Naisen dilemma

<><><><>

Mies haluaa nuoren hedelmällisen naisen.

Viimeistään silloin, kun nainen on 40-v. miehensä katselee nuorempia naisia. Vaikka olisi kuinka kiltti mies. Niin se vaan menee.

Se, onko parilla lapsia tai ei, ei vaikuta mitään. Mies haluaa nuorta naista aina.

Ei liity yhtään mitenkään erityisesti yh-naisiin kuten toinen ketju väittää. http://keskustelu.suomi24.fi/node/12408895
Nainen kuin nainen. Nuori juuri hedelmällisen iän saavuttanut nainen on haluttavin miesten mielestä

18

156

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YTM 45

Täällä taas joku tietämätön ätmi inisee, kun ei tiedä naisista mitään. Itse YTMinä kyllä haluan ikäiseni tai hieman nuoremman naisen, esim. ikäni on 45v. 35-46v. naiset ovat ns. hotteja, en halua mitään pikkutyttöä.

• ------

Et ole mikään ytmi, sillä ytmin ei tarvitse haluta mitään. Ytmi ottaa!

• Super ATM

"Täällä taas joku tietämätön ätmi inisee, kun ei tiedä naisista mitään. Itse YTMinä kyllä haluan ikäiseni tai hieman nuoremman naisen, esim. ikäni on 45v. 35-46v. naiset ovat ns. hotteja, en halua mitään pikkutyttöä."

Sinulle taisi sattua pikku typo?

YTM45 -> ATN45.

• Super ATM

Ja tietysti ap on täysin oikeassa.

Alle 25v miehet haluavat oman ikäisensä tai hieman nuoremman, yli 25v miehet haluavat 20-25v naiset tai nuoremman, riippuen kuinka paljon he painottavat sitä että nainen on henkisesti kypsä ja riittävän aikuinen heille. Tämä ei muutu, oli mies sitten 30v tai 60v. Palstallekin linkitetyssä tutkimuksessa miesten unelmakumppaneista tämä asia kävi ilmi, olkoonkin että nuorin tarjolla ollut ikäryhmä oli 20-25v eikä 18-20v.

30 naisen ilmoittavat haluavansa miehet jotka eivät usko saavansa nuorempaa, niinpä on fiksua vedota saatavilla oleviin naisiin puhumalla täysin pehmeitä siitä kuinka naisen kypsyys tai eletyn elämän näkyminen vartalossa ja kasvoilla on positiivinen asia.

Mies haluaa nuoren ja hedelmällisen naisen. Nainen haluaa oman ikäisensä korkean statuksen miehen. Se on biologiaa ja psykologiaa, tosiasia.

• Taas tätä "biodeterminismiä". Kuitenkin miehet näyttävät yleensä olevan ikäistensä kanssa tai yksin. Koska aniharvalla on realistinen mahdollisuus saada itseään huomattavasti nuorempia, on himojensa kohdetta pakko vähän säätää jos haluaa jonkun.

• Super ATM
        outsider1 kirjoitti:

Taas tätä "biodeterminismiä". Kuitenkin miehet näyttävät yleensä olevan ikäistensä kanssa tai yksin. Koska aniharvalla on realistinen mahdollisuus saada itseään huomattavasti nuorempia, on himojensa kohdetta pakko vähän säätää jos haluaa jonkun.

Niinhän se on.

Evoluutio on toiminut niin että ihmisen eliniän pyöriessä jossain 30 vuoden kieppeillä, alfat ovat paritelleet hedelmällisten naisten kanssa betojen jäädessä aisureiksi.

Nyt kun elinikä on reippaasti pidempi, täytyy keksiä jotain. Miesten on luovuttava toiveistaan saada nuori ja kaunis nainen, koska nuori ja kaunis nainen a) juoksee juoksuja alfojen kanssa b) pariutuu alfan kanssa. Naisten on luovuttava toiveistaan pariutua alfamiehen kanssa, koska alfoja ei riitä kaikille.

Hauskinta on että suuri osa parittelusta alfojen ja hedelmällisimpien kauniiden naisien välillä tapahtuu humalassa opiskelukämpän futon-patjalla kondomin kanssa.

• Super ATM kirjoitti:

Niinhän se on.

Evoluutio on toiminut niin että ihmisen eliniän pyöriessä jossain 30 vuoden kieppeillä, alfat ovat paritelleet hedelmällisten naisten kanssa betojen jäädessä aisureiksi.

Nyt kun elinikä on reippaasti pidempi, täytyy keksiä jotain. Miesten on luovuttava toiveistaan saada nuori ja kaunis nainen, koska nuori ja kaunis nainen a) juoksee juoksuja alfojen kanssa b) pariutuu alfan kanssa. Naisten on luovuttava toiveistaan pariutua alfamiehen kanssa, koska alfoja ei riitä kaikille.

Hauskinta on että suuri osa parittelusta alfojen ja hedelmällisimpien kauniiden naisien välillä tapahtuu humalassa opiskelukämpän futon-patjalla kondomin kanssa.

Tieteestä tuttujen sanojen, kuten alfa ja beeta, käyttämisellä yritetään usein antaa kuva kuin kerrottaisiin tieteellisiä faktoja, vaikka sisältö on itse sävellettyä huttua. En tiedä miten tässä tapauksessa, mutta kieltämättä lähteet auttaisivat.

• ------
        outsider1 kirjoitti:

Tieteestä tuttujen sanojen, kuten alfa ja beeta, käyttämisellä yritetään usein antaa kuva kuin kerrottaisiin tieteellisiä faktoja, vaikka sisältö on itse sävellettyä huttua. En tiedä miten tässä tapauksessa, mutta kieltämättä lähteet auttaisivat.

Olen huomannut kirjoituksistasi, että sinä olet ainakin pesunkestävä betauros. Negatiivinen kitisijä, joka löytää tekosyitä tekosyiden perään.

https://www.youtube.com/watch?v=Lclu-BQOybU

• Super ATM
        ------ kirjoitti:

Olen huomannut kirjoituksistasi, että sinä olet ainakin pesunkestävä betauros. Negatiivinen kitisijä, joka löytää tekosyitä tekosyiden perään.

https://www.youtube.com/watch?v=Lclu-BQOybU

Pidän itseäni enemmänkin omegamiehenä. Koska olen vakityössä ja suhteellisen älykäs, minulla on heikosta ulkonäöstä ja puuteellisista sosiaalisista taidoista huolimatta realistinen mahdollisuus nousta betamieheksi. Ikävä kyllä, betamiehellä ei ole mahdollisuutta naiseen joka täyttäisi minun vaatimukseni. Ja ne ovat:

1. seksuaalisesti haluttava. Suurin osa selvästi alle 25-vuotiaista, selvä vähemmistö yli 30-vuotiaista. Kummatkaan eivät ole KTM:n saatavilla, kuten olen aikaisemmin todistanut. Kaunis enemmistö alle 25-vuotiaista juoksee juoksuja tai pariutuu alfojen kanssa. Btan kanssa pariudutaan vain jos ulkonäkö ei ole haluttava edes nuorenna, tai kun siiderit ovat vieneet kauneuden.

2. älykäs ja mukava. Älykästä on vaikea saada ellet ole menestynyt. Älykäs, koulutettu nainen siis haluaa menestyjän. Älykäs mutta kouluttamaton alisuorittaja haluaa yleensä rokkarin ym jännittävän miehen. Älykäs alisuorittajamies on siis vaikeassa tilanteessa.

3. halukas suhteeseen minun takiani. Tämä sulkee pois valoissa olevat eronneet yh:t jotka etsivät kilttiä miestä nostamaan elintasonsa keskiluokkaan.

• go.east
        Super ATM kirjoitti:

Pidän itseäni enemmänkin omegamiehenä. Koska olen vakityössä ja suhteellisen älykäs, minulla on heikosta ulkonäöstä ja puuteellisista sosiaalisista taidoista huolimatta realistinen mahdollisuus nousta betamieheksi. Ikävä kyllä, betamiehellä ei ole mahdollisuutta naiseen joka täyttäisi minun vaatimukseni. Ja ne ovat:

1. seksuaalisesti haluttava. Suurin osa selvästi alle 25-vuotiaista, selvä vähemmistö yli 30-vuotiaista. Kummatkaan eivät ole KTM:n saatavilla, kuten olen aikaisemmin todistanut. Kaunis enemmistö alle 25-vuotiaista juoksee juoksuja tai pariutuu alfojen kanssa. Btan kanssa pariudutaan vain jos ulkonäkö ei ole haluttava edes nuorenna, tai kun siiderit ovat vieneet kauneuden.

2. älykäs ja mukava. Älykästä on vaikea saada ellet ole menestynyt. Älykäs, koulutettu nainen siis haluaa menestyjän. Älykäs mutta kouluttamaton alisuorittaja haluaa yleensä rokkarin ym jännittävän miehen. Älykäs alisuorittajamies on siis vaikeassa tilanteessa.

3. halukas suhteeseen minun takiani. Tämä sulkee pois valoissa olevat eronneet yh:t jotka etsivät kilttiä miestä nostamaan elintasonsa keskiluokkaan.

Miksi et hanki haluamaasi naista ulkomailta? Varallisuus näyttäisi kuitenkin antavan myöten.

• :))

Ja teidän miesluusereiden dilemma on, että te ette saa ketään. Miltä tuntuu?

• odottele vaan

Aika paskaltahan se tuntuu. Kyllä sä kerkeät sitten vanhana itsekin perehtyä miltä se tuntuu.

• iuyttghjjvvcghjuytgg

Ei oikea äijä mitään keleen vauvakuumetta saa, eli parempi vaan jos riski pienenee.

• Parasta ennen 20v

Niin se on asian laita. Oli miehen ikä sitten 14v tai 70v, niin muna sojottaa teininaisten perään. Useimpien naisten seksuaalinen käyttöarvo on melkein kokonaan mennyttä 30 vuoden rajapyykin ohittuessa.

• 5+13

Kyllä se vähän niinkin on, tuskin enää joskus 50 otan ketään 50 naista, vaan sitten ollaan tosiaan ihan loppuun asti jo yksin, vaikka kuinka tulis tarjouksia.

• 8+1

Tästä syystä naisen kannattaa olla noin 10v nuorempi kuin miehensä niin mies pysyy tyytyväisenä jos nainen ei liho.

• Miehillä on alemmuden tunne omaa rumuutta kohtaan. Monet miehet eivät ilmeisesti pysty olemaan ulkoisesti viehättäviä. Sen takia he tarvii puoleensa vetävän viehättävän naisen. Sen takia jotkut miehet seukkaavat, vain sixettä saavat naisesta itselleen näytekappaleen.
      Mutta he miehet keillä ei ole alemmuuden tunnetta omasta rumuudesta tai eivät ole ite rumia köriläitä, ni heillä ei ole mitään pakottavaa nuoreen viehättävän naiseen.
      Sillä se selittyy, että välillä voi näkyy kaduilla viehättäviä miehii parittomina

• Super ATM

Ei, vaan sillä ette ne miehet eivät tarvitse parisuhdetta saadakseen seksiä hyvän näköisiltä naisilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1380
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1335
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1225
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1095
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1031
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      64
      1015
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      868
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe