Muuten hyvä luontokuvaus mutta.

jyrxis

Mutta miksi pitää väittää että nuo aavikon eläimet ovat kehittyneet tuollaisiksi kun mitään näyttöä vähittäisestä kehittymisesta ei ole havainnoitu yhdenkään noiden eläinten kohdalla?

Miksi filmin tekijä ajattelee puolestamme? Eikö sen pitäisi riittää että pysyttäisiin vain tiedelinjalla eli kerrotaan vain että millaisia nuo eläimet ovat nyt, ja jätetään uskomukset uskontopuolelle tuonne tv 7:aan.

http://areena.yle.fi/tv/2187550

12

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Filmintekijäparka varmaan tsekkasi ammattibiologeilta, mikä on alan tiedeyhteisön käsitys. Unohti onnneton kysyä valtakunnansalilta, vapaakirkosta ja saalemista.

Kai annoit jo palautetta oikeaan osoitteeseen vai meinaatko että täällä länkytys riittää?

• jyrrreaali

Taisi toimittaja kysyä pseudotiede-evokeilta eikä tosi tiedemiehiltä jotka eivät uskomusmaailmassa elä kuten tyhmä perusteellisesti petetty herkkäusko-Repe.

Mutta jos Repe nyt haluaa korjata tilanteen niin esitelköön nyt jonkun noiden aavikkoeläinten vähittäisen kehittymisen vahvistetun sukupuun, siis uskomusvapaan tietenkin. ....Ai et esitä vai? No tiesinhän minä sen. Siis sen että olet varsinainen tyhjänpuhuja.

• jyrxis
        jyrrreaali kirjoitti:

Taisi toimittaja kysyä pseudotiede-evokeilta eikä tosi tiedemiehiltä jotka eivät uskomusmaailmassa elä kuten tyhmä perusteellisesti petetty herkkäusko-Repe.

Mutta jos Repe nyt haluaa korjata tilanteen niin esitelköön nyt jonkun noiden aavikkoeläinten vähittäisen kehittymisen vahvistetun sukupuun, siis uskomusvapaan tietenkin. ....Ai et esitä vai? No tiesinhän minä sen. Siis sen että olet varsinainen tyhjänpuhuja.

Olet kyllä, varsinainen tyhjänpuhuja hyvä multiSLikki. älä orjaile avaustani senkin Lestadiolainen lehmänmuna.

• jyrrreaali kirjoitti:

>Taisi toimittaja kysyä pseudotiede-evokeilta eikä tosi tiedemiehiltä jotka eivät uskomusmaailmassa elä kuten tyhmä perusteellisesti petetty herkkäusko-Repe.

Nimeäpä muutama biologian "tosi tiedemies" vaikkapa Suomesta. Ai ei löydy vai? No sitten käy vaikka muut pohjoismaat. Ai ei löydy vai? No sitten...

• Epäjumalienkieltäjä

Ensin Jyräys selittelee, että kaikki elukat ja kasvit luotiin maagillisesti vesikuplan suojaamaan trooppiseen paradiisiin ja nyt sitten kaikki äärimmäiseen kuivuuteen sopeutuneet eläimet ovatkin olleet luomisesta lähtien samanlaisia. Missäköhän nämä elivät luomisen ja Nooan tulvan välisenä aikana?

• Eihän näissä mytomaanimultinikin aivoituksissa ole sisäistä logiikkaa juuri ollenkaan. Tai no, se logiikka on jotain niin omituista ettei sitä tavallinen ihminen välttämättä tajua. Ehkäpä mytomaanimultinikin pieneen mieleen ei mahdu kuin puolikas ajatus kerrallaan ja kun sitten asiayhteyttä tai asiaa vaihtaa, niin se edellinen ajatus unohtuu (hetkeksi) kokonaan. Ja tulos on taattua ristiriitaista tuubaa, mitä mytomaanimultinikiltä niin usein nähdään.

Mutta mihinkäs sitä mytomaanimultinikki karvoistaan pääsisi, mytomaani mikä mytomaani, niin perkeleellinen valehtelija ja vääristelijä.

• jyrx

Eden ei ollut pieni alue, vaan melkoisen suuri, koska se rajoittui vieläkin olemassaoleviin jokiin jotka ovat satoja kilometrejä pitkät, ja sijaitsevat alueella joka nyt on pääasiassa aavikkoa joten toki siitä pieni osa oli aavikkoa silloinkin kun nuo aavikkoeläomet luotiin.

• jyrx
        jyrx kirjoitti:

Eden ei ollut pieni alue, vaan melkoisen suuri, koska se rajoittui vieläkin olemassaoleviin jokiin jotka ovat satoja kilometrejä pitkät, ja sijaitsevat alueella joka nyt on pääasiassa aavikkoa joten toki siitä pieni osa oli aavikkoa silloinkin kun nuo aavikkoeläomet luotiin.

Lisäksi minä olen itse silminnäkijätodistaja sillä olen nähnyt tuon alueen omon silmin.

• jyrx kirjoitti:

Duoda, eikös koko maapallo ollutkaan tuon vesikuplan sisällä?

• Epäjumalienkieltäjä
        jyrx kirjoitti:

"Eden ei ollut pieni alue, vaan melkoisen suuri, koska se rajoittui vieläkin olemassaoleviin jokiin jotka ovat satoja kilometrejä pitkät,..."

Nykyiset joet saavat alkunsa vuorilta, joita taas teidän selitystenne mukaan ei ollut ennen vedenpaisumusta. Lisäksi nykyiset joet saavat vetensä sateesta, joita taas niitäkään ei juttujenne mukaan ollut ennen vedenpaisumusta.

Miten siis joet sattuivatkin olemaan samassa paikassa, kuin nykyiset vuorille satavasta vedestä alkunsa.saavat joet, vaikka ei ollut sateita eikä vuoria? Joet olivat jopa niin visusti paikallaan, että paisumus, jonka selitätte kaivertaneen hetkessä Grand Canyonin ei pystynyt muuttamaan niiden uomia?

Koska nauru pidentää ikää, niin odotan malttamattomana uusia selityksiä, joilla uppoat taas syvemmälle epäloogisuuksien suohon.

• jyrx
        jyrx kirjoitti:

Lisäksi minä olen itse silminnäkijätodistaja sillä olen nähnyt tuon alueen omon silmin.

piti olla "homon silmin"

• Mukavaa että jyrtsi edes joskus seuraa muutakin kuin iltapäivälehtiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      127
      6828
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4234
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3406
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3014
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      286
      2001
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1683
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      16
      1532
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1513
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1441
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe