Kahden raskauden jälkeen ja useamman jojolaihdutusvuoden jälkeen sain itseäni niskasta kiinni ja läksin kuntosalille.mutta minulle tehtiin ohjelma jossa on 15-20kg painoilla 3x20 toistoa.vatsa,kädet,jalat...jne.3 kertaa/vko tollain ja 1 spinning lihasvenytys tunti per viikko.kotona yritän 3krt/vko noi 10km sauvakävely ja noin 3x20 min todella kevyt hölkkä.olen todellakin aloittelija ja kaipaisin neuvoaj tenkö jotain väärin,jotain lisää jotta tuloksia alkaisi tulla....
meneekö oikein..
2
281
Vastaukset
- Tommy
Mikäli tajusin oikein, niin melko hyvä määrä on treeniä! Kunto alkaa nousta pikkuhiljaa, kun jaksat pakertaa ja jonkin ajan päästä voit jo liikkua hieman ripeämmin. Ja kun kunto nousee ja syöt hyvin, niin varmasti myös kropassa tapahtuu!
Sulla on viikossa siis:
- 3 x salilla
- 3 x juoksulenkki 20 min.
- 3 x 10 km sauvakävely
- 1 x spinning tunti
Ihan riittävä määrä aluksi. Jos jotain muuttaisin, niin en ehkä "hajottaisi" treeniä noin paljoa, koska viitseliäisyys on usein kuntoilun esteenä ja on paljon vaikeampi nousta sohvalta tekemään kahta eri treeniä saman päivän aikana, kun lähteä yhteen hyvään... - nainen24
Tekisi noin paljon yhden viikon aikana.
Ainakin vähentäisin noita kympin kävelyitä. Alkaa potuttaan ja väsyttämään pitemmän päälle, jos ei kerkeä lepäämään välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057