Nainen iski minut baarissa

Naisasialooseri.

minua 8 vuotta nuorempi nainen, suutelin hänen kanssaan kiihkeästi, en ollutkaan suudellut naista yli vuoteen. Hän myös puristeli perstettäni ja sanoi että minulla on todella hyvä perse.

Sitten hänen piti ottaa minut luokseen yöksi, mutta yhtäkkiä naismaiseen tapaan kääntikin takkinsa ja sanoi etten voikkaan tulla hänen luokseen yöksi vaan että minun on parasta lähteä kotiin.

vituttaa tuo tuollainen venkoilu. Yritin iskeä naista vielä bussipysäkiltä, mutta ei lähtenyt mukaan koska oli menossa toiseen suuntaan ja sitten yritin iskeä nättiä naista vielä bussissakin, mutta ei halunnnut tulla luokseni vaan jatkoi matkaansa.

Olin siis tänään lappeenrannan ilonassa.

20

391

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

Huomasi psykopatian katseestasi. Oli fiksu kun perääntyi.

• ...

Valetta tämäkin.

• Naisasialooseri.

Ei ole valetta ja sekös sinua harmittaa.

• ...
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Ei ole valetta ja sekös sinua harmittaa.

Kaikki juttusi ovat valetta niin kauan kun et laita sitä kuvaa tunnisteella.

• Naisasialooseri.
        ... kirjoitti:

Kaikki juttusi ovat valetta niin kauan kun et laita sitä kuvaa tunnisteella.

Kunhan laitan sen kuvan niin uskotko sitten juttuni? Jotka ovat tosia.

• ...

Kunhan laitan sen kuvan niin uskotko sitten juttuni? Jotka ovat tosia.

Jos laitat sen kuvan tunnisteen kanssa (esimerkiksi kirjoitat paperille suomi24 sinkut/naisasialooseri ja näytät sitä kuvassa..pelkkä aikaleima ei enää ole oikein uskottava), niin sitten olet ainakin uskottavampi, eikä juttuihisi tarvitsisi suhtautua enää lähtökohtaisesti valheena.

• Nainen.

Nainen ei siis menettänyt mitään.

• Naisasialooseri.

Mutta minä menetin. Nainen toki oli minua ulkonäöllisesti alempitasoisempi, mutta sehän on selvä asia että naiset lähestyvät itseään tasokkaampia miehiä ja että naisen seksisuhde ma on huomattavasti korkeampi kuin parisuhde ma. Minäkin olisin voinut panna sitä naista, mutta tuskin olisin halunnut seurustella.

• ...

Mutta minä menetin. Nainen toki oli minua ulkonäöllisesti alempitasoisempi, mutta sehän on selvä asia että naiset lähestyvät itseään tasokkaampia miehiä ja että naisen seksisuhde ma on huomattavasti korkeampi kuin parisuhde ma. Minäkin olisin voinut panna sitä naista, mutta tuskin olisin halunnut seurustella.

Ole nyt jo trolli hiljaa.

• Itärajan ätmi

Jännittävä (varattu) tatuoitu kaverini sen sijaan sai pillua random blondilta jolle keksi vain ehdottaa "kahdenkeskeisiä jatkoja"

• Itärajan ätmi

Olimme Apinassa, jännäkaverini parisuhteestaan huolimatta onnistuu joka känni-ilta löytämään uuden naisen spermattavakseen

• Quuur

Tosi kiva kuulla, Naisasialooseri!
      Tämän tapauksen ansiosta saat myös kateutta osaksesi palstalaisten keskuudessa.
      Jos joku sanoo, että Naisasialooserilla "kävi flaksi", minä kysyn sanojalta, oliko hän itse eilen ulkona ihmisten keskuudessa!

Ei muuta kun onnittelut aloittajalle, että meni Ilonaan koska siellä se flaksi käy paremmin kuin kotosalla! Kun jatkat samaan malliin, niin sosiaalisten tilanteiden kuviot tulevat aina vaan selvemmiksi ja selvemmiksi.

• Kyseessä on trolli jonka kaikki tarinat ovat keksittyjä.

• Naisasialooseri.
        outsider1 kirjoitti:

Kyseessä on trolli jonka kaikki tarinat ovat keksittyjä.

Trolleja ei ole olemassakaan ja tarinat ovat tosia.

• ...

Trolleja ei ole olemassakaan ja tarinat ovat tosia.

Sinä olet elävä todiste trollien olemassaolosta.

• 19+6

Minua myös lähestyi viime viikonloppuna baarissa nainen joten ehkä en olekkaan ihan toivoton tapaus.

• 19+6

Jossain vaiheessa pöydässä oli myös naisen kavereita ja tuli tiedusteltua lähtisivätkö he jatkoille mutta eivät he sitten kuitenkaan lähteneet.

• asdf7654

Otsikon perusteella voisi olettaa että Naisasialooseri iskettiin. Viestin sisältö kuitenkin antaa ymmärtää että hän sai pakit. Ota näistä sitten selkoa.

• Tosgana

Niin. Joku nainen tunsi niin paljon viehätystä aloittajaa kohtaan että halusi suudella. Ehkä aloittaja teki sen jälkeen virheitä, jotka saivat naisen kiinnostuksen vähenemään. (Klassinen virhe on suudella liian kauan, jolloin nainen joutuu vetämään itsensä pois suudelmasta. Pelimies-liike on työntää itse nainen pois puolen minuutin kohdalla.) Mutta joka tapauksessa hyvin toimittu.

• Hmmm....
        Tosgana kirjoitti:

Niin. Joku nainen tunsi niin paljon viehätystä aloittajaa kohtaan että halusi suudella. Ehkä aloittaja teki sen jälkeen virheitä, jotka saivat naisen kiinnostuksen vähenemään. (Klassinen virhe on suudella liian kauan, jolloin nainen joutuu vetämään itsensä pois suudelmasta. Pelimies-liike on työntää itse nainen pois puolen minuutin kohdalla.) Mutta joka tapauksessa hyvin toimittu.

Sellainen on tavallista.

Tyyppi ehkä sanoi jotain väärää tai ilmaisi jotenkin innokkuutensa liian voimakkaasti, mikä sammutti naisen halut. Jos nainen "lupaa", miehen pitää vähätellä asiaa, eikä mies saa kiljua eikä hyppiä riemusta.

Muistan kun kerran otin riskin vastaavassa tilanteessa. Baari-illan päätteeksi olin erään naisen kanssa jatkoilla luonani ja pussailin naista, nainen alkoi ehdotella seksiä. Totesin, että olisihan se ehkä ihan kivaa, mutta sanoin samaan hengenvetoon, että onhan tämä ilta ollut jo mukava, eikä seksi ole välttämättä tarpeen... En ole koskaan nähnyt naisen riisuutuvan yhtä nopeasti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      96
      1260
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      37
      1245
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      286
      1105
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      107
      1015
    5. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      972
    6. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      18
      946
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      13
      918
    8. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      51
      900
    9. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      16
      801
    10. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      162
      798
    Aihe