Tietääkö kukaan mitä tapahtui entisen Karin Nybergin resepteillä, sen jälkeen kun vaasav&vaasan osti sen leipomon ja lopetti sen tuotteiden valmistus? Olisiko mahdollista saada ostaa ne jos ei ne ole tuhottu. Muistan ne herkulliset punssileivokset, mandariinimurot, bebeet, kermakakut, eclairit etc etc. Voisin avata leipomo& kahvilan ja ruveta tekemään niitä taas, olisi varmaan tusinat töölöläisrouvat heti oven takana fiilistelemässä!! =]
Leipomo Karin Nybergin herkulliset konditoriatuotteet
10
3219
Vastaukset
- Klaus-Gunnar
Kyllä varmaan joku tietää.
- Anonyymi
Entäs Runebergin tortut!
- Anonyymi
Sinne ne Karin Nybergin reseptit meni Oy Kolmileipä Ab: Kondiittori Arvo Mertaselle osittain ja valuivat sieltä hiljalleen, ensin Suomen Sokerin kautta Vaasan & Vaasan haltuun. Espoon leipomoon, jota ei enää ole. Vaasan & Vaasasta.
- Anonyymi
Löytyykö Napolinleivosta.
- Anonyymi
Missä itse Karin Nyberg
- Anonyymi
Hietaniemen hautausmaalla, kortteli 6
- Anonyymi
Karin Nybergin toskaleivoksen reseptin kun saisi.
- Anonyymi
Isot leipomot ovat ostaneet pienempiä ja hävittäneet vanhat hyvät tuotteet.
- Anonyymi
koodilla 3SNMXD5 4,00 € Wolt-krediittejä jokaista 3 ensimmäistä tilaustasi kohden kannattaa hyödyntää
- Anonyymi
Entäs lihapiirakat. Ei oo nähty saati maistettu sen jälkeen kunnon lihiksiä sen koommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043