Mies, joka kirjoittaa ja puhuu pitkästi on pitkästyttävä

Näin on näreet

Lyhyestä virsi kaunis.

Otetaanpa palstan miehistä esimerkkejä.
Pitkästyttäviä: Gentle Man, Ikisinkku M, ht palstavisiitillä,
vielä muita?

17

929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja sinä olet?

Miehet, joka kirjoittaa ja puhuu lyhyesti ovat mitäänsanomattomuuksia joilla ei ole omia ajatuksia eikä mitään sisäistä elämää, vain muilta lainattuja itsestäänselvyyksiä.

Copy of a copy of a copy....

• Näin on näreet
    • Niin se on...

Toden totta. En ihmettele, jos naiset eivät anna miehille, joiden pitää vääntää rautalangasta kaikki: olen kunnon mies, en hakkaa, en juo blaa blaa olen kunnon kelpo mies, en pelimies jne.

Nainen kaipaa toimintaa, ei suun pieksäntää. Noh, jos kaverimies tahdot olla, niin puhu sitten paljon.

• fkhd

Kaikki treffipalveluiden naiset etsivät puheliasta miestä. Naiset eivät kyllä koskaan itse tiedä mitä haluavat, joten naisten vaatimuksista ei tarvitse välittää. Kannattaa vaan iskeä jokaista hyvännäköistä naista aina kuin mahdollista.

• Hmmm....
        fkhd kirjoitti:

Kaikki treffipalveluiden naiset etsivät puheliasta miestä. Naiset eivät kyllä koskaan itse tiedä mitä haluavat, joten naisten vaatimuksista ei tarvitse välittää. Kannattaa vaan iskeä jokaista hyvännäköistä naista aina kuin mahdollista.

Olet oikeilla jäljillä. Tosin naisen ilmoittamat ulkonäkökriteerit kannattanee ottaa melko vakavasti.

• ♡♥♡♥♡

Totta turiset. Siksi rakastankin kiltti atm nimimerkkiä.

• '''''''''

JOKU VAAN, Reipas Mies, Hämärän rajoilta

• Jonna-Jasmina95

Mun unelma mies huutaa vain "Graugh! Looser!" ja "Meer burger, meer mann!".

• Hmmm....

Oletan, että ATM:t kirjoittavat tuskallisen pitkästi siksi, koska he eivät juuri pääse ilmaisemaan itseään muilla keinoin.

• ht palstajumissa

Ei kun siksi että aloittaja on oikeassa. Ainakin omalla kohdallani (muista nyt en voi tietää mitään). Selvästi olen naisten mielestä tylsä, kun en yleensä naisissa herätä kiinnostusta. Turhahan tässä on muuta yrittää väittää kun vuosien kokemus puhuu puolestaan.

Mutta sillä mennään mitä ollaan, ei tässä voi muuksikaan muuttua.

• Gentle Man
        ht palstajumissa kirjoitti:

Ei kun siksi että aloittaja on oikeassa. Ainakin omalla kohdallani (muista nyt en voi tietää mitään). Selvästi olen naisten mielestä tylsä, kun en yleensä naisissa herätä kiinnostusta. Turhahan tässä on muuta yrittää väittää kun vuosien kokemus puhuu puolestaan.

Mutta sillä mennään mitä ollaan, ei tässä voi muuksikaan muuttua.

Heh, guilty as charged myös.

Naisilla on tapana joko kutsua mielenkiintoiseksi, tai sanoa että juttelen liian korkealentoisia. Mutta kun sanon mielenkiintoinen, tarkoitan luonnollisesti kaverina/tuttavana - ei romanttisten intohimojen kohteena. Olen tavallaan supliikkimies, mutta en kaiketi oikealla tavalla :)

Oliko tämä riittävän lyhyttä ja ytimekästä? :D

• ätmi

En mä.

• Näin on näreet

Näin on. Tosimies ei aivojaan rasita miettimisellä eikä satuile.
      "hän toimii pelikentällä kuin automaattiohjauksella.
      - Vähentynyt aivotoiminta tarkoittaa, että myös kuormaa on vähemmän. Se mahdollistaa sen, että pelaaja voi suorittaa monta monimutkaista liikettä samanaikaisesti"

http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2014072518520166_jp.shtml

• Ikisinkku M

Tuo on varmasti ihan totta. Eihän sellainen joka tykkää lukea vain sarjakuvia voi olla pitkästymättä jos on yli kymmenen sanaa viestissään. Meitä on moneksi, itse kun kerran kokeilin nettideittailua tympäännyin heti kun maisterinkoulutuksen omaavat naisetkaan ei osaa itsenäisesti kertoa itsestään vaan kaikki olisi pitänyt erillisillä kysymyksillä kiskoa niistä lyhyit vastauksia saaden. En minä osaa sillä tavalla udella niin annoin olla sitten suosiolla.

• ht palstajumissa

Itse laitoin jopa joskus nettideitti-ilmoitukseeni naisille vaatimuksen että "Osaathan kertoa itsestäsi jotain enemmän kuin vain parilla lauseella"... tjsp.

Ja silti tuli muutamia aloituksia naisilta, jotka oli vaivautuneet kirjoittamaan vain yhden tai kaksi lauseetta. Eivätkä edes kertoneet niissä lauseissa itsestään käytännössä yhtään mitään, kehuivat vaan profiiliani kiinnostavaksi. :)

Ainakin yksi näistä naisista oli ihan tohtori koulutukseltaan, mutta eipä silti osannut itsestään kertoa mitään, vaikka ihan selvästi olin sellaistakin yrittänyt vaatia. Noh... Miehenä loppujen lopuksi täyty todeta että ei kai ole varaa vaatia naisilta mitään, paras vaan mennä niille deiteille tapaamaan aina kun on mahdollisuus - kun niitä tilanteita sen verran harvoin tarjoutuu... Riippumatta siitä mikä naisen luetun ymmärtämisen taito on.

Ymmärtäähän sen että naisilla ei ole halua vaivautua kirjoittamaan mitään kun 10 uutta kiinnostunutta miestä odottaa jo postilaatikossa vastausta. Mutta samalla kyse on kyllä paljolti luonteesta - jotkut sanoo asiat ytimekkäästi, jotkut taas jaarittelee tylsästi (minä). :)

• neiti ruiskukka

Eihän oo, ihan puppua puhut. Tai riippuu varmaan vähän tekstin tai puheen sisällöstä. Mutta kyllä se aina mukavampaa luettavaa on kun aloitukseen osataan vastata muutenkin kuin muutamalla sanalla tai näillä tietyillä mantroilla, joita tällä palstalla jauhetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1265
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      830
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe