Nii et kannataako alottaa jekkifudis ku oon alkanu kiinnostuu tosta lajista ja kattonu vaahteraliigaa, nfl:än sekä college footballin koosteita ja pelaillu vähän myös maddenia xboxilla nii tiiän suurimpiirtein säännöt mutta en jokaista yksityiskohtaa. Haluaisin tietää että sovellunko lajiin näillä arvoilla: pituus 1,72m, paino noin 60kg, coopperin testi 2500m,!ketterä ja aika nopee, syntyny 2000 ja olen lätkää harrastavien kevereita voimmakkaampi yläkropan lihaksissa eikä minulla ole mitään merkittävää urheilu historiaa. Haluaisin myös tietää että paljon tämä laji maksaa vuosittain (suojat, kuukausimaksu jne) ja olen kuullut että tafteissa (paikallisessa seurassa) alotteliat saisi käyttöön vähäksi ajaksi suojat. Ja onko jenkkifudiksessa joku lisenssi?
Kannattaako aloittaa jenkkifudis?
9
354
Vastaukset
- yks vaan
Ota suoraan sinne seuraan yhteyttä ja käy kokeileen vaikka yhdet treenit alkuun.
Luulen että saat lainakamat seuralta.Samalla saat paremmin tietoa sieltä maksuista ja muista asioista. - 5+16
Samaa mieltä kuin edeltä, eli ota yhteyttä suoraan paikalliseen seuraan. Sieltä saa tietoa kausimaksuista yms. Varusteet saa varmasti lainaan seuralta alkuun.
Lajin hienoushan on, että kaiken kokoisille löytyy oikeastaan pelipaikka. Rohkeasti vain yhteyttä seuraan ja mukaan treeneihin! - 17+14
Eipä löydy pelipaikkaa mutta kyllä punaisille raha kelpaa ja aina tarvitsee maksumiehiä penkille juhlimaan mestaruuksia! Jos tulevaisuus maajoukkueessa kiinnostaa, ota yhteys punaisiin. -R.N
- n.n.h.
Olet nolo, nolla, häviäjä.
- Pelaajan Isä
Maksan mielelläni poikani ylisuuret kausimaksut vaikka tiedän ettei poikani pääse kentälle. Maksan mielelläni tämän koska tällöin poikani aikani kuluu kansainvälisissä suomenruotsalaisissa piireissä eikä suomenkielisten nolife ostari juoppojen seurassa. Olen maksanut mielelläni poikani ylisuuria kausimaksuja jo kolme vuotta jolloin hän aloitti pelaamaan. Yllättäen ensimmäisen kauden jälkeen poikani vaihtoi ammattikoulusta (suomenkielinen) ilta kauppaopistoon jossa puhutaan ruotsia yrkehögskolan tai jotain.
Tämän lisäksi hänen facebooktilillä on kansainvälisiä selfie kuvia amerikalaisten ei suomalaisten näköisten pelaajien kanssa.
Kaiken kaikkiaan tiedän ettei poikani pelillisieltä tasolta tule olemaan kentällä ikinä mutta kaikki se verkostoituminen, yhteisöllisyys tulee mielestäni kantamaan korkoa koron päälle tulevaisuudessa. Tällä hetkellä poikani on puhunut jo vakavasti jenkkifudiksen jälkeisestä elämästä ja tavoitteena on päästä Hankenille opiskelmenaam kaupallisuutta ja tämä voi olla jo poia n ajankohtaista koska poikani on oppinut tpdella hyvin ruotsinkieltä joukkueessa ja ulkomaistenpelaajien kanssa englantia.
Naurakaa vain köyhät
Toivon todellakin ja uskon että näin käy ettei poikani seuraa jalanjälkiäni ja ole suomenkielinen kuorma autokuljetta vaan korkekakoulun läpi käynyt suomenruotsia osaava menestyhjä - FPS VARTIJA
Pelaajan Isä kirjoitti:
Maksan mielelläni poikani ylisuuret kausimaksut vaikka tiedän ettei poikani pääse kentälle. Maksan mielelläni tämän koska tällöin poikani aikani kuluu kansainvälisissä suomenruotsalaisissa piireissä eikä suomenkielisten nolife ostari juoppojen seurassa. Olen maksanut mielelläni poikani ylisuuria kausimaksuja jo kolme vuotta jolloin hän aloitti pelaamaan. Yllättäen ensimmäisen kauden jälkeen poikani vaihtoi ammattikoulusta (suomenkielinen) ilta kauppaopistoon jossa puhutaan ruotsia yrkehögskolan tai jotain.
Tämän lisäksi hänen facebooktilillä on kansainvälisiä selfie kuvia amerikalaisten ei suomalaisten näköisten pelaajien kanssa.
Kaiken kaikkiaan tiedän ettei poikani pelillisieltä tasolta tule olemaan kentällä ikinä mutta kaikki se verkostoituminen, yhteisöllisyys tulee mielestäni kantamaan korkoa koron päälle tulevaisuudessa. Tällä hetkellä poikani on puhunut jo vakavasti jenkkifudiksen jälkeisestä elämästä ja tavoitteena on päästä Hankenille opiskelmenaam kaupallisuutta ja tämä voi olla jo poia n ajankohtaista koska poikani on oppinut tpdella hyvin ruotsinkieltä joukkueessa ja ulkomaistenpelaajien kanssa englantia.
Naurakaa vain köyhät
Toivon todellakin ja uskon että näin käy ettei poikani seuraa jalanjälkiäni ja ole suomenkielinen kuorma autokuljetta vaan korkekakoulun läpi käynyt suomenruotsia osaava menestyhjäEikä sovi unohtaa poikasi pääsevän kokemaan aitoa afrikanamerikkalaista räpkulttuuria turvallisissa ja valvotuissa olosuhteissa.
Paljon parempi kuin rautatieasemalla harjoitettu angolalainen hieman väkivaltainen vivahteiltaan oleva kulttuuri, jossa valkoiset pojat joutuvat tekemään vanhempien "sotaherrojen" käskystä rikoksia ja pari kertaa olen kuvitellut, että nämä "sotaherrat" myös hedelmöittävät näitä nuoria kermanvalkoisia hiphoppareita.
Ei muuta
Peace
- 84.9
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12397270
Keski-Suomalaisille nuorille luettavaa. - the Fan
Ei kannata
- ehdottomasti2
Kannattaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812