Lasten jäätelökone

lahjatoive

Tyttäreni 6v. toivoo joulupukilta jäätelökonetta, on nähnyt sellaisesta mainoksen. Selitti, että siinä olisi sellainen kampi, jota väännetään. Ilmeisesti joku lastenohjelman välissä tullut mainos... Onko kellään tietoa, onko tämä lelu vai ihan oikea jäätelökone?

6

7688

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Porkkana

Ennen vanhaan ennen sähköä jäätelökoneet olivat kammella veivattavia, olen joskus kirpputorilla nähnytkin tällaisen veivattavan version. Jäitäkin laitettiin sinne muistaakseni. Toimivathan nekin, on vain raskaampi homma tehdä sillä jäätelöä kuin sähkökäyttöisellä. Itselläni ei kumpaakaan ole, joten enempää en osaa sanoa.

• Jepy

Olen itsekin nähnyt näitä joskus jossain. Lasten muovisia jäätelökoneita, joissa todellakin on se kampi. Kyllä niillä ihka oikeaa jäätelöä tehdään, ainakin yhdessä tulee kuulemma ohje/reseptivihkonenkin mukana.

• meillä luettiin

posti toi juuri jonkun lelulehden ja eiköhän ennen joulua tule vielä lisääkin.jos ei posti tuo niin lelukaupasta varmaan asia selviää.

• jepy

Tosiaankin huomasin minäkin sen lelulehdestä eilen. Sitä valmistaa iloinen kokkikoulu ja se on käsikäyttöinen.

"Herkullisen jäätelön valmistaminen on helppoa ja nopeaa. Tarvitset mm. maitoa, kermaa, sokeria sekä koneen rumpuun jäitä, suolaa ja vettä. Jäätelökone on käsikäyttöinen, et tarvitse paristoja tai verkkovirtaa. Mukana myös hauska koristelukeskus, jonka avulla viimeistelet herkulliset jäätelöannokset upean näköisiksi. Mukana käyttöohje ja reseptivihkonen" Suositellaan yli kuusi vuotiaille.

• äippä35

Ostin vuosi sitten 7 vuotiaalle tytölleni joululahjaksi ja tuntuu olevan aika työläs vekotin. Meillä suurin ongelma kun sillä saa kerralla yhden annoksen ja kolme lasta niin siinähän sitä sit pyörittelet puolituntia jätskiä ja tulee vähän kun pehmiksen tapasta. Niitä on kahta vai kolme erilaista konetta. Tuolla se nyt lojuu keittiön kaapinpäällä.

• dgeee

se on oikea koska tyttäreni sai sen syntymäpäivä lahjaksi kaksi vuotta sitten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      274
      3477
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      127
      1848
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      292
      1591
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      76
      1459
    5. 77
      1426
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1140
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1136
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1011
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      987
    10. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      61
      950
    Aihe