Löysin mielestäni täydellisen miehen ja pitkän sinkkuilun jälkeen suhde tuntui ihan asialliselta. Bongasin hänet nimittäin suomi24:jän treffeiltä =)
Aluksi meni mukavasti miehellä oli aikaisemmasta liitosta kaksi lasta mutta ei se menoa haitannut, hän oli valloittava todella hyvännäköinen ,huumorintajuinen ja muutenkin täydellinen. Kovin hän vain viihtyi baareissa mutta muuten ok,
olimme tunteneet noin kaksi viikkoa kun hänellä oli pulaa luottokortista, joten annoin oman korttini rinakkaisen hänelle.
Nyt kun luottokortti laskut ovat tulleet ja kaikki muukin hävikki tarkastettu niin erillaisii kaljoihin ja tupakeihin sekä miehen lasten ruokiin ja hänen taxi suhailuihinsa meni 1872,12 €. Varmaan turha sanoa, että kortti lähti ja minä samalla. En viitsi edes laskea mitä tekemämme pikainen Pariisin matka maksoi, koska silloinkaan hänellä ei ollut rahaa. En varmaan koskaan opi ymmärtämään kuinka joku ihminen voi käyttää täysin sumeilematta toista hyväksi, en vaan voi ymmärtää. Tästä oppia naisille(Ja miehille),että heti kun joku ennusmerkki näyttää pahalta niin häipykää kun se on vielä mahdollista.
Nyt tehdään loppuvuosi täysillä töitä, että saamme tilit kuntoon ja katsomme sitä miestä sitten joskus 5-10 vuoden päästä. Kiukuttaa aivan uskomattomasti tuollainen ihmisten nylkeminen en vaan voi ymmärtää ja ei en märise tässä rahaa vaan käytöstä ja elämän asennetta 30 ihmiseltä jolla on lapsia.
Mukava mies
58
297
Vastaukset
- Pimpsaloora
Ihana mies. Juuri tuollaista olen etsinyt.
- 1+7
Niin on se kieltämättä kumma kun olisi niitä kilttejä atmeja palstalla johon ei tarvitsisi sijoittaa centtiäkään sinun rahojasi, niin sitten sellaiset miehet ei kelpaa mihinkään.
- Näin on marjat
SInä puhut vaan.
Kuitenkin eläisit naisen kustannuksella, kuten useimmat ATM:t elävät äitinsä kustannuksella. - sai mennä
Ei ne herttaiset..Atmit (?) myöskään oletettavasti käy missään?
- 15+8
Näin on marjat kirjoitti:
SInä puhut vaan.
Kuitenkin eläisit naisen kustannuksella, kuten useimmat ATM:t elävät äitinsä kustannuksella.En ole ennenkään elänyt. Jos pärjään nytkin mainiosti, niin miksen pärjäisi sitten naisen kanssa muuten kuin hänen rahoillansa.
- herttainen äätämi
sai mennä kirjoitti:
Ei ne herttaiset..Atmit (?) myöskään oletettavasti käy missään?
Tänään kävin paskalla.
- .......
Ätmeihin ei tarvi sijottaa senttiäkään? Ätmitkö ne Bahaman matkat maksaa, häh? Naiset haluaa elää....ja pahimmassa tapauksessa maksaa sen köyhemmän ätminkin matkan.
- tyhmä.
Olit tyhmä kun annoit korttisi.
- sai mennä
Niin no siitä seuranut mitään mistä en selviäisi..Mutta kiitos tiedosta.
- Jännää
Onpas jännä mies.
- pyhä yksinkertaisuus
Hahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahaha. Olitpa naivi. Siis lainasit pankkikorttiasi puoli tuntemattomalle, jonka olit tuntenut 2 viikkoa?
Minä kerron sinulle salaisuuden.
Yksikään rehellinen ihminen ei edes suostu lainaamaan sinulta pankkikorttia 2-viikon tuttavuuden jälkeen vaan häpeäisi silmät päästään, jos toinen edes tarjoaisi. Ainoastaan moraaliton umpipaska ottaa toisen pankkikortin vastaan 2-viikon tuntemisen jälkeen.- Sai mennä
En vaan luottokorttini. Niin no minustakin tuntuu, että hänellä saattoi olla tuollainen notkea moraali tai ei laisinkaan.,Mutta ihastunut ihminen tekee virheitä
eikä se pötyä ole kun sanotaan, että aikuisena kun ihastuu niin siitä on leikki kaukana. Sitä ei vaan ymmärrä aina, että kaikki eivät pelaa samoilla säännöillä. - estot on syystä
Sai mennä kirjoitti:
En vaan luottokorttini. Niin no minustakin tuntuu, että hänellä saattoi olla tuollainen notkea moraali tai ei laisinkaan.,Mutta ihastunut ihminen tekee virheitä
eikä se pötyä ole kun sanotaan, että aikuisena kun ihastuu niin siitä on leikki kaukana. Sitä ei vaan ymmärrä aina, että kaikki eivät pelaa samoilla säännöillä.No maksoit sitten oppirahat. Mutta aidosti moraalisilla ihmisillä on syystä tällaiset estot, sillä ne estävät meitä hyväksikäyttämästä herkkäuskoisia kuten kehitysvammaisia ja alzheimer vanhuksia. Jos kaikki olisivat estottomia moraalinsuhteen, myöskään omat vanhuksemme eivät olisi turvassa muilta.
Jokainen joka kykenee ottamaan vastaan tuntemattoman luottokortin, kykenee hyväksikäyttämään myös keharia tai alzheimer potilasta. Päinvastoin rehellinen ihminen kauhistuu, ja varoittaa hyväuskoisuudesta, jos joku puolituntematon sellaista hänelle tarjoaa, koska samoin hän tekisi jos oma alzheimer äitinsä tarjoaisi luottokorttiaan jollekin tuntemattomalle. - sai mennä
estot on syystä kirjoitti:
No maksoit sitten oppirahat. Mutta aidosti moraalisilla ihmisillä on syystä tällaiset estot, sillä ne estävät meitä hyväksikäyttämästä herkkäuskoisia kuten kehitysvammaisia ja alzheimer vanhuksia. Jos kaikki olisivat estottomia moraalinsuhteen, myöskään omat vanhuksemme eivät olisi turvassa muilta.
Jokainen joka kykenee ottamaan vastaan tuntemattoman luottokortin, kykenee hyväksikäyttämään myös keharia tai alzheimer potilasta. Päinvastoin rehellinen ihminen kauhistuu, ja varoittaa hyväuskoisuudesta, jos joku puolituntematon sellaista hänelle tarjoaa, koska samoin hän tekisi jos oma alzheimer äitinsä tarjoaisi luottokorttiaan jollekin tuntemattomalle.Kiitos..Tätä ei ole syytä unohtaa.
- Ikisinkku M
avauksessa on kaksi ihmistyyppiä joita en tunnista, en pysty oikein hahmottamaan millainen on ihminen joka:
1. Kehtaa kahden viikon tuntemisen jälkeen ottaa toisen luottokortin käyttääkseen sitä mittaviin omiin kuluihinsa.
2. On niin tyhmä että kahden viikon tuntemisen jälkeen antaa toiselle luottokorttinsa käyttöön, olkoon vaikka kuinka ihanan tuntuinen.
Olettaisin muuten ilmanmuuta että ovat wt-väkeä mutta kuka helvetissä niille myöntäisi luottokortin? siinä tuli kolmas käsittämätön ihmstyyppi.- sai mennä
Tuota,nyt kun otit puheeksi niin hän käytti itse itsestään tuota termiä,
Onpa hassua. - Ikisinkku M
sai mennä kirjoitti:
Tuota,nyt kun otit puheeksi niin hän käytti itse itsestään tuota termiä,
Onpa hassua.Heh, loi kai kuvaa rehellisyydestä ja nostatti sinussa auttamishalua sillä. Onhan tuo aika surullista että rehellinen ihminen joutuu tuommoiseen törmäämään mutta toivottavasti otit opiksesi ja ehkä tuota voisit jatkossa soveltaa niin että uudelle tuttavuudelle tarjoat jotain vastaavaa ja jos se sen valmis olisi ottamaan vastaan niin tiedät 100%:sella varmuudella että on kusettaja kyseessä. Voin vakuuttaa ettei normaali ihminen suostu noin tuoreelta tuttavuudelta ottamaan tuollaisia apuja vaikka olisi millainen tilanne.
- sai mennä
Ikisinkku M kirjoitti:
Heh, loi kai kuvaa rehellisyydestä ja nostatti sinussa auttamishalua sillä. Onhan tuo aika surullista että rehellinen ihminen joutuu tuommoiseen törmäämään mutta toivottavasti otit opiksesi ja ehkä tuota voisit jatkossa soveltaa niin että uudelle tuttavuudelle tarjoat jotain vastaavaa ja jos se sen valmis olisi ottamaan vastaan niin tiedät 100%:sella varmuudella että on kusettaja kyseessä. Voin vakuuttaa ettei normaali ihminen suostu noin tuoreelta tuttavuudelta ottamaan tuollaisia apuja vaikka olisi millainen tilanne.
Uskon,että olet oikeassa. Kyllähän tuossa välillä vaisto varoitti mutta ne tunteet ne tunteet. No seuraavalla kerralla ollaan varovaisempia mutta uskon, että asetelma toimii myös toisin päin.Eli jos tuollainen mies löytyy ,niin omassakin sukupuolessa on pakko olla samalla tavalla moraalittomia ihmisiä. Ensimmäinen kerta vain kun itse törmää moiseen ihmiseen ja tämä huijatuksi tulemisen tunne on aika ikävä mutta opettava toki.
- Ikisinkku M
sai mennä kirjoitti:
Uskon,että olet oikeassa. Kyllähän tuossa välillä vaisto varoitti mutta ne tunteet ne tunteet. No seuraavalla kerralla ollaan varovaisempia mutta uskon, että asetelma toimii myös toisin päin.Eli jos tuollainen mies löytyy ,niin omassakin sukupuolessa on pakko olla samalla tavalla moraalittomia ihmisiä. Ensimmäinen kerta vain kun itse törmää moiseen ihmiseen ja tämä huijatuksi tulemisen tunne on aika ikävä mutta opettava toki.
Juu, kyllä kai sitä ihastuneena haluaa uskoa siitä toisesta pelkkää hyvää mutta maailma on julma ja todellisuus usein karu, onneksi ei ehtinyt enemmän sinua kuppaamaan. On kai niitä moraalittomia molemmissa sukupuolissa, ne vaan pitää yrittää erottaa enkä pitäisi pientä kyynisyyttä pahana piirteenä alkumetreillä ja itse ainakin ihan mielellään pitäisin nuo talousasiat ja tunnepuolen erillään pidemmässkin juoksussa, ei voi tulla riitaa tai hyväksikäyttöä kun kummallakin on omat toisesta riippumattomat raha-asiansa.
- ..............
Kyl mä ainakin rakastun niin palavasti et luovutan ekan minuutin jälkeen rahaa. Enkä nyt muutenkaan ole mikään pihi tai ahne.
- typerykset vauhdissa
Samaa mieltä. En ole koskaan tuntenut ihmisiä, joilla olisi edes teoreettinen mahdollisuus käyttäytyä näin. Kyseessä on white trash pas.kasakki, ei niitä idioot.tien touhuja kannata edes yrittää ymmärtää.
- -M-
Minä en saa edes vastauksia Suomi24 treffeiltä, joten ilmeisesti olen sitten vielä surkeampi tapaus. Näin kai se on nähtävä.
- ht ...
Heh.
"olimme tunteneet noin kaksi viikkoa kun hänellä oli pulaa luottokortista, joten annoin oman korttini rinakkaisen hänelle. "
Seriously? Kai tämä oli vaan joku ätmin provo jolla yritetään osoittaa että naiset rakastuu renttuihin. Ei kai nyt kukaan täysjärkinen anna omaa luottokorttiaan jollekulle, jonka on tuntenu vasta 2 viikkoa? :D
Jos toi on totta niin nyt ois aika katsoa peiliin tolta osin.
Mutta siinä olet kyllä ihan oikeassa että aika halvat oppirahat kuitenkin maksoit siitä että vältit päätymästä tuollaisen miehen kanssa yhteen. Jos olisi jäänyt tuo asia tajuamatta näin alkuvaiheessa, niin olisi tullut vielä kalliimmaksi ja vielä suuremmat sydänsurut.- sai mennä
Olin ihastuntu ja haluan miehen enne kun viimeisetkin munasolut varisee lattioille,
tässä iässä pahemmin enää valkata. ymmärrän kyllä, että en toiminut älykkäästi mutta tunteet ovat järjen pahin vihollinen. Niin olisi ja sydänsurut ne pahimmat ovat
ei se raha mitään ja se pettymys ihmiseen.
- Tylsää
Seuraavaksi otat säästäväisen ätmin niin ei tule rahaongelmia.
- sai mennä
Kuten sanottu on aika sama kuka seuraava on kunhan hän pystyy lapsen
laittamaan alulle, eikä juo kaljaa tai käytä huumeita..Tai ihmisiä ja ei omista
mitään mielenterveysongelmaa. Noin muuten saa olla atmi tai ätmi(?)
[mitä sitten tarkoittaneekaan].
- bobsi787
juu sellaiseksi maailma on valitettavasti mennyt
Ai mennyt? Googlaapa "Auervaara". Taitavat huijarit kykenevät ihmeellisiin temppuihin, eli ovat erittäin lahjakkaita Pelissä. Uhrien syyllistäminen "tyhmyydestä" on tyhmää ja sivistymätöntä.
- sai mennä
outsider1 kirjoitti:
Ai mennyt? Googlaapa "Auervaara". Taitavat huijarit kykenevät ihmeellisiin temppuihin, eli ovat erittäin lahjakkaita Pelissä. Uhrien syyllistäminen "tyhmyydestä" on tyhmää ja sivistymätöntä.
Kiitos
- insider.
outsider1 kirjoitti:
No luulis, että ihmiset on viisastuneet, kun ei ole kuitenkaan mikään uusi tapa huijata. Että sikäli kyllä aika tyhmää mennä ns. vanhaan.
- ht ...
sai mennä kirjoitti:
Kiitos
Outsider on kyllä oikeassa.. Ja itse asiassa itsekin pitää pyytää anteeksi kielenkäyttöäni. Kuulosti vaan niin uskomattomalta että tuli vaan mieleen että joku palstan ätmi taas provoilee. Mutta kyllähän tällaista tapahtuu.. Parhaat huijarit osaavat kyllä vedota tunteisiin... Aina pitäisi vaan pitää pää kylmänä ja kuunnella niitä pieniä hälytyskelloja.
- sai mennä
ht ... kirjoitti:
Outsider on kyllä oikeassa.. Ja itse asiassa itsekin pitää pyytää anteeksi kielenkäyttöäni. Kuulosti vaan niin uskomattomalta että tuli vaan mieleen että joku palstan ätmi taas provoilee. Mutta kyllähän tällaista tapahtuu.. Parhaat huijarit osaavat kyllä vedota tunteisiin... Aina pitäisi vaan pitää pää kylmänä ja kuunnella niitä pieniä hälytyskelloja.
Siinäpä se kun siinä ratsastetaan juuri niillä tunteilla =)
Vedotaan ihmisen heikkoihin kohtiin kuten inhimillisyyteen ja sääliin. - kiltti atm
sai mennä kirjoitti:
Siinäpä se kun siinä ratsastetaan juuri niillä tunteilla =)
Vedotaan ihmisen heikkoihin kohtiin kuten inhimillisyyteen ja sääliin.Antaisitko mulle korttis ulkonäön perusteella. Vaikka en olis sun ihannemies ulkonäön perusteella.?
- m40+
Maksat nyt oppirahoja liiallisesta sinisilmäisyydestä, mutta kerrankos sitä virhearviointeja tulee itse kullekin. Joskus selviää pelkällä säikähdyksellä ja joskus rytisee kunnolla. Oppi mukaan tapahtuneesta ja eteenpäin. Yksi epäonnistuminen on aina askel lähemmäksi onnistumista, näin hoen aina itselleni ;)
- sai mennä
Sanoppa muuta.
- Käyttäjätutkimus
Kuinka monta kertaa annoit pillua? Missä asennoissa? Painoiko paljaalla ja mihin ruiski spermat? Monenko nussima ennestään olit?
- kiltti mies
"hän oli valloittava todella hyvännäköinen "
Siinä se syy olikin, ulkonäkö.- kiltti mies.
Varmaan feikki aloitus kirjoitus tavasta päätellen.
- ätmi.
kiltti mies. kirjoitti:
Varmaan feikki aloitus kirjoitus tavasta päätellen.
Pankissa pankkineiti tarjosi kerran luottokorttia minulle. Sanoin sille että aiotko mennä naimisiin kanssani ja tuhlata rahani, muuten en tarvitse luottokorttia. Sain sitten visa electron kortin.
- sai mennä
Ei niin hyvännnäköinen, mutta kelpasi minulle.
Ei se varmaan ulkonäöstä kaikki ollut vaan siitä
kuinka reppana osasi olla.
- atm.
Maksaisin että saisin viettää naisen kanssa aikaa, veisxin matkoille ilmaiseksi ja muuta mukavaa. En saanaista edes rahalla.
- nainen82.
Mun eka mies vei mun rahoja n. 1200 mk, toka yli 40 000 €. Kolmas 500€. Ne jotka mun rahoihin eivät oo koskeneet ovat olleet tasokkaita ytmejä. Heitäkin onneksi maa päällään kantaa.
- ,,,,,,,,,,,,
No kyllä se itse asiassa on todella kovan luokan YTM, joka naiselta 40 000 euroa huijaa.
- ........
Eikä tarvi ees Aervaaraa etsiä niin taatusti löytyy "köyhiä" miehiä jotka iloiten juo ja maksaa ostonsa naisen rahoilla.
- nainen82.
,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
No kyllä se itse asiassa on todella kovan luokan YTM, joka naiselta 40 000 euroa huijaa.
Mjaaa ..noinko tuumaat.
- ,,,,,,,,,,,,
nainen82. kirjoitti:
Mjaaa ..noinko tuumaat.
Mietin vain, että jos kerran noin paljon laitoit mieheen rahaa, niin olit kyllä todella sokeasti rakastunut kyseiseen tyyppiin ja sellaista rakkautta ei voi kokea atm:n tai ktm:n kanssa.
- .......
,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Mietin vain, että jos kerran noin paljon laitoit mieheen rahaa, niin olit kyllä todella sokeasti rakastunut kyseiseen tyyppiin ja sellaista rakkautta ei voi kokea atm:n tai ktm:n kanssa.
Ai ei voi rakastua ätmiin tai ktmiin? Luulempa että maa olisi aika autio jollei sellaista tapahtuisi!!!
Ihmiset kun rakastuessaan alkaa vääntää niitä pentuja. - sai mennä
Sellaista on siis liikenteessä? =(
- nainen82
sai mennä kirjoitti:
Sellaista on siis liikenteessä? =(
Joo älä sure et oo suinkaan ainoo nainen jonka rahoja miehet "käyttää". Itsekin aikoinaan annoin luottokortin rinnakkaiskortin miehelle. Jo ihan katurosvojen saatika muiden takia on hyvä tarkastaa luottokortin asetukset että
kuinka paljon voi luottoa käyttää päivässä. Rinnakkaiskorttiin saa eri asetukset kuin omaansa. Mut joo...jos mies johon oon rakastunu pyytää rahaa...oon ihan et "joo, vie vaikka kaikki". :-D :-D - sai mennä
nainen82 kirjoitti:
Joo älä sure et oo suinkaan ainoo nainen jonka rahoja miehet "käyttää". Itsekin aikoinaan annoin luottokortin rinnakkaiskortin miehelle. Jo ihan katurosvojen saatika muiden takia on hyvä tarkastaa luottokortin asetukset että
kuinka paljon voi luottoa käyttää päivässä. Rinnakkaiskorttiin saa eri asetukset kuin omaansa. Mut joo...jos mies johon oon rakastunu pyytää rahaa...oon ihan et "joo, vie vaikka kaikki". :-D :-DKato ihan samoilla mentiin =D
- laulan sulle
Ei voi lakata ihmettelemästä joidenkin naisten hölmöyttä. Sanonpa suoraan: sitä saa mitä tilaa (laulettuna raikuvan, ilkikurisen innokkaasti).
- sai mennä
Eiköhän miehetkin tällä rintamalla ole kunnostautuneet kun lehteä lukee,summat vain näyttävät olevan isompia. Rakkaus näyttää tekekvän ihmisistä hassuja.
- Noin siinä usein käy
Talouttaan hyvin hoitavista miehistä naiset eivät perusta, koska nämä ovat "pihejä" ja "tylsiä".
- Sanotaan pikemminkin
niin, että naiset eivät ihastu miehiin, joilla on vahva moraalitaju. Ketkut nyt vaan ovat paljon valloittavampia, koska osaavat esittää juuri sitä, mitä nainen haluaa ( eivätkä ole naisen silmissä tylsiä tosikoita)
- Ferris02
olen mies ja pidän itseäni ihan täysin järkevänä. Siitä huolimatta ihastun aina kovasti ja minulle käy joka kerta osapuilleen juuri noin. Kun järki lähtee, niin homma toistuu :)
Kyllä. Kyllä minä aina jälkikäteen ymmärrän tilanteen, mutta kun se rakkaus vie järjen niin minkäs teet?- sai mennä
Juuri tätä koetin sanoa,ja mielestäni tässä on molemmat sukupuolet samalla tavalla vaarassa.
- Itse olen varmaan
sai mennä kirjoitti:
Juuri tätä koetin sanoa,ja mielestäni tässä on molemmat sukupuolet samalla tavalla vaarassa.
hirveän kylmä ja rationaalinen ihminen, mutta ihastukseni loppuu tasan tarkkaa sillä hetkellä, kun toinen alkaa pyytää rahaa.
- ..........
Itse olen varmaan kirjoitti:
hirveän kylmä ja rationaalinen ihminen, mutta ihastukseni loppuu tasan tarkkaa sillä hetkellä, kun toinen alkaa pyytää rahaa.
Ehtikö avioliittosi edes alkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.961260Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371255Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2861105- 1071025
- 71982
- 18946
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva13918- 51900
Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16801Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f162798