiren liike. miehen liike on se että testos jaksaa virrata suonissa eli tee yksjalkakyykkyä sata toistoa menee tunti jos edes psysyt tassapainossa. tai askelkyykky joka on paljon käytännöllisempi tai jos seperse 20cmkyykky pitää tehdä niin tee edes alas kuten lapsi luonnostaan.
- kerran_kyykännyt
Kyykkyä on niin monenlaista, joten ei kerro mitään sanoa 10x100kg. Jos itse olet tyytyväinen tulokseesi niin eikai siihen muiden hyväksyntää tarvita?
- valmentaja74123
On jos kyykkäät pohjaan asti. Jos taas kyseessä on pyllistys pieni kumarrus niin sitten ei. Hivenen uskaltaa epäillä aloittajan tekniikkaa, eipä tahdo naisilla tulla 10x100 kg kunnon pohjakyykkyä kuin kansallisen tason painonnostajilla.
- 7+5
Todellakin on hyvä jos on kyse ihan oikeista kyykyistä. Omalla salillani en ole kenenkään naisen nähnyt kyykkäävän satasella. Niitä pikku nitkautuksia en laske kyykyiksi, enkä ymmärrä, miksi ihmiset sellaisia harastaa.
- kerran_kokeilin
Määrittele "oikea kyykky". Ne "nitkutukset" on osakyykkyjä ja niillekin saattaa olla paikkansa...
Aika monesti oon huomannut että ei oikeasti osata kyykätä, siis ei millään tyylillä. Ei edes miehetkään. Tietämättä tavoitteitasi ja pituutta ja painoa, on melko vaikea sanoa onko kyseessä juuri sinun kohdallasi hyvä tulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818