Kannattaako aloittaa jenkkifudis?

Epävarma

Nii et kannataako alottaa jekkifudis ku oon alkanu kiinnostuu tosta lajista ja kattonu vaahteraliigaa, nfl:än sekä college footballin koosteita ja pelaillu vähän myös maddenia xboxilla nii tiiän suurimpiirtein säännöt mutta en jokaista yksityiskohtaa. Haluaisin tietää että sovellunko lajiin näillä arvoilla: pituus 1,72m, paino noin 60kg, coopperin testi 2500m,!ketterä ja aika nopee, syntyny 2000 ja olen lätkää harrastavien kevereita voimmakkaampi yläkropan lihaksissa eikä minulla ole mitään merkittävää urheilu historiaa. Haluaisin myös tietää että paljon tämä laji maksaa vuosittain (suojat, kuukausimaksu jne) ja olen kuullut että tafteissa (paikallisessa seurassa) alotteliat saisi käyttöön vähäksi ajaksi suojat. Ja onko jenkkifudiksessa joku lisenssi?

9

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks vaan

      Ota suoraan sinne seuraan yhteyttä ja käy kokeileen vaikka yhdet treenit alkuun.
      Luulen että saat lainakamat seuralta.Samalla saat paremmin tietoa sieltä maksuista ja muista asioista.

    • 5+16

      Samaa mieltä kuin edeltä, eli ota yhteyttä suoraan paikalliseen seuraan. Sieltä saa tietoa kausimaksuista yms. Varusteet saa varmasti lainaan seuralta alkuun.

      Lajin hienoushan on, että kaiken kokoisille löytyy oikeastaan pelipaikka. Rohkeasti vain yhteyttä seuraan ja mukaan treeneihin!

    • 17+14

      Eipä löydy pelipaikkaa mutta kyllä punaisille raha kelpaa ja aina tarvitsee maksumiehiä penkille juhlimaan mestaruuksia! Jos tulevaisuus maajoukkueessa kiinnostaa, ota yhteys punaisiin. -R.N

      • n.n.h.

        Olet nolo, nolla, häviäjä.


      • Pelaajan Isä

        Maksan mielelläni poikani ylisuuret kausimaksut vaikka tiedän ettei poikani pääse kentälle. Maksan mielelläni tämän koska tällöin poikani aikani kuluu kansainvälisissä suomenruotsalaisissa piireissä eikä suomenkielisten nolife ostari juoppojen seurassa. Olen maksanut mielelläni poikani ylisuuria kausimaksuja jo kolme vuotta jolloin hän aloitti pelaamaan. Yllättäen ensimmäisen kauden jälkeen poikani vaihtoi ammattikoulusta (suomenkielinen) ilta kauppaopistoon jossa puhutaan ruotsia yrkehögskolan tai jotain.
        Tämän lisäksi hänen facebooktilillä on kansainvälisiä selfie kuvia amerikalaisten ei suomalaisten näköisten pelaajien kanssa.
        Kaiken kaikkiaan tiedän ettei poikani pelillisieltä tasolta tule olemaan kentällä ikinä mutta kaikki se verkostoituminen, yhteisöllisyys tulee mielestäni kantamaan korkoa koron päälle tulevaisuudessa. Tällä hetkellä poikani on puhunut jo vakavasti jenkkifudiksen jälkeisestä elämästä ja tavoitteena on päästä Hankenille opiskelmenaam kaupallisuutta ja tämä voi olla jo poia n ajankohtaista koska poikani on oppinut tpdella hyvin ruotsinkieltä joukkueessa ja ulkomaistenpelaajien kanssa englantia.
        Naurakaa vain köyhät
        Toivon todellakin ja uskon että näin käy ettei poikani seuraa jalanjälkiäni ja ole suomenkielinen kuorma autokuljetta vaan korkekakoulun läpi käynyt suomenruotsia osaava menestyhjä


      • FPS VARTIJA
        Pelaajan Isä kirjoitti:

        Maksan mielelläni poikani ylisuuret kausimaksut vaikka tiedän ettei poikani pääse kentälle. Maksan mielelläni tämän koska tällöin poikani aikani kuluu kansainvälisissä suomenruotsalaisissa piireissä eikä suomenkielisten nolife ostari juoppojen seurassa. Olen maksanut mielelläni poikani ylisuuria kausimaksuja jo kolme vuotta jolloin hän aloitti pelaamaan. Yllättäen ensimmäisen kauden jälkeen poikani vaihtoi ammattikoulusta (suomenkielinen) ilta kauppaopistoon jossa puhutaan ruotsia yrkehögskolan tai jotain.
        Tämän lisäksi hänen facebooktilillä on kansainvälisiä selfie kuvia amerikalaisten ei suomalaisten näköisten pelaajien kanssa.
        Kaiken kaikkiaan tiedän ettei poikani pelillisieltä tasolta tule olemaan kentällä ikinä mutta kaikki se verkostoituminen, yhteisöllisyys tulee mielestäni kantamaan korkoa koron päälle tulevaisuudessa. Tällä hetkellä poikani on puhunut jo vakavasti jenkkifudiksen jälkeisestä elämästä ja tavoitteena on päästä Hankenille opiskelmenaam kaupallisuutta ja tämä voi olla jo poia n ajankohtaista koska poikani on oppinut tpdella hyvin ruotsinkieltä joukkueessa ja ulkomaistenpelaajien kanssa englantia.
        Naurakaa vain köyhät
        Toivon todellakin ja uskon että näin käy ettei poikani seuraa jalanjälkiäni ja ole suomenkielinen kuorma autokuljetta vaan korkekakoulun läpi käynyt suomenruotsia osaava menestyhjä

        Eikä sovi unohtaa poikasi pääsevän kokemaan aitoa afrikanamerikkalaista räpkulttuuria turvallisissa ja valvotuissa olosuhteissa.
        Paljon parempi kuin rautatieasemalla harjoitettu angolalainen hieman väkivaltainen vivahteiltaan oleva kulttuuri, jossa valkoiset pojat joutuvat tekemään vanhempien "sotaherrojen" käskystä rikoksia ja pari kertaa olen kuvitellut, että nämä "sotaherrat" myös hedelmöittävät näitä nuoria kermanvalkoisia hiphoppareita.
        Ei muuta
        Peace


    • 84.9
    • the Fan

      Ei kannata

    • ehdottomasti2

      Kannattaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      149
      1476
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1225
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      176
      976
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      30
      925
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      832
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      56
      785
    7. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      753
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      37
      656
    10. Upea nainen

      Olet upea nainen. Sinulle
      Ikävä
      31
      622
    Aihe