Nainen ja koirat?

nainenjakoirat

Onko nainen ja koirat joku pelottava yhdistelmä? kun kellekkään miehelle ei tämmönen ihan ok:n näköinen nainen kelpaa. Kotona pari palveluskoiraa, joita ei pidetä kun lapsia. Moni sanoo että nainen jolla on koiria ei kelpaa kellekkään, mutta miehet joilla on eläimiä menevät kun kuumille kiville. No missä sitten se koirista pitävä mies luuraa, vois kävellä minuakin vastaan. :)

49

435

Äänestä

Vastaukset 49

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiraa

Oletko jännämiesten nussima?

• Gammaromeo

Suurimmalla osalla sinkkumiehistä ei ole ole koiria. Nillä miehillä joilla on koira tai jotka aikaisemmin ovat asuneet koirallisessa kotitaloudessa koiranainen kelvannee paremmin. Mies voi ajatella, että koirat ovat jollain tapaa pois yhteisestä suhteesta tai mies vaan yksinkertaisesti ei pidä koirista riippumatta millään tapaa hänen muusta elämäntilanteestaan.

Pari tapausta tunnen kun avoeron jälkeen kissa tai kissoja on "periytynyt" miehelle niin, että he tuskin yksin asuessaan oma-aloitteisesti kissaa olisivat hankkineet. Ovatko lemmieläimiä pitävät miehet parempia? Vai näkevätkö naiset heidät vaan paremmiksi, koska heillä on lemmikkieläimiä? Koiraharrastajaksi en ole halunnut ryhtyä vain ja ainoastaan sen takia, että se nostaisi pisteitäni kauniimman sukupuolen silmissä. Ja eihän kaikki naisetkaan koirista välitä.

• 14+7

Eipä se koira mitään haittais.

• Mmmadwrw

Ei esim. minulla ole mitään koiria vastaan. En tiedä, miksi niin monella on. Olet tutustunut vääränlaisiin miehiin.

• Ikisinkku M

Jos ne tosiaankin on palveluskoiria eli varmaankin hyvin koulutettuja, niillä omat pedit eli eivät nuku sängyssä ja niiden pääasiallinen hoito on sinun vastuulla etkä sitä miehelle ala sälyttämään niin en näkisi tuossa isoa ongelmaa.

• nainenjakoirat

No jos ajatellaan asiaa niin että ne vie liikaa aikaa parisuhteesta. No yleensä miehilläkin on harrastuksia. Ja kyllä minun matkaan voi lähteä metsään, koiranäyttelyihin tai tottis kentälle. Nämä koirat onkin tällä hetkellä ainut harrastus, jonka myötä tulee liikuttua paljon. Eli viekö ne nyt liikaa aikaa tuskin. Mutta vissiin vääränlaist miehet on tulleet vastaan, eikä semmosta miestä varmaan ole tehtykkään.

• ätmi

Jahah, eli kyseessä ei jälleen kerran ollut pelkkä koirien omistaminen, vaan pitäisi jossain koiranäyttelyissäkin rampata.

• nainenjakoirat
        ätmi kirjoitti:

Jahah, eli kyseessä ei jälleen kerran ollut pelkkä koirien omistaminen, vaan pitäisi jossain koiranäyttelyissäkin rampata.

Siellä luki että voi :D Ei siis pakko, mutta jos se on parisuhteesta miehen mielestä pois niin miksi ei voi mukaan lähteä. :D

• ätmi
        nainenjakoirat kirjoitti:

Siellä luki että voi :D Ei siis pakko, mutta jos se on parisuhteesta miehen mielestä pois niin miksi ei voi mukaan lähteä. :D

Nuo koiranäyttelyjutut osoittavat, ettet ole pelkästään nainen, jolla on koiria. Olet koiranainen. Ne ovat kaksi täysin eri asiaa.

• nainenjakoirat

Koiria koulutetaan koko ajan, ei siis vielä täysin koneita ja tuskin niistä semmosia koskaan tuleekaan. Koirani ei nuku sängyssä tai sohvalla. Mutta eivät aina omilla pedeilläkään, varsinkaan näin kuumilla keleillä, mutta lattialla kuitenkin. En sysää koiria kenenkään vastuulle, mutta olisihan se naurettavaa että mulla pyöris täällä mies jota koirat ei kiinnosta yhtään. Eli ne olis vaan olemassa, mutta niitä ei tarvittaessa käytettäisi ulkona tms...

• Mies vasta toisena

Siinähän se taas tuli. Jos mies ei niistä koirista välitä niin sitä suhdetta mieheen ei luoda. Eli koirat tulee ensin, sitten vasta mies. Sillä sävyllähän toi teksti kirjoitettiin.

Siinä on se syy miksi en koiranaista halua. Se koira menee parisuhteen edelle. "Koira ei koskaan petä", "siihen voi aina luottaa toisin kuin mieheen". Tämä on monen naisen asenne.

Se koira on pois myöskin parisuhteesta. On vain jotenkin tiellä.

Ja jos tulee tilanne että koira ei hyväksy uutta miestä naisen elämään ja alkaa agressioita olla koiralla, kumpikohan saa lähteä, mies vai koira?

• nainennnn

Miksi sinun koirat pitäis häntä kiinnostaa?

Jos miehellä on lemmikki ihan ok, mut turhaa olettaa että haluan olla siitä millään lailla kiinnostunut tai odottaa musta että joskus hoittaisin sitä jos en itse halua.

• nainenjakoirat

No enhän mä tyhmä ole ja ota miestä joka ei etes jollain lailla pitäisi koirista.
      Mutta kyllä mulla olis aikaa parisuhteelle siinä missä muillakin, se kaiketi on asenne kysymys sekin. Mutta jos mulla jo kerran koiria on niin kyllä miehen pitää ne hyväksyä, muuten ei kyllä tule mitään. En kai laita monen tonnin koiria monttuun. Joku ratkaisu yleensä löytyy aina jos niin halutaan. Hoh hoh! No ilmeisesti ennemmin yksin kun jotain idiootteja kattosin. :D

• Andan1

minulle kelpaisi koiran omistava nainen erinomaisen hyvin vaikka itselläni ei koiraa olekkaan. Kuitenkin pitäisi olla sellainen nainen, joka rakastaisi koiriaan perheenjäseninä eikä pitäisi niitä (pelkkinä) harrastusvälineinä.

Jostain syystä tuo sanomasi "monen tonnin koiria monttuun" särähti pahasti. Minun mielestäni esineellistämistä. Ei millään pahalla, mutta tuon kuuleminen tappaisi kiinnostukseni.

• nainenjakoirat
        Andan1 kirjoitti:

minulle kelpaisi koiran omistava nainen erinomaisen hyvin vaikka itselläni ei koiraa olekkaan. Kuitenkin pitäisi olla sellainen nainen, joka rakastaisi koiriaan perheenjäseninä eikä pitäisi niitä (pelkkinä) harrastusvälineinä.

Jostain syystä tuo sanomasi "monen tonnin koiria monttuun" särähti pahasti. Minun mielestäni esineellistämistä. Ei millään pahalla, mutta tuon kuuleminen tappaisi kiinnostukseni.

Kyllä koirat on perheenjäseniä mutta en pidä niitä lapsina. Olenhan itse kasvattanut toisen koiristani itse. Rakkaita ovat ja hetki sitten jouduin raskaan päätöksen tekemään ja luopumaan elämäni koirasta, jollaista en tule toista koskaan saamaan. Olen sen takia monet itkut itkenyt joten rakkaita nämä ovat. Ärsytti vaan tuo yhen kommentti että pitäis koirista luopua miehen takia, sitä päivää ei tule tapahtumaan. :) Rakkaita siis ovat, elämän tapa ja niin en aikasemmin sitä sanonu pieni muotoista kenneli toimintaa on myös. ;)

• multitool

Jos aloittajallakin ovat ne koirat olleet jo pennuista saakka niin ymmärtäähän sen, että niihin on hyvinkin kiintynyt, eikä niistä luovu. Koirista pitävä mies ei mielestäni ole tuossa tilanteessa liikaa "vaadittu".

• nainenjakoirat

No en todellakaan vaadi liikoja jos etsin ja haluan miehen joka pitää koirista.
        Koirat on mulle harrastus ja hieman elämäntapakin. Mutta ei se estä parisuhdetta.

• ht palstavisiitillä

"mutta miehet joilla on eläimiä menevät kun kuumille kiville"

Johtunee siitä että ne miehen koirat herättää sen hoivavietin naisilla - jonka takia ne naiset hankkii niitä koiria itselleenkin.

Miehillä kun ei sellaista hoivaviettiä ole, ainakaan niin vahvana, niin eivät tunne mitään erityistä vetoa koirallisiin naisiin.

"Onko nainen ja koirat joku pelottava yhdistelmä? kun kellekkään miehelle ei tämmönen ihan ok:n näköinen nainen kelpaa."

Oletko varma että johtuu koirista?
      Montako miestä on käynyt asunnossasi ja oikeasti tavannut koirasi?

Tietysti koirat ovat aina ylimääräistä "riesaa" (lenkkeilyttäminen, yms.) miehen näkökulmasta, koska ei sillä miehellä ole niihin tuntemattomiin koiriin tietenkään mitään erityistä tunnesidettä. Ei siinä tarvitse olla mikään koirien vihaaja ettei heti silmittömästi ihastu naisen koiriin. Pidän itsekin koirista ja aina olen ahkerasti rapsuttelemassa kavereiden koiria kyläillessäni, mutta en minä itselleni esim. kerrostaloasuntoon koiraa ottaisi. Omakotitalo ja pihaa pitäisi olla että harkitsisin.

Silti, ei koirat kyllä vaikuttaisi siihen päätökseen että olisinko valmis suuhteeseen naisen kanssa. Kyllä se naisen oma luonne olisi edelleen se oleellisin asia. Mutta turha kuvitella että koirat naisella olisi mitään plussaakaan vaikka koirista pidänkin.

• nainenjakoirat

Eli siis näiden kommenttien perusteella on parempi kun vietän loppu elämäni yksin, koirieni kanssa. Koirani ovat hyvin kauniita ja ylväitä. Moni voisi kyllä pelätäkkin niitä vaikka kilttejä ne kyllä on. Mutta jatketaan elämää sitten yksin, kun olen yhteiskunnalle pelkkä koirallinen sinkku.

• 31v mies

Mulla oli nainen jolla oli koira joten ei koirat haittaa jollei ne ole hevosen kokoisia.

• nainenjakoirat

No ei hevosen, mutta ponin. No ei vaan... alta 70cm. :)

• Ikisinkku M

No ei hevosen, mutta ponin. No ei vaan... alta 70cm. :)

On ne aika rontteja mutta senkin ehkä voisi moni mies hyväksyä jos tosiaan hyvätapaisia sinä siivoaisit asunnon sen pari kertaa viikossa jonka noin suuret koirat karvanpölistelyineen vaativat. Sitä ihmettelen vähän että niin moni on vastahankaan jos ei ole pakko mutta on mahdollisuus olla mukana siellä näyttelyreissuilla tai lähteä lenkittämään messiin, parin pienempiä koiria omistavan koiranaisen kanssa olen vähn seukkaillutkin niin olihan se ihan mukavaakin lähteä mukaan lenkille itsekin ja kun koiranainen säännöllisesti lenkittää niin sillä itselläänkin pysyy kroppa kunnossa, sekään ei siis ole iso ongelma jos olet itse koirasi hyvin hoitava. Suurin ongelma ehkä siinä että aina kun olisi lähdössä jonnekin minne koiria ei välttämättä voi tai ole järkevää ottaa mukaan niin niille pitää järjestellä sitten hoitopaikka poissaolon ajaksi se että en itse ainakaan kerros- tai rivitalossa haluaisi noin suuria koiria pitää, joutuisi siis asumaan "maalla" enkä tiedä haluaisinko.

• 20+20

Nuorempana seukkailin kesän yhden koiranomistajan kanssa. Kiinnyin koiraan ja vein sitä uloskin välillä. Ei mua haittaisi, jos ei nyt mitään kenneliä pidä.

• tiikerivilli

En tiedä mitään absoluuttia vastausta, mutta palstahölmöjen mukaan nainen saa aina miehen ja kun katson todellisuutta ympärilläni niin ei naisilla välttåmättä mitään miestä ole, elleivät ole suht kauniita. Miestäni tuo ei haittaisi, kun kysyin. Itse minulla on pikkuruinen kissanpoikanen ja olemme kummatkin hc-kissaihmisiä, niin ne koirat on vähän liian arvattavissa meidän makuun, mutta eihän se voi olla syy jättää elämänsä nainen väliin.

• nainenjakoirat

Kyllä on tullut monenlaista kommenttia. :)
      Täytyy sanoa että kyllä mä rakastan koiria enemmän kun esim juoppoja miehiä tai muuten vaan idiootteja. Että jos koirat ei kiinnosta millään lailla, niin minun kanssa ei varmaan kannata mitään yrittää etes alottaa.
      Ennemmin elän rakkaiden koirieni kanssa. :)

• Mies vasta toisena

Itsehän kysyit miksi ei koiranainen kelpaa. Osoitit kommenteillasi että kliseet koiranaisista on sinunkin kohdalla totta. Koira menee parisuhteen edelle. Jos mies ei välitä koirista, mies saa mennä. Koira tulee ensin. Ja siinä syy miksi sinun kanssa ei kannata suhteeseen ryhtyä.

Et vastannut sitten tähän: jos koira ei hyväksy uutta miestä taloon ja alkaa osoittamaan aggressioita, kumpi lähtee, mies vai koira?

• nainenjakoirat
        Mies vasta toisena kirjoitti:

Itsehän kysyit miksi ei koiranainen kelpaa. Osoitit kommenteillasi että kliseet koiranaisista on sinunkin kohdalla totta. Koira menee parisuhteen edelle. Jos mies ei välitä koirista, mies saa mennä. Koira tulee ensin. Ja siinä syy miksi sinun kanssa ei kannata suhteeseen ryhtyä.

Et vastannut sitten tähän: jos koira ei hyväksy uutta miestä taloon ja alkaa osoittamaan aggressioita, kumpi lähtee, mies vai koira?

Ei koirat mene parisuteen edelle, kyllä minulla on aikaa parisuhteelle. Onhan muillakin koirallisilla ihmisillä.

Mutta miksi valitsisin miehen joka ei tykkäisi koirista.?

Kyllä se on niin että kyllä minun koirat on sen verran sosiaalisia että kyllä ne uuden kumppanin tähän ottaisi. Vaikka siitä viimesetä suhteesta onkin aika kauan aikaa.

Mutta jos semmonen tilanne olisi että koirasta tulisi agressiivinen miestä kotaa, eiköhän sille järjesty koti suvusta, jos olisin mieheen palavasti rakastunut. :)

Kaikkeen kun yleensä löytyy ratkaisu jos niin halutaan. Olen kuitenkin ihan aikuinen ihminen ja osaan ajatella järjellä sekä sydämmellä. :)

• Ikisinkku M

Ei koirat mene parisuteen edelle, kyllä minulla on aikaa parisuhteelle. Onhan muillakin koirallisilla ihmisillä.

Mutta miksi valitsisin miehen joka ei tykkäisi koirista.?

Kyllä se on niin että kyllä minun koirat on sen verran sosiaalisia että kyllä ne uuden kumppanin tähän ottaisi. Vaikka siitä viimesetä suhteesta onkin aika kauan aikaa.

Mutta jos semmonen tilanne olisi että koirasta tulisi agressiivinen miestä kotaa, eiköhän sille järjesty koti suvusta, jos olisin mieheen palavasti rakastunut. :)

Kaikkeen kun yleensä löytyy ratkaisu jos niin halutaan. Olen kuitenkin ihan aikuinen ihminen ja osaan ajatella järjellä sekä sydämmellä. :)

"Mutta jos semmonen tilanne olisi että koirasta tulisi agressiivinen miestä kotaa, eiköhän sille järjesty koti suvusta, jos olisin mieheen palavasti rakastunut. :)"

Et taidakaan olla oikeasti koiranainen koska semmoinen kyllä tietäisi että se koira on agressiivinen vain jos vaistoaa miehen vihaavan koiraa, koira siis pelkää, tai sitten se luulee olevansa laumassa ylempänä sitä miestä, siis mies pelkää, mutta nuo asiat on koulutettavissa koska koirahan toimii laumasääntöjen mukaan eikä se että se koira sysätään muualle ratkaise ongelmaa, se vain siirtää sen. Minusta ei kovinkaan sydämellä ajttelemista ole se että että ykskaks koko tilanteeseen syytön koira sysättäisiin tottumastaan elinpiiristä johonkin muuhun.

• nainenjakoirat
        Ikisinkku M kirjoitti:

"Mutta jos semmonen tilanne olisi että koirasta tulisi agressiivinen miestä kotaa, eiköhän sille järjesty koti suvusta, jos olisin mieheen palavasti rakastunut. :)"

Et taidakaan olla oikeasti koiranainen koska semmoinen kyllä tietäisi että se koira on agressiivinen vain jos vaistoaa miehen vihaavan koiraa, koira siis pelkää, tai sitten se luulee olevansa laumassa ylempänä sitä miestä, siis mies pelkää, mutta nuo asiat on koulutettavissa koska koirahan toimii laumasääntöjen mukaan eikä se että se koira sysätään muualle ratkaise ongelmaa, se vain siirtää sen. Minusta ei kovinkaan sydämellä ajttelemista ole se että että ykskaks koko tilanteeseen syytön koira sysättäisiin tottumastaan elinpiiristä johonkin muuhun.

Kyllä minä tiedän mitä koiran kouluttaminen on ja tiedän millaista on elää agressiivisen koiran kanssa. Sen takia pitkään yksin olinkin kun en ketään halunnut sen koiran kanssa elävän. Mun kuin itseni, koska rakastin sitä koiraa todella paljon. Mä luulen että semmonen mies joka koirista ei mitään ymmärrä niin ei se halua agressiivisen koiran kanssa elää.

Ja miksi edelleenkään valitsisin miestä joka pelkää koiria. Mä en nyt ikisinkku M tajua sun pointtia. Olenko itse kouluttanut palveluskoiria, kisannut niiden kanssa tai ylipäänsä asunut koirien kanssa. ? Minä kuitenkin kasvatan tätä rotua tiedän varmaan asian laidat paremmin kuin sinä.

Ja painotana MIKSI VALITSISIN MIEHEN JOKA PELKÄÄ KOIRIA TAI EI KOIRISTA PIDÄ. KOSKA EDELEENKIN KOIRAT ON MULLE PERHEENJÄSENIÄ JA RAKKAITA SELLASIA. EN NIISTÄ HEVILLÄ JA PIENIN PERUSTEIN LUOVU. Juuri joudun vaikean päätöksen tekemään koiran sairastaessa ja vaikka koiran pois menosta on 3kk:tta niin se on minulle raskas paikka vieläkin.

• nainenjakoirat

Kyllä minä tiedän mitä koiran kouluttaminen on ja tiedän millaista on elää agressiivisen koiran kanssa. Sen takia pitkään yksin olinkin kun en ketään halunnut sen koiran kanssa elävän. Mun kuin itseni, koska rakastin sitä koiraa todella paljon. Mä luulen että semmonen mies joka koirista ei mitään ymmärrä niin ei se halua agressiivisen koiran kanssa elää.

Ja miksi edelleenkään valitsisin miestä joka pelkää koiria. Mä en nyt ikisinkku M tajua sun pointtia. Olenko itse kouluttanut palveluskoiria, kisannut niiden kanssa tai ylipäänsä asunut koirien kanssa. ? Minä kuitenkin kasvatan tätä rotua tiedän varmaan asian laidat paremmin kuin sinä.

Ja painotana MIKSI VALITSISIN MIEHEN JOKA PELKÄÄ KOIRIA TAI EI KOIRISTA PIDÄ. KOSKA EDELEENKIN KOIRAT ON MULLE PERHEENJÄSENIÄ JA RAKKAITA SELLASIA. EN NIISTÄ HEVILLÄ JA PIENIN PERUSTEIN LUOVU. Juuri joudun vaikean päätöksen tekemään koiran sairastaessa ja vaikka koiran pois menosta on 3kk:tta niin se on minulle raskas paikka vieläkin.

Ja aikasemmin vielä kirjoitin JOS OLEN MIEHEEN PALAVASTI RAKASTUNUT, jos en olis niin mies kyllä lähtis. :D

Eli koirista kiinnostuneet miehet voivat ilmoittautua, muuten tätä keskustelua on turha jatkaa. :)

• Ikisinkku M

OK, se maininta siinä vaan pisti epäilemään että olisit valmis heppoisiin ratkaisuhin, hyvä jos niin ei ole koska en minä ainakaan haluaisi kenenkään koiraa laumastaan erottaa, sitten jos ihan syntymäagressiivinen, siis luonnehäiriöinen koira joka voisi olla muillekin vaaraksi niin ehkä sitten olisin piikin kannalla vaikkei se varmaan mukavaa olisi tietenkään ja viimeinen keino jos ei koulutus tepsi.

En ole, kunhan tenttailin ja varmaan tiedät mitä teet paremmin kuin me palstaviisastelijat :D

Joo ei kannatakaan valita koska jos siihen mieheenkin sitten kiintyisit niin tulisi niitä vaikeita valintoja ja vääntöjä, luulisin että useimmat joustavasti aisoihin suhtautuvat, koirat sekä miehet oppii keskenään olemaan mutta jos on tiukkaa ehdottomuutta jo heti lähdössä havaittavissa kannattanee jättää väliin semmoiset.

• nouda pallo

Vertailkaapa tyypillistä koiranomistajaa ja hänen koiraansa keskenään. Ei ole yllätys, että koiraihmiset olivat edellisessä elämässään itsekin koiria.

• ohnoes

Jos muut miehet ajattelevat samalla tavalla kuin minä, niin kyllä koiranainen heti herättää sellaisia ajatuksia, että osaakohan tuo pitää mitään kuria koirilleen. Aika monella koiran omistajalla ei ole mitään auktoriteettia, vaan koira on vain otettu lemmikiksi, eikä sitä ole osattu/haluttu kouluttaa mitenkään.

• nainenjakoirat

Kyllä minun koirat on koulutettu ja kisa mielessä niitä koulutetaan. Eli eivät ole mitään idiootteja. Vaikka energisiä ovatkin. Kuria näillä pitää olla siinä missä hellyyttäkin. :)

Eli voi olla että se mies (jos semmonen joskus läytyy) on myös hyvässä kurissa. ;)

• ohnoes

Oletko liian nirso?

• nainenjakoirat

En sanois nirso, mutta elämä opettaa valikoimaan. :)

• Ihan mielenkiinnosta, onko ollut oikeasti sellaisia tilanteita joissa koira olisi ollut selkeästi dealbreaker miehen puolelta?

Yksi kaveri on parisuhteessa koiran omistavan naisen kanssa, siinä kuviossa ei tunnu olevan mitään ongelmia. En mä näe että se mullekaan olisi, mä olen maalta ja koiriin tottunut, ja voihan senkin hoidosta saada yhteistä tekemistä. Käydä lenkeillä yhdessä yms.

• nainenjakoirat

Siis sanotaanko näin että tuntuu siltä että ketään ei kiinnosta kun on koirat ja ne on vähän niinkun elämäntapa. Olen ollut sen verran kauan nyt yksin, että ei sen ihmeempiä kokemusta. Aikainen ex kyllä sieti koiria, mutta siitä on jokunen aika.

Se oliskin hienoa jos mies kiinnoistuisi koirien kanssa puuhastelemaan siinä missä minäkin sitä teen. Koiranäyttelyt esim on kivaa yhdessä tekemistä.

• kiltti atm

tosin riipuu elämän tilanteesta, haluan matkustaa ja käydä lomalla kesäisin joten lemmikin hoitopaikka pitäis olla sitten hyvä.

• nainenjakoirat

Koirille kyllä löytyy hoitopaikka aina jos niin haluan. :)

• mies346

Olet tavannut vain lapatossuja etkä alfaa.

• nainenjakoirat

Ei oo nyt tunkua ollu, ettei ole päässy valikoimaan alfa urosta taloon. :D

• Anonyymi00042

Tuossa tuli vastaan Turkilainen mies ja Suomalainen nainen. Näin jo kaukaa että mies pelkäs minun kultaistanoutajaa

• Anonyymi00043

Eihän tuossa mitään, ellet sitten ole joku siiduvalas bipo joka ei saa niitä koiria hetkeäkään olemaan tappelematta. Eli et edusta stereotypiaa.

• Anonyymi00044

En ole huomannut koirien vaikuttavan mitenkään tuohon, mutta kai tämäkin riippuu ihan miehistä. Jos mies inhoaa eläimiä tai koiria, niin luonnollisesti koirat ovat silloin ongelma. Voi myös olla, että sillä on merkitystä millaisia ne koirat ovat. Periaatteessa joku voi esim. ajatella, että palveluskoirien kanssa harrastaminen vie paljon aikaa poiis parisuhteelta ja perisuhdetta aloitellessa se voi olla ongelma. Jatkossahan jokainen suhde luonnostaan asettuu uomiinsa ja harrastukset eivät enää yleensä ole ongelma, mutta alussa voi tarvita enemmäkin aikaa.

• Anonyymi00045

Lisää vielä, että oleellisempaa on se miten ne koirat käyttäytyvät. Mielestäni on ihan ymmärrettävää, että agressiivinen, arvaamaton tai jollakin muulla tavalla ongelmallisesti käyttäytyvä eläin voi olla este parisuhteelle (ja ihmissuhteille yleensäkin).

• Anonyymi00046

Vanha aloitus, mutta vastataan silti, koska jotenkin itselle noi elämet on tärkeitä, vähän samoin kuin lapset.

Olen itse allerginrn tietyille koirille, joten siksikään en valitsisi naista jolla on koira/koiria. Mutta muutamaan olen tutustunut, jopa romanttisessa mielessä ja täytyy heidän kohdalla sanoa, että aiks pettymys on ollut, miten he olivat koiransa kouluttaneet.

Koirilla ei ollut kuria. Naiset lässytti koirille ja ne olivat kävfleviä aikapommeja. Niille ei ollut kerrottu paikkaa laumassa, joten koirat ottivat roolia. Haukkuivat, näykkivät, raapivat ja olivat levottomia, kun olin käymässä.

Erään naisen koira puri minua nenään, kun olin sängyssä naisen kanssa. Naiselle se oli yllätys, minulle ei. Noin eläimet toimii, jos kokevat epävarmuutta... hyökkäävät.

Koiran pitäisi saada lajityypilliset olosuhteet. Nämä naiset ei niitä koirille antaneet... vaan koirat olivat tressaantuneita ja epävarmoja.

Olen käynyt koirapaikoissa, missä koiralle on selkeästi kerrottu paikka laumassa ja se ei ikinä ole johtaja, vaan omistaja on. Kun omistaja ottaa vieraan vastaan leppoisasti, niin koirakin ottaa. Käy nuuhkimassa ja sitten jatkaa omia touhujaan.

• Anonyymi00047

Mutta vielä tämä:

Minä en syytä noissa ed. mainituissa tapauksisssa koiria, vaan heidän "emäntijään". Heidän pitäisi tietää miten koira koulutetaan, ei sen koiran. Koirat on olleet uhreja.

• Anonyymi00048

Ei ole ketään miestä koirani koskaan haitannut. Päinvastoin.

Ei siis johdu koirasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      1335
    2. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1219
    3. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      64
      1138
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      233
      1111
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      996
    6. 63
      881
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      861
    8. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      65
      667
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      32
      645
    10. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      575
    11. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      540
    12. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      33
      530
    13. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      529
    14. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      32
      529
    15. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      65
      498
    16. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      39
      475
    17. Et siis halua

Kansssani mitään
      Ikävä
      29
      469
    18. Onko kipuraja

Jo ylitetty?
      Ikävä
      51
      451
    19. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      24
      437
    20. Olet komea ja kaikkea

En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o
      Ikävä
      19
      433
    Aihe