Olen 29 vuotias akateeminen sinkkumies pk-seudulta. Minulla on oma kämppä, vakituinen työpaikka ja jopa sitä sosiaalista elämääkin. En ole mikään hirveän näköinen ja omaan ihan hyvät sosiaaliset taidot ja naisten iskeminen onnistuu aina välillä ihan hyvinkin. Olen kuitenkin jo useamman vuoden ollut sinkkuna, vain jotain epämääräisiä muutamien kuukausien tapailuja on ollut sitten edellisen 2009 päättyneen parisuhteen jälkeen. Nyt alkaisi kuitenkin olla aika löytää se oma elämänkumppani, eli vaimo. En kuitenkaan halua mitään ensimmäistä vastaantulijaa joka minustakin on kiinnostunut vaan minulla on mielessäni aika tarkkaan se naistyyppi ja persoona minkä itselleni haluan saada elämänkumppanikseni. Tämä ei kuitenkaan ihan noin vain onnistu, sillä kyseessä on hieman keskivertoa haasteellisempi naistyyppi, suurin osa tähän ikään mennessä jo varattujakin.
Mitä asioita minun tulisi kehittää itsessäni jotta haluamani naisen iskeminen ja parisuhteeseen rengastaminen olisi mahdollisimman helppoa?
Pikaisesti ajateltuna minun tulee panostaa ainakin:
- Lihasmassan lisäämiseen ja laihduttamiseen
- Vaatetuksen siistimiseen ja ajanmukaistamiseen
- Saatavilla olemiseen ja sellaisissa paikoissa käymiseen missä on haluamiani naisia
- Ajan järjestämiseen muulta elämältä deittailua ja parisuhteen rakentamista verten (olen melko kiireinen ihminen nykyään)
- Mielenkiintoisten asioiden/puheenaiheiden opettelu (siis uusien sellaisten)
Mitäs muuta tulee teille mieleen?
Projekti vaimon löytämiseksi
62
641
Vastaukset
- Nnnn36
Mielenkiintoisten puheenaiheiden opettelu ei vie pitkälle, tärkeämpää on olla itse mielenkiintoinen. Mielenkiintoisella ei ole mitään tekemistä jännämiehyyden kanssa vaan kyse on persoonallisuudesta. Monet naiset pitävät matkailusta ja matkailua harrastava mies, jolla on paljon kokemuksia maailmalta, herättää mielenkiinnon. Hieman epätavallisempi urheiluharrastus tekee ihmisestä mielenkiintoisen, kertoohan se persoonallisuudesta että on valinnut lajin, johon muut eivät pysty tai uskalla. Osallistuminen johonkin toimintaan lisää mielenkiintoisuuttasi. Jos tavoittelet humanistinaisia niin kannattaa osallistua esimerkiksi Greenpeacen toimintaan, jos taas ekonomeja niin keksit varmaan itse mikä olisi heidän mielestään mielenkiintoista toimintaa. Jo se, että tekee ylipäänsä jotain vapaaehtoistyötä, erottaa miehen muista positiivisessa mielessä.
Jos haluat olla mielenkiintoista keskusteluseuraa niin seuraa aktiivisesti maailman tapahtumia ja lue paljon, myös hyvää kaunokirjallisuutta. Älä unohda elokuvia ja elokuva-arvosteluja, jos luulet että haluamasi naistyyppi on kiinnostunut elokuvista.
Ennen kuin kukaan ehtii valittaa että miesten pitää muuttua naisen saadakseen niin vastaan että ei tarvitse, mutta jos hakee jollain tapaa erityistä naista niin on erittäin todennäköistä että se nainen hakee jollain lailla erityistä miestä. Ja useimmille naisille ainakin osa em. asioista on ihan arkipäivää: luetaan kirjoja, käydään elokuvissa, luetaan päivän Hesari tai paikallinen uutislehti, tehdään vapaaehtoistyötä ja matkustellaan. Naiset ovat myös useimpien uusien urheilulajien innokkaimpia alkeiskurssilaisia, minkä näki viime viikonlopun SUP-kurssillakin missä kaikki olivat naisia.- zscvan
No tuo vapaaehtoistyö ei kyllä varmasti ole useimpien naisten ohjelmassa. Kaveripiirissäsi voi olla, mutta onkohan jotain yhden prosentin luokkaa noin muuten.
- Mikä vitsi!
Vit-tu mikä vastaus.
Eli fiksun naisen saadakseen miehen kannattaa
-matkustella
-osallistua vapaaehtoistyöhön
-harrastaa jotain extremea
-lukea hesaria
Olisiko vielä joku punavihervasemmistofeminismikurssille menokin hyväksi?
Vaikkapa "miten leikata omat pallinsa pois ja olla mies jota naiset rakastavat" - female
"Ennen kuin kukaan ehtii valittaa että miesten pitää muuttua naisen saadakseen niin vastaan että ei tarvitse, mutta jos hakee jollain tapaa erityistä naista niin on erittäin todennäköistä että se nainen hakee jollain lailla erityistä miestä."
Komppaan tätä. Itsekin haeskelen vähän erikoista miestä ainakin suomalaisesta näkökulmasta katsottuna. Ensinnäkin olisi hyvä saada mies, jolla on terveet elämäntavat eli liikuntaa ja terveellinen ruoka, ei juurikaan alkoholia eikä tupakkaa ollenkaan.
Mutta sitten se kaikkein tärkein asia. Haluan miehen jota voin kunnioittaa. Tästä en pysty joustamaan. On nähty nyt niin monet pelimiehet, onnenonkijat, väkivaltaisia alkoholistejakin että alkaa riittää ja nyt en tyydy kuin mieheen joka on oikeasti MIES. 1. Haluaa ja pystyy kantamaan vastuuta. 2. Ymmärtää että on naista fyysisesti vahvempi joten ei väkivaltainen heikommilleen. 3. On luotettava 4. Pitää lapsista ja eläimistä.
Muutoin miehen koulutuksella ja tulotasolla ei ole juurikaan väliä kunhan tulee toimeen.
Minä taas haluan suhteessa olla ehdottomasti NAINEN. Olla huolehtiva ja hellä sekä ymmärtäväinen. Pitää kodin kauniina ja siistinä. (Tiedän, tässä vaiheessa saan ainakin feministit niskoilleni, mutta eipä sen väliä.) Tämä ei kuitenkaan tarkoita että olisin heikko päinvastoin, otan kantaa asioihin enkä hyväksy vääryyksiä ja kestän tarvittaessa paineita. Suoraselkäisyys ei naisellakaan ole pahasta. - To do list:
Hm... Matkailua on kyllä tullut harrastettua jonkin verran, mutta lähinnä vain turistimatkailua Egyptiin, Vietnamiin, Italiaan ja Espanjaan. Eli ei mitään sen erikoisempaa, nykyäänhän tuo tuntuu olevan jo ihan perusjuttu että on edes parisen ulkomaanmatkaa tehnyt. En usko että minulla on nyt tarpeeksi aikaa ja varaa asuntovelallisena töissäkäyvänä sinkkumiehenä yksin lähteä esim. kuukaudeksi tai kahdeksi Nepaliin reppumatkailemaan tai Sumatran viidakoita samoamaan vain siksi että voisin naisen huomion noilla matkakertomuksillani saada.
Seuraan toki uutisia ja maailman tapahtumia, olen perillä niin politiikasta kuin historiastakin, mutta en oikein ymmärrä tuota "tärkeämpää olla itse mielenkiintoinen" juttua. Miten sitä omaa mielenkiintoisuuttaan voi sitten oikein lisätä? Ainakin minun lähipiirissäni jokainen meistä lukee kirjoja (myös kaunokirjallisuutta), on matkustanut, seuraa uutisia ja ajankohtaisia tapahtumia/ilmiöitä. Ei niistä enää tunnu saavan mitään lisäarvoa sinkkumarkkinoilla. Ne ovat jo niitä "perus juttuja", aivan kuten suihkussa käyminen ja puhtaiden vaatteiden päälle laittaminen treffeille mentäessä.
Vapaaehtoistyö on kyllä ehkä sellainen juttu jonka voisin melko helpostikin lisätä deitti cv:heni, sillä kaverini kautta pääsisin ihan hyvin tekemään erästä hyväntekeväisyysjuttua viikonloppuisin ehkä 1-3 kertaa kuussa. Sen kautta ei vain voi naisia tavata (kaverini todennut niin), mutta ehkä sen avulla voisin tehdä itsestäni hieman kiinnostavamman kohderyhmäni naisten silmissä (hieman hipahtava, jalat kuitenkin maassa -tyyppinen nainen).
Uusi urheilulaji vaatii kuitenkin aikaa, ja sitä minulla ei varmaankaan kauheana urheilun suhteen taida olla, sillä minun pitää kuitenkin lisätä voimaharjoittelua nykyisestä jotta saisin lihaksistani ensi kesäksi näkyvämmät ja käsivarsistani sekä jaloistani paksummat. Mutta pitää tämä asia kuitenkin laittaa korvan taakse tulevaa varten jos aikaa sattuukin siihen järjestymään.
Näyttää kuitenkin siltä että arkisin kokopäivä töissä käyvän sinkkumiehen aika ei vain taida kovinkaan moneen asiaan itsensä kehittämisessä deittailua varten riitä. Pitää kai yrittää priorisoida.
Onkos mitään muita hyviä itsensä kehittämisen kohteita tai asioita joiden avulla voisin parantaa omaa asemaani naisten suhteen? - Töitä vai rakkautta?
To do list: kirjoitti:
Hm... Matkailua on kyllä tullut harrastettua jonkin verran, mutta lähinnä vain turistimatkailua Egyptiin, Vietnamiin, Italiaan ja Espanjaan. Eli ei mitään sen erikoisempaa, nykyäänhän tuo tuntuu olevan jo ihan perusjuttu että on edes parisen ulkomaanmatkaa tehnyt. En usko että minulla on nyt tarpeeksi aikaa ja varaa asuntovelallisena töissäkäyvänä sinkkumiehenä yksin lähteä esim. kuukaudeksi tai kahdeksi Nepaliin reppumatkailemaan tai Sumatran viidakoita samoamaan vain siksi että voisin naisen huomion noilla matkakertomuksillani saada.
Seuraan toki uutisia ja maailman tapahtumia, olen perillä niin politiikasta kuin historiastakin, mutta en oikein ymmärrä tuota "tärkeämpää olla itse mielenkiintoinen" juttua. Miten sitä omaa mielenkiintoisuuttaan voi sitten oikein lisätä? Ainakin minun lähipiirissäni jokainen meistä lukee kirjoja (myös kaunokirjallisuutta), on matkustanut, seuraa uutisia ja ajankohtaisia tapahtumia/ilmiöitä. Ei niistä enää tunnu saavan mitään lisäarvoa sinkkumarkkinoilla. Ne ovat jo niitä "perus juttuja", aivan kuten suihkussa käyminen ja puhtaiden vaatteiden päälle laittaminen treffeille mentäessä.
Vapaaehtoistyö on kyllä ehkä sellainen juttu jonka voisin melko helpostikin lisätä deitti cv:heni, sillä kaverini kautta pääsisin ihan hyvin tekemään erästä hyväntekeväisyysjuttua viikonloppuisin ehkä 1-3 kertaa kuussa. Sen kautta ei vain voi naisia tavata (kaverini todennut niin), mutta ehkä sen avulla voisin tehdä itsestäni hieman kiinnostavamman kohderyhmäni naisten silmissä (hieman hipahtava, jalat kuitenkin maassa -tyyppinen nainen).
Uusi urheilulaji vaatii kuitenkin aikaa, ja sitä minulla ei varmaankaan kauheana urheilun suhteen taida olla, sillä minun pitää kuitenkin lisätä voimaharjoittelua nykyisestä jotta saisin lihaksistani ensi kesäksi näkyvämmät ja käsivarsistani sekä jaloistani paksummat. Mutta pitää tämä asia kuitenkin laittaa korvan taakse tulevaa varten jos aikaa sattuukin siihen järjestymään.
Näyttää kuitenkin siltä että arkisin kokopäivä töissä käyvän sinkkumiehen aika ei vain taida kovinkaan moneen asiaan itsensä kehittämisessä deittailua varten riitä. Pitää kai yrittää priorisoida.
Onkos mitään muita hyviä itsensä kehittämisen kohteita tai asioita joiden avulla voisin parantaa omaa asemaani naisten suhteen?Haluatko siis parantaa asemiasi NAISTEN suhteen vai löytää SEN YHDEN naisen, jonka kanssa elää?
Kuulostaa että haet töitä, et ihmissuhdetta. Sopiihan se, jos se kaipaamasi naistyyppi arvostaa yhtä laskelmoivaa menoa. Elämässä vaan tuppaa usein käymään myös sellaisia käänteitä, joita ei ole niissä laskelmissa huomioitu. Miten itse suhtaudut sellaiseen? Miten toivoisit kumppanisi suhtautuvan? - onneaetsintäännnn
Töitä vai rakkautta? kirjoitti:
Haluatko siis parantaa asemiasi NAISTEN suhteen vai löytää SEN YHDEN naisen, jonka kanssa elää?
Kuulostaa että haet töitä, et ihmissuhdetta. Sopiihan se, jos se kaipaamasi naistyyppi arvostaa yhtä laskelmoivaa menoa. Elämässä vaan tuppaa usein käymään myös sellaisia käänteitä, joita ei ole niissä laskelmissa huomioitu. Miten itse suhtaudut sellaiseen? Miten toivoisit kumppanisi suhtautuvan?No eihän hän ole laskelmoiva, vaan huumorintajuinen hassuttelija, hän kyllä saa hänet vielä, kuka se sitten lieneekin.
- mies kaks ysi
zscvan kirjoitti:
No tuo vapaaehtoistyö ei kyllä varmasti ole useimpien naisten ohjelmassa. Kaveripiirissäsi voi olla, mutta onkohan jotain yhden prosentin luokkaa noin muuten.
Niin, en tiedä mitä ajattelet rakkaudesta ja mihin haluaisit perustaa parisuhteesi mutta jos ajattelet yhtään syvällisemmin asiasta ja toisessa pitää olla oikeastikkin jotain mikä natsaa itseesi niin ei siinä akateemisuus,hyvä työ, raha, lihasmassa yms. paljon auta, muuta kuin että sinulla perusasiat todellakin kunnossa ja näytät hyvältä ulkoisesti. On siis vain typerää kuvitella että voi käynnistää jonkun projektin ja ottaa vielä jonkun aikatavoitteenkin.Se ei vain toimi..
- vikaan meni
Mikä vitsi! kirjoitti:
Vit-tu mikä vastaus.
Eli fiksun naisen saadakseen miehen kannattaa
-matkustella
-osallistua vapaaehtoistyöhön
-harrastaa jotain extremea
-lukea hesaria
Olisiko vielä joku punavihervasemmistofeminismikurssille menokin hyväksi?
Vaikkapa "miten leikata omat pallinsa pois ja olla mies jota naiset rakastavat"Tästä täytyy olla eri mieltä. Edellämainituista vain vapaaehtoistyö viittaa vihervasemmistolaiseen suuntaan. Muut ovat mahdollisia ja todennäköisiäkin vakaumukselliselle oikeistolaiselle kuten minä.
Matkustelu, erikoiset harrastukset ja lehden lukeminen ovat keskiluokan ja ylemmän keskiluokan suosimia asioita eikä niillä ole tekemistä maskuliinisuuden kanssa kuin että extremelajit ovat maskuliinisia. - kalevala
female kirjoitti:
"Ennen kuin kukaan ehtii valittaa että miesten pitää muuttua naisen saadakseen niin vastaan että ei tarvitse, mutta jos hakee jollain tapaa erityistä naista niin on erittäin todennäköistä että se nainen hakee jollain lailla erityistä miestä."
Komppaan tätä. Itsekin haeskelen vähän erikoista miestä ainakin suomalaisesta näkökulmasta katsottuna. Ensinnäkin olisi hyvä saada mies, jolla on terveet elämäntavat eli liikuntaa ja terveellinen ruoka, ei juurikaan alkoholia eikä tupakkaa ollenkaan.
Mutta sitten se kaikkein tärkein asia. Haluan miehen jota voin kunnioittaa. Tästä en pysty joustamaan. On nähty nyt niin monet pelimiehet, onnenonkijat, väkivaltaisia alkoholistejakin että alkaa riittää ja nyt en tyydy kuin mieheen joka on oikeasti MIES. 1. Haluaa ja pystyy kantamaan vastuuta. 2. Ymmärtää että on naista fyysisesti vahvempi joten ei väkivaltainen heikommilleen. 3. On luotettava 4. Pitää lapsista ja eläimistä.
Muutoin miehen koulutuksella ja tulotasolla ei ole juurikaan väliä kunhan tulee toimeen.
Minä taas haluan suhteessa olla ehdottomasti NAINEN. Olla huolehtiva ja hellä sekä ymmärtäväinen. Pitää kodin kauniina ja siistinä. (Tiedän, tässä vaiheessa saan ainakin feministit niskoilleni, mutta eipä sen väliä.) Tämä ei kuitenkaan tarkoita että olisin heikko päinvastoin, otan kantaa asioihin enkä hyväksy vääryyksiä ja kestän tarvittaessa paineita. Suoraselkäisyys ei naisellakaan ole pahasta.Huah teitä wt-naisia... ootte niiiin väsyttäviä.
- onneamatkaannnn
Sinä saa haluamasi ja siksi, koska olet niin hassu mies. Osaat hassutella, senhän todistaa tuon kirjoituksesi tuoni ajatustenjuosu ;))
- asdf7654
Jos kertoisit tarkemmin hakemastasi naistyypistä niin olisi helpompi keksiä oikeita naruja mistä vetää (ja paikkoja missä käydä niitä naruja etsimässä).
- To do list:
Voisi tietenkin sanoa että etsimäni naistyyppi on olemassa vain omassa mielessäni, mutta kolme tapausta olen kuitenkin jo kohdannut elämässäni, joista yhden kanssa seurustelinkin puolisen vuotta, joten etsimääni naistyyppi on olemassa ainakin tietyissä määrissä oikeastikin. Kokonaisuus kuitenkin ratkaisee, ei yksittäiset asiat. Muutaman ihanne naiseni määritelmän voin tähän listata, jos siitä nyt jotain apua on.
Etsimäni naistyyppi on:
- Hieman hipahtava/maailmanparantaja, mutta kuitenkin jalat maassa realisti, ei tarvitse olla poliittisesti kuitenkaan aktiivinen tapaus, mutta ei se haittaakaan
- Naisellinen, meikkaa useimmiten edes hieman, pitkät hiukset jne. Uskaltaa myös mekkoa ja vaikka korkkareitakin pitää tilanteen mukaan
- Paljon lukenut ja sivistynyt ihminen joka tietää maailman tapahtumista ja ehkä myös "elämästä" jotain (ei välttämättä mikään yliopisto ihminen kuitenkaan)
- Osaa keskustella useammastakin asiasta kuin vain niistä mistä on itse kiinnostunut, puhelias tapaus, ei mikään ummikko tai hiljainen hissukka
- Uskaltaa näyttää tunteensa (niin hyvät kuin huonotkin sellaiset), muttei kuitenkaan tee sitä niin usein että se menettää merkityksensä (näitä "mä rakastan/vihaan sua" joka päivä hokevia naisia en ymmärrä)
- Ei tupakoi, ainakaan kovinkaan paljoa, eikä myöskään ole alkohoi-/huume- tai lääkeongelmaa
- Ei mielenterveysongelmia (usein olen kuitenkin ihastunut pariinkin bipo-naiseen)
- Töissä käyvä
- Ainakin muutama kaveri/ystävä ja oma elämä
- Haluaisi mielellään asua täällä Suomessa suurimman osan elämästään (vuoden kahden ulkomaille muutto ei haittaa minua), haluaisi ehkä jopa asua täällä Suomessa muuallakin kuin vain pk-seudulla (nykyään melko moni kiinnostava nainen haluaa ehdottomasti muuttaa ulkomaille asumaan vuosiksi, jopa pysyvästi)
- Haluaa lapsia (huom. monikossa)
- Ikää n. 25-30v, pituutta alle 180 pitkä ja painoa alle 70 (pinnallista, mutta niin se vain on) - löjligt....
Voisi tietenkin sanoa että etsimäni naistyyppi on olemassa vain omassa mielessäni, mutta kolme tapausta olen kuitenkin jo kohdannut elämässäni, joista yhden kanssa seurustelinkin puolisen vuotta, joten etsimääni naistyyppi on olemassa ainakin tietyissä määrissä oikeastikin. Kokonaisuus kuitenkin ratkaisee, ei yksittäiset asiat. Muutaman ihanne naiseni määritelmän voin tähän listata, jos siitä nyt jotain apua on.
Etsimäni naistyyppi on:
- Hieman hipahtava/maailmanparantaja, mutta kuitenkin jalat maassa realisti, ei tarvitse olla poliittisesti kuitenkaan aktiivinen tapaus, mutta ei se haittaakaan
- Naisellinen, meikkaa useimmiten edes hieman, pitkät hiukset jne. Uskaltaa myös mekkoa ja vaikka korkkareitakin pitää tilanteen mukaan
- Paljon lukenut ja sivistynyt ihminen joka tietää maailman tapahtumista ja ehkä myös "elämästä" jotain (ei välttämättä mikään yliopisto ihminen kuitenkaan)
- Osaa keskustella useammastakin asiasta kuin vain niistä mistä on itse kiinnostunut, puhelias tapaus, ei mikään ummikko tai hiljainen hissukka
- Uskaltaa näyttää tunteensa (niin hyvät kuin huonotkin sellaiset), muttei kuitenkaan tee sitä niin usein että se menettää merkityksensä (näitä "mä rakastan/vihaan sua" joka päivä hokevia naisia en ymmärrä)
- Ei tupakoi, ainakaan kovinkaan paljoa, eikä myöskään ole alkohoi-/huume- tai lääkeongelmaa
- Ei mielenterveysongelmia (usein olen kuitenkin ihastunut pariinkin bipo-naiseen)
- Töissä käyvä
- Haluaisi mielellään asua täällä Suomessa suurimman osan elämästään (vuoden kahden ulkomaille muutto ei haittaa minua), haluaisi ehkä jopa asua täällä Suomessa muuallakin kuin vain pk-seudulla (nykyään melko moni kiinnostava nainen haluaa ehdottomasti muuttaa ulkomaille asumaan vuosiksi, jopa pysyvästi)
- Ikää n. 25-30v, pituutta alle 180 pitkä ja painoa alle 70 (pinnallista, mutta niin se vain on)Noista tarkoista listauksista tulee mieleen Cosmoa lukeva teinityttö, jolle ei vielä ihan selvinnyt parisuhteen ja kumppanin idea. Miten parisuhde olisi erilainen 69 kg painavan naisen kanssa verrattuna suhteeseen 71 kg painavan kanssa? Jos molemmat olisivat normaalipainoisia (esim. 179 cm pitkiä). Saman naisenkin aamupaino voi olka tuon 69 ja iltapaino 71. Aamuisin vaimomatskua, iltaisin ei.
- ----------------
löjligt.... kirjoitti:
Noista tarkoista listauksista tulee mieleen Cosmoa lukeva teinityttö, jolle ei vielä ihan selvinnyt parisuhteen ja kumppanin idea. Miten parisuhde olisi erilainen 69 kg painavan naisen kanssa verrattuna suhteeseen 71 kg painavan kanssa? Jos molemmat olisivat normaalipainoisia (esim. 179 cm pitkiä). Saman naisenkin aamupaino voi olka tuon 69 ja iltapaino 71. Aamuisin vaimomatskua, iltaisin ei.
Mihin se raja sitten pitää oikein vetää jos ei haluu ihan kauheeta läskiä?
- ..........
---------------- kirjoitti:
Mihin se raja sitten pitää oikein vetää jos ei haluu ihan kauheeta läskiä?
Noilla ap:n ilmoittamilla hakukriteereillä ei kyllä ainakaan poissuljeta ylipainoisia. Hänen kriteereihinsä sopisi esim. nainen mitoiltaan 140 cm ja 69 kg, joka on melkoisen pulska.
Toisaalta esim. 178 cm ja 73 kg ei sopisi kriteereihin eli nämä naiset >>>
www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=178&age=any&weight=73&pantSize=any&shirtSize=any&bodytype= - To do list:
.......... kirjoitti:
Noilla ap:n ilmoittamilla hakukriteereillä ei kyllä ainakaan poissuljeta ylipainoisia. Hänen kriteereihinsä sopisi esim. nainen mitoiltaan 140 cm ja 69 kg, joka on melkoisen pulska.
Toisaalta esim. 178 cm ja 73 kg ei sopisi kriteereihin eli nämä naiset >>>
www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=178&age=any&weight=73&pantSize=any&shirtSize=any&bodytype=No nyt kun tarkemmin miettii, niin laitoin tuohon yllä olevaan viestiin pikaisesti vähän liiankin tarkan määritelmän. Oikea määritelmä olisi ehkä se että nainen olisi minua lyhyempi ja hoikka-/normaalivartaloinen. En minä nyt naistani puntarille ole viemässä tai treffeillä hänen painoaan kysele tai mittanauhaa mukanani kanna jotta saisin asiaan varmuuden. ;)
- Minua...
löjligt.... kirjoitti:
Noista tarkoista listauksista tulee mieleen Cosmoa lukeva teinityttö, jolle ei vielä ihan selvinnyt parisuhteen ja kumppanin idea. Miten parisuhde olisi erilainen 69 kg painavan naisen kanssa verrattuna suhteeseen 71 kg painavan kanssa? Jos molemmat olisivat normaalipainoisia (esim. 179 cm pitkiä). Saman naisenkin aamupaino voi olka tuon 69 ja iltapaino 71. Aamuisin vaimomatskua, iltaisin ei.
taas ihmetytti noin tarkka ikärajaus.
- To do list:
Minua... kirjoitti:
taas ihmetytti noin tarkka ikärajaus.
Mikä olisi sitten parempi ikärajaus kuin tuo n. 25-30v?
Haluan kuitenkin jo vähän elämää nähneen kumppanin, mutta ei kuitenkaan halua kiirehtiä niiden lasten kanssa, niin eikö tuo n. 25-30v ikähaarukka ole aika hyvä? Itse olen siis 29v. Yli 30v naisen kanssa minulla tulisi jo pienoinen hoppu kun kuitenkin vähintään sen 2 lasta haluaisin saada, mutten kuitenkaan syöksyä mihinkään pikasuhteeseen jossa lapsi olisi tuloillaan jo vuoden seurustelun jälkeen. - Ostoslista?
Etsimäni naistyyppi on:
- Töissä käyvä
- Ikää n. 25-30v, pituutta alle 180 pitkä ja painoa alle 70 (pinnallista, mutta niin se vain on)Hipahtaville naisille seurustelun yhdistäminen työnhakuun on iso turn off. Jalat maassa tarkoittaa, että tyyppi ymmärtää töiden ja ihmissuhteiden eron.
Onnea etsintään, vaikka harvassa voi olla tuollaiset tapaukset.
- Simppeli sinkku
Koeta kehittää itsekritiikkiä/itseironiaa. Monet älykkäät naiset arvostavat sitä ominaisuutta miehessä - ymmärtääkseni.
- omapa on mokasi
Tyypillistä miehille. Mielessä joku tietty naistyyppi kopsattuna jostain mediasta ym haaveista ja mikään muu ei sitten kelpaa. Onnea vaan tän projektisi kanssa. Joku päivä kohtaat sen naisen, joka mielestäsi on sitä sun tyyppiä ja projisoit illuusioitasi kybällä, kunnes yks päivä huomaat, että "eihän se ollutkaan sellainen, kuin mä aluksi luulin" ja sitten vika on tietysti siinä naisessa. Omapa on mokasi.
- To do list:
Ihan oikeassa kyllä olet. Minuakin välillä pelottaa vähän se että onko kyseistä haluamaani naistyyppiä edes olemassa. Olen kyllä heitä kohdannut, joten uskon kuitenkin että etsimääni naistyyppi on todellinen, mutta useimmat heistä ovat olleet joko varattuja tai kärsineet mielenterveysongelmista (lievistä sellaisista), sillä ilmeisesti osa noista etsimistäni ominaisuuksista on melko tyypillisiä joillekin bipolaarisesta mielenterveysongelmasta kärsivälle ihmiselle.
Olen ollut aiemmin kyllä parissakin sellaisessa suhteessa jossa nainen on ollut ihan hyvä tapaus, mukava jne. mutta sitä rakkauden tunnetta en ole kokenut kuin vain tietyn tyyppisen naisen kanssa, sellaisen mitä nyt olen etsimässä. En halua sellaista parisuhdetta jossa tunnen tyytyväni johonkin ihan kivaan naiseen jota kohtaan en tunne kuin ehkä seksuaalista vetoa tai kaveruutta. Ei se ole oikein minua kohtaan, eikä todellakaan oikein sitä naista kohtaan. - 19+15
Ihan oikeassa kyllä olet. Minuakin välillä pelottaa vähän se että onko kyseistä haluamaani naistyyppiä edes olemassa. Olen kyllä heitä kohdannut, joten uskon kuitenkin että etsimääni naistyyppi on todellinen, mutta useimmat heistä ovat olleet joko varattuja tai kärsineet mielenterveysongelmista (lievistä sellaisista), sillä ilmeisesti osa noista etsimistäni ominaisuuksista on melko tyypillisiä joillekin bipolaarisesta mielenterveysongelmasta kärsivälle ihmiselle.
Olen ollut aiemmin kyllä parissakin sellaisessa suhteessa jossa nainen on ollut ihan hyvä tapaus, mukava jne. mutta sitä rakkauden tunnetta en ole kokenut kuin vain tietyn tyyppisen naisen kanssa, sellaisen mitä nyt olen etsimässä. En halua sellaista parisuhdetta jossa tunnen tyytyväni johonkin ihan kivaan naiseen jota kohtaan en tunne kuin ehkä seksuaalista vetoa tai kaveruutta. Ei se ole oikein minua kohtaan, eikä todellakaan oikein sitä naista kohtaan.Pipot nyt vain ovat hauskoja ja kiinnostavia ihmisiä, ei voi mitään :) Kun nyt olisi lievä pipo, ettei tarvitse armastaan raiteilta lapioida joku kaunis päivä.
- kossu-.
Ala juomaan paljon viinaa niin saat naisia.
- To do list:
Kysymys ei ole siitä ettenkö saisi "jotain" naista iskettyä. Kyse on siitä että miten minä saan hieman vaativamman naistyypin naisen iskettyä. Etsimäni naistyyppi ei ole sitä tyyppiä joka lankeaa kännisiin miehiin jossain yökerhossa valomerkin jälkeen.
- misshie
Sydämmellisyys ja empaattisuus.
Oletko insinööri koulutukseltasi? Kuulostat niin tehokkaalta ja systemaattiselta. :D
Muista että henkisillä ominaisuuksilla, kuten kuuntelemisen ja myötätunnon taidolla, on valtavan suuri merkitys rakkaudessa, ja sekä hyvän suhteen alkamisessa että ylläpitämisessä. Naiset tykkää! ;)- To do list:
Heh, en ole insinööri, akateeminen kuitenkin, mutten humanisti kuitenkaan, vaikka nykyinen työni ehkä hieman humanistisävytteinen onkin. Lähestymistapani tähän asiaan on toki hieman kolkko ja insinöörimäinen, mutta eipä tätä asiaa oikein muuten voi tehdä kuin ranskalaisia viivoja päässään listaamalla ja "sotasuunnitelmaa" laatimalla. :)
Osaan kuunnella, ottaa toisen huomioon ja tuntea myötätuntoa, mutta osaan myös suhteessa ollessa neuvotella ja pitää omasta mielipiteestäni kiinni jos tunnen sen olevan tärkeää. Mutta nuo on niitä asioita millä on merkitystä sen suhteen rakentamisen kannalta. Tällä hetkellä minun on tärkeämpää yrittää keskittyä niihin asioihin mitkä edesauttavat sen suhteen alkamista, eli lähinnä siihen iskemiseen ja etsimäni naistyypin mielenkiinnon herättämiseen. Kun se on tehty, niin loppu on sitten sitä "kemiaa" ja yhteisen rakkauden syntymistä jonka onnistuminen on sitten molemmista osapuolista kiinni.
- yeah fukcin'
rite.
"29 vuotias akateeminen"? Tämän sadun lukeminen loppui siihen. Nimim. peruskoulun äidinkielen tunteineen käynyt duunari- To do list:
No ei siinä mitään. Hyvä kun kuitenkin noinkin pitkälle jaksoit lukea ennen kuin kommenttisi kirjoitit. :)
No, jos totta puhutaan, niin etsimäni naistyyppi kyllä jaksaisi lukea tuon aloitusviestini alusta loppuun saakka ennen kuin mitään kommentoisi, joten ehkä et ole lainkaan sitä etsimääni naistyyppiä. Itse en niin kauheasti anna painoarvoa naisen koulutukselle, enemmän tärkeää on se sivistyneisyys ja se että on lukenut ja osaa ottaa itsekin asioista selvää. Jokin pelkkä kirjaviisaus tai kieliopillinen tarkkuus ei vielä kenestäkään naisesta kiinnostavaa minun silmissäni tee. - dgjolnhgk
No ei siinä mitään. Hyvä kun kuitenkin noinkin pitkälle jaksoit lukea ennen kuin kommenttisi kirjoitit. :)
No, jos totta puhutaan, niin etsimäni naistyyppi kyllä jaksaisi lukea tuon aloitusviestini alusta loppuun saakka ennen kuin mitään kommentoisi, joten ehkä et ole lainkaan sitä etsimääni naistyyppiä. Itse en niin kauheasti anna painoarvoa naisen koulutukselle, enemmän tärkeää on se sivistyneisyys ja se että on lukenut ja osaa ottaa itsekin asioista selvää. Jokin pelkkä kirjaviisaus tai kieliopillinen tarkkuus ei vielä kenestäkään naisesta kiinnostavaa minun silmissäni tee.Miten voi omaksua mitään vaativampaa tietoa, jos ei kykene omaksumaan edes käyttämänsä kielen alkeita?
Kertotaulua osaamaton kvanttifyysikko on todennäköisesti feikki tai vaihtoehtoisesti vitsin tasoisen koulutuspolitiikan tuotos. Hänen ei kuitenkaan kannata painottaa kumppania hakiessaan koulutustaan, koska se johtaa harhaan älykästä kumppania etsiviä. Ehkä tuon "akateemisen" voi korvata "humanistisen tutkinnon suorittaneella" jolloin se on kuvaavampi ja todenmukaisempi? - täh?
dgjolnhgk kirjoitti:
Miten voi omaksua mitään vaativampaa tietoa, jos ei kykene omaksumaan edes käyttämänsä kielen alkeita?
Kertotaulua osaamaton kvanttifyysikko on todennäköisesti feikki tai vaihtoehtoisesti vitsin tasoisen koulutuspolitiikan tuotos. Hänen ei kuitenkaan kannata painottaa kumppania hakiessaan koulutustaan, koska se johtaa harhaan älykästä kumppania etsiviä. Ehkä tuon "akateemisen" voi korvata "humanistisen tutkinnon suorittaneella" jolloin se on kuvaavampi ja todenmukaisempi?onko oikeinkirjoitus täällä suoli24:ssa se vaativamman tiedon omaksumisen mittari? :D
Ja mistä lähtien akateeminen on ollut synonyymi älykkäälle ihmiselle? Yliopistosta, siis muualtakin kuin vain humanistiselta puolelta valmistuu kyllä enemmän taviksia, moukkia ja ihan täysiä pässejäkin kuin niitä oikeasti sivistyneitä ihmisiä.
Eikä ap edes taida hakea sitä akateemista puolisoa vaan jotain vähän keskivertoa enemmän lukenutta ja keskustelukykyistä naista. - 20+4
täh? kirjoitti:
onko oikeinkirjoitus täällä suoli24:ssa se vaativamman tiedon omaksumisen mittari? :D
Ja mistä lähtien akateeminen on ollut synonyymi älykkäälle ihmiselle? Yliopistosta, siis muualtakin kuin vain humanistiselta puolelta valmistuu kyllä enemmän taviksia, moukkia ja ihan täysiä pässejäkin kuin niitä oikeasti sivistyneitä ihmisiä.
Eikä ap edes taida hakea sitä akateemista puolisoa vaan jotain vähän keskivertoa enemmän lukenutta ja keskustelukykyistä naista.Luulen, ettei ap vakuuta juuri niitä keskivertoa enemmän lukeneita.
dgjolnhgk kirjoitti:
Miten voi omaksua mitään vaativampaa tietoa, jos ei kykene omaksumaan edes käyttämänsä kielen alkeita?
Kertotaulua osaamaton kvanttifyysikko on todennäköisesti feikki tai vaihtoehtoisesti vitsin tasoisen koulutuspolitiikan tuotos. Hänen ei kuitenkaan kannata painottaa kumppania hakiessaan koulutustaan, koska se johtaa harhaan älykästä kumppania etsiviä. Ehkä tuon "akateemisen" voi korvata "humanistisen tutkinnon suorittaneella" jolloin se on kuvaavampi ja todenmukaisempi?Eivätkö humanistit juuri hallitse oikeinkirjoituksen? Niillähän on koulutusohjelma täynnä kaiken maailman esseitä.
Tekniseltä tai luonnontieteelliseltä puolelta voi aivan hyvin valmistua osaamatta suomen oikeinkirjoitusta, lopputyötkin yleensä tehdään englanniksi.- tyhmää!!
20+4 kirjoitti:
Luulen, ettei ap vakuuta juuri niitä keskivertoa enemmän lukeneita.
No niinhän se kirjoittaa just tossa aloitusviestissään että aikoo kehittää itseään ja omia taitojaan että saisi iskettyä noita keskivertoa enemmän lukeneita naisia
- ylioppilas 88
"29 vuotias akateeminen"?
En tajuu. Mikä tossa on oikein väärin? - 20+11
ylioppilas 88 kirjoitti:
"29 vuotias akateeminen"?
En tajuu. Mikä tossa on oikein väärin?29-vuotias
- elämä tuo
No, jos totta puhutaan, niin etsimäni naistyyppi kyllä jaksaisi lukea tuon aloitusviestini alusta loppuun saakka ennen kuin mitään kommentoisi, joten ehkä et ole lainkaan sitä etsimääni naistyyppiä. Itse en niin kauheasti anna painoarvoa naisen koulutukselle, enemmän tärkeää on se sivistyneisyys ja se että on lukenut ja osaa ottaa itsekin asioista selvää. Jokin pelkkä kirjaviisaus tai kieliopillinen tarkkuus ei vielä kenestäkään naisesta kiinnostavaa minun silmissäni tee.Niinpä, älykäs ihminen nyt ylipäätäänkin on kiinnostunut kaikesta ympärillään olevasta. Ja tästä syystä on aikamoisen mahdotonta ajatus parista jossa toinen on älykäs ja toinen ei ollenkaan. Älykäs ihminen tarvitsee keskustelua ja ajatustenvaihtoa. Siitä saa ns. kiksejä kun mieli avartuu uusille ajatuksille jostain aiheesta. Jos älykkäitä ihmisiä on kolmas-neljäsosa ihmisistä jos sitäkään níin kyllähän tuo tekee sen oikean etsimisen hiukan haasteelliseksi mutta ei mahdottomaksi kuitenkaan vaikka siihen lisäisi vielä ne muut mieluisat puolet.
Ei tuo listasi ole mitenkään kummallinen tai liikaa. Kyllä tuollaisia naisia on vaikka kuinka paljon, ongelma on vain siinä mistä sen löytää. Useimmiten elämässä kuitenkin käy niin, että kun ei ole ns. haku päällä niin se oikea sitten vain jostain tupsahtaa vastaan. Ehdotankin, että nautit ja iloitset elämästä ja tutustut mahdollisimman moneen naiseen. Onnellisuus ja iloisuus ihan noin muutenkin vetää puoleensa, joten lykkyä tykö!
- Super ATM
Mitä "akateeminen" ylipäätään tarkoittaa? Yliopistoissahan on aivan erilaisia linjoja, en oikein ymmärrä tarvetta keksiä omaa termiä jolla ikään kuin erotetaan "akateemiset" muista.
- 2+12
Akateeminen ilmoittaa, ettet ole aivan idiootti ja sinulla on päämäärätietoisuutta ja pitkäjänteisyyttä istuaksesi opintosi loppuun.
Hyvin ahkera voi tosin olla idioottikin ja puurtamisella korvata puutteensa, mutta onko sekään nyt niin pahasta.
- Kympin Nainen
Mainitset, että jo kertaalleen olet tällaisen erityislaatuisen naisen kanssa seurustellut. Miksi tuo suhde päättyi? Siis sinun ei tarvitse - ellet halua - tässä syitä tarkasti kertoa, mutta eroon johtaneiden syiden analysointi voisi olla yksi tapa oppia / kehittyä ja saada suhde samantyyppisen naisen kanssa toimimaan tulevaisuudessa. Oletko miettinyt asiaa tältä kantilta?
- To do list:
Se erityislaatuinen nainen jonka kanssa muutaman kuukauden seurustelin kärsi juuri tuota bipolaarisesta persoonallisuushäiriöstä. Ja sitten sairauden isomman menovaiheen iskiessä nainen päättikin yhtäkkiä muuttaa Lontooseen asumaan (parin viikon varoitusajalla), joten suhde loppui sitten siihen. Tämä nainen ei myöskään halunnut lapsia missään vaiheessa elämää, sillä sanoi ettei halua sairautensa periytyvän kenellekään, joten siinäkään mielessä hän ei ollut ihan täysin sitä mitä olen nyt etsimässä, mutta melko lähellä kuitenkin.
- Kympin Nainen
Se erityislaatuinen nainen jonka kanssa muutaman kuukauden seurustelin kärsi juuri tuota bipolaarisesta persoonallisuushäiriöstä. Ja sitten sairauden isomman menovaiheen iskiessä nainen päättikin yhtäkkiä muuttaa Lontooseen asumaan (parin viikon varoitusajalla), joten suhde loppui sitten siihen. Tämä nainen ei myöskään halunnut lapsia missään vaiheessa elämää, sillä sanoi ettei halua sairautensa periytyvän kenellekään, joten siinäkään mielessä hän ei ollut ihan täysin sitä mitä olen nyt etsimässä, mutta melko lähellä kuitenkin.
Okei, eli ei oikein sieltä apuja löytynyt :)
Nyt kun olen tässä useamman kommenttisi lukenut, niin sanoisin seuraavaa:
Ensinnäkin: toi analyyttinen otteesi on toisaalta hyvä, koska se tarkoittaa että olet oikeasti miettinyt asiaa ja miettinyt miten tästä eteenpäin. Mutta, muista - kuten tässä muutama muukin on todennut - että elämä / parisuhde ei ole suorittamista ja että kaikkea et pysty suunnittelemaan taikka kontrolloimaan.
Eli vaikka yrittäisit konkretisoida näitä asioita itsellesi analysoimalla ja listaamalla niitä, niin naiselle ei koskaan kannata ryhtyä mistään parisuhde-CV:stä tms. puhumaan. Laskelmoiva ote ihmissuhteissa todellakin karkottaa monet pois - erityisesti idealistiset maailmanparantajat. Ja jos livenä kuulisin jonkun miehen puhuvan vaimoprojektista, niin luultavasti pitäisin miestä aika creepynä - ellei mies sitten asiaa pehmentäisi vitsailemalla :)
Toinen asia mikä tuli mieleen: väittäisin että suurinta osaa naisista viehättää mies, joka itse tietää mitä haluaa. Eli ei kannata miettiä harrastuksia ja mielenkiinnon alueita sillä ajatuksella, että ”miten teen naisen vaikutuksen”, vaan valitse asioita, joista itse nautit ja syvenny niihin, uskalla erottua laumasta. Tiedä mitä itse omalta elämältä haluat, elä sen mukaan ja nauti elämästä - sellainen on karismaattinen mies ja mielenkiintoinen persoona.
Tuossa edellä listattiin erilaisia asioita, jotka saattaisivat miehestä mielenkiintoisen tehdä. No, ihan hyviä ideoita sinällään, mutta nekin hieman hengästyttävää ulkopuolelta annettua suorittamista minun mielestäni (vaikka vain esimerkkejä olivatkin). Nykypäivänä tietoa, harrastuksia jne. on niin paljon, etten usko että kovin moni ehtii / jaksaa /pystyy samaan kuin Leonardo da Vinci aikanaan, ts. olemaan kaikessa hyvä ja kaikessa sivistynyt. Laaja-alainen sivistys on toki minustakin viehättävää (sekä miehissä että naisissa), mutta loppupeleissä olennaisempaa on tuntea itsensä, omat rajansa ja elää omaa elämäänsä.
Väittäisin että tuollaiseen sisäistä rauhaa henkivään ihmiseen ihastuvat monet, etenkin idealistit, koska hekin tuota rauhaa yleensä etsivät tässä melko kaoottisessa ja suorituskeskeisessä maailmassa. - To do list:
Kympin Nainen kirjoitti:
Okei, eli ei oikein sieltä apuja löytynyt :)
Nyt kun olen tässä useamman kommenttisi lukenut, niin sanoisin seuraavaa:
Ensinnäkin: toi analyyttinen otteesi on toisaalta hyvä, koska se tarkoittaa että olet oikeasti miettinyt asiaa ja miettinyt miten tästä eteenpäin. Mutta, muista - kuten tässä muutama muukin on todennut - että elämä / parisuhde ei ole suorittamista ja että kaikkea et pysty suunnittelemaan taikka kontrolloimaan.
Eli vaikka yrittäisit konkretisoida näitä asioita itsellesi analysoimalla ja listaamalla niitä, niin naiselle ei koskaan kannata ryhtyä mistään parisuhde-CV:stä tms. puhumaan. Laskelmoiva ote ihmissuhteissa todellakin karkottaa monet pois - erityisesti idealistiset maailmanparantajat. Ja jos livenä kuulisin jonkun miehen puhuvan vaimoprojektista, niin luultavasti pitäisin miestä aika creepynä - ellei mies sitten asiaa pehmentäisi vitsailemalla :)
Toinen asia mikä tuli mieleen: väittäisin että suurinta osaa naisista viehättää mies, joka itse tietää mitä haluaa. Eli ei kannata miettiä harrastuksia ja mielenkiinnon alueita sillä ajatuksella, että ”miten teen naisen vaikutuksen”, vaan valitse asioita, joista itse nautit ja syvenny niihin, uskalla erottua laumasta. Tiedä mitä itse omalta elämältä haluat, elä sen mukaan ja nauti elämästä - sellainen on karismaattinen mies ja mielenkiintoinen persoona.
Tuossa edellä listattiin erilaisia asioita, jotka saattaisivat miehestä mielenkiintoisen tehdä. No, ihan hyviä ideoita sinällään, mutta nekin hieman hengästyttävää ulkopuolelta annettua suorittamista minun mielestäni (vaikka vain esimerkkejä olivatkin). Nykypäivänä tietoa, harrastuksia jne. on niin paljon, etten usko että kovin moni ehtii / jaksaa /pystyy samaan kuin Leonardo da Vinci aikanaan, ts. olemaan kaikessa hyvä ja kaikessa sivistynyt. Laaja-alainen sivistys on toki minustakin viehättävää (sekä miehissä että naisissa), mutta loppupeleissä olennaisempaa on tuntea itsensä, omat rajansa ja elää omaa elämäänsä.
Väittäisin että tuollaiseen sisäistä rauhaa henkivään ihmiseen ihastuvat monet, etenkin idealistit, koska hekin tuota rauhaa yleensä etsivät tässä melko kaoottisessa ja suorituskeskeisessä maailmassa.Niin en todellakaan ole tästä asiasta nyt kenellekään puhumassa, lähinnä ajattelin tämän "projektin" olevan lähinnä omaa ajatteluani selkiyttävää puuhaa. En minä nyt mitään projektisuunnitelmaa tai virallista deitti-cv:tä ole tässä kirjoittamassa. Mutta mitenpä tästä asiasta oikein muuten keskustella jos ei tätä edes jonkinlaiseksi projektiksi mielessään hahmottele, haluan jotain jonka eteen olen valmis muuttamaan itseäni ja omia toimintatapojani. Eikö sitä voisi projektiksikin kutsua? Vai olisiko tässä jokin toinen määritelmä sitten mielekkäämpi? Kun melko moni tuntuu tarttuvan juuri tuohon projekti kuvaukseeni ja "ostoslistaani". :)
Sisäinen henkinen rauha on toki tärkeää ja minusta se on tavoittelemisen arvoinen asia joka elämänalueella että on itseensä tyytyväinen ja sinut itsensä kanssa. Mutta sekin on enemmänkin niitä asioita joista on hyötyä vasta sen jälkeen kun sopiva nainen on löytynyt ja iskeminenkin on tapahtunut onnistuneesti. Eli tavallaan sekin kuuluu vasta siihen seuraavaan vaiheeseen, ei siihen mihin tunnen tarvitsevani eniten preppausta. - Kympin Nainen
Niin en todellakaan ole tästä asiasta nyt kenellekään puhumassa, lähinnä ajattelin tämän "projektin" olevan lähinnä omaa ajatteluani selkiyttävää puuhaa. En minä nyt mitään projektisuunnitelmaa tai virallista deitti-cv:tä ole tässä kirjoittamassa. Mutta mitenpä tästä asiasta oikein muuten keskustella jos ei tätä edes jonkinlaiseksi projektiksi mielessään hahmottele, haluan jotain jonka eteen olen valmis muuttamaan itseäni ja omia toimintatapojani. Eikö sitä voisi projektiksikin kutsua? Vai olisiko tässä jokin toinen määritelmä sitten mielekkäämpi? Kun melko moni tuntuu tarttuvan juuri tuohon projekti kuvaukseeni ja "ostoslistaani". :)
Sisäinen henkinen rauha on toki tärkeää ja minusta se on tavoittelemisen arvoinen asia joka elämänalueella että on itseensä tyytyväinen ja sinut itsensä kanssa. Mutta sekin on enemmänkin niitä asioita joista on hyötyä vasta sen jälkeen kun sopiva nainen on löytynyt ja iskeminenkin on tapahtunut onnistuneesti. Eli tavallaan sekin kuuluu vasta siihen seuraavaan vaiheeseen, ei siihen mihin tunnen tarvitsevani eniten preppausta.Eka kohta: on täysin ok mielessään hahmotella asiaa projektina. En ajatellutkaan, että sitä naiselle puhuisit - kunhan varmistelin :). Mutta ymmärrät varmaan itsekin jos projekti, CV ja ostoslistat tuntuvat laskelmoivilta (termeinä) kun parisuhteista puhutaan? Tässä ehkä tärkeintä onkin tuo, juuri mitä sanot, eli suunnitelma kohdistuu lähinnä sinuun itseesi. Jos kohtaat oikean naisen, haluat olla valmis. Ja se on ok, kunnioitettavaa.
Tuohon sisäiseen rauhaan liittyen: olen jotenkin ollut huomaavinani palstaa lukiessani, että miehet ja naiset ajattelevat tuosta sisäisestä rauhasta hieman eri tavoin (jos nyt pieni yleistys sallitaan). Voi olla että olen väärässä, mutta minulle on tullut mielikuva, että mies tarvitsee naisen jotta voisi sitä sisäistä rauhaa täysin kokea. Nainen taas pyrkii sisäiseen rauhaan itsekseen ja jos mies tuo tuohon vielä jotain plussaa, on nainen onnellinen. Nainen puolestaan ei halua, että miehen onni, tai sisäinen rauha, olisi naisesta riippuvainen - ainakaan kovin paljon. Siksi naiset viehättyvät miehistä jotka tuntuvat hyvin pärjäävän ilmankin naista. Siksi tuo sisäinen rauha on tärkeää jo ennen suhteeseen pääsyä.
Minusta sinun teksteistäsi ja vastauksistasi huokuu tietynlaista sisäistä rauhaa. Tiedät osittain hyvinkin tarkasti mitä haluat ja sinulla on jo paljon hyviä elementtejä sinun projektisuunnitelmassasi. Mutta joissakin asioissa ehkä koet epävarmuutta (?) ja siksi täältä näitä lisävinkkejäkin kyselet. Anteeksi jos menen oletuksissani ihan metsään! Mutta miksi tarvitsisit jonkun sanomaan, että sinun pitää osata keskustella maailmankirjallisuuden klassikoista tai aloittaa jokin trendikäs harrastus kun esimerkiksi kuitenkin tiedät melko tarkkaan minkälaisen naisen haluat? Tässä on mielestäni jonkunlainen ristiriita. Kuinka tarkkaan tiedät millainen mies haluat olla ja millaista elämää elää? Eikö nuo aloituksessa mainitsemasi asiat jo riitä?
Mies, jolla on sisäinen rauha, harrastaa ja tekee juuri sitä, mikä häntä kiinnostaa. Juuri siksi hän on mielenkiintoinen ja karismaattinen, ei siksi että hän yrittää tehdä jotain joka tekee hänet mielenkiintoiseksi toisten silmissä. Tästä erosta on kyse ja vaikka se on tärkeää suhteessakin, niin väittäisin että erityisen tärkeää se on suhteeseen pääsy -vaiheessa. Siksi minusta kliseinen "ole paras versio omasta itsestäsi ja iloitse siitä" toimisi sinullekin hyvin.
- olet kovin tylsä
ja vanhanaikainen ja profiloit turhan tarkaat mitä haluat ja millaiselta naiselta.
Ei nykyään kenenkään järjissään olevan miehen tule aloittaa vaimonetsintä projektia. Etsi mielummin stadin sinkuista kunnon panoseuraa ja katso miten hommat etenee. Joku "loppuunnussittu" sinkkunainen saattaa olla ihan kivaa seuraa. Vaikka ikäisesi sinkkunaiset ovat lähtökohtaisesti kaikki viallisia tapauksia (kuten olet sinäkin).
Jos haluat oikeasti saada ikäluokastasi hyvän naisen, sinun pitää iskeä "varattu" - ei ketään voi oikeasti varata. Ja vain tylsät ihmiset puhuvat varatuista. Eli nainen joka on parisuhteessa on paljon todennäköisemmin hyvä nainen kuin mitä on sinkkiunainen.
Suurin ongelmasi on siis selkeästi tylsä persoona.- To do list:
Niin, juurikin tuon turhan tarkan profiloinnin takia en aloitusviestiini laittanut että millaista naista etsin. Eikä kyse ole siitä että se nainen johon rakastun ja jota olen tällä hetkellä etsimässä olisi kaikkea mitä tuohon toiseen viestiin pikaisesti listasin, hän on ehkä suurintaosaa noista asioista. Kokonaisuus kuitenkin ratkaisee.
Random panoseuran etsiminen on toki joskus ollut ihan pakollista puuhaa minullekin, sillä en ole pk-seudulta itse kotoisin ja jostainhan se oli aikoinaan aloitettava. Mutta tuolla taktiikalla löytyy lähinnä vain sitä itseään, eli pelkkää seksiseuraa tai sitten niitä "ok" -naisia joista kirjoitinkin jo tuolla ylempänä olevassa viestissä että; En halua sellaista parisuhdetta jossa tunnen tyytyväni johonkin ihan kivaan naiseen jota kohtaan en tunne kuin ehkä seksuaalista vetoa tai kaveruutta. Ei se ole oikein minua kohtaan, eikä todellakaan oikein sitä naista kohtaan.
Tylsästä persoonasta en nyt niin menisi sanomaan ihan vain näin nettikirjoittelun perusteella, mutta voihan se ihan tottakin olla. Miten itse kehittäisit ihmisen persoonaa vähemmän tylsäksi? - Ilmainen neuvo.
Niin, juurikin tuon turhan tarkan profiloinnin takia en aloitusviestiini laittanut että millaista naista etsin. Eikä kyse ole siitä että se nainen johon rakastun ja jota olen tällä hetkellä etsimässä olisi kaikkea mitä tuohon toiseen viestiin pikaisesti listasin, hän on ehkä suurintaosaa noista asioista. Kokonaisuus kuitenkin ratkaisee.
Random panoseuran etsiminen on toki joskus ollut ihan pakollista puuhaa minullekin, sillä en ole pk-seudulta itse kotoisin ja jostainhan se oli aikoinaan aloitettava. Mutta tuolla taktiikalla löytyy lähinnä vain sitä itseään, eli pelkkää seksiseuraa tai sitten niitä "ok" -naisia joista kirjoitinkin jo tuolla ylempänä olevassa viestissä että; En halua sellaista parisuhdetta jossa tunnen tyytyväni johonkin ihan kivaan naiseen jota kohtaan en tunne kuin ehkä seksuaalista vetoa tai kaveruutta. Ei se ole oikein minua kohtaan, eikä todellakaan oikein sitä naista kohtaan.
Tylsästä persoonasta en nyt niin menisi sanomaan ihan vain näin nettikirjoittelun perusteella, mutta voihan se ihan tottakin olla. Miten itse kehittäisit ihmisen persoonaa vähemmän tylsäksi?Relaa vähän, jätkä. Suunnittele vähemmän ja elä enemmän.
- To do list:
Heh, no netissähän kaikki sellaiset ovat vanhanaikaisia miehiä jotka ilmoittavat etsivänsä vaimoa ja vieläpä rakkauttakin. Ja mitä tylsyyteen tulee, niin näiden asioiden hauskasti ja lentävällä tyylillä kirjoittelu ei nyt vain oikein suomi24:n viestien rajoitettuun merkkimäärään oikein mahdu, joten pakko vain välillä vähän tiivistää ja kirjoittaa kuivan ytimekkäästi. Mutta toki tuohon hauskempaan kirjoitustyyliin voisi vähän panostaa jos etsin sitä naista myös netinkin kautta. Toki en sitä varmaan tee näin suomi24:n keskustelupalstan kautta kuitenkaan.
Aika kiehtova ja pessimistinen suhtautuminen vajaa kolmikymppisiin ihmisiin. En voi uskoa että kaikki tässä iässä olisivat jotenkin viallisia, vaikka kyllä niitäkin varmaan joukkoon mahtuu. Ja tuohon seksiseuran etsimiseen ja johonkin kivaan tyytymiseen olen jo tuolla ylempänä vastannutkin.
Ja mitä noihin varattuihin tulee, niin lähtökohtaisesti etsin sinkkua, mutta toki uskon siihen että jos on tarpeeksi molemmin puoleista tunnetta, niin ei siinä se toisen osapuolen parisuhde ole kuin hidaste. Tunteistaan pitää olla varma, jos toinen ei ole varma päättääkö nopeasti aiemman parisuhteen kun tutustuu minuun, niin minusta hän ei ole silloin tarpeeksi paljoa ihastunut minuun ja minä jatkan etsimistä. En ala olemaan mikään kolmas osapuoli kenenkään suhteessa.
- kälykkö
Voisitko kuvitella etsiväsi naista laajemmaltakin alueelta kuin vain pk-seudulta? Varsinkin, jos olet kotoisin muualta, niin voisitko ajatella, että etsisit naista myös sieltä seudulta?
Yksi ongelma on siinä, että moni nainen saa ensimmäisen lapsensa juuri 30-v tietämillä. On siis paljon ikäisiäsi naisia, jotka ovat saaneet tai saamassa vauvan. Tosin osa näistä suhteista päätyy eroon, mutta on riski, että jos olet kovin kriittinen parin etsimisessä, niin jäljelle jää vain niitä YH-äitejä.
Moneen naiseen vetoaa taiteellisuus. Jos olet teinivuosina rämpytellyt kitaraa, niin kannattaa viritellä tämä harrastus uudelleen henkiin. Jos lauluäänesi on hyvä, niin älä pelkää laulaa naiselle serenadia, sillä se sulattaa monen naisen sydämen.
Huumorista on aina apua. Seksiä ei kukaan jaksa harrastaa tuntitolkulla joka päivä (ainakaan noin keskimääräisesti), joten varsinkin pidemmässä suhteessa on merkitystä juuri sillä, että miten viihtyy suhteessa ja kuinka paljon huomioi toista.
Ehkä tärkeintä on se, että olet oma itsesi. Toki voi hankkia jotakin erityistaitoja ja erikoiskokemuksia, joista voi olla alussa hyötyä, kun haluat tehdä vaikutusta naisiin. Viime kädessä parisuhteen onnistumisen kannalta siitä ei kuitenkaan ole iloa, että oletko reissannut 10, 20 vai 30 eri maassa, jos et osaa kerätä sukkiasi lattialta tai jos et jaksa tehdä mitään työpäivän jälkeen.
Kirjoituksestasi kävi ilmi, että osaat ajatella analyyttisesti, mutta annatkohan vähän liikaa painoarvoa sille ensivaikutelmalle? Nainen voi olla naisellinen, vaikkei hänellä olisikaan pitkät hiukset (esim. jos on ohut hiuslaatu, niin pitkä tukka ei näytä kivalta). Jos nainen on akateeminen, niin on myös mahdollista, että hän on vielä opiskelija esim. lääkäriopinnoissa tyypillisesti ollaan enempi tai vähempi vielä 30-v iässä opiskelijoita. Häntä ei siis tarvitse välttämättä elättää (yhteen ei kai heti ensitreffien jälkeen muuteta?), vaikka olisikin opiskelija.
Minun hyvä ystäväni rakastui lapsuudenkaverinsa veljeen. He olivat hyviä tuttuja ja tunsivat toisensa perusteellisesti. Vasta ajan kanssa heräsi kiinnostus ja heistä tuli lopulta onnellinen pari. He vaikuttavat ulkoisesti ihan epäsopivilta, mutta yhteinen huumorintaju ja ystävyys ovat heidän perustansa ja en ole ainoa, joka katselee heidän parisuhdettaan jopa hieman kateellisena. Joskus siis parisuhteelle pitää antaa aikaa. Suhde voi olla hyvinkin intohimoinen, vaikka sen syttyminen on vienytkin aikaa.
Minusta pariskunnan ei tarvitse olla henkisesti kaikilta osin yhteneväisiä. Minullakin on ystäviä, joiden kanssa juttelen tiettyjä asioita, joita en jaa miehen kanssa. Ehkä siis voisi ajatella niin, että kumppanin ei tarvitse olla 100 %:sesti oikea, kunhan hän on suurimmaksi osaksi tärkeimmiltä osin samantyyppinen ja elämänarvot (esim. ajatus lapsista) on sama.- To do list:
Asun ja työskentelen tällä hetkellä pk-seudulla, mutta toki voisin yrittää laajentaa etsimisaluettani esim. kotiseudulleni (n. 100 000 asukkaan kaupunki), mutta etäisyyden takia en usko että suhteen rakentaminen onnistuisi kovinkaan hyvin, sillä en varmaan vielä pariin vuoteen ole siinä tilanteessa että kykenisin muuttamaan takaisin kotiseudulleni.
En etsi mitään 100% matchiä. Ja kuten tuossa listassakin kirjoitin, niin kokonaisuus se on naisessa mikä ratkaisee, ei jokin yksittäinen pikku asia. Tiedän kyllä että tuo naisellisuus termi on vähän surkea tapa kuvailla sitä mitä olen etsimässä, eihän suurin osa naisista edes pidä itseään naisellisina vaikka sitä minun mielestäni ovatkin. Mutta se oli nyt enemmänkin noin yleisluontoinen kommentti, eikä se naisen naisellisuus nyt pelkästään niiden hiusten pituudesta ole kiinni. :) Mutta joo, ehkä tuo (varsinkin oman) ensivaikutelman painoarvo on minulle melko korkea. Olen saanut hyvinkin pikaisia pakkeja kivoilta naisilta ihan vain sen takia että oma ensivaikutelmani on ollut liian hassutteleva, tylsä, jäykkä tai ihan vain tilanteeseen epäsopiva, joten olen siihen pyrkinyt kiinnittämään huomiota jo pidempään että miten lähestyn naisia ja tuon itseäni esiin ihan alussa. Sitten tietenkin kun juttu lähtee sujumaan, niin se kaikki etenee ihan automaattisesti keskustelun ja molempien osapuolten fiilisten mukaan.
Tuo lapsi kommentti on kyllä ihan tiedostettava ongelma. Siksi minä tätä "projektia" olenkin tässä jo nyt aloittelemassa enkä vasta 35 vuotiaana. En usko että mahdollisuuteni löytää se ihannenaiseni joka on vielä 25-30v iässä lapseton olisi niin epärealistinen että luopuisin suurimmasta osasta noista toiveistani ihan vielä. Ehkä se aika koittaa sitten kun olen 35v?
Olisi kyllä ihanaa jos itselläkin olisi sellainen sosiaalinen piiri jossa olisi vielä noita kavereiden naispuolisia sinkku kavereita/sukulaisia, mutta viimeinenkin heistä pariutui jo 25 vuotiaana tai sitten he ovat todella nuoria, jotain 15-20v joihin en osaa oikein suhtautua potentiaalisina kumppaneina kun en heitä edes ikinä tapaa ja heidän ikänsä takia.
Aiemmista suhteistani ja oppinut tuon saman että elämänarvot ovat tärkeitä, kuten myös se että suhteessa on kommunikointia ja molemmilla osapuolilla on myös muutakin elämää kuin vain se parisuhde. Silti etsin edelleen myös sitä rakkauden tunnetta, joka tuntuu olevan melko vaikeasti löydettävä, siihen ei aina riitä se että toinen on ok ihminen ja elämänarvot saman suuntaisia.
- Hmmm....
Yksi tärkeimmistä neuvoista on muutto johonkin kasvukeskukseen, mieluiten pääkaupunkiseudulle (ellei naisen etsijä jo asu sellaisessa).
Cityssä on valinnanvaraa. Lisäksi tuntuu jopa siltä, että lähes kaikki vapaat alle viisikymppiset naiset asuvat jo isoissa kaupungeissa. Ja jos landelle joku vapaa nuori nainen eksyykin esim. työn perässä, hän viittaa kintaalla paikallisille uroksille. - kassarr
Tärkein tekijä on se, että olet enemmän niissä paikoissa, joissa naisia on ja että olet ns. haku päällä. Yritä vaikka aikatauluttaa elämääsi enemmän niin, että raivaat kalenteristasi tilaa liikunnalle (ulkonäön ja kunnon takia), ylitöille ja naisten etsinnälle. Se voi kuulostaa liian "insinöörimäiseltä", mutta ainakin itselleni käy helposti "miehenetsintäprojektissa" niin, että sitten vihdoin kun se viikonloppu koittaa, niin onkin sitten työviikosta niin poikki, että mieluummin menee vaikka lenkille ja saunaan kuin baariin.
Toinen vinkki liittyy sosiaalisuuteen. Tee keskustelunavauksia ja juttele paljon. Saat sitä kautta tuttuja, iloa, hyvää mieltä ja sosiaalisia taitoja. Vaikka nainen olisi varattukin, niin aina voi muutaman lauseen juttelulla saada hyvää mieltä kummallekin. Sitä kautta saat myös tuntumaa naisiin muutenkin kuin ulkonäköä tarkkailemalla, että millaista naista oikein haluaisit. Aina voit pyytää kahville tai pyytää puhelinnumeroa ja jos nainen kertoo olevansa varattu, niin sitten vain pahoittelet ja hymyilet sanoen, että arvasitkin, ettei noin viehättävä nainen voi olla tietenkään vapaalla jalalla. Suomessa pakit (vaikka ne olisi perusteltuja esim. naisen seurustelun vuoksi) otetaan liian negatiivisen lamaantuneesti - toilija
Jos joudut täällä kyselemään vinkkejä, niin pahoittelen, mutta mahdollisuutesi löytää toivomasi nainen ovat jo heikot.
Näitä asioita ei voi analysoiden lähestyä tai parantaa - ainakaan merkittävästi.
Todennäköisesti, jos olet oikein onnekas, törmäät joskus sattumalta johonkin naiseen ja jälkeenpäin perustelet itsellesi miksi juuri tämä suhde on sinun ansiotasi ja sinun ansaitsemasi. Nåin naisetkin tekevät.
Kortit on jaettu syntymässä.- To do list:
Sori, en ole fatalisti joten en voi vain uskoa tuohon mitä kirjoitat sillä se tarkoittaisi lähinnä sitä etten edes yrittäisi löytää haluamaani naista vaan tyytyisin siihen mitä sattuu tulemaan vastaan.
- .............
Olen itse 30-vuotias nainen ja täytän kaikki tuolla aiemmin luetellut kriteerit, mutten käy töissä: vaihdan alaa, jonka johdosta suoritan toista tutkintoani ja palaan työelämään syksyllä. Minusta ei ole järkevää rajata naisia pois työnteon / työttömyyden takia. Ikäryhmässä 25-30 voi olla paljon fiksuja, kriteereitäsi vastaavia naisia, jotka opiskelevat eivätkä sen vuoksi ehdi käymään kokopäivätöissä. Jollakin saattaa olla jatkotutkinto meneillään, joku saattaa olla kaltaiseni alan vaihtaja.... minusta on aika lyhytnäköistä rankata tämä ihmisryhmä kokonaan pois, jos kuitenkin etsit pitkää parisuhdetta. Kyllä niitä työvuosia ehtii naiselle vielä kertymään ihan tarpeeksi, vaikka nyt opiskelisikin vuoden tai pari.
Ja toinen mielestäni vähän hassu vaatimus on se "lukenut ja sivistynyt, muttei mikään yliopisto-ihminen"... veikkaan että niitä lukeneita ja sivistyneitä löytyy nimenomaan yliopistolta.- naisen koulutus
täysin toissijainen asia, ulkonäkö ratkaisee.
- dfbfbbddbf
Tuossa ap:n teksissähän lukee "ei välttämättä mikään yliopisto ihminen kuitenkaan".
- "Hipahtava" nainen
Vähän veikkaan, että ap:tä tulkitaan nyt liian kirjaimellisesti. Eiköhän pointti ollut, että esim. työssäkäyvä naisellinen nainen olisi se ihanne, mutta sen verran fiksulta mies vaikuttaa, että eiköhän tajua ihanteet ihanteiksi ja ole sen oikean kanssa valmis joustamaan toiveista ja suuntaviivoista :)
Mutta vastaus aloittajalle: Älä ala tekemään mitään vain naisen takia. Jos sinua ei oikeasti kiinnosta esimerkiksi se vapaaehtoistyö, ei kannata ryhtyä esittämään. Totuus tulee aina jossain vaiheessa esille ja monelle naiselle juuri rehellisyys ja avoimuus on suhteessa se avaintekijä. Myöskään ei ole naiselle kiva yllätys, jos se lihaksikas maailmanparantaja ja luontointoilija, johon rakastui, paljastuu lopulta ihan perus-Pekaksi, jolle vain "sattui" tuollainen vaihe ensitapaamisen aikoihin.
Itse kokisin sopivani aika hyvin kuvaamaasi naistyyppiin. Minut löytää lenkkipolulta, vapaaehtoistyön parista, vaeltamasta, yliopistolta, puistoista, kirjastoista... Baareja ja yökerhoja vältä, niistä ei kunnollista -tai ainakaan minunlaistani naista- löydä. Tärkeintä on ottaa hymy naamalle ja tulla rohkeasti juttelemaan, olen varma että itsevarmaa ja positiivista olemusta ei kukaan oikeasti fiksu sinkkunainen voi vastustaa ;) Onnea etsintään! - Olde Gubbe
1. Ulkoinen habitus kuntoon. Siihen riittää siisti, muodikas vaatetus. Mitään urheilijakroppaa ei tarvita, pieni ylipainokin menee. Unohda siis joku kunto/laihdutuskuuri ellet sitä myös itse muutenkin halua. Vaatetus, tästä ei kannata tinkiä mutta ole sinut sen kanssa. Ei kannata yliampuakaan. Kun viihdyt itse vaatetuksessasi niin se näkyy.
2. Itsevarmuus. Naiset haluaa miehen joka ei tarvitse naista. Tämä vaikuttaa hieman ristiriitaiselta. Jos et ole ihan parasta a-ryhmää niin ei kannata hirveesti tuoda esille että olet etsimässä elämänkumppania koska se vaikuttaa epätoivoiselta.
3. Itsevarmuus. Puhut niistä asioista jotka kiinnostaa. Joku Mielenkiintoisten asioiden/puheenaiheiden opettelu vaikuttaa epätoivoiselta ja näkyy kyllä nopeesti. En suosittele.
4. Ja se tärkein. Kun sen "joka voisi olla se oikea" näet/tapaat niin ole aktiivinen ja tee se myös naiselle selväksi että olet tosi kiinnostunut. Vaikka alussa feedbacki voi olla viileää niin ei kannata heti luovuttaa. Naisellekin se on uusi ja jännittävä kokemus että joku on hänestä NOIN kiinnostunut. Siis tämä sillä oletuksella että et ole mikään olmin näköinen. Siis tässä sitkeys palkitaan aikanaan. - vaikeaa
Muilla asioilla kuin sillä että olet sinut itsesi kanssa, perus asiat ovat kunnossa ja olet itsevarma ja uskallat lähestyä naisia ei ole väliä.
Tärkeintä haluamasi naisen saamiseksi on kuitenkin se että vietät aikaasi siellä missä niitä haluamiasi naisia oikein pyörii. Pikaisen lukemisen perusteella aloittaja etsii sitä ns. "hankalasti saatavaa" -naistyyppiä, joka ei oikeastaan ole iskettävissä kuin koulun, työn ja harrastusten kautta, ellet sitten satu omaamaan laajaa ystäväpiiriä jonka kautta häneen voi tutustua jossakin kotibileissä tms.
Itsekin etsin tuollaista aloittajan kuvailemaa naista. Todella vaikeasti löydettävissä, enemmän tuuripeliä kuin taitoa että sattuu edes löytämään tuollaisen naisen joka olisi vieläpä sinkku ja minustakin kiinnostunut. - Kysyvä n
Miten on projekti edennyt?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033066
- 532282
- 211782
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61588Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384