Olen päättänyt olla nuolematta naisia, jotka eivät ime minua

Kielimies.

Olen pitänyt kunnia asiana nuolla kaikki naiset orgasmiin. Naiset ovat olleet hulluna antamaani suuseksiin ja saaneet monta kertaa peräkkäin. Harva on kuitenkin vastaavasti imenyt minua. Olenkin päättänyt että jatkossa minulta suuhoitooa saavat vain naiset, jotka ottavat minulta kunnolla suihin.

62

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.,.,.,.

Et ole tarpeeksi YTM. Nainen imee YTM:n kyrpää pyytämättäkin, koska se on kirjoittamaton sääntö.

• Kielimies.

Pyytämään en rupea. Kaikenlainen ruinaaminen on alentavaa.

• 16+20

Näin. Ja nuolee kassit ja peräreiän myös.

• ,.,.,.,.
        Kielimies. kirjoitti:

Pyytämään en rupea. Kaikenlainen ruinaaminen on alentavaa.

Paina naista päälaelta kämmenellä kohti sojottavaa mulkkuasi. Se vain kiihottaa naista, että olet vähän dominoiva.

• Yök!
        16+20 kirjoitti:

Näin. Ja nuolee kassit ja peräreiän myös.

Kuinka joku voi nuolla peräreikää?

• ,.,.,.,.
        Yök! kirjoitti:

Kuinka joku voi nuolla peräreikää?

Et näköjään ymmärrä hyvän päälle. Mikään ei ole parempaa kuin antaumuksellinen naisen perseen nuoleminen. Mälli meinaa lentää ilman että mikään koskettaa munaa.

• ...
        ,.,.,.,. kirjoitti:

Et näköjään ymmärrä hyvän päälle. Mikään ei ole parempaa kuin antaumuksellinen naisen perseen nuoleminen. Mälli meinaa lentää ilman että mikään koskettaa munaa.

Oletko useinkin päässyt nuolemaan?

• Miehelläkin
        ,.,.,.,. kirjoitti:

on persereikä

• ,.,.,.,.
        ... kirjoitti:

Oletko useinkin päässyt nuolemaan?

Muutaman kerran ja vaan yhtä naista.

• periaatteennainen

Hyi helvetti. En voi ymmärtää naisia jotka ottavat kusisen mulkun suuhunsa. Yäk. Oksennus tulee pelkästä ajatuksesta. Työnnä se limainen mulkkusi imurin putkeen niin saat imua.

• Suomalaiset

Suomalaisia naisia ei haittaa, etenkään jos mies ulkomailta.

• looser

Et vain ole antanut naisillesi tarpeeksi hyvää suuseksiä.

• E.mätin orgasmi best

Ja minun pil.luani ei nuole kukaan. Enkä minä nuole enkä ime.
      Mitä hmmetin touhua.
      Ei ikinä samallla suulla ja kielellä prsettä ja suukkoja.
      P.eniksen erektiossa mun pil.luun saa laittaa.
      Ei muuta.

• Aika vanhahtavaa

ajattelua

• E.mätin orgasmi best
        Aika vanhahtavaa kirjoitti:

ajattelua

Terveellistäpä!!!!!

Et vissiin, typerä tollo, ole kuulut papilloomaviruksista (HPV)

• 17+14
        Aika vanhahtavaa kirjoitti:

ajattelua

Niin?

• ei tajuju
        E.mätin orgasmi best kirjoitti:

Terveellistäpä!!!!!

Papilloomavirus tarttuu emätinyhdynnässä ja siksi minäkin sain kohdunkaulansyövän...häh?

• rupsu kurppanne
        E.mätin orgasmi best kirjoitti:

Terveellistäpä!!!!!

Elämä tappaa.

• 101% hetero

Pillunnuolenta. Se on homoille!

• ...

Ei vaan heteromiehille ja lesboille. Kullinlututus on heteronaisille ja homoille.

molemmat biseksuaaleille.

:-)

• Soranosissa
        ... kirjoitti:

Ei vaan heteromiehille ja lesboille. Kullinlututus on heteronaisille ja homoille.

molemmat biseksuaaleille.

:-)

sanottiin että pillunnuolija on homo

• ...

Miten ajattelit asian käytännössä toteuttaa? Sanomalla etukäteen että "nuolen vain jos sinäkin". Epäilen että tuo saattaa tappaa kaikki toisen osapuolen halut.

Että onnea vain toivottomaan yritykseesi.

• karjuhki

Ota letistä kiinni ja tunge muijan suuhun kyrpäsi. Jos vastustelee, vedät vain kovempaa niin kyllä ottaa poskihoitoon...

• karjuhki

Ota letistä kiinni ja tunge muijan suuhun kyrpäsi. Jos vastustelee, vedät vain kovempaa niin kyllä ottaa poskihoitoon...

• ...
        karjuhki kirjoitti:

Heh. Onneksi useimmilla naisilla on hampaat.

• ...
        karjuhki kirjoitti:

Ei kannata, koska pelin voi purra kerrasta poikki.

• ++++++
        ... kirjoitti:

Ei kannata, koska pelin voi purra kerrasta poikki.

Klitoriksen voi myös. Jos nainen vaatii suuseksiä, niin minähän puraisen siltä värkin irti.

• ............

Minä otan mielelläni suihin, mutta kukaan minua ei ala nuolemaan hyi hitto!!

• Naista ei pidä palvella

korvauksetta!

• Onpas lapsellista

uhoamista

• ,.,.,.,

Tuli vielä yksi tekniikka mieleen. Purista naisen nenä tukkoon, joten hän on avattava suunsa hengittääkseen. Sitten työnnät munan sisään. Minä tein näin ainoalle naiselleni ja hän sanoi, että se oli kiihottavaa.

• Anonyymi

Varmasti jäi viimeiseksi. Kukaan halua tuollsista.

• Anonyymi

Pakottamista. Hyi sinua. Nainen taisi valehdella, ettet tukehduta.
        Vilma

• ...

Itse huijaan miehiltä aina suuseksiä. Raukat luulevat että saavat saman hoidon mutta kun olen orgasmini saanut, otan ja häivyn.

• Olet yksi

loinen. Tekisi mieli kusta päällesi

• Jännä-Jare

Minä nussin naisia suuhun, pyyhin kyrvät verhoihin, juon siiderit kaapista, jätän mojovan paskan kellumaan pönttöön ja poistun asunnosta.

• ...
        Olet yksi kirjoitti:

Hahhaa. harmittaako kun et voi?

• eipä muuta
        Olet yksi kirjoitti:

Miten tuo edellinen poikkeaa valtaosan miesten tavasta käyttää naista panoreikänä välittämättä naisen orgamista?

Tosin myönnetään, että tuossa tapauksessa koston kohde on syytön mies, jos sellaista tässä haettiin.

• Stupid little boy
        Jännä-Jare kirjoitti:

Minä nussin naisia suuhun, pyyhin kyrvät verhoihin, juon siiderit kaapista, jätän mojovan paskan kellumaan pönttöön ja poistun asunnosta.

Niin ja Michael Douglas sai suusyövän. Haluatko, että kerron mistä?

• ...
        eipä muuta kirjoitti:

Miten tuo edellinen poikkeaa valtaosan miesten tavasta käyttää naista panoreikänä välittämättä naisen orgamista?

Tosin myönnetään, että tuossa tapauksessa koston kohde on syytön mies, jos sellaista tässä haettiin.

Ei ole kyse kostosta. En vain halua ottaa mieheltä suihin koska se on ällöttävää.

• Anonyymi
        Jännä-Jare kirjoitti:

....nyt kyllä tukehduin kun luin tuon kommentin.... huonoa huumoria mutta ei voi mitänä......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

....nyt kyllä tukehduin kun luin tuon kommentin.... huonoa huumoria mutta ei voi mitänä......

No juu. Kuulostaajan se miehekkäämmältä, kuin tumputtaa lapaseen, tehdä hätäkakka ja olla liian ujo pyytämään pyyhett.

• Anonyymi

Käykö pölynimurin imuletku?

• Anonyymi

🤭🤣

Oh anteeksi! Minä ritari! Tämä kysymys vaan kävi huvittamaan 😂

• Anonyymi

Naiset on viruspesiä, joilta saa suu-, kurkku-, kielisyövän ja kirurgi joutuu leikkaamaan koko leuan irti, siis hyvällä tuurilla, että havaitaan ajoissa.

• Anonyymi

tuo on tosiasia, tuommoist suuhommat on erittäin vaaralisia.
        itse en ikinä tekisi mitään tuollista. olkoot naiset imetmättä minun osia, itse en tuollaista riskiä elämässäni aio ottaa.

lisäksi voisi ajatella niinkin että jos laittaa kumin päälle niin mikä ongelma naisella siinä yleensä edes olisi. siis tietenkin olettaen että jos vain nainen haluaa sitä tehdä, ei muuten

• Anonyymi

Unohdit mainita penissyövä. Joutuvat leikkaamaan sen irti ja ehkä pallitkin niin muuttuu eunukiksi. Sun kannattaa tosiaan pysyä ksukana naisista niin se on helpompaa naisillekin.

• Anonyymi

Olet jättänyt tekemättä vaikka olet itse saanut.

• Hyvä juttu . Katso en ime ketään, en tykkää tuollaisesta ollenkaan. Se on joku miesten juttu varmaan ei naisten

• Anonyymi

Et voi puhua muiden naisten puolesta. Moni nainen pitää suuseksistä puolin ja toisin.

• Anonyymi

Ryhdy EKporhoksi ja käytä takseja.

• Anonyymi

Johan onkin "hirveä" uhkaus. 😁

• Anonyymi

Pitävätkö kaikki miehet k:n imemisestä?
      Minulle vierasta käyttää kieltä siellä, mistä ulosteetkin tulevat.
      Streptokokkimahdollisuus ei kiihota yhtään.
      Palvelus?
      Miesten imeskelyn käsitän löytää naisen tuoksu, mutta en minä silloinkaan halua itselleni suutuoksuksi p:n tuoksua jälkipusuilla.
      Vilma

• Anonyymi

Eivät varmaan kaikki miehet pidä siitä, että heille annetaan suuseksiä, mutta ei ole yhtäkään miestä vielä tullut vastaan, joka ei nauttisi siitä. Otantani on tietenkin pieni eikä sitä voi yleistää koskemaan kaikkia miehiä, mutta oma kokemukseni suuseksistä on hyvin positiivinen sekä antajana että saajana.

Ja tietenkin hygieniasta täytyy huolehtia erityisesti, jos liikutaan peräaukon alueella. Ja mitä tulee jälkipusuihin, niin minua naisena kiihottaa maistaa oma makuni miehen huulilta.

Näin me olemme kaikki erilaisia ja oleellistahan on, että on oman kumppanin kanssa samoilla aaltopituuksilla seksin suhteen. Minä en esim haluaisi miestä, joka ei nauttisi seksistä tai jolle suuseksi olisi jotain kauhistuttavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät varmaan kaikki miehet pidä siitä, että heille annetaan suuseksiä, mutta ei ole yhtäkään miestä vielä tullut vastaan, joka ei nauttisi siitä. Otantani on tietenkin pieni eikä sitä voi yleistää koskemaan kaikkia miehiä, mutta oma kokemukseni suuseksistä on hyvin positiivinen sekä antajana että saajana.

Ja tietenkin hygieniasta täytyy huolehtia erityisesti, jos liikutaan peräaukon alueella. Ja mitä tulee jälkipusuihin, niin minua naisena kiihottaa maistaa oma makuni miehen huulilta.

Näin me olemme kaikki erilaisia ja oleellistahan on, että on oman kumppanin kanssa samoilla aaltopituuksilla seksin suhteen. Minä en esim haluaisi miestä, joka ei nauttisi seksistä tai jolle suuseksi olisi jotain kauhistuttavaa.

sinulle varmasti siten löytyy kumppanieita pilvin pimein. katot vaan semmoisen miehen mikä puhuu törkeyksiä heti tavatessaan, ja kieli lipoo ilmaa kuin käärmeellä, sitä saastaa tulee sen suusta ulos puheena. ja se varmasti tekee ne kaikkein törkyisimmät asiat sinulle mistä vaan osaat haaveilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sinulle varmasti siten löytyy kumppanieita pilvin pimein. katot vaan semmoisen miehen mikä puhuu törkeyksiä heti tavatessaan, ja kieli lipoo ilmaa kuin käärmeellä, sitä saastaa tulee sen suusta ulos puheena. ja se varmasti tekee ne kaikkein törkyisimmät asiat sinulle mistä vaan osaat haaveilla.

Ei ole yksikään mies käyttäytynyt noin seurassani. Sänkyyni asti pääsevät vain hyväkäytöksiset herrasmiehet. Tuhma saa ja pitääkin vähän olla, mutta sen fiksu mies osaa ilmaista tyylikkäämmin kuin törkeyksiä latomalla tai kieltään lipomalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole yksikään mies käyttäytynyt noin seurassani. Sänkyyni asti pääsevät vain hyväkäytöksiset herrasmiehet. Tuhma saa ja pitääkin vähän olla, mutta sen fiksu mies osaa ilmaista tyylikkäämmin kuin törkeyksiä latomalla tai kieltään lipomalla.

no nii varmaa..... kukaan ei tuohon usko....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no nii varmaa..... kukaan ei tuohon usko....

Aivan sama, mitä kukakin uskoo. Ei ole mitään tarvetta saada sinua tai ylipäätään ketään tällä palstalla uskomaan yhtään mitään, joten voit uskoa tai olla uskomatta juuri niin paljon tai vähän kuin sinua huvittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan sama, mitä kukakin uskoo. Ei ole mitään tarvetta saada sinua tai ylipäätään ketään tällä palstalla uskomaan yhtään mitään, joten voit uskoa tai olla uskomatta juuri niin paljon tai vähän kuin sinua huvittaa.

ok, valitsen olla uskomatta täyttä soopaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ok, valitsen olla uskomatta täyttä soopaa

Kiitos ilmoituksesta 😁

Hassua, miten paljon koet tarvetta vakuutella, ettet usko, kun sillä ei ole kenellekään mitään merkitystä. Ja kyseessä vielä täysin normaali asia, eli se etteivät fiksut miehet käyttäydy kuvailemallasi tavalla, mutta usko mitä uskot tai ole uskomatta 😊

• Anonyymi

On paljon naisia, jotka eivät saa suuseksistä minkäänlaisia kiksejä! Munasta kyllä!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe