http://www.iltasanomat.fi/kukatjamehilaiset/art-1288720019762.html?pos=ok-trm-hyva
"Kaipaat rakkautta ja vastakkaisen sukupuolen huomiota ehkäpä niin voimakkaasti, että se saattaa aiheuttaa vastapuolessa vaistomaista torjuntareaktiota. Mitä olen nuorten aikuisten kera viime vuosina vaihtanut ajatuksia seurustelukumppanin löytämisestä, niin yhä useampi kertookin löytäneensä hänet netin ao. palstojen kautta asteittain edeten.
Mielestäni Sinun pitäisi nyt koota voimasi siihen, että uskot itseesi ja nimenomaan olet oma itsesi halutessasi tutustua vastakkaiseen sukupuoleen, aivan kuten niihin kavereihisi ja ystäviisikin päin. Lisäksi tuo mielialasi kaipaa nyt tukea ja koska olet yliopisto-opiskelija, niin hakeudu YTHS:n psykologin juttusille heti nyt syyskauden alussa, muutama hyvä keskustelukerta saattaa auttaa hyvinkin paljon. "
Eki vastaa ätmille
14
157
Vastaukset
- 14+3
Olen samassa tilanteessa paitsi että olen jo 25-vuotias, en ole opiskellut mitään ja olen työtön ja lisäksi melko lyhyt mieheksi.
- Eli olet paljon
huonommassa tilanteessa kuin kysyjä
- sdbsdb
Jooei ekikään osaa antaa "ole itsesi"-tasoista vastausta kummempaa, vaikka tyyppi just tossa selitti ettei omana itsenään onnistu niitä naisia saamaan. Papukaijat ne vaan kaakattaaaaa...
- Parempi vastaus
olis neuvo nostamaan tasoaan ja lukemsan pelimiesoppaita
- Naisasialooseri.
Parempi vastaus kirjoitti:
olis neuvo nostamaan tasoaan ja lukemsan pelimiesoppaita
Pelimieskirjallisuus on epätoivoisten ja tyhmien ihmisten rahastamista. Ihan sama asia kuin pyramidihuijauksetkin.
Amerikkalaiset AT-miehet, sieltähän tuo pua huuhaakin on alkunsa saanut, ovat jo aika sitten tajunneet ne kusetukseksi ilman mitään todellisuuspohjaa. Jos niistä olisi jotain hyötyä niin eihän AT-miehiä olisi. - Tässä suhteessa
Naisasialooseri. kirjoitti:
Pelimieskirjallisuus on epätoivoisten ja tyhmien ihmisten rahastamista. Ihan sama asia kuin pyramidihuijauksetkin.
Amerikkalaiset AT-miehet, sieltähän tuo pua huuhaakin on alkunsa saanut, ovat jo aika sitten tajunneet ne kusetukseksi ilman mitään todellisuuspohjaa. Jos niistä olisi jotain hyötyä niin eihän AT-miehiä olisi.olet oikeassa, vaikka yleensä oletkin väärässä
- Qldl
Amerikkalaiset AT-miehet, sieltähän tuo pua huuhaakin on alkunsa saanut, ovat jo aika sitten tajunneet ne kusetukseksi ilman mitään todellisuuspohjaa. Jos niistä olisi jotain hyötyä niin eihän AT-miehiä olisi.Pelimiehet opettavat mm.
"On aivan luonnollista että mies pelkää lähestyä viehättävää naista. Siksi on tärkeää että et anna pelontunteen voittaa vaan ainoastaan lähestyt vaikka hammasta purren. Avausrepliikki kannattaa miettiä valmiiksi koska pelko jumittaa ajatuksia h-hetkellä ja voit keskittyä enemmän siihen miten seisot jne."
Millä ihmeen logiikalla tämä on rahastamista ja jotenkin vähempiarvoista kuin "ole vaan kato oma ittesi"? - Tosgana
Amerikkalaiset AT-miehet, sieltähän tuo pua huuhaakin on alkunsa saanut, ovat jo aika sitten tajunneet ne kusetukseksi ilman mitään todellisuuspohjaa. Jos niistä olisi jotain hyötyä niin eihän AT-miehiä olisi.Olet siis kokeillut niiden toimivuutta lähestymällä 12 naista illan aikana neljänä iltana viikossa vähintään kolmen kuukauden ajan?
- Ujo atm 25
Tosgana kirjoitti:
Olet siis kokeillut niiden toimivuutta lähestymällä 12 naista illan aikana neljänä iltana viikossa vähintään kolmen kuukauden ajan?
Muuten voisinkin kokeilla tuota taktiikkaa mutta kun olen niin ujo etten saa lähestyttyä ensimmäistäkään naista. Varmaan jos kuukaudessa lähestyis noin 400 eri naista niin luultavasti jossain vaiheessa sais seuraa itselleen.
- Tosgana
Ujo atm 25 kirjoitti:
Muuten voisinkin kokeilla tuota taktiikkaa mutta kun olen niin ujo etten saa lähestyttyä ensimmäistäkään naista. Varmaan jos kuukaudessa lähestyis noin 400 eri naista niin luultavasti jossain vaiheessa sais seuraa itselleen.
Ymmärrän että ujous on luonteenpiirre jne, mutta silti tarvitset mielestäni kaverin joka kirjaimellisesti potkii persauksiin baarissa ja pakottaa sinut juttelemaan. Tottakai kaverin täytyy hiukan tietää miten naisten kanssa toimitaan että voi vaikka näyttää mallia. Itse asiassa olisi todella mielenkiintoisa lähteä sinun kanssasi baariin! Minullakin on ollut tuo pelko ja on toki vieläkin, se vaan pitää sulkea ja "komentaa jalat vaan kävelemään tytön luo" Tavallaan jos lähtisimme baariin, en voi kehuskella numeroillani tai jollain, mutta sen mitä voisin tehdä, voisin näyttää sinulle että naisen lähestyminen on mahdollista! Näyttämisen paine toimisi porkkanana myös minulle.
- Ujo atm 25
Tosgana kirjoitti:
Ymmärrän että ujous on luonteenpiirre jne, mutta silti tarvitset mielestäni kaverin joka kirjaimellisesti potkii persauksiin baarissa ja pakottaa sinut juttelemaan. Tottakai kaverin täytyy hiukan tietää miten naisten kanssa toimitaan että voi vaikka näyttää mallia. Itse asiassa olisi todella mielenkiintoisa lähteä sinun kanssasi baariin! Minullakin on ollut tuo pelko ja on toki vieläkin, se vaan pitää sulkea ja "komentaa jalat vaan kävelemään tytön luo" Tavallaan jos lähtisimme baariin, en voi kehuskella numeroillani tai jollain, mutta sen mitä voisin tehdä, voisin näyttää sinulle että naisen lähestyminen on mahdollista! Näyttämisen paine toimisi porkkanana myös minulle.
Muuten tuo olisi ihan toteuttamiskelpoinen idea mutta oikeastaan ujous ei ole ollenkaan pahin ongelma vaan erittäin paha sosiaalinen fobia sekä yleistynyt ahdistuneisuushäiriö. Muutenkaan ei ole aikaa eikä kiinnostusta jatkuvasti juosta baareissa ja juoda itseään ihan känniin.
Viimeistään seuraavana aamuna krapulassa olisin todella ahdistunut jos olisin löytänyt seuraa vaikka se tavoitteena onkin. Ongelmahan on se etten varsinkaan selvinpäin osaa puhua naisten kanssa oikein mitään ja krapulassa olo on todella epäsosiaalinen ja haluan olla vain yksin. Tosgana kirjoitti:
Olet siis kokeillut niiden toimivuutta lähestymällä 12 naista illan aikana neljänä iltana viikossa vähintään kolmen kuukauden ajan?
Tämä on tyypillinen höpöhöpö-oppien puolustus. Vaaditaan täysin epärealistinen suoritus (tyyliin harjoita tätä joka päivä monta tuntia kuukausien tai vuosien ajan) ja vasta sitten voi muka "todistaa ettei se toimi". Oikeasti todistusvastuu kuuluu sille, joka väittää näiden oppien toimivan.
- efesos
Qldl kirjoitti:
Pelimiehet opettavat mm.
"On aivan luonnollista että mies pelkää lähestyä viehättävää naista. Siksi on tärkeää että et anna pelontunteen voittaa vaan ainoastaan lähestyt vaikka hammasta purren. Avausrepliikki kannattaa miettiä valmiiksi koska pelko jumittaa ajatuksia h-hetkellä ja voit keskittyä enemmän siihen miten seisot jne."
Millä ihmeen logiikalla tämä on rahastamista ja jotenkin vähempiarvoista kuin "ole vaan kato oma ittesi"?Qldl, mummoni opetti minulle saman 'kun näät hyvän miehen, niin niele se pelko jne.', tottakai tuo toimii tai ainakin auttaa alkuun jos ei onnaa tällä kertaa, mutta kaikki loppu on hölynpölyä, rahastusta ja pahimmillaan vain vallantunnetta toisten päillä leikkimisestä saavien juonia.
Ai niin, olin reissussa ollessani unohtanut, että minun piti ryhtyä opiskelemaan pelimiestaktiikoita! Mikähän se linkki oli, minkä tännekin laitoin? Joku opiskelijoiden lopputyö oli kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892538Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2011622- 1161560
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411431Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641172Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻73953- 56949
- 45827
- 61815
- 63799