Ripsienpidennykset tippuu muutamassa päivässä!

harvaripsi........

Kävin kolme päivää sitten laitattamassa ensimmäistä kertaa ripsienpidennykset ammattilaisella ja heti seuraavana aamuna heräsin silmänaluset täynnä irtoripsiä! Ja joka aamu on tapahtunut sama. Omat ripset on tallella ja toisessa silmässäni on enää harvakseltaan muutama pidennys! Nukun selälleen, mutta ei mitään tietoa mitä nukkuessani teen kun ripset näin tippuilee yön aikana!?! En käytä silmämeikkiä enkä päivän aikana hiero silmiä tai muuten rasita pidennyksiä. Ripset ei tunnu eikä häiritse mitenkään. Onko tää normaalia että jos yön aikana vaikka tietämättä nukkuisi mahalleen, pidennykset lähtee heti pois? Vai onko liima ollut huonoa? Harmittaa kun odotin kovasti ja maksoin maltaita alkuun kauniista ripsistä ja nyt on muutamassa päivässä niistä muuttunut harvat ja rumat. Muutaman viikon päästä on huolto, mutta siitähän tulee pian uusi laitto kun ei oo mitään mitä huoltaa!

5

9010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ripsiteknikko

      Mitä luultavammin liima on huono tai oikeastaan pilalla, ehkä helteistä johtuen. Suosittelen ottamaan yhteyttä tekijään, jotta tekijäkin saa mahdollisimman pian tiedon huonoksi menneestä liimasta! Itselläni on viikon takuu pidennyksille, ehkäpä hänelläkin ja saisit uuden laiton..

    • aloittaja........

      Ilmoitin asiasta tekijälle, ei takuuta... Ei uskonut johtuvan liimasta, vaan selitti kaikenlaista muuta mihin hän ei voi vaikuttaa... Kiva..

      • aadaeleonoora

        Asiaan voi olla monia syitä.
        1.Huonoliima ja/tai tekijä
        2.hormonit
        3.ehkäisyvalmisteet, raskaus, synnytys (voi vaikuttaa vielä vuodenkin päästä kunnes hormonit rauhottuu)
        4. Omega3 valmisteet
        5. Käyttikö tekijäsi primeria ennenkuin laittoi ripset?
        6.ripsien huolellinen putsaus ennen pidennyksiä. Koska näin kovilla helteillä naama hikoilee ja valuu ripsiin joten ripset voi sen takia hylkiä liimaa
        7. Jos laittaessa vuotaa kovasti silmät voi sekin vaikuttaa asiaan.
        Ja aina ennenkaikkea reklamaatio tekijälle, ei ehkä kannata kovi kärkkäästi heti valittaa kun syitä voi olla monia ja jos olet kokeillut useamassa eri paikassa ja aina käy noin, niin mitä luultavammin syy ei ole tekijässä ainakaan:)


    • LL toimii!!

      Etsi lash lovers tekijä, et kadu! Ovat kullanarvoisia!

    • caramba

      Mä olen laitattanut 4-5krt ja mulla on pysyneet tosi hyvin jopa 2kk, en käy saunassa, nyt olen menossa uuteen paikkaan ja näin arvosteluja kyseisestä paikasta että hieman arveluttaa, otin sen Facediilitarjouksena.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      67
      1390
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1072
    3. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      35
      944
    4. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      54
      933
    5. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      105
      855
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      57
      799
    7. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      84
      794
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      31
      711
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      700
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      56
      693
    Aihe