Onko kokemuksia Kierrätyskeskuksesta

mietityttää

työpaikkana? Olin yhteydessä sinne taannoin ja töitä sieltä kyllä löytyisi,mutta se palkka,sehän on surkea. Se oli jotain 1350€ kk. ja päivän pituus 6,5 t. Ja ensimmäiset 3kk. ei saa mitään,jos siis henkilö elää perusturvalla niin sillä tehdään myös sitten töitä - näin käsitin.

Kierrätyskeskushan ilmeisesti "tuki-työllistää" pitkäaikaistyöttömiä joiden on vaikea saada töitä esim.ikänsä tähden(kuten itse)määräajaksi palkkatuella,eli jos haluaa sinne töihin niin henkilön on saatava palkkatukea.

Kierrätyskeskus voi olla työpaikkana ihan mukavakin,mutta vähän se tuntuu hyväksikäytöltä jos noin surkealla palkalla pitää töitä tehdä. Tietysti voi ajatella asiaa henkisen hyvinvoinnin kannaltakin,että tekee edes jotain eikä makaa sohvalla kaikki päivät.

6

2200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haidhi
      • + + + ++

        Niin,palkkatukityöpaikka Kierrätyskeskuskin on.


    • Kiinnostavia kommentteja. Työskentelin aikanaan Kierrätyskeskuksessa noin 2v. ja oikeesti minulla ei ole mitään valittamista .Esimiehet on ystävällisiä ja pyrkivät tavalla tai toisella kannustamaan työntekijöitä oikeille urille.
      Palkka ei sinäänsä ole mikään hyvä ja jos otetaan vielä huomioon että työntekijällä on ulosottoja niin käytännössä käteenjäävä osuus on todella pieni ja se taas ei motivoi työntekoon..
      Tärkeintä on nuorille saada työharjoittelupaikkoja taustoihin katsomatta.
      Ystävällisin terv Pauli.

      • Hausku

        Olen ollu kohta 2v6kk palkkatuella ja tykkään todella. 🙌🙌🙌🙌


    • jaanakki

      Nämä työpaikat on tarkoitettu mielenterveys kuntoutuville ja laitapuolen kulkijoille niin palkalla ei oletarkoitus tulla toimeen vaan kela maksaa loput. Eli vuokran ja työmatkat.

    • Anonyymi

      Jos haluat työpaikan jossa työpanostasi ei arvosteta. Sinun pitää tehdä aina vain enemmän ja nopeammin. Et saa koskaan kiitosta. Haukkuja kyllä koska olet tehnyt aina kaiken huonosti. Palkka on surkea. Et kerkeä pitämään taukoja koska töitä on liikaa. Työntekijöitä liian vähän. Koska ei siellä jaksa kukaan olla.
      Suurin osa ilmaisia työntekijoita joista imetään kaikki voimat ja heitetään pellolle.
      Palkkatukilaiset heitetään myös pellolle. Heistä ollaan imetty kaikki voimat ja toivo ja usko parempaan.
      Jos olet sairaana pomo soittelee ja hoputtaa töihin. En keksi mitään hyvää. Uutuutena tulossa reppu ja pukukaappi tarkastukset. Jos et suostu saat potkut.
      Ostokset tehdään omalla ajalla. Mitään ei saa ostaa ennen kuin se on ollut esillä jonkun aikaa asiakkaille. Tämä toki normaalia mutta ei koske pomoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe