Kesän pelimieskehitykseni, analyysi

atm-->ytm

Yhdessä ketjussa naisten hankkimista verrattiin pyörällä ajoon. Mielestäni se oli niin osuva, että lainaan:” Se on kuin pyörällä ajo, vaikea analysoida jokaista liikettä, mutta mahdollista se on. Virheitä sattuu kuin kaatumisia. Alussa kovia eikä oikein uskaltaisi takaisin satulaan. Itsetunto menee nollille, kun nainen testaa ja murskaa itsevarmuutesi. Vähitellen polkeminen onnistuu ja tuen ottaminen ja kaatuilu vähenee. Kun palaset loksahtavat paikalleen, pyöräily onnistuu, mutta ajoittain tulee monttuja ja kolhuja. Tärkeintä naisten kanssa on n eli lukumäärä sekä opiksi ottaminen. Pitää olla itsekriittinen mutta ei itsesyytökseen taipuva: pakit ovat merkki virheestä tai sitten ihan vain neidin kiukuttelusta.”

Missä kohdassa olen omalla elämäni pyöräretkellä naisten suhteen? Aloitin kesällä aktiivisesti kehittämään taitojani. Lähtökohdat ovat keskinkertaiset: kaikki elämässä on keskinkertaista: ulkonäkö, palkka, puhelahjat jne. En sanoisi olevani ATM-mies vaan perus ujo suomalainen vässykkä. Olen käynyt kesän aikana nyt n. 5 kertaa baarissa. Olen pyöräilyssä saanut jo pyörän lukon auki: olen tehnyt aloitteita. Illan aikana yleensä vain 6-10 mikä on liian vähän. Edistys on liian hidasta. Tuntuu, että sopivia aloitteentekokohteita on liian vähän, osa yökerhossa, jossa volyymi on liian kova eivätkä naiset jaksa kuunnella. Olen lähestynyt paremman näköisiä naisia ja voin sanoa, että todella töyssyistä on ollut, yhtäkään onnistumista ei ole tullut. Kokeilin piikittelyä, joka menee helposti yli: minut pyydettiin poistumaan pöydästä. Toisessa porukassa toivottiin, että en jatkaisi heidän kanssa enää samaan baariin. Monesti olen ”sattunut huonoon aikaan” pöytään, koska naiset ovat poistuneet pöydästä pian tuloni jälkeen, lähteneet seuraavaan baariin tms. Suurin osa lähestymisistä on päätynyt sormuksen näyttämiseen. Baarissa juomassa olleet naiset eivät juurikaan ole osoittaneen kiinnostuksen merkkejä, sentään jotkut selvin päin olleet naistyöntekijät ovat kivasti vilkuilleet.

Olen alussa, oikeastaan lähtökuopissa. Tilanne varmasti tästä helpottuu, mutta tuntuu tämän jatkaminen vain vaikealta: liikaa epäonnistumisia ilman onnistumisia. Nyt voisi luetella tekosyitä: baarit maksaa, tulee krapula yms. Pitää vain kehittää tarinaa, ehkä joku päivä pyörä lähtee rullaamaan.

Kannustavat sanat paikallaan, kiitos

40

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epelimies neuvoo

Unohda ne negailuhölmöilyt. Niitä voi joku kokenut pelimies käyttää sellaisiin itsestään liikoja luuleviin hottispimuihin, jotka on tottuneet miesten palvomiseen. Muihin naisiin se on vain töykeää, jollet osaa tehdä sitä selvästi huumorilla, etkä mitenkään liian loukkaavasti, vaan jotain ihan pientä keljuilua.

Äläkä myöskään lähesty vain paremman näköisiä, vaan lähesty muitakin naisia ihan vaan juttelumielellä. Siitä saa hyvää harjoitusta, eikä sellaisten kanssa, joita ei välttämättä himoitse ole niin paljon paineita.

Tuo toisten pöytään meneminen on myös vähän ongelmallinen juttu. Ei toimi että vaan töksähdät muiden pöytään jos et saa kutsua tai jos et jotenkin onnistu hurmaamaan naisia jutuillasi, niin että he selvästi haluavat sinut seuraansa. Sellainen on vähemmän tungettelevaa, että sanot vaikka että "pitää kohta jatkaa matkaa, mutta istahdan tähän hetkeksi" ja siitä sitten jututat naisia. Vähän kömpelöä jos noin sanoessasi et sitten enää sanokaan mitään vaan jäät vain tuijottamaan naisia ja särpimään kaljaa.

Jos oikeasti haluat kehittyä niin kannattaa käydä etenkin vielä näin helleilmoilla mahdollisimman monena iltana ulkona, vaikka terasseilla, ei aina yökerhoissa, jotka on kalliita ja koita olla selvinpäin tai juoda vaan pari juomaa. Selvinpäin ollessa myös oppii parhaiten virheistään, vaikka vaatii enemmän rohkeutta.

(Ja nyt voi kaikki päivystävät feministit tulla haukkumaan kuinka kehotan teeskentelemään ja vain aito mies kelpaa jne.)

• MIstä pitäisi haukkua? Normaaleja sosiaalisia taitoja opetat. Plussasin.

• ht ...

Ei se todellakaan ole helppoa. Ja se baareissa juokseminen todellakin käy työstä.

Klubeilla jos käy, niin ehdottomasti kannattaa treenata sitä tanssimista. Jostain youtube videoista jos nyt ei halua tanssikursseille päätyä.
      Jos ei muusta syystä, niin siksi että se tekeminen antaa jotain muuta mielekästä hommaa kuin vain paikallaan oluen juomista. Se antaa myös lisämahdollisuuksia nimenomaan "ohimennen" käydä juttelemassa jollekulle naiselle. Ettei tarvitse pöytään tuppautua. Voi tanssilattialla vähän tanssia naisen lähistöllä ja heittää jotain kommenttia.

Sitten pitää myös oppia tulkitsemaan naisten kehonkieltä ja ilmeitä jos ei ole siinä kovin haka. Naisen ilme kertoo paljon (kunhan ei ole liian humalassa että kykenee vielä ne ilmeet huomaamaan). Tuleeko hymyä vai ei. Pysyykö naisen silmät omissa silmissä kun aloittaa juttelun, vai kääntyykö katse heti poispäin.
      Kun tanssilattialla lähestyy hieman naista, ja tulee tanssimaan naisen luokse, niin kääntyykö nainen sinut huomatessaan sivuttain / poispäin. Jos kääntyy, niin turha on lähteä niitä pakkeja hakemaan juttelemalla. Jos on epävarma niin aina voi tietysti vielä varmistaa asian jollain ohimennen heitetyllä kommentilla.

Käytännössä jos nainen on yhtään kiinnostunut, niin sen näkee ensimmäisten sekuntien aikana kontaktista. Jos nainen on todella kiinnostunut, niin silloin sen näkee jo ennen kontaktia, koska nainen ottaa itse sen katsekontaktin.

Valitettavasti se on sen verran pinnallista puuhaa, että jos jahtaa vain niinä kauneimpia, eikä itse ole komea, niin käytännössä naisten elekieli tulee aina olemaan negatiivista. Ja samanlaista tulee olemaan vastaanotto muutenkin jos yrittää juttella.

Välillä sitten uskomattomalla onnella (tai todella hyvillä supliikkitaidoilla ja hyvin mietityllä aloitusrepliikillä) voi onnistua juttelemaan niiden vähän kauniimpienkin kanssa. Itsekin olen onnistunut juttelemaan itseäni 15 vuotta nuorempien naisten kanssa ihan mukavia. (Vaikkei naiset olekaan minusta kiinnostuneet). Mutta olen onnistunut siinä juuri sen takia että olen heti alusta alkaen, ensimmäisellä repliikillä tehnyt selväksi etten ole naisia iskemässä.

Esim. näin "vanhuksena", reilusti päälle kolmekymppisenä, on hyvin helppo jossain parikymppisten suosimassa paikassa mennä ohimennen juttelemaan ja kyselemään naisilta että onko siellä paikassa yleensä aina vain niin nuoria, ja tietävätkö naiset jotain muuta paikkaa jossa olisi vähän vanhempaa väkeä, yms. Tuo tekee naisille heti selväksi että olen "väärässä paikassa", en ole iskemässä niitä naisia, vaan olen pikemminkin vaihtamassa paikkaa jonnekin muualle. Ja sitten ne nuoret naiset yleensä innolla neuvovat "vanhaa setää" että millaisia muita paikkoja kaupungista löytyisi. Saa heti jotain keskustelunaihetta, kun voi kertoilla missä niissä muissa paikoissa on käynyt, mitä mieltä on ollut, jne. Siitä sitten helposti venähtääkin keskustelu pidemmäksikin ja rönsyilee muihinkin asioihin. Ja kun ei kuvittele liikoja, eikä yritäkään niitä liian nuoria naisia iskeä, pelkästään juttelee niille, niin kaikki lähtevät ennen pitkää hyvillä mielin ja sulassa sovussa omille teilleen.

Se oikea aloitustapa on tärkeintä ettei heti iske naisilla se torjuntavaisto.

Ja käytännössä samankaltaiset, mutta tietysti ihan eri aiheiset, aloitukset ovat sitten niitä millä pitäisi lähestyä niitä omanikäisiä naisia, joista on oikeasti kiinnostunut. Ei pidä vain tunkea pöytään ja alkaa esittäytymään, tms. Se EI vain toimi. Ei jos nainen ei ole heti miehen ulkoisesta olemuksesta ensisilmäyksellä kiinnostunut. (tuollainen lähestyminen toimii siis vain komeilla ja kookkailla ytmeillä).

Käytännössä pitäisi hieman ymmärtää niitä pelimiesoppaidenkin selittämiä asioita - ja ennen kaikkea, ei riitä että ymmärtää ne, vaan ne pitää sisäistää kokemuksen kautta niin että se toiminta muuttuu puoliautomaattiseksi niin ettei sitä tarvitsisi enää miettiä ja voi keskittyä jutteluun. Ja niin että oppii millä kannattaa aloittaa keskustelu, mikä toimii, mikä ei. Loppu menee sitten oman ulkonäön ja tuurin piikkiin. (Omaa ulkonäköäkin pitää tietysti tuunata).

Kannattaa myös suosiolla laskea omia kriteereitä ainakin aluksi. Jos ei ne kauniit naiset kiinnostu, niin sitten et ole riittävän komea ja kookas. Piste. Ja sitten kun tuntuu että olet löytänyt ehkä sen jonkun "perusnätti" nainen tason, joka vielä osoittaa pieniä alustavia kiinnostuksen merkkejä eleillään (kunhan tunnistat ne), niin sitten tiedät lähestyä yleensä sen tasoisia naisia ja sitten se on supliikkitaidoistasi kiinni tuleeko pakit vai ei.

Työtä, työtä, työtä.. Ja ennen pitkää kehittyy hieman, vaikkei koskaan pysty kumoamaan täysin ulkonäön asettamia äärirajoja.

• PlayTheGame

"Esim. näin "vanhuksena", reilusti päälle kolmekymppisenä, on hyvin helppo jossain parikymppisten suosimassa paikassa mennä ohimennen juttelemaan ja kyselemään naisilta että onko siellä paikassa yleensä aina vain niin nuoria, ja tietävätkö naiset jotain muuta paikkaa jossa olisi vähän vanhempaa väkeä, yms. Tuo tekee naisille heti selväksi että olen "väärässä paikassa", en ole iskemässä niitä naisia, vaan olen pikemminkin vaihtamassa paikkaa jonnekin muualle. Ja sitten ne nuoret naiset yleensä innolla neuvovat "vanhaa setää" että millaisia muita paikkoja kaupungista löytyisi. Saa heti jotain keskustelunaihetta, kun voi kertoilla missä niissä muissa paikoissa on käynyt, mitä mieltä on ollut, jne. Siitä sitten helposti venähtääkin keskustelu pidemmäksikin ja rönsyilee muihinkin asioihin. Ja kun ei kuvittele liikoja, eikä yritäkään niitä liian nuoria naisia iskeä, pelkästään juttelee niille, niin kaikki lähtevät ennen pitkää hyvillä mielin ja sulassa sovussa omille teilleen."

Loistotaktiikka, ht. Nyt pitää antaa sulle aplodit.

Disqualifier, et ole iskemässä vaan just lähdössä. Negaus, naiset liian nuoria kiinnostamaan sun kaltaista vähän kokeneempaa ja korkeamman statuksen miestä. Suhtaudut vaan puoliksi vähän huvittuneesti, sillä asenteella että noi tytöt on vähän liian nuoria vielä mutta kattos tehän olette ihan hauskoja (viesti tämä elein, ei sanoin). Ja oho, kuin itsestään juttu venähti pidemmäksi kuin pitikään. Bravo!!!

Nuoret gimmat RAKASTAA stooreja matkoista, ja moniin vetoaa vanhemman viisaus, erityisesti jos sä olet itse tosi innostunut aiheesta josta sä tiedät paljon. Jos olet oikeasti tiedemies, siinä on sun valttikortti. Ota gimmat mukaan tarinaan, jos puhut vaikka soluista niin ota tytöt käsi omaasi kun selostat miten solut ihossa toimii. Tms. Eli 1) sulla on tietoa ja kokemusta 2) sä olet intohimoinen tiedemies etkä mikään tylsä 9-17 duunari 3) sä teet kuulijoista osan sun tarinaa. Ht, tämmöinen iskee naisiin, erityisesti nuorempiin. Ja kovaa.

Älä ihmeessä luovuta tässä kohdassa vaan päin vastoin seuraavaa vaihdetta silmään. Muistat vaan pitäytyä asetelmassa jossa sä olet se korkeamman statuksen kokeneempi mies joka ikään kuin tarjoaa nuorille mahdollisuutta, ainutlaatuista sellaista, olla vanhemman miehen seurassa ja oppia jotain. Sun vanhemman herran status vs nuoruuden into ja energia.

Peliä vaan lisää, nuoremmat voi hyvinkin olla hyvä kohde sulle!

• PlaytheGame
        PlayTheGame kirjoitti:

"Esim. näin "vanhuksena", reilusti päälle kolmekymppisenä, on hyvin helppo jossain parikymppisten suosimassa paikassa mennä ohimennen juttelemaan ja kyselemään naisilta että onko siellä paikassa yleensä aina vain niin nuoria, ja tietävätkö naiset jotain muuta paikkaa jossa olisi vähän vanhempaa väkeä, yms. Tuo tekee naisille heti selväksi että olen "väärässä paikassa", en ole iskemässä niitä naisia, vaan olen pikemminkin vaihtamassa paikkaa jonnekin muualle. Ja sitten ne nuoret naiset yleensä innolla neuvovat "vanhaa setää" että millaisia muita paikkoja kaupungista löytyisi. Saa heti jotain keskustelunaihetta, kun voi kertoilla missä niissä muissa paikoissa on käynyt, mitä mieltä on ollut, jne. Siitä sitten helposti venähtääkin keskustelu pidemmäksikin ja rönsyilee muihinkin asioihin. Ja kun ei kuvittele liikoja, eikä yritäkään niitä liian nuoria naisia iskeä, pelkästään juttelee niille, niin kaikki lähtevät ennen pitkää hyvillä mielin ja sulassa sovussa omille teilleen."

Loistotaktiikka, ht. Nyt pitää antaa sulle aplodit.

Disqualifier, et ole iskemässä vaan just lähdössä. Negaus, naiset liian nuoria kiinnostamaan sun kaltaista vähän kokeneempaa ja korkeamman statuksen miestä. Suhtaudut vaan puoliksi vähän huvittuneesti, sillä asenteella että noi tytöt on vähän liian nuoria vielä mutta kattos tehän olette ihan hauskoja (viesti tämä elein, ei sanoin). Ja oho, kuin itsestään juttu venähti pidemmäksi kuin pitikään. Bravo!!!

Nuoret gimmat RAKASTAA stooreja matkoista, ja moniin vetoaa vanhemman viisaus, erityisesti jos sä olet itse tosi innostunut aiheesta josta sä tiedät paljon. Jos olet oikeasti tiedemies, siinä on sun valttikortti. Ota gimmat mukaan tarinaan, jos puhut vaikka soluista niin ota tytöt käsi omaasi kun selostat miten solut ihossa toimii. Tms. Eli 1) sulla on tietoa ja kokemusta 2) sä olet intohimoinen tiedemies etkä mikään tylsä 9-17 duunari 3) sä teet kuulijoista osan sun tarinaa. Ht, tämmöinen iskee naisiin, erityisesti nuorempiin. Ja kovaa.

Älä ihmeessä luovuta tässä kohdassa vaan päin vastoin seuraavaa vaihdetta silmään. Muistat vaan pitäytyä asetelmassa jossa sä olet se korkeamman statuksen kokeneempi mies joka ikään kuin tarjoaa nuorille mahdollisuutta, ainutlaatuista sellaista, olla vanhemman miehen seurassa ja oppia jotain. Sun vanhemman herran status vs nuoruuden into ja energia.

Peliä vaan lisää, nuoremmat voi hyvinkin olla hyvä kohde sulle!

Eli mä lisään tän vielä. Ajatus on että nainen sijoittaa suhun jotain. Ei niin että sä vain puhut ja se kuuntelee...hyvä alku sekin, mutta naisen pitää myös antaa jotain.

Esimerkiksi jos puhut soluista, pyydät naista ojentamaan kätensä sulle tai tekemään jotain muuta kuin olemaan paikallaan. Jos puhut geeneistä mitkä vaikuttaa silmien väriin, pyydät naista kertomaan silmiensä värin tai jotain muuta itsestään. Kun naiset sijoittaa sun tarinaan tai opetuksiin, ne tavallaan sijoittaa suhun ja tulee enemmän osaksi sun tarinaa. Mä toistan sanaa tarina, koska naiset haluaa että miehellä on tarina tai matka johon ne voi lähteä mukaan.

Mitä enemmän naiset on valmiita tekemään sun pyynnöstä, sitä parempi sun tilanne on, ja sitä pidemmällä sä olet sen parikymppisen hottiksen pokaamisessa. Tai parikymppuisten hottiksien, ei ole mahdotonta että pokaat vanhemman miehen kokemuksella kaksi tai kolme kerralla ;)

• atm-->ytm

Kiitos tuesta! Todella hyviä kommentteja!

Olin epäonnistumisten jäljiltä aivan rikki, mutta ensimmäinen sääntö on: Älä ota sitä henkilökohtaisesti. Virheet täytyy tunnistaa ja korjata. Pitää vain mukautua ja muuttua. Työllä ja kivulla muutos on mahdollista. Vaikeinta on se, jos tekee toistuvaa virhettä ja on sille itse sokea. Pitäisi saada ulkopuolelta palautetta. Esim. kehonkielessä jotain pielessä tms. negaaminen yms. menee hölmöilyksi.

Koen vaikeaksi keskustelun ylläpitämisen. Monet oppaat puoltavat sitä, että itse on paljon äänessä ja vakuuttaa omaa markkina-arvoa. Mielestäni helpompi puhua naisesta, koska naiset haluavat puhua itsestään. Muutenkin todella hankalaa miehenä puhu naisten asioista, nehän ovat monesti pinnallisia ja tunteellisia asioita. Tiedätte kyllä: suhteista, rakkaudesta, kokemuksista yms. Monesti tuntuu, että miehen pitäisi olla sisällönluoja, viihdyttäjä. Onko se näin? Sitten täytyy vaan keksiä juttuja ja pelejä joita heitellä, kun sopiva kohta tulee. Kovaa työtä.

• 30 v nainen

Kyllä enemmän tai vähemmän miehen pitäisi olla se viihdyttäjä. Itse en puhu kuin naiset kuin naisille. Minusta tosin kaikki voisivat enemmän olla niitä viihdyttäjä sisällöntuojia, mutta joo vitsikäs mies on hot, en tiedä mistä olet, mutta jos vitsisi ovat todella juntteja, jätä väliin ja piereskely ei ole kenestäkään hauskaa. Ei kannata antaa pakkien edes koskettaa itsetuntoa, jos ei ole mikään naisten unelma, niitä tulee ja paljon.

• anna anteeksi itsell
        30 v nainen kirjoitti:

Kyllä enemmän tai vähemmän miehen pitäisi olla se viihdyttäjä. Itse en puhu kuin naiset kuin naisille. Minusta tosin kaikki voisivat enemmän olla niitä viihdyttäjä sisällöntuojia, mutta joo vitsikäs mies on hot, en tiedä mistä olet, mutta jos vitsisi ovat todella juntteja, jätä väliin ja piereskely ei ole kenestäkään hauskaa. Ei kannata antaa pakkien edes koskettaa itsetuntoa, jos ei ole mikään naisten unelma, niitä tulee ja paljon.

Sinulla on nyt hieman väärä asenne, tämä asenne on monella palstalaisella. Ikäänkuin taso olisi muuttumaton kohtalo. Eihän se nyt näin ole. Sunnuntai pyöräilystä pitävästä voi tulla paikallismestari tai jopa piirimestari, mikäli on edes kohtuulliset lahjat, oikea motivaatio ja ennen kaikkea ympärillä oikeita ihmisiä. Se tuleeko edes SM-tason on aivan eri asia. Monesti paikallismestaaruus on jo tarpeeksi. Joka tapauksessa täytyy uskoa itseensä, nähdä ja hyväksyä heikkoutensa sekä kehittää mitä on kehitettävissä. Juttuja voi kehittää, ulkonäköä voi muokata, itsevarmuutta kehittää. Pituutta ei saa lisää eikä pippeliä isommaksi. Ne asiat mitä ei voi muokata täytyy hyväksyä omaan tasoon vaikuttaviksi asioiksi ja elää sen mukaan. Turha tuhlata energiaa asiaan, johon ei pysty vaikuttamaan.

• Reipas Mies

Aloituksesta voisin arvella ensin että poimit randomilla jonkun "tarpeeksi hotin" naisen jota lähestyt enempää asiaa pohjustamatta- vaikka ehkä ko. nainen ei juuri sinua toivo lähelle? Väitän että normimiehistä noin 90% ei edes huomaa kaikkia potentiaalisia naisia jotka näyttävät vihreää valoa että voisi tulla tutustumaan kunhan älyäisi tarttua naisen tarjoamiin mikrosignaaleihin. Tässä on hyvä alkaa katsella eleitä, ilmeitä sekä myös itse hioa niitä.

Tässä tarvitset pua-oppia eli miten saat tasosi ylittävän naisen kiinnostumaan itsestäsi. En tarkoita karvahattua tai nahkaliivejä, joskin erilainen rekvisiitta antaa mielikuvan itsetuntoisesta miehestä joka uskaltaa olla erilainen. Suositut naiset keräävät itsetuntoiset iskijämiehet joilla on suorituskykyä toimia heidän kanssa. Toisaalta, ne ujot harmaahiirulaisnaiset siellä sivupöydissä vain odottavat että joku normimies tulisi juttelemaan, eikä vee-veetä kuola suusta valuen heruttaisi. Huomaat kuvion?

Pyöräilyäkin on monenlaista. Joku on ilmiömäinen Bmx-kikkailija, toinen tuulen nopea maantiepyöräilijä.

Naisen iskentä on juuri samanlaista- täytyy etsiä ja löytää se irl taso johon omalla kemialla ja naamalla ylettyy ja toimia siinä. Kukavain mies haluaisi olla kuin Sean Connery parhaimpina Bond-aikoinaan että saisi parhaat naiset juuri tekemättä sen eteen mitään. Peli ei vain toimi ihan jokaisella niin.

Olet jo tutustunut siis baareissa vallitsevaan Tasojärjestelmään kun olet huomannut että naisilla on monia keinoja skipata heidän mielestä huono mies- en toki sano että olet sellainen. Pyrin vain havainnollistamaan että vaikka olisit SM-tason kilpapyöräilijä (tartun fillari teemaan tässä) ei se riitä jos ne naisten mieleen olevat kipinä-jännä-factoryn asiat tökkii. Jotenkin terminä tuo negaus on pinnalla, se sekoittuu iisisti suomalaiseen passiivisagressiivisuuteen jolloin miehestä jää vain "onneksi se friikki lähti" - fiilari iskettävälle naiselle.

Aivan niin se menee, mies viihdyttää naista. Ujo vässykkä luonne saa siipeensä baari-iskennässä jossa impulsiivisuus on plussaa eli kyky elää hetkessä ja tarttua tilaisuuksiin.

Semi-huono supliikkinen mies jos on kyseessä niin joku fyysinen juttu on hyvä olla hyvä. Kuten tanssiminen. Hyvä tanssija mies ei jää naisetta vaikka vähän naamaltaan karkea veistoinen olisikin.

Muista että kauniissa paketissa voi tulla huonotkin eväät: jotkut itkevät exäänsä, toiset avioeroaan laastaroivat lukuisilla miehillä, toiset ovat velka helvetistä, toiset elää päivästä toiseen kamalla. Kuvailen että naisen valinta ei lopu siihen kun olet "kiinnostava".

Useinhan iskemisen jälkeen on myös vastuu siitä mitä siitä seuraa.

• PlayTheGame

Et anna kovin tarkkaa infoa sun tyylistä, seteistä, ym...mutta pari juttua mitkä toimi itsellä kun Peli oli alkuun pelkkää torjuntaa.

Ekana, analysoi vähän tarkemmin noita settejä. Oliko sulla hyvä fiilis? Miten lähestyit? Millainen nainen oli, ja millaisessa seurassa? Missä vaiheessa homma vielä toimi, ja milloin nainen viileni? Eli yrität hakea sitä omaa tyyliä, ja settejä jotka 1) kiinnostaa 2) joiden kanssa pääset etenemään ja oppimaan.

Kannattaa funtsia onko ne hottikset tällä hetkellä paras kohde? Kuuma 20 minihameneito kyllä tietää arvonsa, ja yleensä haluaa sen baarin kovimman alfan. Jos tällä hetkellä olet enemmänkin suomalainen perustallaaja, ehkä kannattaa testata niiden perheenäitityyppisten tavallisten tyttäjen kanssa? Sekin kannattaa muistaa että hottiksilla on yleensä bitch shield päällä...on tyttökaverit, kilpailevat miehet, ja vielä päälle kamupojat. Kokeile lähestyä settejä joissa ei ole niin paljoa muita ympärillä.

Kun lähestyt joukkoa, negaa siten että tulit vain hetkeksi juttelemaan. Vähemmän torjuntaa, pääset alkuun. Ja yritä päästä negauksen avulla joukon keskelle, älä roiku sivussa. Keksi joku tekosyy, pyydät vaikka jota kuta porukasta näyttämään jotain, tms. Auttaa tässä setissä, ja mikäli tulee pakit, niin seuraavassa koska muut baarissa näkee että olit huomion keskipisteessä.

Tähän liittyen, sen lisäksi ettet ota pakkeja henkilökohtaisesti...muista näyttää se ulospäin. Jos nainen vilauttaa sormusta, huomaa ettei tämä ole välttämättä negatiivinen signaali (nainen ei tykkää sinusta), naisella on vain este (aviomies) eikä homma tällä kertaa onnistu. Eli voit heittää vaikka huumoria, leveä hymy ja sitten toivotat hyvät illan jatkot. Muiden silmissä näyttää ettet saanut naiselta pakkeja, juttelitte vain huviksenne vähän aikaa.

Ja muista, älä asetu sellaiseen asemaan että olet tuomiolla ja setti on tuomari. Muista seller-buyer-dynamiikka. Jos menet TV-liikkeeseen, teet aloitteen ja kyselet telkkarin ominaisuuksista. Sitten katsellaan onko telkku myynnissä ja onko kiinnostusta ostaa.

Negaus piikittelyn muodossa vaatii osaamista, se pitää tehdä huumorilla ja tekijän pitää olla pelimies. Betamiehellä ei ole lupaa piikitellä, flirttailla, kertoa härskejä vitsejä tai ottaa fyysistä kontaktia. Eikä tätä kannata soveltaa kaikkiin, sellaiseen tavikseen puree ihan perus kohteliaisuus - vasta kun alat pokaamaan ysejä ja kymppejä, ne gimmat on niin tottuneita iskijöihin että _toisinaan_ pitää käyttää sitä äärimmäistä jalat takaisin maan pinnalle-taktiikkaa.

Ja tietysti, kokeile ensin hiljaisemmissa baareissa ja mahdollisimman selvin päin. Kuumimmat naiset on usein niissä yökerhoissa, missä on järkeä koska melu suodattaa betamiehet pois jaloista. Mutta jos aloitat vitosista, kutosista, seiskoista, jne...niitä löytyy ihan perus rafloista/terasseilta/pubeista/jne.

Lopuksi: opettele daygame. Selvin päin jutuille ihan puistoissa jne. Ei kulu rahaa, kohteita riittää ja pääset nopsaan seuraavaan paikkaan ilman että muut näkee sun yrittävän kaikkia. Pelottavaa noin aluksi, mutta helkkarin palkitsevaa kun vaan uskallat yrittää. Alkuun ihan vaikka juttelua, sitten vähän flirttiä ja tosi hyvällä tsägällä puhelinnumeroa. Voi menna aikaa ennen kuin pääset jyvälle, mutta kannattaa ehdottomasti.

Älä luovuta, torjunnat ei haittaa...se haittaa jos et yritä.

• Kingston Knightley

Kerrankin asiaa! Tämä on miesten peli eikä tässä pelissä pärjää naisvihaaja/uhri. Näinhän se just on, että pua-vihaajat ostavat kirjan "haluatko miljonääriksi?" ja sitten kun heistä ei kirjan avulla tullut miljonäärejä niin he heittävät kirjan roskiin. Mutta kun pointti on se, että ei helvetissä nyt tavis tuosta noin vaan miljonääriksi tule, MUTTA kirjassa voi olla silti hyviä säästö/finanssi vinkkejä, joilla aloitustilanne edes PARANISI hiukan. Sama se on pua jutuissa. Eihän helvetissä taviksesta nyt yhdessä yössä mikään vitun mystery tule, mutta tavis voi KOHENTAA lähtötilannetta edes hiukan kun kuulee hyviä vinkkejä mm. moikkaa ja hymyilee naisille kaupungilla/rafloissa, puhuu kovalla äänellä, negit ovat push- pull satiiria, joista tytöt tykkää, jos pukeutuu yhtä hassusti kuin Final Fantasy VII:n Cloud Strife, niin kukapa ei Cloudin kanssa halua mennä seikkailemaan? Näin naiset ajattelevat meistä miehistä, vähän hassusti. Kokeile stand- up komiikkaa, älä ota itseäsi ja elämää turhan vakavasti jne.

Muttakun ei ei ei ja ei. Valitetaan vain että kaikki omat viat on joko yhteiskunnan/geenien tai jonkun naisen vika. PUA ei toimi? No toimiiko ätmiys sitten? Ätmiyskin on ITSE ITSESSÄÄN ERÄÄNLAINEN PARIUTUMISSTRATEGIA. Mutta PUa on parempi, koska ätmit ovat itsetuhoisia, leimakirveellä herkästi lyöviä, itsesäälissä rypeviä vauvoja, vihaisia, aneemisia ja epätoivoisia, kun taas PAREMPI PARIUTUMISSTRATEGIA PUA kannustaa elämänmyönteisyyteen, empatiaan, hauskuttamiseen, helppoon ja välittömään luonteeseen yms. muuhun ihanaan JOTA NAISET RAKASTAVAT MIEHESSÄ. Siis jos ätmi haluaa mitään parannusta tilanteeseensa, on hänen vaihdettava ätmi- pariutumisstrategia pua pariutumisstrategiaan niin elämästä tulee heti parempaa. Mitään muutosta ei tule ilman tätä hyppyä. AT/YT- kategoriat ja "luonnonvalinta"- teoriat ovat roskaa koska jokainen on yksilö, ja on omassa lahjakuuslajissaan/oikeassa ympäristössä ykkönen. Ei ole olemassa parempia ja huonompia miehiä, on vain ERILAISIA MIEHIÄ. Haet sitten veneköyttä ätmi ryyppysakissa tai sitten vastaat itsestäsi kuin mies, ja asennoidut niin että kaikki, niin miehet kuin naisetkin ovat sinun ystäviäsi, veljiäsi ja siskojasi.

Lisäksi näillä pua-vihaajilla menee heti ensiksi metsään eräs, no pieni, mutta tärkeä asia. Nimittäin naiset ensiksi IHASTUVAT mieheen ja VASTA SITTEN RAKASTUVAT MIEHEEN SELLAISENA KUIN MITÄ HÄN TOSISSAAN ON. Siksi Pua kannustaa miestä olemaan skarppi, hassu ja PARAS MAHDOLLINEN ITSENSÄ( ätmien mielestä tämä on "manipulointia"). Vasta sitten kun on tutustuttu niin mies VOI JOS ON NIIN PIKKUMAINEN, kuten rintakehän laskeminen hengityksessä, olla taas tylsä ja tavallinen mies mitä kaikki ovat. Jos tämän rintakehän laskemisen tekee liian pian, niin nainen ei OLLUT VIELÄ RAKASTUNUT MIEHEEN SELLAISENA KUIN MITÄ HÄN TOSISSAAN ON ja näin vaistonvaraisesti luulee että mies vain teeskenteli ja pistää hänet friendzonelle. Sitten ätmi luulee että "se nainen luuli mua jännämieheksi tai "oli kiinnostunut vaan mun rahoista". Siis varokaa tätä simppeliä ansaa. Kokeilkaa vaikka rintakehän pöyhistämistä. Jos "puhaltaa ulos" suhteessa liian aikaisin, niin suhde voi kariutua, riippuen naisesta kylläkin. Tämän kuitenkin välttää jos kehittyy puan myötä ihmisenä, tällöin semmoinen perusrentous ja hullunkurisuus kytkeytyy mieheen että kukaan ei huomaa jos mies "relaa" :). Mutta jatkakaa. Hyvää settiä ja mä diggaan tästä pelistä.

Ps. Muuten joskus ajattelin että shakissa kaikki huijaavat kun lukevat shakkikirjoja. Mä itse pelaan omakeksityillä siirtoyhdistelmillä, mutta vaikka kaikki shakissa maailmanmestaria myöten on saaneet perustansa pelilleen shakkikirjoista niin eivät he silti huijaa tai manipuloi, vaan jokainen vastaa itse itsestään ja pelistään. Ei kaikki miehet ole naturaaleja syntyessään joten pua kirjat sallittakoot.

Niinkuin shakissa, vain voitot lasketaan, ja tässä miesten pelissä vain kaadot lasketaan. Joten kilpailu alkakoon!

• Kingston Knightley kirjoitti:

Kerrankin asiaa! Tämä on miesten peli eikä tässä pelissä pärjää naisvihaaja/uhri. Näinhän se just on, että pua-vihaajat ostavat kirjan "haluatko miljonääriksi?" ja sitten kun heistä ei kirjan avulla tullut miljonäärejä niin he heittävät kirjan roskiin. Mutta kun pointti on se, että ei helvetissä nyt tavis tuosta noin vaan miljonääriksi tule, MUTTA kirjassa voi olla silti hyviä säästö/finanssi vinkkejä, joilla aloitustilanne edes PARANISI hiukan. Sama se on pua jutuissa. Eihän helvetissä taviksesta nyt yhdessä yössä mikään vitun mystery tule, mutta tavis voi KOHENTAA lähtötilannetta edes hiukan kun kuulee hyviä vinkkejä mm. moikkaa ja hymyilee naisille kaupungilla/rafloissa, puhuu kovalla äänellä, negit ovat push- pull satiiria, joista tytöt tykkää, jos pukeutuu yhtä hassusti kuin Final Fantasy VII:n Cloud Strife, niin kukapa ei Cloudin kanssa halua mennä seikkailemaan? Näin naiset ajattelevat meistä miehistä, vähän hassusti. Kokeile stand- up komiikkaa, älä ota itseäsi ja elämää turhan vakavasti jne.

Muttakun ei ei ei ja ei. Valitetaan vain että kaikki omat viat on joko yhteiskunnan/geenien tai jonkun naisen vika. PUA ei toimi? No toimiiko ätmiys sitten? Ätmiyskin on ITSE ITSESSÄÄN ERÄÄNLAINEN PARIUTUMISSTRATEGIA. Mutta PUa on parempi, koska ätmit ovat itsetuhoisia, leimakirveellä herkästi lyöviä, itsesäälissä rypeviä vauvoja, vihaisia, aneemisia ja epätoivoisia, kun taas PAREMPI PARIUTUMISSTRATEGIA PUA kannustaa elämänmyönteisyyteen, empatiaan, hauskuttamiseen, helppoon ja välittömään luonteeseen yms. muuhun ihanaan JOTA NAISET RAKASTAVAT MIEHESSÄ. Siis jos ätmi haluaa mitään parannusta tilanteeseensa, on hänen vaihdettava ätmi- pariutumisstrategia pua pariutumisstrategiaan niin elämästä tulee heti parempaa. Mitään muutosta ei tule ilman tätä hyppyä. AT/YT- kategoriat ja "luonnonvalinta"- teoriat ovat roskaa koska jokainen on yksilö, ja on omassa lahjakuuslajissaan/oikeassa ympäristössä ykkönen. Ei ole olemassa parempia ja huonompia miehiä, on vain ERILAISIA MIEHIÄ. Haet sitten veneköyttä ätmi ryyppysakissa tai sitten vastaat itsestäsi kuin mies, ja asennoidut niin että kaikki, niin miehet kuin naisetkin ovat sinun ystäviäsi, veljiäsi ja siskojasi.

Lisäksi näillä pua-vihaajilla menee heti ensiksi metsään eräs, no pieni, mutta tärkeä asia. Nimittäin naiset ensiksi IHASTUVAT mieheen ja VASTA SITTEN RAKASTUVAT MIEHEEN SELLAISENA KUIN MITÄ HÄN TOSISSAAN ON. Siksi Pua kannustaa miestä olemaan skarppi, hassu ja PARAS MAHDOLLINEN ITSENSÄ( ätmien mielestä tämä on "manipulointia"). Vasta sitten kun on tutustuttu niin mies VOI JOS ON NIIN PIKKUMAINEN, kuten rintakehän laskeminen hengityksessä, olla taas tylsä ja tavallinen mies mitä kaikki ovat. Jos tämän rintakehän laskemisen tekee liian pian, niin nainen ei OLLUT VIELÄ RAKASTUNUT MIEHEEN SELLAISENA KUIN MITÄ HÄN TOSISSAAN ON ja näin vaistonvaraisesti luulee että mies vain teeskenteli ja pistää hänet friendzonelle. Sitten ätmi luulee että "se nainen luuli mua jännämieheksi tai "oli kiinnostunut vaan mun rahoista". Siis varokaa tätä simppeliä ansaa. Kokeilkaa vaikka rintakehän pöyhistämistä. Jos "puhaltaa ulos" suhteessa liian aikaisin, niin suhde voi kariutua, riippuen naisesta kylläkin. Tämän kuitenkin välttää jos kehittyy puan myötä ihmisenä, tällöin semmoinen perusrentous ja hullunkurisuus kytkeytyy mieheen että kukaan ei huomaa jos mies "relaa" :). Mutta jatkakaa. Hyvää settiä ja mä diggaan tästä pelistä.

Ps. Muuten joskus ajattelin että shakissa kaikki huijaavat kun lukevat shakkikirjoja. Mä itse pelaan omakeksityillä siirtoyhdistelmillä, mutta vaikka kaikki shakissa maailmanmestaria myöten on saaneet perustansa pelilleen shakkikirjoista niin eivät he silti huijaa tai manipuloi, vaan jokainen vastaa itse itsestään ja pelistään. Ei kaikki miehet ole naturaaleja syntyessään joten pua kirjat sallittakoot.

Niinkuin shakissa, vain voitot lasketaan, ja tässä miesten pelissä vain kaadot lasketaan. Joten kilpailu alkakoon!

"PAREMPI PARIUTUMISSTRATEGIA PUA kannustaa elämänmyönteisyyteen, empatiaan, hauskuttamiseen, helppoon ja välittömään luonteeseen yms. muuhun ihanaan "

Toisten manipuloimisessa vain jotta voisi elvistellä "kaadoillaan" ei ole mitään järin empaattista. Onneksi PUA-opit toimivat käytännössä huonosti.

• Kingston Knightley
        outsider1 kirjoitti:

"PAREMPI PARIUTUMISSTRATEGIA PUA kannustaa elämänmyönteisyyteen, empatiaan, hauskuttamiseen, helppoon ja välittömään luonteeseen yms. muuhun ihanaan "

Toisten manipuloimisessa vain jotta voisi elvistellä "kaadoillaan" ei ole mitään järin empaattista. Onneksi PUA-opit toimivat käytännössä huonosti.

Senkin saatanan idiootti, tämä KOKO KETJU ON TÄYNNÄ PUA oppeja!!! Sano sitten mikä toimii?

Siinä ei ole MITÄÄN JÄRIN EMPAATTISTA että sinä ja muut ätmit ovat onnellisia siitä asiasta, että MIKÄÄN EI AUTA sinkkumiestä, muu kuin luovuttaminen!!!

Olet vähä-älyinen, luonteeton, kasvattamaton, persoonaton, robottimainen, tasapaksu,, lahjaton, sivistymätön, junttimainen, tunteeton pässi!!!

Viimeisetkin oljenkorjet pitäisi sinun mielestäsi riistää sinkulta, jolloin hänestä tulee sama internet demoni, joka vihaa elämää, huumoria, ihmisyyttä ja naisia!!!!!! TE KAIKKI ÄTMIT OLETTE SITÄ!!!! ETTE KOSKAAN PARANE!!!!!! SAIRAUTTA!!!!!!

• Kingston Knightley kirjoitti:

Senkin saatanan idiootti, tämä KOKO KETJU ON TÄYNNÄ PUA oppeja!!! Sano sitten mikä toimii?

Siinä ei ole MITÄÄN JÄRIN EMPAATTISTA että sinä ja muut ätmit ovat onnellisia siitä asiasta, että MIKÄÄN EI AUTA sinkkumiestä, muu kuin luovuttaminen!!!

Olet vähä-älyinen, luonteeton, kasvattamaton, persoonaton, robottimainen, tasapaksu,, lahjaton, sivistymätön, junttimainen, tunteeton pässi!!!

Viimeisetkin oljenkorjet pitäisi sinun mielestäsi riistää sinkulta, jolloin hänestä tulee sama internet demoni, joka vihaa elämää, huumoria, ihmisyyttä ja naisia!!!!!! TE KAIKKI ÄTMIT OLETTE SITÄ!!!! ETTE KOSKAAN PARANE!!!!!! SAIRAUTTA!!!!!!

Huoh. PUA-opit pyrkivät juurikin markkinoimaan itseään "oljenkortena" epätoivoisille miehille. Yksi huuhaaoppien tunnusmerkki on juuri se, että ne esittävät itsensä ainoana vaihtoehtona. Asialliset "opit" myöntävät, että on vaihtoehtoisiakin keinoja. Onhan niitä todistettuja tapoja parantaa viehättävyyttä naisten silmissä pilvin pimein, miksi hurahtaa johonkin höpöhöpöoppeihin?

• Suohirviö
        Kingston Knightley kirjoitti:

Kingston Knightley=Joku vaan ainakin caps lockin käytön perusteella :-D

• Pisteet siitä, että yritystä on.

• Bivie-

Kannustusta täältä suunnalta. Tuo vaikuttaa sellaiselta, että kyllä sinua tulee vielä onnistamaan. Ja tosiaan, kuten sanoit, suurin osa lähestymistäsi naisista on ollut varattuja - eli vika ei todella ole sinussa, kaikki eivät vain ole oikeassa tilanteessa ollakseen vastaanottavaisia. Näin voi olla vaikkei sormusta näkyisikään.

Kokeile vain uusia tilanteita ja tapoja! Mutta tärkein asia onkin juuri tuo, mihin olet päättänyt keskittyäkin: lähestymisten määrä.

Onnea matkaan! Raportoithan sitten onnistumisia, kun sellaisia alkaa tulla :)

• atm-->ytm

Kiitos tuesta ja asiallisesta keskustelusta! Todella hyviä neuvoja ja vinkkejä. Lisää harjoitusta ja oman setin kehittämistä. Ei saa jäädä hakkaamaan päätä seinään, jos joku ei toimi yhtään niin heti pitää vain miettiä miksei toimi ja tarkistaa tapansa. Muutos on kivulias, mutta välttämätön. Tänne vain raporttia ja kokeilua niin tehostuu touhu ja hölmöilyistä pääsee nopeammin eroon.

• ............

Vituttaa ettei naisten tarvitse yrittää ollenkaan tai tehdä mitään muutosta. Miesten vikahan se toisaalta on ja sinä olet päättänyt nostaa naisia yhä enemmän jalustalle tällä toiminnallasi. No, onnea kuitenkin. Saat lopulta pillua. Minä en tule saamaan koskaan, koska minulla on selkäranka.

• ätmi-suomi-ätmi
        ............ kirjoitti:

Vituttaa ettei naisten tarvitse yrittää ollenkaan tai tehdä mitään muutosta. Miesten vikahan se toisaalta on ja sinä olet päättänyt nostaa naisia yhä enemmän jalustalle tällä toiminnallasi. No, onnea kuitenkin. Saat lopulta pillua. Minä en tule saamaan koskaan, koska minulla on selkäranka.

selkäranka = pelkään naisia, enkä uskalla kohdata pelkoani

• ............
        ätmi-suomi-ätmi kirjoitti:

selkäranka = pelkään naisia, enkä uskalla kohdata pelkoani

Pidä tuo, pääset vielä pitkälle. Eiku...

• n hthtynhmnjuhjm

Hienoa, että ap yrittää kehittää itseään! Muutenhan naisten iskemistä ei voi poppia kuin harjoittelemalla. Lue pelimiesoppaasi lisäksi How to make anyone fall in love with you (Leill Lowndes tms), saa mm. amazonista.

Näin naisena kiinnitin huomiota pariin kohtaan ap tekstissä.
      - kaikkein tärkeintä on juuri opetella ihmissuhdetaitoja eli havainnoida ja tunnistaa naisten ilmeitä. Muuten koko hommassa ei ole mitään toivoa. Hyvä puoli on, että voit harjoitella näitä taitoja kenen tahansa naisen kanssa alkaen äidistäsi ja siskoistasi ja työ- tai opiskelukavereistasi. Menestyksekkäillä pelimiehillä on juuri se yhteinen piirre, että he osaavat lukea naisen tunteita ja ajatuksia kuin avointa kirjaa, ja tietävät siten yhdellä vilkaisulla, kuka baarissa olevista naisista voisi olla hänestä kiinnostunut ja kuka ei. Niitä muitahan on turhaa yrittääkään.

-älä tuppaudu pöytään, siitä tulee outo tunne, että olet friikki tms, naisten pitää saada tuntea, että he hakeutuvat sinun seuraasi, eikä päinvastoin. Ja naisen kiinnostuksen pitää ensin herätä ennen noin radikaalia siirtoa. Eli paljon silmäpeliä yms sitä ennen!

-Naisen pitäisi puhua enenmän kuin miehen, jonka pitäisi päinvastoin kuunnella, melko hiljaa, puhuen vain harvakseen, mutta ystävällisen näköisenä. Hyvä ryhti on tärkeä koska se viestii itsevarmuudesta. Jatkuva pälättäminen tekee epävarman vaikutuksen. Kun puhut jotain, esitä naiselle kysymyksiä, ei siis toisinpäin. Tiivis, vakaa suora katsekontakti on ehdoton juttu!

- älä yritä hauskuuttaa naisia, pitäisi olla niin päin, että nainen yrittää viihdyttää sinua. Moni mies varmaan sekoittaa nauravan naisen iloiseen naiseen, mutta ne ovat eri asioita. En itse voisi pitää seksikkäänä miestä, jolle nauraisin, sen sijaan kun mies nauraa minun jutuilleni (silloin, kun niitä ei ole tarkoitettu vitseiksi!), mies vaikuttaa vahvalta ja itsevarmalta.

-mene heti ruokakauppaan ja osta pari harlekiiniromaania. Niistä näet, millä lailla käyttäytyy naisten unelmamies. Ne kirjat on siis tehty naisille ja myyvät kuin häkä. Niistä opit ymmärtämään, millaisia miehiä naiset pitävät seksikkäinä ja hurmaavina ja millaisiin miehiin he haluavat rakastua.

• ............

Tuo harlekiinijuttu nyt on vähän sama kuin sanoisi naisille, että katso pornoa ja ota käyttäytymismallit sieltä.

• nynyhjmnhjm
        ............ kirjoitti:

Tuo harlekiinijuttu nyt on vähän sama kuin sanoisi naisille, että katso pornoa ja ota käyttäytymismallit sieltä.

Ja varmasti nainen saisikin sillä lailla miehen kiinnostuneemmaksi kuin harlekiinien opeilla, mikä taas toimii miehille naisten suhteen.

• atm-->ytm

https://www.youtube.com/watch?v=kd3Rs9FxguA

Kuinka saada tuo energisyys aikaiseksi? Yökerhossa pitäisi olla energinen, impulsiivinen, vauhdikas. Mistä sen saa aikaiseksi? Tyler sanoo, että "Kyllä sinä se nyt aikuisena tiedä". Ei se niin ole. Tanssisi ensin kotona? Yrittäisi päästä vauhtiin? Liikaa ei saa juoda, silloin estot häviävät mutta niin mahdollisuudetkin. Kokaiinia yms. ei Suomesta saa, eikä se kannata. MIten saa itselleen oikean mielentilan synnytettyä? Ei voi onnistua, jos jo mennessä on jotenkin väsähtänyt olo. Miten aloittelette, varsinkin jos olette yksin liikenteessä.

• Let it go

Pitää vain heittäytyä ja vaikka pakottaa itsensä siihen ja sitten se alkaa pikku hiljaa muuttumaan aidoksi hauskanpidoksi. Pari ekaa lähestymistä saattaa olla kömpelöitä, mutta kun pääsee oikeaan fiilikseen, niin alkaa sujumaan ja naisetkin huomaa, että tuo pitää hauskaa joten sen seurassa on hauskaa. Etenkin yökerhossa haetaan sitä hauskaa miestä, jonka seurassa on kivaa, eikä mitään asiallista tyyppiä, joka tenttaa työasioista. Jos ei uskalla tai halua heittäytyä jostain syystä (esim. ätmien kuuluisa "selkäranka") niin sitten on parempi jäädä kotiin.

• Eihän sitä millään saa aikaiseksi, jos persoonallisuus ei yksinkertaisesti sovellu siihen. Ekstravertit kuvittelevat, että kaikki ovat pohjimmiltaan samanlaisia kuin he. Kaikista nyt vain ei ole yökerhokuninkaiksi. On järkevämpi etsiä itselle sopiva ympäristö ja tyyli kuin vetää kömpelöä teatteriesitystä paikassa, johon ei todellakaan kuulu.

• Ex PUA

Tuo energisyys ja muut asiat joista tuossa puhutaan on pua-assburgerointia.

Senkin olen oppinut todellisuus vs. pua-materiaali-tapojen kautta.

Vastauksessani annoin siihen kohtalaien hyvän vinkin.

State joita nuo mainostaa on jokseenkin validi, mutta PUA:t assburgeroi sen etenkin aloittelijalle kyllä sellaiseksi ansaksi, että huh huh!

Sitä ensinäkään on hyvin vaikea opettaa, jos et ole sitä tilaa kokenut ja saanut siinä tilassa onnistumisia.

Samoin paras tapa saada itseluottamusta ovat onnistumiset, samoin state on niitä jotka tuppaavat syntyä kun asiat luistavat.

RSD:n pellet sen sijaan kirmailevat ympäriinsä pitäen eläinten ääniä, joten voit arvata sen tehokkuuden (tästä taitaa olla jossain päin youtubea videokin).

• Ex PUA
        outsider1 kirjoitti:

Eihän sitä millään saa aikaiseksi, jos persoonallisuus ei yksinkertaisesti sovellu siihen. Ekstravertit kuvittelevat, että kaikki ovat pohjimmiltaan samanlaisia kuin he. Kaikista nyt vain ei ole yökerhokuninkaiksi. On järkevämpi etsiä itselle sopiva ympäristö ja tyyli kuin vetää kömpelöä teatteriesitystä paikassa, johon ei todellakaan kuulu.

Tässä myös paljon totta.

PUA-opit on vähän kuin tämän palstan naisten ohjeet.

Naiset antavat ohjeita kuin neuvoisivat naisia, ja taas nuo pua-burger-opit ovat usein joko tietyille persoonallisuuksille suunnattuja, tai niistä mallinnettuja tai jotain gurun päähän pälkähdyksiä joita se on kehitellyt evoluutiopsykologian pohjalta jne lista jatkuu.

• atm-->ytm

Olettepa negatiivisia. Kaiketi tuota heittäytymistä voi opetella. Jos menisi tanssitunnille tms. jossa hyvässä tunnelmassa kaikki jotenkin pyörii ja hytkyy. Oikeat ihmiset ympärille niin luulisi onnistuvan. Luulen, että kun pääsee omasta itsekriittisyydestä ja estoista niin onnistuu tanssiminenkin paremmin. Kyse on tuossakin siitä että yrittää tanssia ja antaa mennä kuin siitä kuinka hyvin tanssii.

• Ex PUA

Tuon tien kulkeneena voin kyllä antaa muutaman neuvon, ennen kun eksyt sen pyöräsi kanssa. :)

Ensinäkin baarit ovat kohtalaisen haasteellinen paikka, kilpailu siellä on kovaa ja suomalaisten kännisten naisten ylimielisyys on meistä jokaiselle tuttua. Toki, löytyy sieltä mukaviakin tyttöjä, jos löytyy, sitähän sinne lähdetään ottamaan selvää. Vaikka itse sanoisin että sinne olisi parempi mennä pitämään hauskaa ja katsomaan sen ohessa asia, näin esim. tämä "state" homma jossa mielestäni on jotain perää, hoituu itsestään. Se ei hoidu koska olet siellä pilluajahdissa ja etsimässä manipuloitavaa, pahaa aavistamatonta naista jota voit käyttää seksuaalisesti hyväksesi, tai vastapainoksi olet hakemassa itsellesi aviovaimoa jonka kanssa menet jo seuraavana viikonloppuna naimisiin.

- Ja jos sinulla ei luontaisesti ole baarissa kivaa, niin ymmärrät varmasti että juttu on siksikin haasteellinen. Paikan ätmeilläkin on parempi vaisto tämän asian suhteen kuin pelimiehillä, jotka menevät vaikka järven pohjaan naisen perässä. Epätoivoiset, fanipoikarassukat!

Baaria varten pelimiesgurut ja muut huijarit totta kai antaa hirveät lupaukset ja tehtävät sinulle suoritettavaksi jotta tulisit paremmaksi naisten kanssa (lähesty sataa settiä, negaa, amogaa, pue itsesi hassuihin vaatteisiin jne), ja voin sanoa että niitä - myös aika rohkeitakin stuntteja tehneenä - ei todellakaan sitä kaikkea ole tarvis tehdä. NE tuo sinulle ihan liikaa paineita, ja vaikka itse niitä tein, niin huomasin vain niiden stunttien jälkeen että "tämä ei tehnyt minua yhtään paremmaksi naisten kanssa/ei auttanut saamaan yhtäkään naista". Voi tietty kuvitella että niistä saa pokkaa puhua naisille ja lähestyä, mutta se ei juurikaan ollut kokemukseni.

Esim. tuo negaus ei todellakaan toimi jokaiseen naiseen.

Harkitse siis että käytätkö sitä ollenkaan, koska sen hyöty/laatusuhde on useimmiten niin ja näin. Joku voisi sanoa että se toimii 1/10, toinen 1/100 ja tietenkin fanipoika että 1/10 000 mutta pääasia että "toimii".

Joten älä tee asioita itsellesi liian vaikeiksi. Älä burgeroi ihan vain koska joku käskee tekemään niin. :)

Mitä paineisiin ja niiden aiheuttajiin tulee, niin puheet näistä "perfect 10" naisista joita saat joillakin hupsuilla tekniikoilla eivät auta sinua.

Puhumattakaan siitä, että pua-firmojen "opetusvideoiden" on voitu havaita olevan lavastettuja, myyntien lisäämiseksi, joten saman koittaminen naiseen joka ei ole esim. hollywoodilainen näyttelijätär hakemassa ansioluetteloon pikkuroolista merkitää, voi tuottaa sinulle kovasti erilaisen tuloksen. Esim. RSD:n pikku-hiter Owen Turd antaa todella hyvää esimerkkiä nimittelemällä naisia lutkiksi videoilla. Sitten fanipojat kirjoittavat ihmeissään niiden foorumille että miksi meinasivat saada turpaansa, tai miksi lensivät pihalle. Niin, ehkä muut eivät tieneet että assburgeroiva fanipoika ei ole seksikäs?

MItä tulee onnistumisiin, niin nyt kun pahin markkinoiti on mennyt ohitse tietoisuuden lisääntyessä ja gurujen ulostulon merkeissä, on sellaisetkin nimet kuten Mystery lakannut puhumasta 5/5 onnistumisesta, ja todellisemmat luvut ovat tyyliin 6% erään lähteen mukaan, ja hänen vuoden 2010 kirjansa mukaan on myös iltoja kun ei onnistu mikään. Joten sinun pitää saada pääsi irti tuosta pua-maailman hulluudesta, sillä niille se on bisnestä joilla viedään neitseellisiltä fanipojilta rahat. RSD on suorastaan notorious tästä, sillä ne levittävät paljon ilmaista koukuttavaa materiaalia, joka usein on täysin ristiriitaista keskenään.

Itse pääsin PUA-kierteestä irti osittain sattuman kautta, osittain sen kautta että toimin enempikin tieteelliseltä kuin kulttipohjalta, joten kokeilin asioita joita "ei olisi saanut tehdä" ja huomasin että moni palanen alkoi loksahtamaan kohdalleen, se tosin tapahtui useammassa osassa. Nyt itse olen jättänyt/jättämässä tuota kokolailla taakseni, ja voisi sanoa että hommat sujuvat ihan kivasti. :)

Olen voinut huomata että pelimiespelleilyä ja sen kaiken maailman sääntöjä ja kulttikäytäntöjä ei siis yksinkertaisesti tarvita. Kultit haluavat pitää sinut riippuvaisena ja pua-ideologia edellyttää tiettyjen opinkappaleiden noudattamista. Esim. sosiaaliset taidot ja sosiaaliset taidot ovat kohtalaisen erilaiset mitä tulee normaalien ihmisten ja ass-pua-burgereiden maailmaan.

Koko pua-ajatus siitä että voisit kontrolloida naisia tekniikoin ja kikoin, on absurdi.

Nainen on se joka valitsee. Ei pua. Eikä naturaali. Mutta pua:t ovat sellaisia super-beta-valkoritarihomppeja, että ne tietysti pitää naista jalustalla ja ovat valmiita tekemään mitä tahansa tyhmää, minkälaisen tahansa naisen miellyttämiseksi.

Myös naisen mielivaltaisuuden ja paskan käytöksen puolustaminen on heille tärkeämpää kuin oikeudenmukaisuus ja oma oman arvokkuutensa säilyttäminen (PUA:n "itsevarmuus" on sama kuin itsekunnioituksesta luopuminen).

Joten, olet alussa ja potentiaalisi on olemassa.

Toivotaan että pystyt tämän avulla välttämään ylimääräiset lenkit, möykkyisillä teillä.

• Eivorry

Kai huomaat, että annat tässä viestissä PUA-vinkkejä? Joku voisi sanoa, että olet PUA, mutta edustat vaan eri koulukuntaa.

Miehet haluavat naista ja naiset miestä. Vinkki kuin vinkki.

• fanipoika-kool aid

Selvää PUA:n puhetta, vaikka yritätkin mustamaalata täällä kilpailijoita. Todellinen motiivisi paljastui. Mistä voin tilata tuotteitasi?

• Ex PUA
        Eivorry kirjoitti:

Kai huomaat, että annat tässä viestissä PUA-vinkkejä? Joku voisi sanoa, että olet PUA, mutta edustat vaan eri koulukuntaa.

Ei.

Mitä sinä teet on että ajattelet tuolla kultti-mindsetillä.

Tällöin näet kaiken pelinä ja PUA:na.

Siihen kuuluu myös tämä ajatus siitä, että PUA = sosiaalisia taitoja, vaikka se ei yksinkertaisesti mene niin.

Ne tietty ovat määrätynlaisia sosiaalisia "taitoja", mutta eivät todellakaan niiden synonyymi.

Kuten entinen RSD:n ohjaaja ja The Gamen hahmo Extramask (Barry Kirkey) sen sanoi "se on vain normaalina olemista, hankkiudu eroon scenestä", se myös sanoi naisonnensa parantuneen kun jätti ko. scenen taakseen, mikä oli ihan sama kuin Playboy L.A: (Stephen Nashilla), joka sentään lukeutui niihin jotka yritti kaikkein kuumimpia naisia!

Minun pointtini vastaajan auttamisessa on se, että sen ei kannata treenata asioita jotka eivät joko toimi, tai jotka vahingoittavat häntä itseään.

Kuten Stephen Nash sanoi: Se joko tykkää sinusta tai ei.

Kunnon fanipoika sen sijaan takoo päätänsä seinään ja koittaa kaikki metkut, tajuamatta että miten aidosti kiinnostunut nainen käyttäytyy. AFC-käytös huipussaan, nyt vain uudella tasolla.

Kertoo jotain pelimiespelleilyn toimivuudesta, kun nämä fanipojat eivät edes tajua sitä!

Toki minulla myös jotain "jäännöksiä" PUA:sta voi olla tuossa mukana, sillä voihan PUA:ssa jotain juttuja olla mitkä ovat ok, mutta se meneekin sarjaan "poikkeukset jotka vahvistavat säännön". (Esim. State on eräs niistä, jotka auttavat, mutta jonka soveltaminen ei ole edes RSD:n tyyppien tiedossa. Se on todella hyvä, jos se on luontaisesti päällä, mutta ajatus "tilan pumppaamisesta" on naurettava - ja ei, se ei silti ole tae vielä mistään, vaikka tekee interaktion "liukkaammaksi").

Mitä tuosta tekstistä ja monista näistä fanipoikien vastauksista (epelimiehellä oli lähimpänä vastaus mitä suosittelisin heistä) näkee, niin ne menee tuohon rinkirunkkusekoiluun, joka tulee sekoittamaan tätä junnua entistä enemmän.

Tiedän hyvin miltä tuntuu olla hänen asemassaan. Vaikka minulla onkin näitä pelimieskavereita, niin pääsääntöisesti aloitin kaiken yksin ja tein juuri näitä temppuja, joten tiedän aika hyvin miten se tulee menemään. Olen myös nähnyt heidän muuttuvan tuon johdosta, joko tilaan jossa ne on jätetty taakse, tai sitten tilaan jossa heistä tulee kärttyisiä, naisia vihaavia ja miehiä kilpailijoinaan pitäviä fanipoikia joiden lupaukset rikottiin. Jotkut voivat olla vielä mukana.

• Ex PUA
        fanipoika-kool aid kirjoitti:

Selvää PUA:n puhetta, vaikka yritätkin mustamaalata täällä kilpailijoita. Todellinen motiivisi paljastui. Mistä voin tilata tuotteitasi?

Minun 500 kappaleen rajoitetun painoksen eBook tulee huokealla 399€ myyntiin launching pagelta keskiyöllä.

Boot camp joka suoritetaan Gazan sota-alueella taas maksaa vain 10 000€ ja opettaa sargaamista ääriolosuhteissa. Hit the target bro on siellä tuttu termi muutenkin.

Muuten voit jättää minulle emailisi, niin pääset postituslistaan jossa spämmään sinua valheellisella fanipostilla ja "onnistumistarinoilla: Scoretin kaksi 10 naista joista toinen raskaana".

• Eivorry
        Eivorry kirjoitti:

Siteeraanpa itseäni. "Miehet haluavat naista ja naiset miestä. Vinkki kuin vinkki."

Minä nimenomaan en edusta mitään koulukuntaa. Vinkkejä vaan avoimin mielin monesta paikasta ja itse kokeilee mikä toimii.

Joillekin tulee melkoinen viha joitakin vinkkilähteitä kohtaan.

• atm-->ytm
        Ex PUA kirjoitti:

Ei.

Mitä sinä teet on että ajattelet tuolla kultti-mindsetillä.

Tällöin näet kaiken pelinä ja PUA:na.

Siihen kuuluu myös tämä ajatus siitä, että PUA = sosiaalisia taitoja, vaikka se ei yksinkertaisesti mene niin.

Ne tietty ovat määrätynlaisia sosiaalisia "taitoja", mutta eivät todellakaan niiden synonyymi.

Kuten entinen RSD:n ohjaaja ja The Gamen hahmo Extramask (Barry Kirkey) sen sanoi "se on vain normaalina olemista, hankkiudu eroon scenestä", se myös sanoi naisonnensa parantuneen kun jätti ko. scenen taakseen, mikä oli ihan sama kuin Playboy L.A: (Stephen Nashilla), joka sentään lukeutui niihin jotka yritti kaikkein kuumimpia naisia!

Minun pointtini vastaajan auttamisessa on se, että sen ei kannata treenata asioita jotka eivät joko toimi, tai jotka vahingoittavat häntä itseään.

Kuten Stephen Nash sanoi: Se joko tykkää sinusta tai ei.

Kunnon fanipoika sen sijaan takoo päätänsä seinään ja koittaa kaikki metkut, tajuamatta että miten aidosti kiinnostunut nainen käyttäytyy. AFC-käytös huipussaan, nyt vain uudella tasolla.

Kertoo jotain pelimiespelleilyn toimivuudesta, kun nämä fanipojat eivät edes tajua sitä!

Toki minulla myös jotain "jäännöksiä" PUA:sta voi olla tuossa mukana, sillä voihan PUA:ssa jotain juttuja olla mitkä ovat ok, mutta se meneekin sarjaan "poikkeukset jotka vahvistavat säännön". (Esim. State on eräs niistä, jotka auttavat, mutta jonka soveltaminen ei ole edes RSD:n tyyppien tiedossa. Se on todella hyvä, jos se on luontaisesti päällä, mutta ajatus "tilan pumppaamisesta" on naurettava - ja ei, se ei silti ole tae vielä mistään, vaikka tekee interaktion "liukkaammaksi").

Mitä tuosta tekstistä ja monista näistä fanipoikien vastauksista (epelimiehellä oli lähimpänä vastaus mitä suosittelisin heistä) näkee, niin ne menee tuohon rinkirunkkusekoiluun, joka tulee sekoittamaan tätä junnua entistä enemmän.

Tiedän hyvin miltä tuntuu olla hänen asemassaan. Vaikka minulla onkin näitä pelimieskavereita, niin pääsääntöisesti aloitin kaiken yksin ja tein juuri näitä temppuja, joten tiedän aika hyvin miten se tulee menemään. Olen myös nähnyt heidän muuttuvan tuon johdosta, joko tilaan jossa ne on jätetty taakse, tai sitten tilaan jossa heistä tulee kärttyisiä, naisia vihaavia ja miehiä kilpailijoinaan pitäviä fanipoikia joiden lupaukset rikottiin. Jotkut voivat olla vielä mukana.

Olet negatiivinen ihminen. Jos minun omalla käytöksellä ei saa mitään aikaiseksi, miksi sitä jatkaisin? Olen epävarma, puhun tylsiä asioita ja en ole energinen, en herätä naisessa kiinnostusta. Typerintä mitä voi tehdä on jatkaa samaa rataa. Jos ei jokin asia toimi, se ei toimi. Tyhmä hakkaa päätään seinään kun voi mennä viereisestä ovesta ohi. Elämässä virheiden tekeminen ei ole väärin, mutta virheiden toistaminen on typerää. On kehitettävä uusia asioita.

En ole tehnyt kotiläksyjäni kunnolla, aloitin koko homman alusta ja lähden rakentamaan itseäni uudelta tyhjältä pohjalta pala palalta. JOs jokin pala ei toimi, siitä on luovuttava. On pysähdyttävä ja mietittävä mitä tapahtui. Muutos on mahdollinen, mutta kivulias. PUA-neuvot toimivat... Olet tehnyt jotain väärin. EHkä sinunkin olisi pitänyt aikoja sitten perustaa vastaava ketju niin et olisi katkeroitunut. Hyvää jatkoa ex-PUAlle

• 4eukkuakk

Te varmaankin tiedätte sen faktan, että esimerkiksi jääkiekossa ja jalkapallossa vaaditaan 10 000 tuntia toistoa, jotta oppii lajin tekniikan. Voisi ajatella, että ihan yhtälailla myös näissä ihmissuhdeasioissa ja pokaamisessa tarvitaan hirvittävä määrä toistoja, jotta oppii tarvittavat taidot.

Tietenkin täytyy muistaa lähtötaso. Esimerkiksi entinen aktiivisesti pesäpalloa harrastanut oppii ehkä nopeammin vaikkapa jalkapallon hyvän kuntonsa takia ja on tottunut tekniikan hiomiseen jne. Ihan sama ihmissuhteissa: jos mies on elänyt esim. siskojen kanssa ja tottunut lapsena leikkimään tyttöjen kanssa sekä koulussa ollut heidän kanssa tekemisissä, niin tällainen mies on jo lapsena ja nuorena käyttänyt lukuisia tunteja aikaa heidän kanssaan ja oppinut ymmärtämään heidän ajatusmaailmaansa.

Jos taas on nörtti, jolla ei ole mitään kontaktia tyttöihin eikä vanhempiensakaan kanssa ole juuri jutellut, niin hänen lähtötasonsa naisten iskemiseen on paljon huonompi ja vaatii enemmän sitä treeniä aikuisiällä. Eli siis siskojen kanssa varttunut puhelias poika saattaa 18-v ikäisenä olla "treenannut" jo 6000 tuntia luontevaa keskustelua naisten kanssa (josta ei ole enää pitkä matka pokaamiseen), kun taas se nörttipoika saattaa olla vastas 1000 treenitunnin kohdalla.

Moni nainen arvostaa ihan älyttömästi sitä, että miehen kanssa voi jutella ihan mistä vaan. Varsinkin tämä koskee fiksumpia naisia eikä mitään teinipissiksiä. Tiedän useita pareja, joiden suhde ei ole alkanut salamarakastumisesta, vaan kaveruudesta. Jos osaa olla hyvä kaveri, niin se on hyvä lähtökohta ryhtyä iskemään naisia ja tekemään aloitteita.

• " lapsena ja nuorena käyttänyt lukuisia tunteja aikaa heidän kanssaan ja oppinut ymmärtämään heidän ajatusmaailmaansa. "

Naiset eivät ole mitään ulkoavaruuden muukalaisia, joiden kanssa keskustelu vaatisi ihmeellisiä taitoja.

Keskustelun taito ei muutenkaan ole mitään atomioppia. Jos osaa kuunnella loppuun mitä toisella on sanottavaa, eikä ala puhumaan ärsyttävästi päälle, ja huomioi myös toisen sanomiset, eikä vain pidä omaa monologiaan, niin sillä pääsee jo pitkälle. Myös silmiin olisi hyvä katsoa. Lisäksi livetilanteessa ei yleensä kannatta kärkkäästi alkaa väittelemään toisen esittämistä mielipiteistä vaikka olisi eri mieltä.

• Tosgana

Tässä sinä luettelet 4eukkuakkin mainitsemia sosiaalisia taitoja, joita sisaruksia omaavat pojat oppivat huomaamattaan.

Eli kummatkin olette oikeassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      96
      1260
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      37
      1255
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      286
      1105
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      107
      1025
    5. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      982
    6. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      18
      946
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      13
      918
    8. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      51
      900
    9. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      16
      801
    10. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      162
      798
    Aihe