Kaventuuko oikeusturva, jos ei ole aivan

terve mieleltään?

"Kun ylläpitää internet - sivustoa jossa julkaistaan poliisien tekemiä rikoksia, menettää oikeusturvansa.
Tässä on syy siihen, miksi poliisi jätti asian tutkimatta.

Hallintokantelu ylemmälle poliisiviranomaiselle on valmis iltaan mennessä. :)

Ari Savolainen"

10

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaksaa jaksaa

      Poliisi varmasti osaa arvostaa sitä että töitä riittää. Ei tarvitse pelätä lomautuksia.

    • Malttamattomana

      tuon hallintokantelun kohtelua odottaen :)

    • Ei kavennu!

      Päinvastoin.

      Siinä vaiheessa kun tuo kantelu päättyy viranomaisille tutkittavaksi, kyseinen asian käsittelijä tarkistaa rutiinitoimenpiteenä, että kuka onkaan Ari Savolainen.

      Tässä vaiheessa kone suoltaa kaiken tiedon, mitä Ari on elämässään puuhastellut.

      Ainoa asia mitä virkamies tekee. Leimaa paperin; "Ei aiheuta muita jatkotoimia".

      Sieltä tulee virallinen vastaus, koska sellainen tulee aina.

      Ainoa homma minkä hallinto tekee, on tapahtuman kirjaus ja siihen kuuluvat sivumerkinnät, joista seuraava virkamies tietoja tarkastaessaan ymmärtää, että kyseinen kantelija on niitä niinkutsuttuja "mielenterveytensä kadottaneita". Ainoa mitä virkamies joutunee puntaroimaan on, että onko kantelija vaaraksi itselleen vaiko muille.

      Savolainen on vuosia jatkuneilla kanteluilla,kirjoituksillaan ja oikeusalijutuillaan sekä tietysti rikoskierteellään pitänyt huolen, että häntä ei oteta enää vakavasti missään valtion instassissa. Ja siitäkin on merkinnät tietojärjestelmässä.

      Savolainen itse ymmärtää asiansa laidan siitä, että mitään missään virastossa ei tapahdu puhumalla, vaan jokaiseen asiaan tarvitaan asiaa koskeva virallinen paperi.

      • Rigor Mortis

        Ainoa taho, joka sen enää ottaa vakavasti on pyhä kolminaisuus pappi-kuolinsyyntutkija-hautausurakoitsija.

        Kuolinsyyntutkija sen takia, että hänen pitää lain mukaan selvittää kuolinsyy seikkaperäisesti.

        Hautausurakoitsija, koska tämän tehtävänä on saattaa vainaja arvokkaasti viimeiselle matkalleen.

        Pappi, koska hänen tehtävänsä on kirkollinen hautaus. Papin ikävänä puolena on keksiä vainajasta jotakin iloisia asioita, koska vainajista ei saa puhua pahaa.


    • Onpa erikoista

      että 100 % :sesti rikollisen elämäntavan valinnut yhteiskunnan elätti epäilee saavansa jotenkin "erilaista kohtelua poliiseilta - koska solvaa omilla kotisivuillaan poliisia" (yhtenä ammattiryhmänä?

      Eiköhän ne poliisin tutkimatta jättämisen syyt ole lähinnä nämä:
      -pelkkiä rikoksia tehtaileva ihminen syyttää alati muita rikoksista
      -pelkkä hänen epäilynsä rikoksesta on harhainen - esitutkintaa ei voi aloittaa
      -"rikosilmoitustehtailija" kuuluu terveyshuollon piiriin - ei poliisin päivystykseen

      "pakkohoito takaisin"

    • Mielisairas ihminen

      ei nauti täyttä oikeuden suojaa. Psyykkisesti sairas ihminen on myös alentuneesti syyntakeinen ja pyrkii yleensä itse hakeutumaan mielentilatutkimukseen, viimeistään ehdottoman vankeustuomion uhatessa. Suomessa ei ole pakkohoitoa, eli pahoinkin mieletään sairaat ihmiset saavat mellastaa täällä ihan vapaasti. Monet psyykesairaathan roikkuvat netissä 24/7 ja avaavat sinne erilaisia blogeja ja kotisivujaan.

    • Ihminen joka

      masturboi päivät pitkät, jopa julkisilla paikoilla ja kerää ruumiineritteitään purkkeihin "myöhempää käyttöä varten", ei voi millään olla psyykkeeltään terve.

      Kun sama ihminen ylläpitää Suomen suurinta pedofiilisivustoa netissä kodistaan käsin, asiaan olisi kyllä jo perusteltua syytä viranomaisten puuttua.

      Kun sama ihminen on sairaalloisen väkivaltainen naissukupuolta kohtaan ja seksuaalisesti kiinnostunut pienistä lapsista - ei hän voinekaan nauttia lain suojaa samalla tavalla kuin me, normaalit ja terveet ihmiset.

    • Turhaa te mun tät

      mielensairauita pohditte. Mä oon ihantytyväinen et mä oon ees hengis.
      Suurin osahan mun perheestä on jo delannukki. Jo aikaa sit.
      Ja onhan mulla se immuunikatokin vaiks lääkitys siihen on kyl.
      Mun himas vedettii niii paljo viinaa ja kaikkee rojuu et ei ihme mä oon tämmöne.
      Mä vedin viinaa ekan kerran 11-vutiaana ja sillon mä olin polttanu jo 2 v.
      Koska mä en voini käydä mitää kouluu, en ees sit tarkkista, emmä mitään koskaa oppinukkaan. Mut ei se mithään. Emmä aio koskaan mennä mihkää duuniinkaa. Enkä tosiaankaa aio koskaan opiskellamitää!
      Te ootte ihan pässejä ku käytte töissä ja opiskelette.
      Mä oon ain varastanu kaiken mitä sossu ei oo mulle maksanu.
      Mä oon ny asunu täs rivaris jo 15 v enkä oo ikinä maksanu markkaakaan.
      Mul on sähköt, vesi, auto ja autopaikka ja monta läppärii.
      Niistäkää en oo koskaa maksanut en centin centtii.
      Mitä sit ku mä saan maksetavaks oikeudenkäynnin kuluja ja korvauksii?
      Luulettekste pässit et mä maksan koskaan niist penniikkään?
      Mä tienaan sitäpaitti myymäl noit pienten lasten kuvii enemmän ku kukaan teist.

    • Emmä oo mielisairas

      mä oon vaa vähän erilainen ku te kaikki muut!
      Te muut ootte semmosii s**tanan mielareita ja mä oon normaali.
      Naapurin setät sano mulle lapsena et mä oon kauheen normaali.
      Kun mä sain kenkää kansakoulusta ja sit kans sielt tarkkikselta,
      opet sano et mä oon "normaalimpi ku kukaan muu".
      Siks mua ei otettu kouluihin eikä armeijaan.
      Repikää siitä luuserit! Gukko tietää ja sudittaa!!

    • Jos ette usko

      et mä oon täyspäinen - käykää lukemas mun kotisivuja:
      www.faslapsi.com
      sittenpähän näette....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe