Terve. Löytyisikö täältä korvausta vastaan joku sukelluksen osaaja kun pitäisi noutaa tärkeät avaimet ja kaulaketju satama-altaasta PK-seudulta? Syvyyttä n. 3m ja näkyvyys itämeri eli suht heikko. Putoamiskohta tiedossa tarkasti. Laittakaa ketjuun yhteystietoja.
Tarvitaan sukeltaja
6
620
Vastaukset
- Soita kerhoille
Nopeammin taidat saada sukeltajan kun soitat PK-seudun kerhoille.
https://fi-fi.facebook.com/h2ory
http://www.nousu.fi/index.php
Ja taitaa siellä muutama muukin löytyä..... Tätä palstaa taitaa aika harva sukeltaja lukea.
Varaudu siihen että homma on toivoton, vaikka näkyvyys olisi kohtuullinen niin pohjan laadusta riippuen noin pienten esineiden löytäminen voi olla toivotonta. Lähes varmasti joutuu käsikopelolla kaivamaan pohjaa eli avaimet ja kaulaketju tuskin jäävät näkyviin pohjan päälle ellei satu olemaan kivi/kallio vaan uppoavat näkymättömiin. - Sukeltaja123
Hei!
Mikäli asia on vielä ajankohtainen, niin voidaan koittaa löytää tavarat. Laita viestiä [email protected] - kuplantekijä
Täältä voisi löytyä apuja. Sukeltaja narumies 180 e/h matkakorvaus
- htgesd
Niin mistä?
Ja luuletko tosiaan saavasi jotain keikkaa tuolla tuntihinnalla? Keskimäärin 90 egee tunti nuppia kohden helposta sukellushommasta ja sillävälin laiturilla itseään nypläävästä narumiehestä?
- kuplantekijä
Ainakin tähän päivään mennessä olen saanut tällä hinnalla. Ja 1 tunnin laskutusta en edes harkitse. Se on vähintään 8 tuntia. Perseaukiset voivat tietenkin sukeltaa itse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1144422Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572528Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?791657Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39802
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789- 62768