On yks mies keneen oon ihastunut ja en mieti mitään muuta, mutta en uskalla lähestyä sitä kun en oo varma mitä se ajattelee ja kaiken lisäks oon itekin vähän ujompi uusien ihmisten seurassa. Mutta siis, ollaan nähty usein viimeisen puolen vuoden ajan ja se kattoo aina mua ja mä sitä. Ja nyt asiaan. Antaako miehet suojatiellä tietä riippuen kuka siinä on? Olin kävelemässä ja tää mies tuli aika kaukaa moottoripyörällä ja pysähtyi antamaan tietä ! Vaikka se ois ihan hyvin kerennyt mennä siitä eikä odottaa mun menevän. Sit se vielä nyökkäs päätä. Siinä sitten hymyilin takaisin ja yritin kävellä kompuroimatta, kun meinas jalat viedä alta;) Tulkitsenkohan nyt ihan unelmissani nää merkeiksi,että jotain toivoa olisi...? :-o tiedän, että on normaalia antaa toisille tietä, mutta kun tuo oli niin kaukaa tulossa ja selkeästi pysähtyi oottamaan että menen ensin. Enkä kyllä vielä kenenkään ole nähnyt nyökkäävänkään niin ihanasti
Miehet, selventäkää
15
185
Vastaukset
- Kis~kisu
Halus tsekata sun perseen ;)
- JustInLove
Niin kai sitten xDD onneks olikin tiukat lenkkihousut jalassa, niin näytti paremmalta :P Ehkä mä vaan kerään rohkeutta ja oikeesti meen sen ovelle ja kysyn suoraan..
Miehet ei todellakaan anna tietä ihan kenelle tahansa. Myös tapa, jolla tietä annetaan, on merkitsevä. Jos mies näytti kädellä "mee vaan", ni sit se haluu rakastella sun kaa. Mut jos se anto tietä ilman käsiliikettä, ni sit se haluu vaan vedellä kielareita.
- JustInLove
Jos eka lause on totta, niin mahtavaa kuulla!
JustInLove kirjoitti:
Jos eka lause on totta, niin mahtavaa kuulla!
Eiks sua harmita, et se ei ehkä haluu maata sun kanssa, jos se kerran näytti ilman käsiliikettä? Se ilmeisesti haluis vetää sun kaa kielareit ihan frendipohjalt. Hitto muuten ku olisit tajunnut sanoo siinä ku se anto tietä, et hei tuu käymään miehen logiikka -palstalla. Se ois varmaan tullut.
- JustInLove
Einsten1 kirjoitti:
Eiks sua harmita, et se ei ehkä haluu maata sun kanssa, jos se kerran näytti ilman käsiliikettä? Se ilmeisesti haluis vetää sun kaa kielareit ihan frendipohjalt. Hitto muuten ku olisit tajunnut sanoo siinä ku se anto tietä, et hei tuu käymään miehen logiikka -palstalla. Se ois varmaan tullut.
No jaa...kyl mulle frendipohjakin aluks kelpais, voishan siinä sitten olla molemminpuolista sähköä edetä pidemmälle;) No voi vitsi, oishan toi pitäny tajuta et huikkaan sille nopee, että tulee käy tällä palstalla :D
JustInLove kirjoitti:
No jaa...kyl mulle frendipohjakin aluks kelpais, voishan siinä sitten olla molemminpuolista sähköä edetä pidemmälle;) No voi vitsi, oishan toi pitäny tajuta et huikkaan sille nopee, että tulee käy tällä palstalla :D
Mut ei siin oo mahiksia, muuten se olis näyttänyt käsiliikkeellä. Sähköö ei siis ole. Mut jos sun tavoitteena on kielarit frendin kaa, ni go for it.
Suomalaisten autoilijoiden suojatien kunnioitus on niin perseestä, että toi on sama kuin mies olis lähettänyt sulle rakkauskirjeen :>
- JustInLove
Uuuuu jeeeah !
- JustInLove
JustInLove kirjoitti:
Uuuuu jeeeah !
Höh sydämet katos edellisestä viestistä. Siis:
JustInLove kirjoitti:
Höh sydämet katos edellisestä viestistä. Siis:
Joo, senkus alat vihkikirkkoa valitsemaan :)
- JustInLove
bravo.bravi kirjoitti:
Joo, senkus alat vihkikirkkoa valitsemaan :)
Heh, ihan niin pitkälle en ole unelmissanikaan vielä kerennyt. Kai se lähtökohta olisi aluksi se, että tämä mies edes tietäisi tunteistani :)
Tuon ko miehen tapa antaa sinulle tietä voisi viitata siihen, että hän on hiukan ihastunut mutta noin yleensä miehet antanee tietä sen kummempia miettimättä siinä missä naisetkin.
Lähesty miestä ihan reippaasti vaikka se takuulla hiukan jännittää :)- JustInLove
Kiitos vaan kaikille mielipiteistä:) vaikka jännittääkin, niin oon päättänyt tehdä jotain asian eteen, en tosin tiedä mitä..mutta jos nyt hienosti sanoisi että kohtalo kyllä kuljettaa yhteen kunhan sitä vähän sitten auttaa:P
Miten joku tyyppi voi olla noin taavi et ei tajuu sitä, jos nainen on suojatiellä, niin se on ikään kuin tutvasatamassa ja näin ollen sitä ei jyrätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662368Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822038Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452007Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301718Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1111663Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1651374Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1911302Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251186En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9992- 80991