Miehet, selventäkää

JustInLove

On yks mies keneen oon ihastunut ja en mieti mitään muuta, mutta en uskalla lähestyä sitä kun en oo varma mitä se ajattelee ja kaiken lisäks oon itekin vähän ujompi uusien ihmisten seurassa. Mutta siis, ollaan nähty usein viimeisen puolen vuoden ajan ja se kattoo aina mua ja mä sitä. Ja nyt asiaan. Antaako miehet suojatiellä tietä riippuen kuka siinä on? Olin kävelemässä ja tää mies tuli aika kaukaa moottoripyörällä ja pysähtyi antamaan tietä ! Vaikka se ois ihan hyvin kerennyt mennä siitä eikä odottaa mun menevän. Sit se vielä nyökkäs päätä. Siinä sitten hymyilin takaisin ja yritin kävellä kompuroimatta, kun meinas jalat viedä alta;) Tulkitsenkohan nyt ihan unelmissani nää merkeiksi,että jotain toivoa olisi...? :-o tiedän, että on normaalia antaa toisille tietä, mutta kun tuo oli niin kaukaa tulossa ja selkeästi pysähtyi oottamaan että menen ensin. Enkä kyllä vielä kenenkään ole nähnyt nyökkäävänkään niin ihanasti

15

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kis~kisu

      Halus tsekata sun perseen ;)

      • JustInLove

        Niin kai sitten xDD onneks olikin tiukat lenkkihousut jalassa, niin näytti paremmalta :P Ehkä mä vaan kerään rohkeutta ja oikeesti meen sen ovelle ja kysyn suoraan..


    • Miehet ei todellakaan anna tietä ihan kenelle tahansa. Myös tapa, jolla tietä annetaan, on merkitsevä. Jos mies näytti kädellä "mee vaan", ni sit se haluu rakastella sun kaa. Mut jos se anto tietä ilman käsiliikettä, ni sit se haluu vaan vedellä kielareita.

      • JustInLove

        Jos eka lause on totta, niin mahtavaa kuulla!


      • JustInLove kirjoitti:

        Jos eka lause on totta, niin mahtavaa kuulla!

        Eiks sua harmita, et se ei ehkä haluu maata sun kanssa, jos se kerran näytti ilman käsiliikettä? Se ilmeisesti haluis vetää sun kaa kielareit ihan frendipohjalt. Hitto muuten ku olisit tajunnut sanoo siinä ku se anto tietä, et hei tuu käymään miehen logiikka -palstalla. Se ois varmaan tullut.


      • JustInLove
        Einsten1 kirjoitti:

        Eiks sua harmita, et se ei ehkä haluu maata sun kanssa, jos se kerran näytti ilman käsiliikettä? Se ilmeisesti haluis vetää sun kaa kielareit ihan frendipohjalt. Hitto muuten ku olisit tajunnut sanoo siinä ku se anto tietä, et hei tuu käymään miehen logiikka -palstalla. Se ois varmaan tullut.

        No jaa...kyl mulle frendipohjakin aluks kelpais, voishan siinä sitten olla molemminpuolista sähköä edetä pidemmälle;) No voi vitsi, oishan toi pitäny tajuta et huikkaan sille nopee, että tulee käy tällä palstalla :D


      • JustInLove kirjoitti:

        No jaa...kyl mulle frendipohjakin aluks kelpais, voishan siinä sitten olla molemminpuolista sähköä edetä pidemmälle;) No voi vitsi, oishan toi pitäny tajuta et huikkaan sille nopee, että tulee käy tällä palstalla :D

        Mut ei siin oo mahiksia, muuten se olis näyttänyt käsiliikkeellä. Sähköö ei siis ole. Mut jos sun tavoitteena on kielarit frendin kaa, ni go for it.


    • Suomalaisten autoilijoiden suojatien kunnioitus on niin perseestä, että toi on sama kuin mies olis lähettänyt sulle rakkauskirjeen :>

      • JustInLove

        Uuuuu jeeeah !


      • JustInLove
        JustInLove kirjoitti:

        Uuuuu jeeeah !

        Höh sydämet katos edellisestä viestistä. Siis:


      • JustInLove kirjoitti:

        Höh sydämet katos edellisestä viestistä. Siis:

        Joo, senkus alat vihkikirkkoa valitsemaan :)


      • JustInLove
        bravo.bravi kirjoitti:

        Joo, senkus alat vihkikirkkoa valitsemaan :)

        Heh, ihan niin pitkälle en ole unelmissanikaan vielä kerennyt. Kai se lähtökohta olisi aluksi se, että tämä mies edes tietäisi tunteistani :)


    • Tuon ko miehen tapa antaa sinulle tietä voisi viitata siihen, että hän on hiukan ihastunut mutta noin yleensä miehet antanee tietä sen kummempia miettimättä siinä missä naisetkin.

      Lähesty miestä ihan reippaasti vaikka se takuulla hiukan jännittää :)

      • JustInLove

        Kiitos vaan kaikille mielipiteistä:) vaikka jännittääkin, niin oon päättänyt tehdä jotain asian eteen, en tosin tiedä mitä..mutta jos nyt hienosti sanoisi että kohtalo kyllä kuljettaa yhteen kunhan sitä vähän sitten auttaa:P


    • Miten joku tyyppi voi olla noin taavi et ei tajuu sitä, jos nainen on suojatiellä, niin se on ikään kuin tutvasatamassa ja näin ollen sitä ei jyrätä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      336
      3970
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2267
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      119
      1592
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1410
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1393
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1257
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1228
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1088
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1064
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      332
      976
    Aihe