työpaikkana? Olin yhteydessä sinne taannoin ja töitä sieltä kyllä löytyisi,mutta se palkka,sehän on surkea. Se oli jotain 1350€ kk. ja päivän pituus 6,5 t. Ja ensimmäiset 3kk. ei saa mitään,jos siis henkilö elää perusturvalla niin sillä tehdään myös sitten töitä - näin käsitin.
Kierrätyskeskushan ilmeisesti "tuki-työllistää" pitkäaikaistyöttömiä joiden on vaikea saada töitä esim.ikänsä tähden(kuten itse)määräajaksi palkkatuella,eli jos haluaa sinne töihin niin henkilön on saatava palkkatukea.
Kierrätyskeskus voi olla työpaikkana ihan mukavakin,mutta vähän se tuntuu hyväksikäytöltä jos noin surkealla palkalla pitää töitä tehdä. Tietysti voi ajatella asiaa henkisen hyvinvoinnin kannaltakin,että tekee edes jotain eikä makaa sohvalla kaikki päivät.
Onko kokemuksia Kierrätyskeskuksesta
6
2316
Vastaukset
- haidhi
http://lahty.weebly.com/avoimet-tyoumlpaikat.html
Tämäkö kyseessä?- + + + ++
Niin,palkkatukityöpaikka Kierrätyskeskuskin on.
Kiinnostavia kommentteja. Työskentelin aikanaan Kierrätyskeskuksessa noin 2v. ja oikeesti minulla ei ole mitään valittamista .Esimiehet on ystävällisiä ja pyrkivät tavalla tai toisella kannustamaan työntekijöitä oikeille urille.
Palkka ei sinäänsä ole mikään hyvä ja jos otetaan vielä huomioon että työntekijällä on ulosottoja niin käytännössä käteenjäävä osuus on todella pieni ja se taas ei motivoi työntekoon..
Tärkeintä on nuorille saada työharjoittelupaikkoja taustoihin katsomatta.
Ystävällisin terv Pauli.- Hausku
Olen ollu kohta 2v6kk palkkatuella ja tykkään todella. 🙌🙌🙌🙌
- jaanakki
Nämä työpaikat on tarkoitettu mielenterveys kuntoutuville ja laitapuolen kulkijoille niin palkalla ei oletarkoitus tulla toimeen vaan kela maksaa loput. Eli vuokran ja työmatkat.
- Anonyymi
Jos haluat työpaikan jossa työpanostasi ei arvosteta. Sinun pitää tehdä aina vain enemmän ja nopeammin. Et saa koskaan kiitosta. Haukkuja kyllä koska olet tehnyt aina kaiken huonosti. Palkka on surkea. Et kerkeä pitämään taukoja koska töitä on liikaa. Työntekijöitä liian vähän. Koska ei siellä jaksa kukaan olla.
Suurin osa ilmaisia työntekijoita joista imetään kaikki voimat ja heitetään pellolle.
Palkkatukilaiset heitetään myös pellolle. Heistä ollaan imetty kaikki voimat ja toivo ja usko parempaan.
Jos olet sairaana pomo soittelee ja hoputtaa töihin. En keksi mitään hyvää. Uutuutena tulossa reppu ja pukukaappi tarkastukset. Jos et suostu saat potkut.
Ostokset tehdään omalla ajalla. Mitään ei saa ostaa ennen kuin se on ollut esillä jonkun aikaa asiakkaille. Tämä toki normaalia mutta ei koske pomoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382292Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671557Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 631124
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171108TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852