Kyseessä on siis sellainen juttu, että tarvitsisin ENGLANNIN KIELISET biisin sanat!! Itse sitten säveltäisin, laulaisin, ja tuottaisin kappaleen kotistudiossani!
Sen pitäisi olla sellainen teinipop-sanoitus ja saattaisin sitä sitten vielä tarpeen mukaan muutella (EHKÄ) (VÄHÄN).
Ehkä turvallisin tapa ottaa minuun yhteyttä olisi Kik Messenger! ! Ja turhat spämmit voi jättää pois..
Kik-nimeni: Ronald_watching
EN SAA BIISISTÄ IKINÄ RAHAA, KOSKA LATAAN SEN YOUTUBEEN LUULTAVASTI KÄYTTÄJÄLLÄ JONKA JUURI OLEN TEHNYT!! Eli ei partnershippiä, levytys sopimusta, ei MITÄÄN RAHAA KIINNI!
Ja videon kuvaukseen mainitsisin sanoittajan!!
Ps. Voimme myös kokeilla ryhmää, jossa kaikki kirjoittavat yhdessä!!
KIK: Ronald_is_watching
JAKAKAA TÄMÄ FACEBOOKISSA, KAIKKIALLA!!
Ei tarvitse olla valmis sanoitus, pelkkiä pätkiä...
Hei! Sinä hyviä sanoja kirjoittava!!
SANOJA, HETI!!
3
94
Vastaukset
- SANOJA, HETI!
Sori, ekalla kerralla Kik nimi väärin :(
- SANOJA, EI ENÄÄ!
OKEI TÄMÄN KESKUSTELUN ALOITTAMINEN OLI HUONO IDEA! UNOHTAKAA KOKO JUTTU!!!!
- @facepalm
Siis luuletko ihan tosissas saavas niinku vastauksia heti kun alottaa uuden keskustelun täällä... Jos niinku mäkin luen näitä höpötyksiä täällä max. 2 kertaa viikossa niinku normaalit ihmiset. Kun mä joskus alotin keskustelun ni mä sain ensimmäisen vastauksen joskus monen kuukauden kuluttua alottamisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684735KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713645- 1683184
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723104Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo512814- 251964
- 241881
- 301666
- 1741660
- 421362