Konepalvelu J.Koukkula?
Millainen yrittäjä
21
4224
Vastaukset
- zuittu
toimittaa mitä sattuu. ei ainakaan mainoksen mukaista mustaa multaa. tiedossa jo muillakin mullantoimittajilla, että sieltä saa vain turvetta joka pölisee..
- Motkotusta
Älkää nyt vain vahingossakaan alkako kehumaan yrittäjää , sillä sellainehan
ei sovi näille sivuille lainkaan. - kehumaton
Motkotusta kirjoitti:
Älkää nyt vain vahingossakaan alkako kehumaan yrittäjää , sillä sellainehan
ei sovi näille sivuille lainkaan.Kehutaan jos on tarvis. Nyt ei oo...
- Pahastipettynyt
J.Koukkulan multa ei ole todellakaan mainoksen mukaista ja tasalaatuista. Puolet mullasta savimöykkyjä toinen puoli kiviä ja risuja. Toimitus miten sattuu. En suosittele.
- Anonyymi00033
:DDDDDD
- semmostamultaa
Ihan surkeeta multaa, jos sitä nyt mullaksi voi sanoa. Hirveä työ saada siitä mullasta nurmikko nousemaan.
- Urbanisoituneet
No kyllä kai niin isolla firmalla on muutakin toimintaa , kuin
kuskailla jotain multaa tumpeloiden takapihoille .
Onnettomille tyypeille jotka eivät edes ymmärrä miten
siihen saisi nurmen kasvamaan.
Kaipa Koukkulan pitäisi itse tulla istuttamaan heinä heinältä . - hämyhämy
Oliskin multaa, mutta turvetta pukkaa multana tulemaan.
- turbeeton
KuljettKuljettaja
Konepalvelu Jussi Koukkula — Rovaniemi - ilmoitus jätetty 23.1.2013
Pahoittelut, haku tähän avoimeen työpaikkaan on päättynyt
Haetaan ammattitaitoista kuljettajaa puutavaran ja turpeen kuljetukseen. Ota mahdollisimman pian yhteyttä!...
Että tällaista .... - muiltakinmultaatilannut
Olen kyllä täysin erimieltä, hyvää multaa toimitti, asialliseen hintaan ja palvelu pelasi hyvin.!!! mä suosittelen ja tilaan seuraavallakin kerralla kun tarvitaan.
- Kantasuomalainen
Minkälainen on muiden töiden suhteen esim puukuljetuksissa? Työnantajana?
- Anonyymi
Ei kovin hyvä
- Anonyymi00037UUSI
Vanha Asentaja täys kaheli
- Anonyymi00039UUSI
koukkula sana piti mut sama kukkolasta myös.. ne tekee töitä perkele.saatna ne vehkeet maksaa sinä et ikinä omista edes puhtaita alus housuja räkänokka.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961492
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140934Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58911- 85892
- 53816
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255703Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74636