Konepalvelu J.Koukkula?
Vastaukset 21
- zuittu
toimittaa mitä sattuu. ei ainakaan mainoksen mukaista mustaa multaa. tiedossa jo muillakin mullantoimittajilla, että sieltä saa vain turvetta joka pölisee..
- Motkotusta
Älkää nyt vain vahingossakaan alkako kehumaan yrittäjää , sillä sellainehan
ei sovi näille sivuille lainkaan. - kehumaton
Motkotusta kirjoitti:
Älkää nyt vain vahingossakaan alkako kehumaan yrittäjää , sillä sellainehan
ei sovi näille sivuille lainkaan.Kehutaan jos on tarvis. Nyt ei oo...
- Pahastipettynyt
J.Koukkulan multa ei ole todellakaan mainoksen mukaista ja tasalaatuista. Puolet mullasta savimöykkyjä toinen puoli kiviä ja risuja. Toimitus miten sattuu. En suosittele.
- Anonyymi00033
:DDDDDD
- semmostamultaa
Ihan surkeeta multaa, jos sitä nyt mullaksi voi sanoa. Hirveä työ saada siitä mullasta nurmikko nousemaan.
- Urbanisoituneet
No kyllä kai niin isolla firmalla on muutakin toimintaa , kuin
kuskailla jotain multaa tumpeloiden takapihoille .
Onnettomille tyypeille jotka eivät edes ymmärrä miten
siihen saisi nurmen kasvamaan.
Kaipa Koukkulan pitäisi itse tulla istuttamaan heinä heinältä . - hämyhämy
Oliskin multaa, mutta turvetta pukkaa multana tulemaan.
- turbeeton
KuljettKuljettaja
Konepalvelu Jussi Koukkula — Rovaniemi - ilmoitus jätetty 23.1.2013
Pahoittelut, haku tähän avoimeen työpaikkaan on päättynyt
Haetaan ammattitaitoista kuljettajaa puutavaran ja turpeen kuljetukseen. Ota mahdollisimman pian yhteyttä!...
Että tällaista .... - muiltakinmultaatilannut
Olen kyllä täysin erimieltä, hyvää multaa toimitti, asialliseen hintaan ja palvelu pelasi hyvin.!!! mä suosittelen ja tilaan seuraavallakin kerralla kun tarvitaan.
- Kantasuomalainen
Minkälainen on muiden töiden suhteen esim puukuljetuksissa? Työnantajana?
- Anonyymi
Ei kovin hyvä
- Anonyymi00041
Hyvä
- Anonyymi00047UUSI
Köyden jatke
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 621085
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan76869Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli72835- 62770
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52743- 67717
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti333714Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8692Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35642Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16540