Osaatteko neuvoa mistä kannattaa hankkia koiranpentuja?
Mistä koiranpentuja?
11
810
Vastaukset
- paikat kuntoo
Kysy "Tuksulta", se tietää.
- siinä se
Kennelliitto.fi
- pfuusser
luusser
- Äly hoi älä jätä
Provoile vaan ihan rauhassa. Totuus kuitenkin on, että 90% koiranomistajista on niitä joille ei koiraa sais antaa lainkaan!!!!! Et sinäkään sitä oikeasti tarvitse. Se vain nyt on sellainen trendi, että koira pitää olla, kun muillakin on.
Ei viitsitä/älytä kerätä koiranjätöksiä. Koirien kanssa tungetaan joka paikkaan, myös sinne mihin koirien vieminen on kiellettyä. Koiria ei osta kouluttaa, ne haukuu ja räksyttää läpi vuorokauden naapuruston kiusaksi. Koirien annetaan juosta vapaina sielläkin missä ne pitää olla kytkettynä. Koiraa ei ulkoiluteta ja lenkitetä tarpeeksi.
Sairas muotivillitys, että läpilaiskoillakin on koira jopa useampi. Lemmikkieläimen pitäminen luvanvaraiseksi, luvalle kova hinta - karsii hetken mielijohteesta eläimen hankinnan. Vielä kunnon vero päälle!
Turha vetäistä koiranviha- argumenttia vastaukseen. Pidän kaikista eläimistä, mutta en niiden tolloista omistajista. Täälläkin nuori tyttö paskotti paksua koiraa kevyenliikenteen väylälle ja siihen tuotos jäi. Paksu oli tyttökin, siis laiskoja molemmat, tyttö ja koira. Miksiköhän tytöllä on koira? Siksi kun muillakin on!
On minullakin ollut koira joskus, mutta nyt olen niin kiireinen, että eläimelle ei jäisi kylliksi aikaa. En tahdo olla huono koiranomistaja! Eläimen pito vaatii aikaa ja älyä! - näinpäin
Rovaniemellä on jo turhan monella koirat. Ei ulkoiluteta, jos niin kadulla tai ulko-ovella käydään mutka, samalla tupakoiden, ei olla seurana, koirat yksin kerrostaloissa päivät-yöt, ei siivota niiden jätöksiä yms. Ja mikä parasta, jokainen koiranomistaja väittää naama punaisena korjaavansa koiransa jätökset. No luoja, taivaastako ne jätökset kaduille, leikkikentille ym. putoilevat.
Suosittelen koiran hankintaa vain, jos asut maalla ja sinulla on todella aikaa olla koiran kanssa ja liikut sen kanssa paljon. Koira ei ole koriste.- Kele ja tana
Taas se koiranpiru voukuttaa ja kiljuu kimeällä äänellä tuntitolkulla. Eikö tuo pässi naapuri käsitä, että se on koko seutukunnalle rasittava riesa. Soitan just heti poliisit paikalle - jotain rajaa tuolle koiraterrorismillekin. Kaikilla taliaivoilla se vielä onkin koira. Yhen pirun takia kärsii iso joukko ihmisiä!!!!
Onneksi pääsen mökille mölyä pakoon. Eihän noille tolloille, herkkähipiäisille koiranomistajille uskalla mennä edes huomauttamaan. Ja naapureissa on sen verran paskahoususakkia, että vaikka itsekin valittavat koiranhaukusta, sanovat edessäpäin: Ei se minua haittaa. Niin vaikka ovat aivan äsken olleet katuparlamentissa aivan toista mieltä - kaksinaamaiset. Yritin kerätä nimilistaakin mutta eivät halua riitoihin vaan yrittävät kestää vaikka ketuttaakin. - Joopa joo
Kele ja tana kirjoitti:
Taas se koiranpiru voukuttaa ja kiljuu kimeällä äänellä tuntitolkulla. Eikö tuo pässi naapuri käsitä, että se on koko seutukunnalle rasittava riesa. Soitan just heti poliisit paikalle - jotain rajaa tuolle koiraterrorismillekin. Kaikilla taliaivoilla se vielä onkin koira. Yhen pirun takia kärsii iso joukko ihmisiä!!!!
Onneksi pääsen mökille mölyä pakoon. Eihän noille tolloille, herkkähipiäisille koiranomistajille uskalla mennä edes huomauttamaan. Ja naapureissa on sen verran paskahoususakkia, että vaikka itsekin valittavat koiranhaukusta, sanovat edessäpäin: Ei se minua haittaa. Niin vaikka ovat aivan äsken olleet katuparlamentissa aivan toista mieltä - kaksinaamaiset. Yritin kerätä nimilistaakin mutta eivät halua riitoihin vaan yrittävät kestää vaikka ketuttaakin.Ei se koiranomistaja oikeasti tiedä, että koira haukkuu, kun jätetään yksin. Meilläkin oli lähiössä koira joka haukkui miltei tauotta, kun kotiväki oli töissä. Vasta kun huomautin asiasta, omistaja sai tiedon. Hän kävi kyselemässä muiltakin naapureilta ja onneksi rohkenivat kertoa asian oikean laidan ja omistaja keksi laittaa koiran enimmäkseen sisätiloihin. Ei normi haukkuminen häiritse vaan se tauoton kimeä ulvonta ja haukku. Rohjetkaa nyt hyvänen aika tehdä asialle jotain, ei ole reilua, että jonkun koira on koko alueen häiriö ja riesa. Hopi, hopi nyt töihin - ei täällä valittaminen auta yhtään!
Vuorotyöläinen joutuu nukkumaan päivällä ja koira häiritsee.
- wuff wuff
Onpa Rovaniemellä paljon koiran vihaajia :(
- Älykäs oon
Faktaa edelliselle: Ei täällä koiria vihata vaan niiden koirien TOLLOJA omistajia!!!!!
Eikö tosiaan mee jakeluun: EI SINUN KOIRASI SAA OLLA MUILLE RIESA,HAITTA JA HARMIN AIHE! Jos naapuriston yksi koira haukkuu harmillisen paljon, ei sitä koiraa vihata, vaan ihmetellään kuinka joku voi olla noin tyhmä, että antaa koiransa pilata muiden viihtyvyyden.
Kuinkahan tämä nyt pitää aivan rautalangasta vääntää näille jotka kiskaisevat viha-argumentin tollouden puolustukseksi?????
Kuuntelisitpa itse tuntitolkulla kestävää hyvin äänekästä tauotonta kimeää haukkua sekä ulvontaa. Koira ihan oikeasti häiritsee, pihalla ei voi olla ja sisälläkin pitää ikkiunat sulkea vaikka on kesä. Ja vain sen takia, että jollain ääliöllä on koira ja tuo samainen ääliö ei käsitä, että koiran pito vaatii älyä sekä kaikkien muiden huomiioon ottamista. Mikä tässä on niin vaikeaa???? - nähty on
Älykäs oon kirjoitti:
Faktaa edelliselle: Ei täällä koiria vihata vaan niiden koirien TOLLOJA omistajia!!!!!
Eikö tosiaan mee jakeluun: EI SINUN KOIRASI SAA OLLA MUILLE RIESA,HAITTA JA HARMIN AIHE! Jos naapuriston yksi koira haukkuu harmillisen paljon, ei sitä koiraa vihata, vaan ihmetellään kuinka joku voi olla noin tyhmä, että antaa koiransa pilata muiden viihtyvyyden.
Kuinkahan tämä nyt pitää aivan rautalangasta vääntää näille jotka kiskaisevat viha-argumentin tollouden puolustukseksi?????
Kuuntelisitpa itse tuntitolkulla kestävää hyvin äänekästä tauotonta kimeää haukkua sekä ulvontaa. Koira ihan oikeasti häiritsee, pihalla ei voi olla ja sisälläkin pitää ikkiunat sulkea vaikka on kesä. Ja vain sen takia, että jollain ääliöllä on koira ja tuo samainen ääliö ei käsitä, että koiran pito vaatii älyä sekä kaikkien muiden huomiioon ottamista. Mikä tässä on niin vaikeaa????Koirat on ihania. Roissa vaan Suomen tolloimmat omistajat joten pliis älkää yhtään koiraa hankkiko tylsistymään kanssanne.
- Raksamies1
Ja välissä järkevää juttua kehiin: Osta pentu sellaiselta, jolla on esittää rokotustiedot, rekisteröinti ja joka uskaltaa näyttää pennun kasvatusolosuhteet. Jos myyjällä prepaid tai salainen liittymä, niin unohda koko hankinta. Muutamat tuntemani valeostajat ovat onneksi päässeet käräyttämään laittomia pentutehtaita. Koira on mukava kaveri, onnea matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468