Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Anonyymi-ap

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.

48

719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisko ns hyväksi todettu? En tiiä, mutta sen sanon, että harvemmin on ihan ykspuolisia ne yrittämiset. Elämä on yleensä aika värikästä.

• Mustis 🖤: "Olisko ns hyväksi todettu? "

Juuri näin. Vastaa myös omaa kokemustani. Ei minua poikamiehenä ollessa kukaan tavoitellut, mutta heti, kun pääsin naimisiin, useampikin tyttö aivan selkein sanoin pyysi yhdyntää.

Kohteliaasti kieltäydyin, mutta selityshän oli ilmeinen: tytön kannalta on huomattavasti todennäköisempää, ettei ole luuseri, kun kerran on varattu.

• Anonyymi00026

Hyväksi todettu jep jep... Entä jos on kelvannut eka vastaantulija, ettei tarvii olla yksin. Tai on pamahdettu paksuksi ja ajateltu, että ollaan tässä sitten. Se että on saanut jonkun menemään kanssaan naimisiin, ei kerro ihmisestä yhtikäs mitään. Samoin kuin ei sinkkuuskaan kerro.
        Jokainen on sataprosenttisesti yksilö!

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Hyväksi todettu jep jep... Entä jos on kelvannut eka vastaantulija, ettei tarvii olla yksin. Tai on pamahdettu paksuksi ja ajateltu, että ollaan tässä sitten. Se että on saanut jonkun menemään kanssaan naimisiin, ei kerro ihmisestä yhtikäs mitään. Samoin kuin ei sinkkuuskaan kerro.
        Jokainen on sataprosenttisesti yksilö!

No minusta aloitus oli provoavaa yleistämistä noin muutenkin, niin vastasin sen mukaan.

Ennen mentiin hyvin monesti naimisiin, koska se tuntui oikealta päätökseltä sillä hetkellä ja ajateltiin, ettå asiat saadaan ratkaistua aina jotenkin päin.

Elämä on kuitenkin arvaamaton ja joillekin pariskunnille vielä arvaamattomampi.

En minäkään nuorena uskonut vielä joskus eroavani silloisesta aviomiehestä, olimmehan kasvaneet yhdessä aikuisuuteen.

Nykyään en ajattele asioita niin mustavalkoisesti, kuten täällä toisinaan näkee ajateltavan. Kokemus opettaa ja maailma niistää nokan.

• Anonyymi00001

Mikä ongelma sulla on? Tuskin monikaan tuota tekee.

• Anonyymi00002

Rakkaus on molemminpuolista tai ei. Jos on - silloin rakkaus pitää toteuttaa!

• Anonyymi00003

Peruukki keikkuu toisella puolen päätä,kaljulla miehellä,joka yrittää esiintyy naisena!Häpeä!

• Anonyymi00004

Suksi äijä kuuseen,toisen elämää et saa,vaikka kuin näyttelet!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Suksi äijä kuuseen,toisen elämää et saa,vaikka kuin näyttelet!

Koko naama piirretty tai maski päässä! Hyi

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ämpäri rönttäse hermot men 🤣

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Näyttelijän ammatti sopis sulle gubbe!

• Anonyymi00008

Kuka sinkku? Olisiko sinulla ehkä hieman epämääräinen tuttavapiiri, kun siellä tuollaista harrastetaan? Omissa piireissäni ainakaan ei varattuihin kosketa.

• Anonyymi00009

Sitten on myös mustamaalaajia jotka puhuu pskaa jostain henkilöstä

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sitten on myös mustamaalaajia jotka puhuu pskaa jostain henkilöstä

Menee kyllä myös tuohon epämääräiseen tuttavapiiriin.

• Anonyymi00011

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍Rakastan sinua ja tulen aina rakastamaan, mutta, olen mitä olen, pelkkä klonkku vajavainen, vaikka haluaisin olla Jumala kaikki,valtias, & ja, narri elämän & mitä elämä on kohdellut äärimmäisen kaltoin & koko, piinatun ja tuskallisen elämän vaihtaisin, että voisin olla vain sinun, & ja, lupaan TIETEEN avulla, kun, se jo viimeinkin vuosien kuluttua kehittyy & olla, jo viimeinkin elämässäni jotain & sillä, niin paljon sinua Rakastan & että, itkettää usein ja sydämestä usein ottaa ja koristelee & ja, silti toivon olevani Rakkain kaverisi, & sillä, jos sinua ei ole, niin, elämältäni katoaa, & valon kaipuu ja unelmien kaipuu ikuinen & jonka, vain sinä mahdollistaa, N,

• Anonyymi00012

Juu se on paha sinkku se semmonen. Mutta onneks meitä on muunlaisiakin. Eikä se toisia havittelevakaan oo aina sinkku.

• Anonyymi00013

Tää siis mulya, mutta toi heittää ulos kunnkirjotan viestin vaikja oon kirjaantunu.

• Anonyymi00014

Olit paikalla varmistamassa, että se sinun puoliso ei ollut aloitteellinen? Sinkut liikkuu saalistamassa avuttomia pikkupuolisoita! 🤭

• Anonyymi00015

Mikso ei? Parisuhteen päättyminen eroon on nykyään varsin tavallinen tapahtuma, jolla ei ole mitään katastrofaalisia seurauksia.

Puolisoista kannattaa pitää hyvää huolta jos ne aikoo pitää.

• Anonyymi00016

Ei unohdeta heitä jotka kirkkain silmin väittävät olevansa vapaita. Hullun hommaa, hajaantukaa.

• Anonyymi00017

Naimisissa olevat kierretään kaukaa. Ainoastaan kerran on tullut tilanne vastaan, jossa varattu esiintyi sinkkuna. Tutustuminen loppui siihen, kun asia selvisi. Hyvä omatunto on paras päänalunen!

• Anonyymi00018

Minusta se toisinpäin on ? Täydellisesti: toisinpäin.

• Anonyymi00019

Syy miksi mitään ei tapahdu on se , että on sinkkuna kuitenkin luuseri ja tämä kiinnostunut on varakas menestyjä.

• Anonyymi00020

Onhan niitä naisia, joiden pitää todistaa, että kuka tahansa ottaa.
      Täytyy olla huono itsetunto kun pitää kaikilla kelpuuttaa.
      Tosin. On miehissäkin takapuoleen taputtajia.
      Vilma

• Anonyymi00021

Naiset ovat juurikin tuollaisia. Heille on tärkeätä todistaa oma arvonsa, että pystyvät varastamaan toisen kumppanin. Ovat muutenkin aika narskuja.

• Anonyymi00025

Eivät nuo kelpuuttajat mitään varasta. He loukkaavat muita. Reppanat.
        Niin ja saavat porttikiellon ystäviltään.
        Vilma

• Anonyymi00022

Omalla kohdallani sanoisin, että suhdeluku on jotain 100:0 siihen suuntaan, että varatut ovat yrittäneet minua. Sehän on äärimmäisen yleistä, että baareissa ja Ruotsin laivoilla varatut yrittävät bongata kenet tahansa paikkaamaan läheisyysvajetta liitoissaan sen sijaan, että yrittäisivät aidosti löytää ratkaisua yhdessä kumppaninsa kanssa.

Jotkut tosin kuvittelevat, että sinkut ovat aina heidän puolisoidensa perässä, mikä kertoo sen, ettei suhteessa ole luottamus kohdillaan. Minä kävin joskus ystäväni miehen kanssa elokuvissa, kun ystäväni itse ei päässyt mukaan eikä siinä ollut mitään ihmeellistä. Ystäväni ei hetkeäkään kuvitellut, että olisin yrittänyt vikitellä hänen miestään eikä myöskään mies itse. Noin voi tehdä, kun kaikki osapuolet luottavat toisiinsa.

Aletheias

• Aletheias: "Noin voi tehdä, kun kaikki osapuolet luottavat toisiinsa."

Mustasukkaisuus vain on kuitenkin biologinen strategia, tosiasia. Aikana, jolloin suloinen Nuppuseni oli vielä sinkku ja en ollut vielä kuvioissa, hänen paras työtoverinsa ja osastonhoitaja kamaloitui, kun luuli, että Nuppunen ryöstää hänen miehensä.

Oli herännyt mustiksellinen pelko, koska miehensä oli lausunut jotakin myönteistä Nuppusesta. Eikä Nuppunen ollut missään tapauksessa halukas ryöstämään yhtään ketään, oli tässä suhteessa vielä erityisen tarkka.

Kyllä on vain otettava huomioon, että hyvin usein kaikki osapuolet eivät luota toisiinsa.

• Anonyymi00023

Näyttäkää minulle yksikin noin 40-vuotias mies, joka ei ole koskaan seurustellut ja jolla on normaalit sosiaaliset taidot (kohtelias käytös).

Itse en ole sellaista vielä tavannut.

🦄

• Anonyymi00024

Selvyyden vuoksi on todettava myös, että mielestäni:

- Salaaminen on pettämistä.

- Avoin suhde ei ole pettämistä.

- Varatun ja sinkun suhteen aloitus on ok, jos varattu on ensin antanut omalle puolisolleen mahdollisuuden korjata suhdetta yhdessä mutta se ei ole onnistunut. Eroaminen on suotavaa heti tapailun alkuvaiheessa, joten tapailun on oltava tehokasta.

- Puolison vaihtaminen ei ole missään kiellettyä, mutta se on tehtävä eettisesti kestävällä tavalla (esim. varatun ja sinkun tutustuessa ei ole soveliasta mennä sänkyyn, ennen kuin varattu on eronnut).

🦄

• Anonyymi00032
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Selvyyden vuoksi on todettava myös, että mielestäni:

- Salaaminen on pettämistä.

- Avoin suhde ei ole pettämistä.

- Varatun ja sinkun suhteen aloitus on ok, jos varattu on ensin antanut omalle puolisolleen mahdollisuuden korjata suhdetta yhdessä mutta se ei ole onnistunut. Eroaminen on suotavaa heti tapailun alkuvaiheessa, joten tapailun on oltava tehokasta.

- Puolison vaihtaminen ei ole missään kiellettyä, mutta se on tehtävä eettisesti kestävällä tavalla (esim. varatun ja sinkun tutustuessa ei ole soveliasta mennä sänkyyn, ennen kuin varattu on eronnut).

🦄

"- Varatun ja sinkun suhteen aloitus on ok, jos varattu on ensin antanut omalle puolisolleen mahdollisuuden korjata suhdetta yhdessä mutta se ei ole onnistunut. Eroaminen on suotavaa heti tapailun alkuvaiheessa, joten tapailun on oltava tehokasta."

Minun on pakko todeta tuohon, että minusta ei ole mitään syytä, eikä tarvetta, antaa puolisolleen mahdollisuutta korjata suhdetta yhdessä, jos itsellä ei ole siihen mitään halua. Tuollaista velvoitetta ei mielestäni kenelläkään ole ja erotaa saa ja on syytäkin, ihan vain sillä perusteella, että itse haluaa erota.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00032 kirjoitti:

"- Varatun ja sinkun suhteen aloitus on ok, jos varattu on ensin antanut omalle puolisolleen mahdollisuuden korjata suhdetta yhdessä mutta se ei ole onnistunut. Eroaminen on suotavaa heti tapailun alkuvaiheessa, joten tapailun on oltava tehokasta."

Minun on pakko todeta tuohon, että minusta ei ole mitään syytä, eikä tarvetta, antaa puolisolleen mahdollisuutta korjata suhdetta yhdessä, jos itsellä ei ole siihen mitään halua. Tuollaista velvoitetta ei mielestäni kenelläkään ole ja erotaa saa ja on syytäkin, ihan vain sillä perusteella, että itse haluaa erota.

Saat vapaasti olla eri mieltä. Itse en pidä ns. hiljaisia lopareita eettisenä toimintatapana.

Minusta on reilumpaa, jos eroa miettii, kertoa toiselle mistä kenkä puristaa, ja antaa tälle mahdollisuus korjata asia.

Eri asia on sitten, jos alun perinkin ongelma on omassa itsessä ja omassa harkintakyvyssä. Mutta minä en harrasta sellaisia valintoja.

🦄

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Saat vapaasti olla eri mieltä. Itse en pidä ns. hiljaisia lopareita eettisenä toimintatapana.

Minusta on reilumpaa, jos eroa miettii, kertoa toiselle mistä kenkä puristaa, ja antaa tälle mahdollisuus korjata asia.

Eri asia on sitten, jos alun perinkin ongelma on omassa itsessä ja omassa harkintakyvyssä. Mutta minä en harrasta sellaisia valintoja.

🦄

Se se vasta epäeettista olisikin, jollei edes saisi vapaasti erota, jos haluaa erota, vaan pitäisi väkipakolla antaa toiselle joku mahdollisuus "korjata". On tilanteita, joissa se on kerrasta poikki, eikä todellakaan tarvita mitään korjausmahdollisuuksia. Törkeää ajattelua suorastaan vaatia tuollaisia.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Se se vasta epäeettista olisikin, jollei edes saisi vapaasti erota, jos haluaa erota, vaan pitäisi väkipakolla antaa toiselle joku mahdollisuus "korjata". On tilanteita, joissa se on kerrasta poikki, eikä todellakaan tarvita mitään korjausmahdollisuuksia. Törkeää ajattelua suorastaan vaatia tuollaisia.

Minusta tuntuu, että sinä haluat tahallasi ymmärtää minut väärin. Sen vuoksi jatkan keskustelua vain vastentahtoisesti.

Kuvailemasi "kerrasta poikki" -tilanne on tietysti ymmärrettävä tilanteessa, jossa toinen osapuoli on tehnyt jotain anteeksiantamatonta, joka loukkaa suhteen toista osapuolta niin paljon, että jotain on mennyt pysyvästi rikki. Ajattelen kuitenkin, että sellaiset ovat yksittäistapauksia. Tavanomaisempaa on, että suhde loppuu johonkin muuhun kuin tuollaiseen tilanteeseen.

Ja vaikka se loppuisi johonkin anteeksiantamattomaan tekoon, ei siinäkään tapauksessa mielestäni olisi oikeutettua perustella lopettamista toiselle siten, että "haluaa erota". Sille toiselle kuuluu kertoa, mitä hän on tehnyt väärin ja miksi se on niin anteeksiantamatonta, ettei suhdetta voi jatkaa.

Ellet sinä osoita parempaa yhteistyötä keskustelussa kanssani, vaan tahallasi kärjistät ja ymmärrät väärin, en vastaa sinulle enää.

🦄

• Anonyymi00027

Sinkun ja varatun välille helposti syntyy suhde jos kemiat kohtaa ja varattu kokee puutteellisuutta.

• Anonyymi00030

In Your Dreams Only

• Anonyymi00028

Ei voi kuin arvuutella että kuinka varattuina joissakin parisuhteissa ihmiset itseään pitävät. Jos on puolihimmeitä varattuja niin tokihan se aina on jonkun kolmannen osapuolen syytä kun hommat Ei pelitä.

• Anonyymi00031

Kumma juttu, että todella monilla on kokemusta varatuista ukkeleista vokottelemassa vieraita naisia, mutta eipä tule mieleen yhtäkään naista omasta tuttavapiiristä, joka yrittäisi iskeä varattuja. Mistähän se johtuu! 🤔😅🥱

• Anonyymi00033

Entä teidän puolisot, jotka meitä sinkkuja yrittää iskeä ja väittää, ettei ole varattu!

• Anonyymi00034

Jo on sitten sinkulla kiireitä, jos kaikkia varattuja yrittää, huhhuh.

- Sheena

• Anonyymi00035

En tiedä josko kaikkia, mutta se haaste voi kohdistua juuri ystävien miehiin.
        Tosin iskevät miehetkin naisystävänsä naisen tyttöystäväkseen.
        Luulisi olevan raskasta, jos on haku päällä eikä koskaan rauhoitu.
        Vilma

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

En tiedä josko kaikkia, mutta se haaste voi kohdistua juuri ystävien miehiin.
        Tosin iskevät miehetkin naisystävänsä naisen tyttöystäväkseen.
        Luulisi olevan raskasta, jos on haku päällä eikä koskaan rauhoitu.
        Vilma

Jos nyt oikein pureksii tuota ystävien miesten iskemistä ja siitä rauhoittumista, joutuu toteamaan varmasti jossain vaiheessa, ettei itsellä ole enää ystäviä, joiden miehiä iskeä? Tai sitten on. Monet naiset ovat peräti tottuneet siihen, että heidän (sinkut tai varatut) ystävänsä/kaverinsa/tuttavansa ovat kiinnostuneita naisen puolisosta.

- Sheena

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Jos nyt oikein pureksii tuota ystävien miesten iskemistä ja siitä rauhoittumista, joutuu toteamaan varmasti jossain vaiheessa, ettei itsellä ole enää ystäviä, joiden miehiä iskeä? Tai sitten on. Monet naiset ovat peräti tottuneet siihen, että heidän (sinkut tai varatut) ystävänsä/kaverinsa/tuttavansa ovat kiinnostuneita naisen puolisosta.

- Sheena

Ei kai siihen totu koskaan. Minulla oli oikein katseenkestävä aviomies, mutta koskaan en ymmärtänyt sellaisia "ystäviä" jotka olivat hänelle mielinkielin.

Eron jälkeen eksä pyysi yhtä jopa kahville kanssaan.

Elämässä on kirjoittamattomia sääntöjä, että kaverin / ystävän eksään ei kosketa.

Itse ajattelin lähinnä, että eksä taisi olla kiinnostunut hänestä jo silloin, kun olimme yhdessä tai halusi muuten vain keksiä vielä jonkin keinon miten voisi loukata minua, koska se ei ollut eksän ainoita tempauksia eron jälkeen.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ei kai siihen totu koskaan. Minulla oli oikein katseenkestävä aviomies, mutta koskaan en ymmärtänyt sellaisia "ystäviä" jotka olivat hänelle mielinkielin.

Eron jälkeen eksä pyysi yhtä jopa kahville kanssaan.

Elämässä on kirjoittamattomia sääntöjä, että kaverin / ystävän eksään ei kosketa.

Itse ajattelin lähinnä, että eksä taisi olla kiinnostunut hänestä jo silloin, kun olimme yhdessä tai halusi muuten vain keksiä vielä jonkin keinon miten voisi loukata minua, koska se ei ollut eksän ainoita tempauksia eron jälkeen.

Joku tottuu, joku ei, ihmiset on erilaisia, kuten tilanteetkin. Minusta elämän suolaan ja pippuriin kuuluu sen ymmärrys...

"Elämässä on kirjoittamattomia sääntöjä, että kaverin / ystävän eksään ei kosketa."

Elämässä voi olla sellainen kirjoittamaton sääntö, ettei ystävän kumppaniin kosketa", mutta miksi se ulottuisi exään? Tosiasia on kuitenkin, että entuudestaan tutut ihmiset vetävät toisiaan puoleensa.

Omassa elämässä olen useamminkin nähnyt suhteita eksien kanssa (ja monesti myös nyksien kanssa). Erityisesti miehet jopa kilauttavat kaverilleen ja pyytävät häneltä "lausuntoa" asiassa. Minusta se on hienoa ja kunnioittavaa. Varmaan myös monet parit ovat vaihtaneet kumppaneitaan ns. päikseen.

- Sheena

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Joku tottuu, joku ei, ihmiset on erilaisia, kuten tilanteetkin. Minusta elämän suolaan ja pippuriin kuuluu sen ymmärrys...

"Elämässä on kirjoittamattomia sääntöjä, että kaverin / ystävän eksään ei kosketa."

Elämässä voi olla sellainen kirjoittamaton sääntö, ettei ystävän kumppaniin kosketa", mutta miksi se ulottuisi exään? Tosiasia on kuitenkin, että entuudestaan tutut ihmiset vetävät toisiaan puoleensa.

Omassa elämässä olen useamminkin nähnyt suhteita eksien kanssa (ja monesti myös nyksien kanssa). Erityisesti miehet jopa kilauttavat kaverilleen ja pyytävät häneltä "lausuntoa" asiassa. Minusta se on hienoa ja kunnioittavaa. Varmaan myös monet parit ovat vaihtaneet kumppaneitaan ns. päikseen.

- Sheena

PS. En tietenkään tunne eksääsi, mutta uskon ihmisen hyvyyteen. Muutenkin positiivinen selitys on aina parempi kuin negatiivinen. Tuskin eksäsi sinua on halunnut mitenkään loukata menemällä kahville ystäväsi kanssa teidän eron jälkeen. Moni eronnut suorastaan toivoo, että eksälleen uutta fiksua seuraa ja kuka olisi parempi kuin ystävä/kaveri, eikä mikään onnenonkija Tinderistä.

- Sheena

• UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

PS. En tietenkään tunne eksääsi, mutta uskon ihmisen hyvyyteen. Muutenkin positiivinen selitys on aina parempi kuin negatiivinen. Tuskin eksäsi sinua on halunnut mitenkään loukata menemällä kahville ystäväsi kanssa teidän eron jälkeen. Moni eronnut suorastaan toivoo, että eksälleen uutta fiksua seuraa ja kuka olisi parempi kuin ystävä/kaveri, eikä mikään onnenonkija Tinderistä.

- Sheena

Minä en enää suorilta usko ihmisten hyvyyteen sen jälkeen mitä olen omassa elämässäni todistanut.
        Luotan edelleen liian helposti kylläkin.

Olisi pitånyt kirjoittaa, ettå minun elämässäni on kirjoittamattonia sääntöjä, kun puhuin eksästäni.

Sinäkin siis pidät itseäsi parempana kuin tinderiläiset. Se kertoo minulle tarpeeksi sinusta. Itse en yleistä tai ole noin suppea.

• Anonyymi00038
      UUSI

Jaahas, minun kommentti onkin näemmä poistettu. Oliko siinä jotain asiatonta, kun totesin ettei minua ole yritetty. Ei sinkut eikä varatut vuosikausiin. Ilmeisesti olen vastenmielinen. 😅👍

Tai sitten kertomasi on osatotuus.

• Anonyymi00042
      UUSI

Halusin vain olla ystävä! En ikinä mitään muuta! Ystävää on ikävä. En mitään suhdetta halua. Vaan ystävyyden takaisin!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      33
      3204
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1599
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      991
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      979
    5. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      59
      953
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      938
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      850
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      36
      813
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      803
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      48
      719
    Aihe