onko hyvä jos jaksaa kyykätä satasella

kyykky <3

10 kertaa? olen itse 23v nainen ja tehnyt kyykkyä koko 3 vuoden treenihistorian ajan saavuttaen tämän tuloksen.

11

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terkka

Huhhu, jos totta pitää nii kyllä oli sitten kuinka maximi toisto nii naiseks se on pirun hyvä! Kateeks käy! Itse oon kans 23v ja tehny sarjaa 75kglla ja tiedän kui se jo painaa. Teetkö ihan syvälle kulmaan asti ettei pyllistystä vain? :) Propsit hei!

• terkkataas

Vaikka ois vaan maximo toisto*

• !!!

Niinpä niin. Harva salilla käyvä mieskään jaksaa kyykätä ton verran, youtubessakin tuollaisia sarjoja tekevät lähinnä naispainonnostajat.

Surkea trolli.

• Ei mitään erikoista tuossa..kertoo vain omasta huonosta kunnostasi ja siitä millaisella lilliputtisalilla sinä treenaat.

• trolololo

Jos "mies" ei pysty kyykkää satasella pitkää sarjaa niin kyseessä ei todellakaan ole mies. Munaton paskajalka osuvampi nimitys.

• kilot ei merrkkaa mi

kyyykky on hiiren liike. miehen liike on se että testos jaksaa virrata suonissa eli tee yksjalkakyykkyä sata toistoa menee tunti jos edes psysyt tassapainossa. tai askelkyykky joka on paljon käytännöllisempi tai jos seperse 20cmkyykky pitää tehdä niin tee edes alas kuten lapsi luonnostaan.

• kerran_kyykännyt

Kyykkyä on niin monenlaista, joten ei kerro mitään sanoa 10x100kg. Jos itse olet tyytyväinen tulokseesi niin eikai siihen muiden hyväksyntää tarvita?

• valmentaja74123

On jos kyykkäät pohjaan asti. Jos taas kyseessä on pyllistys pieni kumarrus niin sitten ei. Hivenen uskaltaa epäillä aloittajan tekniikkaa, eipä tahdo naisilla tulla 10x100 kg kunnon pohjakyykkyä kuin kansallisen tason painonnostajilla.

• 7+5

Todellakin on hyvä jos on kyse ihan oikeista kyykyistä. Omalla salillani en ole kenenkään naisen nähnyt kyykkäävän satasella. Niitä pikku nitkautuksia en laske kyykyiksi, enkä ymmärrä, miksi ihmiset sellaisia harastaa.

• kerran_kokeilin

Määrittele "oikea kyykky". Ne "nitkutukset" on osakyykkyjä ja niillekin saattaa olla paikkansa...

Aika monesti oon huomannut että ei oikeasti osata kyykätä, siis ei millään tyylillä. Ei edes miehetkään.

• Tietämättä tavoitteitasi ja pituutta ja painoa, on melko vaikea sanoa onko kyseessä juuri sinun kohdallasi hyvä tulos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      92
      3964
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      2029
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1833
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1712
    5. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      110
      1596
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      73
      1553
    7. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      167
      1551
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1462
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1364
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1317
    Aihe