Eli siis olisin kiinnostunu skeittaamaan, mutta enpäs tiiä mikä lauta kannattais ostaa. Oon kattellu vähän cruisereita ja ne vaikuttaa hyvältä. Muovista on puhuttu paljon pahaa, onko tosiaan niin huonoja? Mikä merkki olis hyvä? Jos cruiseri ei oo hyvä niin mikä olis? Tosiaan tahtoisin vähän temppuilla, mutta pääasiassa vaan rullailisin matkaa. Ehkä jotain 4 kilsaa:) Ja muutenkin kaipaisin neuvoja:) Mistä tempuista olis hyvä alkaa jne?
Hyvä cruiser aloittelijalle?
skeittaavatyttö
3
205
Vastaukset
- skettipoju
Kannattaa ostaa aluks joku alottelijoille tarkotettu lauta
Ja kannattaa eka alottaa harjottelemaan hyppyä- skettipoju
Siis sellanen normi skeittilauta netistä
- cruiserityttö
Mulla ekana ihan 20€ muovinen cruiseri ja hyvin on puol vuotta cruisaillu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911