Nice guy -virhelista

Quuur

Keräänpä tähän tyypillisimpiä ensitapaamisesta seksiin -välille ajoittuvia miehen tekemiä virheitä, jotka johtavat naisen kiinnostuksen lopahtamiseen (jos sitä ylipäätään oli).
- juomien tarjoaminen naiselle.
- samaa mieltä oleminen naisen kanssa joka asiasta.
- liika hymyileminen keskstelun aikana.
- jos toinen nainen on kiinnostunut, tämän tiedon salaaminen.
- puhelimeen vastaamatta jättäminen.

Kaksi ensimmäistä ovat "kenttätestattuja" eli tiedän niiden pitävän paikkaansa. Muut ovat mututuntumaa.

(Mikään näistä ei ole totuustotuus vaan checklist on takoitettu niille joilla ei ole käynyt flaksi, että voivat muuttaa käyttäytymistään näiden perusteella. Jos naisia jo nyt riittää, älä toki muuta mitään.)

32

309

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuumatmiehet<3

Jos mies on mun mielestä hyvännäköinen, annan noi kaikki sun virheiksi luokittelemasi teot anteeksi ;)

Ei-komeasta miehestä taas ei millään kiinnostu, vaikka yrittäis tollasia säälittäviä listoja noudattaa.

• kuumakalle

Mitä jos komea mies on hiljainen tai ns. "syrjäytynyt"? Ei ulkonäkökään miehellä paljoa anna anteeksi jos on luuseri.

Eli kannattaa opetella olemaan mahdollisimman normaali, joka osa-alueella.

• -----

Mitä tarkoitat tolla puhelimeen vastaamatta jättämisellä? Sitäkö että esim. treffeille ei vastaa jos joku muu soittaa, vai sitä, että ei vastaa naisen puheluihin?

• näinn

ei saa olla vastaamatta. Jos kaveri soittaa treffien aikana, niin aloittaja vaatii vastaamaan tai kiinnostus mieheen lopahtaa. lol

• Quuur

Sitä tarkoitin, että on hyvä että nainen tietää miehellä olevan kavereita ja sosiaalista elämää. Jos kaveri soittaa kesken treffien niin kannattaa jos ei vastata niin ainakin katsoa että nainen huomaa puhelimen soivan.

• PlayDaGaym..ah
        Quuur kirjoitti:

Sitä tarkoitin, että on hyvä että nainen tietää miehellä olevan kavereita ja sosiaalista elämää. Jos kaveri soittaa kesken treffien niin kannattaa jos ei vastata niin ainakin katsoa että nainen huomaa puhelimen soivan.

Hyvä niksi on pyytää jotain, vaikka äitiä, jos ei ole kavereita, soittamaan tiettyyn kellonaikaa kun tietää olevansa treffeillä. Sitten voi sulkea puhelimen ja sanoa vaan, että "exä vainoaa, kun se pitää mua sen elämän miehenä ja väittää, ettei ole koskaan saanut niin hyvää seksiä keneltäkään, pitää varmaan vaihtaa salattu puhelinnumero". Ihan varmasti saat pillua niiden treffien jälkeen

• köyhänä ikävä
        PlayDaGaym..ah kirjoitti:

Hyvä niksi on pyytää jotain, vaikka äitiä, jos ei ole kavereita, soittamaan tiettyyn kellonaikaa kun tietää olevansa treffeillä. Sitten voi sulkea puhelimen ja sanoa vaan, että "exä vainoaa, kun se pitää mua sen elämän miehenä ja väittää, ettei ole koskaan saanut niin hyvää seksiä keneltäkään, pitää varmaan vaihtaa salattu puhelinnumero". Ihan varmasti saat pillua niiden treffien jälkeen

Toi muuten toimis, olishan se pakko tyyppaa. Kirjoita pelimiesopas ja tienaa huimasti rahaa.

• Älä jauha paskaa

"- liika hymyileminen keskstelun aikana."

Voisitko perustella tätä?

• ht ...

Liiallinen hymyily ei ole miehekästä. Etenkin sellainen epävarma jatkuva hymy on alistumisen merkki, naiset ei tykkää - Naiset haluaa itsevarman alfauroksen. Hymy ei kuulu siihen, paitsi muutamissa tietyissä tilanteissa.

Ihan samaa suositellaan mm. nettideiteissä miesten profiilikuviinkin, yms. Naisen kannattaa aina hymyillä kuvissa, miehen taas ei välttämättä kannata. (Jos olet koskaan sellaisia nettideittailu suosituksia katellut.)

• ht ... kirjoitti:

Liiallinen hymyily ei ole miehekästä. Etenkin sellainen epävarma jatkuva hymy on alistumisen merkki, naiset ei tykkää - Naiset haluaa itsevarman alfauroksen. Hymy ei kuulu siihen, paitsi muutamissa tietyissä tilanteissa.

Ihan samaa suositellaan mm. nettideiteissä miesten profiilikuviinkin, yms. Naisen kannattaa aina hymyillä kuvissa, miehen taas ei välttämättä kannata. (Jos olet koskaan sellaisia nettideittailu suosituksia katellut.)

Malliesimerkki pseudotieteestä.

• Quuur
        outsider1 kirjoitti:

Malliesimerkki pseudotieteestä.

Malliesimerkki käytännön elämässä havaituista asioista!

On muuten totta että hymyily on alistumisen merkki. Oikeastaan kaikki nuo virheet kuuluvat kategoriaan "mies yrittää liikaa".

Kokemattomalla on helposti typerä virne naamallaan "jee! nainen juttelee vihdoin mulle"-tyyppisesti.

• Voittajat hymyilee
        Quuur kirjoitti:

Malliesimerkki käytännön elämässä havaituista asioista!

On muuten totta että hymyily on alistumisen merkki. Oikeastaan kaikki nuo virheet kuuluvat kategoriaan "mies yrittää liikaa".

Kokemattomalla on helposti typerä virne naamallaan "jee! nainen juttelee vihdoin mulle"-tyyppisesti.

Riippuu onko aito hymy vai mielistelyhymy. Cheekin hymy on aito hymy, voittajan hymy. Ätmin hymy, on mielistelijän hymy, "älä lyö mua"-hymy.

• ht ...
        Voittajat hymyilee kirjoitti:

Riippuu onko aito hymy vai mielistelyhymy. Cheekin hymy on aito hymy, voittajan hymy. Ätmin hymy, on mielistelijän hymy, "älä lyö mua"-hymy.

Noinhan se.

Ei pelkästään se hymyileekö, vaan mikä on se kokonaiskuva. Miksi hymyilee, yms. Mikä on kokonaisuuden elekieli. Sellainen vaivaantunut, kohtelias, alistunut hymy ei ole hyvä asia miehellä. Mutta johonkin pieneen vitsailuun, flirttailuun, yms. liittyvä hymy pilke silmäkulmassa tai nauru on sitten ihan eri asia.

• deittihelvetti

Samaa mieltä ap:n kanssa, tosin hymyillä saa, jos on sellainen seksikäs kovan jätkän hymy. Samaa mieltä oleminen, kun ei oikeasti ole, voi ei!! Joo ja sit näytellään tosi haluttua, ettei vastailla ja luvataan soittaa ja ei soiteta ja sit soitetaan kahen viikon päästä, joo tervemenoa!

• sexy smile

• squyirm
        sexy smile kirjoitti:

Tässä on esimerkki sellaisesta seksikkäästä kovan jätkän hymystä: http://cdn03.cdn.socialitelife.com/wp-content/uploads/2012/03/29/best-in-photos-03292012-17-400x470.jpg

Seksikästä on, jos mies ei oikeastaan hymyile juuri, mutta sitten jossakin vaiheessa päästää sellaisen söpön virneen, eli vähän siihen tyylin että jokin asia naisessa hellyytti tai kolahti.

Eli siis vaihtelu on se sana, ei hymyä, mutta sitten yhtäkkiä sopivassa kohdassa väläytetään se hymy, se saa huomion.

• deittihelvetti

• agenda

Toi juominen tarjoamatta jättäminen ei toimi.

En ole ikinä jatkanut sen koommin jutustelua miehen kanssa joka ei ole tarjonnut juomaa minulle.

Juuri viikonloppuna juttelin komean, melko "leveän" kundin kanssa (tai sitten vain esitti leveää), joka osti juoman itselleen ja kaverilleen, muttei minulle, vaikka siis selkeästi oli kiinnostunut minusta kun minua piiritti.

Se oli vain töykeää ja junttimaista, ja uskon, että jos ei seuralaiselle drinkkiä saa ostettua vaikka itselleen kyllä, niin sellainen saituri ei kyllä muillakaan osa-alueilla varmaan olisi muuta kuin pettymys. Eri asia jos ei itselläkään ole juomaa, eikä se tule puheeksi...

Kaikkea muuta sitä sietääkin, mutta pihiys on niin suuri red flag miehessä kuin olla ja voi.

En sano ääneen mitään, mutta mielessäni päätään, että tää juttu jäi sit tähän. Olen ottanut sen myöskin ohjenuoraksi, ja jos yhtään epäilen saattaisiko mies olla pihi ja itsekäs, niin tahallaan kysyn ostaisiko mulle drinkin ja jos vastaus on että ei, niin vaihdan enää muutaman sanan, ihan asiallisesti, ja sitten jätän miehen taakseni katsomatta.

Pihi ja itsekäs mies ei ole tutustumisen arvoinen, koskaan.

Kertoo huomaavaisuudesta, että jos itsellä on drinkki, haluaa tarjota sen myös toiselle. itse tykästyn meihestä, jolle toiselle jonkin kivan asian tarjoaminen on iloinen asia, eikä siinä pihistellä!

• ------

Junttimaista ja töykeää on vaatia ilmaisia drinkkejä tuntemattomilta miehiltä. Eri asia jos nainen on ennestään tuttu. Esim. tyttöystävälle voi tarjota juomia, mutta jollekin baariluuskalle, joka kuvittelee olevansa tosi kuumaa kamaa, niin sellaisesta heti tunnistaa että tyhmä nainen kyseessä, seuraava.

• ...

Olet aika erikoinen nainen jos valkkailet miehiä sen perusteella, että hyppääkö ne sun paskatestien mukaan. Suorastaan harvinainen.

• pelimies uunot

... eivät tajua, että naiset ovat erilaisia. Se mikä toimii yhden kohdalla, ei toimi toisen kohdalla.

• Ei pihtailulle

Minäkin tykkään naisista, joille toiselle jonkin kivan asian tarjoaminen on iloinen asia, eikä siinä pihistellä!

• ............

Sama naisilla. Jos nainen ei tarjoa minulle drinkkiä baarissa, niin feidaan tilanteesta sekunnissa. Niin huonoilla käytöstavoilla varustetulla naisella ei tee mitään.

• Sivistys kunniaan

"Olen ottanut sen myöskin ohjenuoraksi, ja jos yhtään epäilen saattaisiko mies olla pihi ja itsekäs, niin tahallaan kysyn ostaisiko mulle drinkin ja jos vastaus on että ei, niin vaihdan enää muutaman sanan, ihan asiallisesti, ja sitten jätän miehen taakseni katsomatta."

Hassu juttu. Minulla homma menee toisin päin. Ostan aina seuralaiselleni juoman, mutta jos nainen pyytää tarjoamaan, ei näytä hyvältä. Se kertoo että kyseessä on miehen lompakolle haluava persaukinen alemman sosiaaliluokan junttinainen, joka luultavasti hassaa omat ja tulevan miehensä rahat hetkessä.

Tästä syystä toimin usein siinäkin juuri päin vastoin että odottelen hieman miten nainen reagoi kun drinkkiä ei tule sekunnissa. Jos ei tunnu häiriintyvän, tarjoan juoman. Jos kyttää että pääseekö miehen lompakolle, suostun ehkä pikapanoon mutta vakavampi suhde on ehdottomasti pois laskuista.

• agenda
        Sivistys kunniaan kirjoitti:

"Olen ottanut sen myöskin ohjenuoraksi, ja jos yhtään epäilen saattaisiko mies olla pihi ja itsekäs, niin tahallaan kysyn ostaisiko mulle drinkin ja jos vastaus on että ei, niin vaihdan enää muutaman sanan, ihan asiallisesti, ja sitten jätän miehen taakseni katsomatta."

Hassu juttu. Minulla homma menee toisin päin. Ostan aina seuralaiselleni juoman, mutta jos nainen pyytää tarjoamaan, ei näytä hyvältä. Se kertoo että kyseessä on miehen lompakolle haluava persaukinen alemman sosiaaliluokan junttinainen, joka luultavasti hassaa omat ja tulevan miehensä rahat hetkessä.

Tästä syystä toimin usein siinäkin juuri päin vastoin että odottelen hieman miten nainen reagoi kun drinkkiä ei tule sekunnissa. Jos ei tunnu häiriintyvän, tarjoan juoman. Jos kyttää että pääseekö miehen lompakolle, suostun ehkä pikapanoon mutta vakavampi suhde on ehdottomasti pois laskuista.

Sanoinkin että teen tuon suoran testin vain siinä tapauksessa, että koen tarpeelliseksi testata miestä. Jos mies vaikuttaa huomioivalta, sivistyneeltä, ja mukavalta, annan itsekin tilanteen kehittyä.

Eikä tämän testin tarkoitus siis ole löytää miestä, joka "ostaa" naisen, uskon että pikemminkin testata kuinka naista huomioiva mies on. Nainen alitajunnassa yhdistää huomiovat ja resurssikkaat miehet hyviksi parisuhde- ja isäkandidaateiksi, ts heidän kanssaan voi rauhassa paritella.

Miehet eivät vain tajua sitä, että naiselle kaikki mitä mies tekee on symboli jostakin. Symboli siitä kuinka paljon naisen kannattaa investoitua tuoton mieheen, tietäen riskin heikomman sukupuolen seksuaalisista riskeistä (=raskaus väärälle miehelle, joak ei halua tai kykene huolehtimaan naisestaan, tai lapsistaan).

Evoluution on asettanut nämä asiat naisen aivoihin hyvin syvälle selkäytimeen.

Niinkin pieni ele, kuin se, huomioiko mies seuralaisensa ilahduttamalla häntä drinkillä, on kriittinen naisen automaattisille päätelmille siitä, kannattaako miehen kanssa olla tekemisissä.

"Osta itse juomasi" on sama kuin "en halua huolehtia sinusta (tai mahd lapsesta) ajattelen vain itseäni ja pidän resurssini itselläni" naisen psyykeessä. Sellaisen miehen kelkkaan lähteminen on arveluttavaa.

Mutta siinäkin on hienoisia eroja, tilannetaju on tärkeintä jokaisessa kohdassa.

• ht ...
        Sivistys kunniaan kirjoitti:

Joo. Itseltänikin on yksi puolituttu nainen pyytänyt drinkkiä maksamaan. Tarjosin sen kyllä, mutta laski heti naisen pisteet minun silmissäni. Antaa todella moukkamaisen kuvan jos nainen pyytää drinkkiä tai erikseen pyytää miehen maksamaan taksin, yms.

Tosin herrasmiehenä tietysti tuollainen on jo vähän ikäänkuin oletus että voi tarjota naiselle drinkkiä ja tietysti mies lähtökohtaisesti maksaa taksin, jos lähdetään naisen luo jatkoille.

Mutta jos nainen erikseen tuollaisia pyytää tai vaatii, niin ei hyvä. Persaukinen pummi ei ole haluttu ominaisuus naisessakaan.

Olen myös kuullut kun nainen on antanut suoraan ehdoksi miehelle baarissa että "pääset mukaan asunnolle jos maksat taksin". (Alkaa mennä jo melkein huoraamiseksi että mies saa naiselta p*llua ilmaisen kotimatkan vastineeksi.)

• Sivistys kunniaan
        agenda kirjoitti:

Sanoinkin että teen tuon suoran testin vain siinä tapauksessa, että koen tarpeelliseksi testata miestä. Jos mies vaikuttaa huomioivalta, sivistyneeltä, ja mukavalta, annan itsekin tilanteen kehittyä.

Eikä tämän testin tarkoitus siis ole löytää miestä, joka "ostaa" naisen, uskon että pikemminkin testata kuinka naista huomioiva mies on. Nainen alitajunnassa yhdistää huomiovat ja resurssikkaat miehet hyviksi parisuhde- ja isäkandidaateiksi, ts heidän kanssaan voi rauhassa paritella.

Miehet eivät vain tajua sitä, että naiselle kaikki mitä mies tekee on symboli jostakin. Symboli siitä kuinka paljon naisen kannattaa investoitua tuoton mieheen, tietäen riskin heikomman sukupuolen seksuaalisista riskeistä (=raskaus väärälle miehelle, joak ei halua tai kykene huolehtimaan naisestaan, tai lapsistaan).

Evoluution on asettanut nämä asiat naisen aivoihin hyvin syvälle selkäytimeen.

Niinkin pieni ele, kuin se, huomioiko mies seuralaisensa ilahduttamalla häntä drinkillä, on kriittinen naisen automaattisille päätelmille siitä, kannattaako miehen kanssa olla tekemisissä.

"Osta itse juomasi" on sama kuin "en halua huolehtia sinusta (tai mahd lapsesta) ajattelen vain itseäni ja pidän resurssini itselläni" naisen psyykeessä. Sellaisen miehen kelkkaan lähteminen on arveluttavaa.

Mutta siinäkin on hienoisia eroja, tilannetaju on tärkeintä jokaisessa kohdassa.

"Evoluution on asettanut nämä asiat naisen aivoihin hyvin syvälle selkäytimeen.

Niinkin pieni ele, kuin se, huomioiko mies seuralaisensa ilahduttamalla häntä drinkillä, on kriittinen naisen automaattisille päätelmille siitä, kannattaako miehen kanssa olla tekemisissä."

Paitsi että sinun tapauksessasi kyse ei ole automaattisesta päätelmästä, vaan tietoisesta päätöksestä.

Jos drinkin ostaminen on naiselle THE dealbreaker, se on selkeä viesti primitiivisestä ajattelutavasta joka on tyypillistä hetkessä elävälle alemmalle sosiaaliluokalle. Minä taas pidän sivistyneistä ja itsenäisistä naisista joiden ajattelu on riittävän korkealla tasolla ymmärtämään ettei drinkin tarjoaminen/juominen baarissa ole tärkeä asia, ja sen pyytäminen on täysin luokatonta käytöstä.

On kivaa, eletään hetkessä, tarjotaan ystäville, ei pihistellä - kuulostaa siltä että perheen rahat ovat pian loppu, ja huonolla tuurilla ovella on vanhat paikallispubista tutut juoppokaverit Pera ja Make pyytämässä vippiä.

Näin vinkkinä - tämä on eräs syy miksi se sivistynyt, varakas, epäitsekäs, aina juoman tarjoava ja ravintolalaskun maksava mies jää haaveeksi juuri niille naisille jotka sellaista haluavat ja vaativat. Mitä varakkaampi mies on, sitä enemmän hän halveksuu naisia joiden mielestä osoittaakseen rakkautensa miehen on käytettävä heihin rahaa. Sillä onko kyse viidestä eurosta tai viidestä tuhannesta, ei ole merkitystä.

• 16+20

Siinäkin on jo iso ero puhutko hiljaisella äänellä varovaisesti, vai rohkeasti ja reippaasti kuuluvalla äänellä. Sitten pitää rohkeasti osata ottaa kontaktia ja koskettaa, ei nyt tietysti väkisin lääpimään, mutta kuitenkin.
      Siis haluatko että sinusta saadaan hissukka kuva, vai sellainen rohkeampi vaikutelma.

Itse ehkä oon just liian kohtelias ja hiljainen.

• kuningatarrrr

Jos mies vastaa puhelimeen kun on mun kanssa treffeillä niin se on kyl entinen mies. Lähden joko heti menee tai toisia treffejä ei tule.
      Puhelin voi toki soida mutta missään nimessä siihen EI saa vastata.

• Yksi kymysys

Jos mies vastaa puhelimeen ja juttelee tyttökaverinsa kanssa, joka on kaunis, ja kertoo puhelimessa jättävänsä tämän, eikö silloin puhelu ole riittävän tärkeä käytäväksi vaikkapa treffien aikana?

• kuningatarrrrr
        Yksi kymysys kirjoitti:

Jos mies vastaa puhelimeen ja juttelee tyttökaverinsa kanssa, joka on kaunis, ja kertoo puhelimessa jättävänsä tämän, eikö silloin puhelu ole riittävän tärkeä käytäväksi vaikkapa treffien aikana?

Joo...tollaset puhelut ok jos nostaa naisen arvoasemaa että annetaan ymmärtää että nainen parempi/halutumpi kuin joku toinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      96
      1260
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      37
      1255
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      286
      1105
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      107
      1025
    5. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      982
    6. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      18
      946
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      13
      918
    8. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      51
      900
    9. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      16
      801
    10. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      162
      798
    Aihe