Hei. Ongelmani on se,että kun keskityn yhteen asiaan,niin huomaan ja havannoin monta muuta asiaa ympärilläni samanaikaisesti. Jos käsiä olisi tarpeeksi,niin kerkeäisin tehdä monta asiaa yhtä aikaa. Tämä suututtaa minua koko ajan,kun en voi hyödyntää tätä energiamäärää. Tuntuu,että kohta pää räjähtää! Voisiko joku psykiatri auttaa ja mikä olisi sopivan kiireinen työ minulle?
Huomaan monta asiaa yhtäaikaa
6
134
Vastaukset
- Voimia matkaasi!
Tuollainen piirre voi olla eduksi hyvinkin monenlaisessa työssä. Jos sinua painaa eniten juuri työ, niin käänny esim. Työvoimatoimiston ammatinvalintapsykologin puoleen.
Jos tuntuu, että pää räjähtää etkä enää tunne jaksavasi tätä tilannetta, niin silloin toki kannattaa hakeutua esim. psykiatrin puheille.
Toivottavasti saat tarvitsemaasi apua. Kun ottaa rohkeasti yhteyttä auttavaan tahoon, niin asiatkin alkavat yleensä selkiytyä. - Leviävä
Minulla on samanlainen multipää, mutta olen huomannut sen koituvan ongelmaksi vanhemmiten. Ennen esimerkiksi töissä puhuin sujuvasti omaa puheluani ja kuuntelin samalla työkaverien keskustelua vieressä. Nykyään alkaa vissiin resurssit loppua ja huomaan, että keskittymiseni hajaantuu ja sisäistän vain osan kuulemastani. Tämä on todella hankalaa hälyisässä työympäristössä, jossa pitäisi keskustella puhelimessa asiakkaan kanssa.
Minulla ei siis ole kykyä sulkea korviani ylimääräisiltä ärsykkeiltä.- sitroen.
Tuttu juttu. Tällaista se vanhuus tekee meille muillekin.
- ei vanha
Rentoutuminen ja suggestiot: Keskityt tekemään juuri sitä mitä teet etkä mieti mitä muut sinusta ajattelevat..
Tuolla idealla korvani ja mieleni sulki ulkopuoliset ärsykkeet pois. Kun teen nykyään jotain… mulla ei ole mitään muistikuvaa mistä toiset juttelevat vaan saan tehdä juttuni rauhassa.
- multiaivo myös
Juu itekin teen ja havannoin kokoajan kaikkea samaan aikaan, joka johtaa siihen, että kun katson jotain asiaa ja samalla olen tekemässä jotain, kaatuu just joku maito tai tipahtaa käsistä tavara tai törmään kaapin oveen tai vastaavaa :D
Ja sitte kun kuuntelen ihmisiä vastailen yleensä "mmm... joo... nii". Sit huomaan et menny joku 5min keskustelusta oikeesti ohi ja alan pähkäilemään et mistäköhä se kaveri oli ees puhumassa äske :DD - miten noin ?
Minua vaivaa taas sellainen asia että haluan tehdä kaikkea ihan hitaasti. Hissun kissun hyvää tulee ja aikaa kuluu. Olen huomannut että me ihmiset mittaamme ajalla saavutuksiamme. Aika sekopäistä. Ihmisille jopa maksetaan siitä että he kilpailevat aikaa vastaan. Ihan sekopäistä touhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204724
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2471404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043