Ketä julkkista panisit

Nettirunkkari

Suomalaista?

Ulkomaalaista?

92

3177

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlforyouu

      MIKKO NUMMENMAA

      Robert Pattinson

    • juujoo

      Ehkä tuota Elina Svitoliinaa, nätin näkönen tennistyttö ja hyvässä kunnossa, vaikka tänään hävisikin.

    • Youssuf

      Mina panna trolli hard core atm DarkFear!

    • ihan.kiva.flikka

      anni sinnemäki on seksikäs ja kaunis eli saa kikkeliin eloa

      • kikkeliskokkelisvaan

        mutta sinnemm¨äkihän oksentelee jo puhuessankin kuinka jos panisit sitä niin sehän tukehtuis siihen räkäänsä


      • seksikäs.tipuliini
        kikkeliskokkelisvaan kirjoitti:

        mutta sinnemm¨äkihän oksentelee jo puhuessankin kuinka jos panisit sitä niin sehän tukehtuis siihen räkäänsä

        tänään oli aamu tv ssä ja kaunis ja seksikäs oli ja on


    • Mari Kakko..

      Salma Hayek

    • minkkilaukku

      Markus Pöyhönen

      Ronan Keating: piti ihan googlata en ees tarkkaan muista minkä näkönen, mä vaan joskus näin unen et se tuli meidän (yläaste aikaseen) koululuokkaan ja kiinnitti muhun jotain huomiota.

    • en ketään mut jos olis pakko varmaan joku ulkomainen johtaja (ei julkkis eikä viihde)

      • sota.herrako

        varmaan joku kenraali tai amiraali no käykö eversti tai kommodori tai komentaja jaeverstiluutnantti tai majuri ja komentajakapteeni ja onko kapteeni ja kapteeniluutnatti jo liian vähä arvoisia vai joku sotaheimon päällikkö afrikasta tai eteläamerikasta tai austraaliasta tai joku ihmissyöjä eli pääkalloheimon päällikkö niin eikö tavallinen solttu tai matruusi käy


      • sota.herrako kirjoitti:

        varmaan joku kenraali tai amiraali no käykö eversti tai kommodori tai komentaja jaeverstiluutnantti tai majuri ja komentajakapteeni ja onko kapteeni ja kapteeniluutnatti jo liian vähä arvoisia vai joku sotaheimon päällikkö afrikasta tai eteläamerikasta tai austraaliasta tai joku ihmissyöjä eli pääkalloheimon päällikkö niin eikö tavallinen solttu tai matruusi käy

        jotain sinne päin;D saattaahan se olla jonkinlainen militantti ryhmäkin:D en kelpuuta heimopäälliköitä afrikasta kiitos vaan enkä niitä kannibaaleja(argh,onks teidän pakko nyt mainita niistä lol) ei myöskään mafiosoja. tavallinen solttu käy myös mutta mitä mä saan puristettua niistä ulos??: p


      • olet.raaka.kapiainen
        peppupupu kirjoitti:

        jotain sinne päin;D saattaahan se olla jonkinlainen militantti ryhmäkin:D en kelpuuta heimopäälliköitä afrikasta kiitos vaan enkä niitä kannibaaleja(argh,onks teidän pakko nyt mainita niistä lol) ei myöskään mafiosoja. tavallinen solttu käy myös mutta mitä mä saan puristettua niistä ulos??: p

        no voit pitää soltulle tai soltuille sulkeisia ja puristaa voit sen viimeisenkin hiki pisaran pois ja toivottavasti et ole laivastossa kaleerilaivan kapteeni eli komentajakapteeni peppupupu vai oletko puosu joka ruoskii matruuseja ja huudat aina kun ruoska viiltää sekää nopeammin toivottavasti kotona ei sama meininki ja joutuuko siellä aamuisin solttu sanomaan herättyään nti majuri solttu se ja se palveluksessasi ja aamupala odottaa sinua


    • En ketään, ellei sattuis olemaan mun mies. :D

      • paras vastaus! :)


    • nainen48

      No sitäpä voisin uudestaan, jota olen ennenkin. Ulkomaalaisiin en koske. Enkä julkkisen kanssa alkaisi seurustella.

      • siitä.sinulle.mies

        entä hurmuri julkkis markoboyn kanssa niin minusta voisitte sopia toisillenne


      • Oletko itsekin kristinuskossa?☺️


      • Ananias.Palstamäki

        "Juuri 30 vuotta täyttänyt"......juttu kuuden (6) vuoden takaa. Kurppaikäinen...

        Oletko laskemassa tasovaatimuksiasi?


      • LadyZorro kirjoitti:

        Oletko itsekin kristinuskossa?☺️

        En mutta ei minua haittais jos Lolo on, kunnioitan ihmisten uskoa kunhan ei mene liiallisuuksiin ja jos Lolo sulattais minuin pakanallisuuden voisin minä hyvinkin sulattaa Lolon uskovaisuuden.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        "Juuri 30 vuotta täyttänyt"......juttu kuuden (6) vuoden takaa. Kurppaikäinen...

        Oletko laskemassa tasovaatimuksiasi?

        Minulle merkitsee enemmän kunnollisuus kuin ikäjutut.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Minulle merkitsee enemmän kunnollisuus kuin ikäjutut.

        Haku päällä?


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Haku päällä?

        Eihän mulla koskaan ole mutta kun kerran kysyttiin vastasin kyusymykseen.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Eihän mulla koskaan ole mutta kun kerran kysyttiin vastasin kyusymykseen.

        Juuuuuuuuu, niinhän se menikin.

        Pelkkää helppoa panoahan sinä olitkin vailla.....moralisti.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Juuuuuuuuu, niinhän se menikin.

        Pelkkää helppoa panoahan sinä olitkin vailla.....moralisti.

        Väitätkö että Lolo olisi muka helppo pano? epäilen ettei ole.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        En mutta ei minua haittais jos Lolo on, kunnioitan ihmisten uskoa kunhan ei mene liiallisuuksiin ja jos Lolo sulattais minuin pakanallisuuden voisin minä hyvinkin sulattaa Lolon uskovaisuuden.

        Mutta haluaako hän uskonnotonta onkin se seuraava kysymys?

        Välttämättä pakanat ei kelpaa, jos uskonnollisuus on jo yksi syy ja motiivi neitsyyteen. Siis taustavaikuttimena..


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Väitätkö että Lolo olisi muka helppo pano? epäilen ettei ole.

        Muikkeli sanoi jutussa että neitsyyden säilyttäminen on ollut hänelle vaikeampaa kuin olympialaisiin valmistautuminen, ja tuo oli kuusi (6) vuotta sitten...

        Riittää kun hänelle vilauttaa siitinluuta niin on varmasti kiinni siinä kuin satiainen.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Mutta haluaako hän uskonnotonta onkin se seuraava kysymys?

        Välttämättä pakanat ei kelpaa, jos uskonnollisuus on jo yksi syy ja motiivi neitsyyteen. Siis taustavaikuttimena..

        Ja jotenkin mä voisin kuvitella, että syntiset seksiä harrastaneet eivät ole etusijalla kosio kandidaateissa...vaan joku jolle asia on yhtä pyhä...

        Eli epäilen kyllä tuota suvaitsevaisuutta hiukan Lolon suhteen..miksi hän ottaisi pakanan käytetyn miehen, jos löytyy uskonnollinen ja käyttämätön neitsyt mies?😋


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Muikkeli sanoi jutussa että neitsyyden säilyttäminen on ollut hänelle vaikeampaa kuin olympialaisiin valmistautuminen, ja tuo oli kuusi (6) vuotta sitten...

        Riittää kun hänelle vilauttaa siitinluuta niin on varmasti kiinni siinä kuin satiainen.

        Usko horjuu...piru koittaa vietellä jumalan lasta..aijai..paha paha. 🤔😌


      • LadyZorro kirjoitti:

        Ja jotenkin mä voisin kuvitella, että syntiset seksiä harrastaneet eivät ole etusijalla kosio kandidaateissa...vaan joku jolle asia on yhtä pyhä...

        Eli epäilen kyllä tuota suvaitsevaisuutta hiukan Lolon suhteen..miksi hän ottaisi pakanan käytetyn miehen, jos löytyy uskonnollinen ja käyttämätön neitsyt mies?😋

        Olet varmaan ihan oikeassa epäilyksinesi, naiset kuitenkin on niin ihmeellisiä että nehän saattaa kääntää kelkkansa milloin tahansa ja toisaalta vaikka en Lololle "kelpaisikaan" niin ei mun maailma siihen kaadu, tuskin kuitenkaan käsitellään tätä asiaa muuten kuin teoriatasolla tässä ketjussa kun on tuota välimatkaakin.



      • Harmaaritari kirjoitti:

        Olet varmaan ihan oikeassa epäilyksinesi, naiset kuitenkin on niin ihmeellisiä että nehän saattaa kääntää kelkkansa milloin tahansa ja toisaalta vaikka en Lololle "kelpaisikaan" niin ei mun maailma siihen kaadu, tuskin kuitenkaan käsitellään tätä asiaa muuten kuin teoriatasolla tässä ketjussa kun on tuota välimatkaakin.

        No ei käsitellä juu, kuin teoriassa. Hartaastibuskovaiset ihmiset on hankalia kumppaneita ihmiselle, joka ei jaa hänen vakaumuksiaan. Ne suhteet ei koskaan onnistu, jos et ole vakaumukseltasi yhtäpuuta toisen kanssa.

        Niin se vain menee, ei voi nyppiä rusinoita pullasta syömättä koko pullaa.


      • Ananias.Palstamäki

      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Sanoisin että typy on taatusti turmeltu.

        Epäilet, että esittää neitsyttä vaan vai? Oiskohan nuo suhteet kaatuneet seksittömyyteen?

        Tai uskontoon liittyen kenties näkemyseroihin? Moni mieshän sanoo, ettei suhde ilman seksiä ole suhdekaan..joten minä epäilen ( en tiedä tieyenkään), että Lolo on edelleen neitsyt ja siksi myös sinkku. Yrittäjiähän on ollut kyllä...


      • LadyZorro kirjoitti:

        No ei käsitellä juu, kuin teoriassa. Hartaastibuskovaiset ihmiset on hankalia kumppaneita ihmiselle, joka ei jaa hänen vakaumuksiaan. Ne suhteet ei koskaan onnistu, jos et ole vakaumukseltasi yhtäpuuta toisen kanssa.

        Niin se vain menee, ei voi nyppiä rusinoita pullasta syömättä koko pullaa.

        Minä tässä ihmettelen mitä ihmettä teiolle palstan liberaaleille on tapahtunut? Ootteko syöneet myrkkysienä tai jotain? Dissident siellä toisessa ketjussa tuomitsi lempeän herätyksen yhden yön seuran hakua jonka minä taas hyväksyn hänen tpasuksessa ja nyt sinä tuomitset Lolon yhtään ihmistä tuntematta. Onko täällä jotenkin osat kääntyneet vai mitä helv...iä? pitääkö tässä kohta laittaa joku lutkailun truomitseva avaus ihan vaan että saisi teidät taas raitelleinne :D


      • Ananias.Palstamäki
        LadyZorro kirjoitti:

        Epäilet, että esittää neitsyttä vaan vai? Oiskohan nuo suhteet kaatuneet seksittömyyteen?

        Tai uskontoon liittyen kenties näkemyseroihin? Moni mieshän sanoo, ettei suhde ilman seksiä ole suhdekaan..joten minä epäilen ( en tiedä tieyenkään), että Lolo on edelleen neitsyt ja siksi myös sinkku. Yrittäjiähän on ollut kyllä...

        Taatusti huijaa asiassa, ei epäilystäkään.

        Voi olla vaikea seurustelukumppani kun joutuu elämään suhteessa jota ei saa sängyn ulkopuolella kutsua suhteeksi.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Taatusti huijaa asiassa, ei epäilystäkään.

        Voi olla vaikea seurustelukumppani kun joutuu elämään suhteessa jota ei saa sängyn ulkopuolella kutsua suhteeksi.

        Huijaakohan misspöntiskin? jossain vaiheessa ilmoitti että ekasta kerrasta ei pelkästään seurustella vaan pitää mennä naimisiin. Siinähän on vähän samaa kuin tuossa Lolon logiikassa, helposti voi misspönttiskin keksiä että pitääkin vaaatia sitä naimisiin menoa ensin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minä tässä ihmettelen mitä ihmettä teiolle palstan liberaaleille on tapahtunut? Ootteko syöneet myrkkysienä tai jotain? Dissident siellä toisessa ketjussa tuomitsi lempeän herätyksen yhden yön seuran hakua jonka minä taas hyväksyn hänen tpasuksessa ja nyt sinä tuomitset Lolon yhtään ihmistä tuntematta. Onko täällä jotenkin osat kääntyneet vai mitä helv...iä? pitääkö tässä kohta laittaa joku lutkailun truomitseva avaus ihan vaan että saisi teidät taas raitelleinne :D

        Miten mä tuomitsen? Mä en koe tuomitsevani, olevani vain realisti asian suhteen. 😃


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Taatusti huijaa asiassa, ei epäilystäkään.

        Voi olla vaikea seurustelukumppani kun joutuu elämään suhteessa jota ei saa sängyn ulkopuolella kutsua suhteeksi.

        Pitäisköhän jonkun palstan impiumpien ystäväseuran poikain tiedustella neidolta asiaa, sähköisessä mediassa?☺️


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Huijaakohan misspöntiskin? jossain vaiheessa ilmoitti että ekasta kerrasta ei pelkästään seurustella vaan pitää mennä naimisiin. Siinähän on vähän samaa kuin tuossa Lolon logiikassa, helposti voi misspönttiskin keksiä että pitääkin vaaatia sitä naimisiin menoa ensin.

        Huijaa tietysti, kun ei muuten teistä jalkaa nylkyttävistä meinaa eroon päästä. 🤣


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Huijaakohan misspöntiskin? jossain vaiheessa ilmoitti että ekasta kerrasta ei pelkästään seurustella vaan pitää mennä naimisiin. Siinähän on vähän samaa kuin tuossa Lolon logiikassa, helposti voi misspönttiskin keksiä että pitääkin vaaatia sitä naimisiin menoa ensin.

        Vain Herra yksin tietää syyt Pönttöneidin lausuntoihin, mutta ehkä emme vaivaa päitämme sen asian spekuloimisella tässä kohtaa.

        Lolo on keski-ikäinen "ikineitsyt" joka roikkuu tinderissä tarjoamassa neitsyyttään. En suhtaudu häneen kovinkaan vakavasti, kyse lie jämähtämisestä johonkin valheeseen. Herra tietää syyt asialle, mutta ei kerro sitäkään...


      • LadyZorro kirjoitti:

        Miten mä tuomitsen? Mä en koe tuomitsevani, olevani vain realisti asian suhteen. 😃

        Ja mähän en suosi yhdenillan juttuja mitenkäänpäin, enkä pelkkiä seksisuhteita. Mutta en myöskään ole mielestäni korkeammalla muilta sitä kieltämäänkään. Kun se on monille täysin normaalia toimintaa...vaikka itelle ei oliskaan.

        Kukin eläköön tyylillään...


      • Ananias.Palstamäki
        LadyZorro kirjoitti:

        Pitäisköhän jonkun palstan impiumpien ystäväseuran poikain tiedustella neidolta asiaa, sähköisessä mediassa?☺️

        Tuskin on tarpeen, Lolo selkeästi valehtelee.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Tuskin on tarpeen, Lolo selkeästi valehtelee.

        Houkutus on ainakin kova neidolla, kun tintsusta seuraa etsii...vois ajatella, että herra wonderfulia sieltä saa hakea kuin neulaa heinäsuovasta.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Miten mä tuomitsen? Mä en koe tuomitsevani, olevani vain realisti asian suhteen. 😃

        Niinhän minäkin olen aina realisti ja minua pidetään palstalla ihan yleisestikin "tiukkapipoisena" aika monen asian suhteen.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Huijaa tietysti, kun ei muuten teistä jalkaa nylkyttävistä meinaa eroon päästä. 🤣

        Miten niin meistä? puhu vaan anasta ja pujiksesta tuossa yhteydessä, minähän nimenomaan olen pyrkinyt misspönttistä muistuttamaan siveästä ja kunnollisesta elämästä :)


      • Ananias.Palstamäki
        LadyZorro kirjoitti:

        Houkutus on ainakin kova neidolla, kun tintsusta seuraa etsii...vois ajatella, että herra wonderfulia sieltä saa hakea kuin neulaa heinäsuovasta.

        Voipi olla herra wonderfulille järkytys kun odottaa pääsevänsä koeajolle korkkaamattomalla kulkuvälineellä mutta päätyykin ajoon loppuunajetulla kiesillä.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Miten niin meistä? puhu vaan anasta ja pujiksesta tuossa yhteydessä, minähän nimenomaan olen pyrkinyt misspönttistä muistuttamaan siveästä ja kunnollisesta elämästä :)

        Minulla on kyllä syyni olettaa että Pönttöneidillä on panosuhde.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Voipi olla herra wonderfulille järkytys kun odottaa pääsevänsä koeajolle korkkaamattomalla kulkuvälineellä mutta päätyykin ajoon loppuunajetulla kiesillä.

        Tuohan kuulostaa melkien vahingoniloiselta? Kiltti & kunnollinenLady-Z osoittautuukin kateelliseksi siitä kun Lololla on niin korkea moraali ettei ole jakanut itseään ympäriinsä.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Minulla on kyllä syyni olettaa että Pönttöneidillä on panosuhde.

        Kova syytös. En usko, misspönttis on kunnollinen ja korkeamoraalinen nainen. Toivottavasti misspönttis laittaa merkille tuollaisen maineensa mustamaalausyrityksen ja suhtautuu huhun levittäjään kylmästi jatkossa.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kova syytös. En usko, misspönttis on kunnollinen ja korkeamoraalinen nainen. Toivottavasti misspönttis laittaa merkille tuollaisen maineensa mustamaalausyrityksen ja suhtautuu huhun levittäjään kylmästi jatkossa.

        Hahhahhaa...vai syytös?

        Jos jakaa, niin omaansahan jakaa. Ei siitä voi oikein syytellä...


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Tuohan kuulostaa melkien vahingoniloiselta? Kiltti & kunnollinenLady-Z osoittautuukin kateelliseksi siitä kun Lololla on niin korkea moraali ettei ole jakanut itseään ympäriinsä.

        Ei tuo ole sen enempää neitsyt kuin Brooke Shields.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Hahhahhaa...vai syytös?

        Jos jakaa, niin omaansahan jakaa. Ei siitä voi oikein syytellä...

        Kyllä, syytös. Maineestaan tarkkana neiti-ihmisenä misspönttis ei varmastikaan näkisi noin huvittavana asiaa jos kotilkylillä alkaisivat kuiskailemaan jostain epämääräisestä panosuhteesta, Siinä kyläkaupalla "ystävällisessä" sävyssä "Jos jakaa, niin omaansahan jakaa" huulitteleva kylänmies varmasti saa kuulla kunniansa misspönttikseltä.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä, syytös. Maineestaan tarkkana neiti-ihmisenä misspönttis ei varmastikaan näkisi noin huvittavana asiaa jos kotilkylillä alkaisivat kuiskailemaan jostain epämääräisestä panosuhteesta, Siinä kyläkaupalla "ystävällisessä" sävyssä "Jos jakaa, niin omaansahan jakaa" huulitteleva kylänmies varmasti saa kuulla kunniansa misspönttikseltä.

        Lopeta sekoilut Harmis.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Lopeta sekoilut Harmis.

        Sinähän tässä sekoilet. Muka harmittomana "vitsinä" heität juttua joka vahingoittaa vakavasti misspönttiksen mainetta ja sitten vielä yrität kuitata asian naureskelulla. Kyllä luulen että turha sun enää yrittää kosiskella misspönttistä, niin vakavasti nyt kyllä loukkasit ettet sitä kyllä varmaan enää anteeksi saa.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Sinähän tässä sekoilet. Muka harmittomana "vitsinä" heität juttua joka vahingoittaa vakavasti misspönttiksen mainetta ja sitten vielä yrität kuitata asian naureskelulla. Kyllä luulen että turha sun enää yrittää kosiskella misspönttistä, niin vakavasti nyt kyllä loukkasit ettet sitä kyllä varmaan enää anteeksi saa.

        Väsy vie nyt mennessään, silmät luppasee siihen malliin että pakko pistää yöpuulle.

        En ole hirveän huolissani Pönttöneidin kostosta, siltä kun puuttuu keinovalikoima sellaiseen. Pakko jättää sinut yksinäsi setvimään tätä järkyttävää käännettä, mutta minä en pysy enää hereillä.

        zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....öit......zzzzzzzzzzzzzzzzzzz


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Väsy vie nyt mennessään, silmät luppasee siihen malliin että pakko pistää yöpuulle.

        En ole hirveän huolissani Pönttöneidin kostosta, siltä kun puuttuu keinovalikoima sellaiseen. Pakko jättää sinut yksinäsi setvimään tätä järkyttävää käännettä, mutta minä en pysy enää hereillä.

        zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....öit......zzzzzzzzzzzzzzzzzzz

        Juu öitä, Voihan tuon sun harkitsemattoman heiton ehkä laittaa väsymyksen piikkiin. Aamulla ensitöiksesi pyydät anteeksi ja syytät väsynyksen rasittamia aivoja niin ehkä misspönttis vielä heltyy.


      • Ladyout
        Harmaaritari kirjoitti:

        Tuohan kuulostaa melkien vahingoniloiselta? Kiltti & kunnollinenLady-Z osoittautuukin kateelliseksi siitä kun Lololla on niin korkea moraali ettei ole jakanut itseään ympäriinsä.

        Kateelliseksi? Mitä sieniä sä olet nyt vetänyt?🤣

        Mä en pidä tuollasta kadehtimisen aiheena, jokainen antaa lempensä tuntemustensa ja arvojensa mukaan. En myöskään ole uskovainen, niin mulle seksi ei ole avioliittoa edellyttävä asia. Joskin rakkautta edellytän..mielummin molemmilta toisiaan kohtaan.

        Kuka tahansa äijä ei ole seksin arvoinen...eikä varsinkaan vaivan arvoinen. 🤣


    • modelIi

      Aira Samulinia ellei Ananias ehdi ensin.

    • Ihanaa Pilvi hämäläistä suoraan perseeseen

    • Anonyymi

      Prinsessa Victoriaa paljaalla

    • Anonyymi

      Marjukka Havumäki saa kullin kovaksi, niin että Marjukkaa olisi päästä nussimaan ja laskea spermat sisään

    • Anonyymi

      Sirkka Anttilaa.

    • Anonyymi

      Mulla on ollut suomalaisista naisista monta vuotta 3 kärki sama, minua itseäni muutamaa vuotta vanhempia naisia. Upeita naisia. Tässä myös järjestys
      1. Heidi Pakarinen
      2. Mari Rantasila
      3. Marianne Heikkilä
      Ulkomaalaisista lista on selvä
      1. Salma Hayek *ylivoimainen nainen*
      2.Kate Winslet
      3. Diane Lane

      • Anonyymi

        J neljäs ulkomaalainen kaunotar on upea Monica Bellucci ❣️


    • Anonyymi

      Suomesta nussin mieluusti Sara La Fountainia ja maailman kaunottarista Salma Hayekia. Salman kauneus ja naisellisuus tekee miehen hulluksi. Katsokaa sitä bambisilmää https://pin.it/7jfQpih

      • Anonyymi

        Kaunottaria ei halua vain nussia jaan haluaa omaksi naiseksi.


    • - Sebastian Rejmania, Köpi Kalliota tai Roman Schatzia
      - hmmm näitä on liikaa, mutta poimitaan niistä vaikka David Hasselhoff, Alexander Skarsgård tai Terence Hill

      • Kai edes nuorta Hasselpähkinää ja Hilliä? Nehän ei mitään junioireita enää ole...


      • Anonyymi

        Montakos vaimoa Schatzilla on jo ollut?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kai edes nuorta Hasselpähkinää ja Hilliä? Nehän ei mitään junioireita enää ole...

        Anna dinoille armoa vielä kun ovat lähellä vanhainkotia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anna dinoille armoa vielä kun ovat lähellä vanhainkotia.

        Makuasioita ystäväiseni, makuasioita vain 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Kai edes nuorta Hasselpähkinää ja Hilliä? Nehän ei mitään junioireita enää ole...

        Kieltämättä lähes kaikki noista ovat nuorempina olleet parhaimmillaan, mutta esim. Hill näyttää edelleen tässä viimeaikaisessa Isä Matteo -sarjassa edelleen ikäisekseen hämmästyttävän nuorekkaalta ja jopa komealta. Vaikka on sarjan kuvauksen aikaan ollut vissiin reilusti yli 70-vuotias? Liekö Välimeren dieetillä osuutta asiaan, huomattava osa maailman vanhimmista ihmisistäkin on kuulemma ollut italiaanoja.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Kieltämättä lähes kaikki noista ovat nuorempina olleet parhaimmillaan, mutta esim. Hill näyttää edelleen tässä viimeaikaisessa Isä Matteo -sarjassa edelleen ikäisekseen hämmästyttävän nuorekkaalta ja jopa komealta. Vaikka on sarjan kuvauksen aikaan ollut vissiin reilusti yli 70-vuotias? Liekö Välimeren dieetillä osuutta asiaan, huomattava osa maailman vanhimmista ihmisistäkin on kuulemma ollut italiaanoja.

        No Hill on kyllä kieltämättä pysynyt ikuisena nelikymppisenä, kumma jätkä, mutta jos ei vaan dokaa/piikitä kaikkia Hollywood-tienestejään, niin ei sitä ihan niin vikkelästi rapistukaan. Ja kieltämättä, vaikka umpihetero olenkin, niin Hill on aina ollut sopivan charmantti velikulta esiintyessään, vielä enemmän vanhemmiten 😁


    • Jotain nuorta ja kaunista.

    • Anonyymi

      Sitä ylex:n aamun blondia jos se olis hoikempi.

    • Anonyymi

      Aloittajalla sangen rouhea nimimerkki. :D

    • Anonyymi

      Donald Trump. Hänellä on valtaa ja viisautta, vaikka muille jakaa.

      • Anonyymi

        Valtaa ja viisautta??? :D Peruskoulun käynyt ja aku ankan lukija, sellainen on trumppi.


    • Anonyymi

      Eikö tuohon ny kelpais kuka tahansa julkkis jotta vois paukutella henkseleitä sillä että on julkkista päässy polkaseen tai päässy jonkun julkkiksen patjaksi ainoa julkkis jolla saattais olla riittävästi luonnetta pärjätä mun kanssa lienee shakira sekin johtuen oloista joissa on lapsuutensa kasvanu ja kenties latino taustastaan

    • Anonyymi

      en ketään..😅

    • Anonyymi

      Anneli Auerille tahtoisin panna spermat sisään

    • Anonyymi

      Tiia Weckstömiä, joka näyttelee Salkkareissa Aino Forsia.
      Ulkolaisista Lea Seydouxia.

    • Anonyymi

      En ketään. Jos en olisi rakastunut.

    • Anonyymi

      Janni Hussia. Ai että mikä yrittäjä muija nam! Kateellinen olen Jollelle mut onnee ny kumminkin.

    • Anonyymi

      - Suomalaisista panisin mielelläni Janna Hurmerintaa. Sen tekisin niin, että nussisin häntä pitkään ja hartaasti pilluun. Sen jälkeen nussisin vielä nautiskellen perseen. Aamuyöllä vielä toistamiseen pillunainti.

      - Ulkomaalaisista täydellinen nainen on Salma Hayek. En edes tiedä pystyisinkö nussimaan sitä, on niin kaunis olento. Haluaisin kyllä.

    • Anonyymi

      Sanna Marinia panisin joka reikään.... Aah

    • Anonyymi

      Olivia Dunnea panisin viikon putkeen.

      • Anonyymi

        Suomalaisista Sannia.


    • Anonyymi

      Ottaisin vaimoksi Anne Heche. On vain kuollut.

    • Anonyymi

      Johanna Tukiaista vois panna joka reikään.

    • Anonyymi

      Suomalaisista varmaan Kulmuni, Piia Pasanen tai Jessica Kähärä. Ulkomaalaisista Sydney Sweeney tai Rhea Seehorn.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      104
      2942
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      312
      2240
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      125
      2075
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      152
      2039
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1450
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      28
      1173
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      115
      1113
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1057
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1014
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      868
    Aihe