Yli 35 v mies on parisuhdekelvoton

elämä on per.seestä

Ei naiset halua tutustua mieheen jolla ei ole ollut suhteita tai kokemuksia naisten kanssa.

48

2540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+5

Ei ne halua tutustua vaikka oliskin ollut. Miehen asema on vaan paska Suomessa.

• Naisasialooseri.

Nytkö sen vasta huomasit? Olen saarnannut kyseisestä asiasta täällä monta kertaa perusteellisesti. Laasanenkin sanoi, että jos ei ole kokemusta seksuaalisesta suhteesta niin ei myöskään sellaiseen pääse. Ihan sama asia kuin jos ei ole työkokemusta niin ei pääse töihin.

Itse asiassa jo yli 25 vuotiaalle miehelle alkaa olla todella vaikeaa jos ei mahdotonta päästä parisuhteeseen jos P/S cv on puhtaan valkoinen paperi. 35 vuotias on menettänyt viimeisetkin mahdollisuutensa jo vuosia aikaisemmin ja on todellakin parisuhdekelvoton. Yksikään nainen ei ala opettamaan keski-ikää lähestyvää miestä asioissa, joista olisi pitänyt hankkia kokemusta jo teininä ja tuohon ikään mennessä vähimmäisvaatimus on, että takana on ainakin yksi pitkä vuosia kestänyt vakava parisuhde, mielellään avioliittokin,

Mistä muuten johtuu, ostaatko sanoa syitä miksi olet seksuaalisesti jälkeenjäänyt?

• Naisasialooseri.

P.S.

Tuo em. koskee tietysti vain miehiä. Naisen kokemattomuus, ainakin seksisuhteiden osalta, on iso plussa parisuhdemarkkinoilla. Eivätkä miehet pahakseen pistä vaikka nainen olisi myös parisuhteiden osalta totaalikokematon. Kokemattomalle naiselle tottakai opettajia on jonossa.

• 15+3

No varmaan voisi olla kertomatta koko asiasta mitään ja jos nyt ihan pakko on, että utelee kamalasti, niin voit vaikka valehdella olleesi jonkun kanssa, jos se kerran on siitä kaikki kiinni.

Useimmiten tuo on este vaan siinä alkuvaiheessa, jos möläyttää heti aluks, että joo meikällä on poikuus tallella tms. Niin tietystihän se nainen ajattelee, että oot pelkkää seksiä vailla ja luikkii karkuun.

• Kyllä sitä ihan hyvin voi mies päästä vielä 35-vuotiaana parisuhteeseen ilman mitään aikaisempia suhteita, sillä tossa iässähän sitä on vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessäpäin ja mikäs sitä on nuoruudesta nauttiessa 35-vuotiaalla miehellä.

• Naisasialooseri.
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä sitä ihan hyvin voi mies päästä vielä 35-vuotiaana parisuhteeseen ilman mitään aikaisempia suhteita, sillä tossa iässähän sitä on vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edessäpäin ja mikäs sitä on nuoruudesta nauttiessa 35-vuotiaalla miehellä.

35 vuotias mies on keski-ikää lähestyvä setä, joka vietti nuoruuttaan 15 vuotta sitten eikä sen ikäisellä totaalikokemattomalla miehellä ole pienintäkään mahdollisuutta parisuhteeseen vai tiedätkö muka jonkun miehen, joka olisi tuon ikäisenä päässyt parisuhteeseen ilman mitään kokemusta? Et taida tietää yhtään.

• Ei iskuja vyön alle
        Naisasialooseri. kirjoitti:

35 vuotias mies on keski-ikää lähestyvä setä, joka vietti nuoruuttaan 15 vuotta sitten eikä sen ikäisellä totaalikokemattomalla miehellä ole pienintäkään mahdollisuutta parisuhteeseen vai tiedätkö muka jonkun miehen, joka olisi tuon ikäisenä päässyt parisuhteeseen ilman mitään kokemusta? Et taida tietää yhtään.

Tuo on vähän epäreilu kysymys DarkFearille, koska hänellä ei ole lainkaan kavereita. Mistä hän siis voisi tietää?

• mies.

Parisuhde taitoja ei tarvii opetella. Ne tulee luonnostaan ja se vaan et jokainen tekee asiat omalla tavalla. On sitten eri asia tykkääkö naiset siitä eikä tarvii sanoa että ei ole koskaan seurustellut kun voi esittää kokenutta. Naisen kans olemiseen ei tarvita mutta kuin katsoa että tekee erilailla kun jännämiehet tekee

• Naisasialooseri.

Ne eivät todellakaan tule luonnostan vaan niitä täytyy opetella ja hioa jatkuvasti. Ei jääkiekkoakaan opita pelaamaan harjoittelematta.

Mies kehittyy tasapainoiseksi ja hyväksi parisuhdekumppaniksi jos hänellä on normaalin miehen p/s historia, jonka aikana hän on niitä taitoja opetellut.

• Jos mies 35-vuotiaana on p/s-kokematon niin jostainhan se kertoo. Käännän taas toisin päin: sosiaalinen, positiivinen, aktiivinen, mieleltään terve mies, jolla on laaja kaveripiiri ja joka liikkuu paljon "ihmisten ilmoilla", ei jää naisettomaksi.

Tuosta voi sitten päätellä, mitä itse oletan löytyvän taustalta, jos mies ei ole keski-ikään mennessä ollut pitkässä parisuhteessa.

Mutta ei kannattaisi aina yleistää, että jos yksi nainen on jotain mieltä niin sitten kaikki ovat. Ihan varmasti tästä maaimasta löytyy myös naisia, joille miehen kokemattomuus ei ole turn-off. He tuskin kuitenkaan ovat niitä valovoimaisimpia kaunottaria, joilla itsellään on iso ystäväpiiri ja paljon ihailijoita.

Ätmien suurin ongelma on, että he eivät huoli naisia, jotka voisivat huolia heidät.

• Sosiaalisuus ja laaja kaveripiiri eivät ole mitään absoluuttisen tavoiteltavia asioita, vaan puhtaasti subjektiivisia preferenssejä. Erakkotyypille ajatus muuttua sosiaaliseksi ja hankkia laaja kaveripiiri on aivan yhtä mahdoton kuin sosiaaliselle ruveta erakoksi. Erilaiset preferenssit.

• Naisasialooseri.

Minä olen kaikkia noita, paitsi että en ole mieleltäni terve, on persoonallisuushäiriöitä sun muuta ongelmaa.

Niin ja en todellakaan huoli rumaa/läskiä eli rumaa enkä vanhempaa naista jos tuolla että ätmit eivät huoli naista joka voisi huolia heidät, tarkoitat.

• ,.,.,.,.

Sinäkin kirjoittelet Yksinäisyys-palstalle. Eli et ole itsekään sosiaalinen, mieleltäsi terve, jolla on laaja kaveripiiri ja palstajuttujen perusteella et todellakaan ole myöskään positiivinen. Miksi odotat, että sellainen mies kiinnostuisi sinunlaisestasi naisesta?

Sinulla on sama ongelma kuin ätmeillä.

• Looshi

"Ätmien suurin ongelma on, että he eivät huoli naisia, jotka voisivat huolia heidät." Ko. naiset ovat siis vielä surkeampi ryhmä (atn/ätn) kuin atmit/ätmit.

• 2+17
        Looshi kirjoitti:

"Ätmien suurin ongelma on, että he eivät huoli naisia, jotka voisivat huolia heidät." Ko. naiset ovat siis vielä surkeampi ryhmä (atn/ätn) kuin atmit/ätmit.

Mistähän sellainen nainen löytyis joka huolis mut ja mä en huolis sitä? Ei ole vielä ainakaan tarvinnut ketään torjua.

• Naisasialooseri. kirjoitti:

Minä olen kaikkia noita, paitsi että en ole mieleltäni terve, on persoonallisuushäiriöitä sun muuta ongelmaa.

Niin ja en todellakaan huoli rumaa/läskiä eli rumaa enkä vanhempaa naista jos tuolla että ätmit eivät huoli naista joka voisi huolia heidät, tarkoitat.

Miksi muuten et ole hoitanut itseäsi kuntoon? Jos kerran tiedät kerran itsekin sen, että sulla päästä heittää.

• Naisasialooseri.
        DarkFear kirjoitti:

Miksi muuten et ole hoitanut itseäsi kuntoon? Jos kerran tiedät kerran itsekin sen, että sulla päästä heittää.

Koska ikäiseni p-häiriöisen ihmisen paranemisennuste on erittäin huono nii ei ole motivaatiota.

• Naisasialooseri.
        2+17 kirjoitti:

Mistähän sellainen nainen löytyis joka huolis mut ja mä en huolis sitä? Ei ole vielä ainakaan tarvinnut ketään torjua.

Naiset ovat nirsoja, mutta moni mies kelpuuttaisi lähes kenet tahansa naisen eikä silti saa sitä ensimmäistäkään.

• ,.,.,.,. kirjoitti:

Sinäkin kirjoittelet Yksinäisyys-palstalle. Eli et ole itsekään sosiaalinen, mieleltäsi terve, jolla on laaja kaveripiiri ja palstajuttujen perusteella et todellakaan ole myöskään positiivinen. Miksi odotat, että sellainen mies kiinnostuisi sinunlaisestasi naisesta?

Sinulla on sama ongelma kuin ätmeillä.

Jos olet lukenut Yksinäisyys-palstaa niin olet myös huomannut, että minua on yritetty savustaa sieltä pois siksi, kun en kuulemma ole oikeasti yksinäinen. Omasta mielestäni minulla on oikeus olla siellä, koska olen ajoittain yksinäinen - esimerkiksi juuri nyt - koska minulla ei ole sellaista ihmistä, jonka kanssa mennä nukkumaan (edes viikonloppuisin).

Mieleltäni en varmaan ole terve, kun kerran tänne kirjoittelen :D

Ja kuten näkyy niin minähän olen miehetön - ainakin suurimman osan aikaa ;)

"sosiaalinen, positiivinen, aktiivinen, mieleltään terve mies, jolla on laaja kaveripiiri ja joka liikkuu paljon "ihmisten ilmoilla", ei jää naisettomaksi."

Kuvailit juuri sen ylimmän 10 % miehistä, ainakin Suomen olosuhteissa.

• nus.simaton atm 30

Minulla on ainakin sata kaveria joista puolet naisia ja en ole seurustellut. On työ ja kaikkea, joka viikko lähes käyn baareissa tai tapahtumissa.

• Tyrkkkk

Jos totta puhut, niin ongelmasi on helppo ratkaista.

Etsi käsiisi Mysteryn kirjoittama pdf-kirja How to get beautiful women into bed, ja hyödynnä lukemaasi yöelämässä. Avot!!!

• Arsene Lupin

Noinhan se on. Nainen ajattelee että miehessä täytyy olla jotain vikaa. Eikö se ole kellekään naiselle kelvannut ? Vaikka näin ei nyt olisikaan.

Mutta tarviiko sitä kertoa ? Kannattaa valehdella vaan että on ollut parisuhteessa, tai useammassakin. Ei nainen sitä mistään huomaa että näin ei ole ellet itse mene asiaa möläyttämään. Kokemattomuus seksiasioissakin, voi laittaa alkujännityksen piikkiin. Ei nainen sitäkään huomaa mistään, miten "kokenut" mies on. 10 vuotta naimisissa, joka toinen ilta jyystävä mies voi olla ihan yhtä onneton säheltäjä kuin toista kertaa asialla oleva.

Valehtele, valehtele ja valehtele. Sit kun nainen on kiikissä (esitellyt sut ystävilleen ja kehunut miten ihana olet) se ei voi muuta kuin selittää asiat itselleen parhain päin.

• Kannattaa tehdä se valehteleminen sitten huolella. Löytyyhän valokuvia, joissa "ex" on mukana? Jokaisella, joka on ollut naimisissa tai pitkässä suhteessa, on kuvia joissa näkyy ex. Matkakokemukset pitää kirjoittaa uusiksi, ei saa lipsauttaa että "majoituin hostellissa ja sit kun kävelin yksin majapaikkaani kohti niin..." vaan pitää muuttaa ne me-muotoon. Asunnossa on hyvä olla jotain hieman feminiinistä, jotta voi sanoa, että ex aikoinaan halusi hankkia sen lampun/maton/verhot ja se/ne jäi sitten erossa sinulle. Facebook on tärkeä, siellä pitää olla exän ja sinun yhteisiä tuttavia. Ja tietysti ystäviesi pitää tietää juonesta, jotta he eivät ihmettele jos nainen iltaa istuessa viittaa johonkin kertomaasi asiaan, johon liittyy ex.

• ikisinkkumies
        helka kirjoitti:

Kannattaa tehdä se valehteleminen sitten huolella. Löytyyhän valokuvia, joissa "ex" on mukana? Jokaisella, joka on ollut naimisissa tai pitkässä suhteessa, on kuvia joissa näkyy ex. Matkakokemukset pitää kirjoittaa uusiksi, ei saa lipsauttaa että "majoituin hostellissa ja sit kun kävelin yksin majapaikkaani kohti niin..." vaan pitää muuttaa ne me-muotoon. Asunnossa on hyvä olla jotain hieman feminiinistä, jotta voi sanoa, että ex aikoinaan halusi hankkia sen lampun/maton/verhot ja se/ne jäi sitten erossa sinulle. Facebook on tärkeä, siellä pitää olla exän ja sinun yhteisiä tuttavia. Ja tietysti ystäviesi pitää tietää juonesta, jotta he eivät ihmettele jos nainen iltaa istuessa viittaa johonkin kertomaasi asiaan, johon liittyy ex.

Ei se kiinnijääminen mitään haittaa. Jos nainen huomaa ettei aiempaa parisuhdekokemusta olekaan oikeasti ja pistää homman poikki, on kuitenkin tämän naisen kanssa saanut jo oikeaa kokemusta josta voi sitten kertoa seuraavalle naiselle. Ehkä niitä matkakokemuksia ja valokuviakin on ehtinyt ottaa joita voi sitten näyttää seuraavassa suhteessa uteliaalle naiselle.

Sama tietenkin työelämässä. Jos saa työpaikan valehtelemalla työkokemuksesta ja kiinni jäätyään saa potkut, on kuitenkin jo saanut työkokemusta tästä työpaikasta.

• ikisinkkumies kirjoitti:

Ei se kiinnijääminen mitään haittaa. Jos nainen huomaa ettei aiempaa parisuhdekokemusta olekaan oikeasti ja pistää homman poikki, on kuitenkin tämän naisen kanssa saanut jo oikeaa kokemusta josta voi sitten kertoa seuraavalle naiselle. Ehkä niitä matkakokemuksia ja valokuviakin on ehtinyt ottaa joita voi sitten näyttää seuraavassa suhteessa uteliaalle naiselle.

Sama tietenkin työelämässä. Jos saa työpaikan valehtelemalla työkokemuksesta ja kiinni jäätyään saa potkut, on kuitenkin jo saanut työkokemusta tästä työpaikasta.

No, lycka till vaan :D Käy joskus täällä kertomassa, miten hyvin onnistuit.

• Naisasialooseri.
        ikisinkkumies kirjoitti:

Yleensä valheista jää kiinni jo ennen kuin pääsee sen kyseisen naisen kanssa sitä kokemusta hankkimaan. Ja yleensä se kokemattomuus myös miehestä paistaa.

Ja ei todellakaan kannata valehdelleensa olleensa vakavassa parisuhteessa saati avioliitossa, siitä jää kiinni jo alkumetreillä varsinkin jos asuu yhtään pienemmällä paikkakunnalla jossa kaikki tuntevat toisensa. Jossain Hesassa tai Turussa siitä ei välttämättä jää heti kiinni, mutta viimeistään sitten jää kun viettää aikaansa kavereiden, jotka tietävät miehen olevan totaalikokematon, sekä naisensa kansa ellei sitten ole pyytänyt kaikkia kavereita mukaan juoneen.

Yhden yön juttuja ja lyhyempiä "säätöjä" voi valehdella kokeneensa, itsekin olen niin valehdellut sekä naisille että mt-väelle.

• Arsene Lupin
        ikisinkkumies kirjoitti:

Valokuvat. Ei ongelmaa. Voit sanoa että kaikki yhteiset valokuvat on ex:llä kun se niitä ottikin. Aika harva mies on se joka niitä yhteisiä valokuvia ottelee. Naisten hommia.

Asunnosta löytyvät feminiiniset tavarat. Äidin antamat = exän. Tai käy ostamassa joitakin kaupasta.

Facebook. Et ole Facebookissa. Nykyinen tuskin lähtee katselemaan kuvitteellisen exän Facebookia.

Ystävät. Nainen kannattaa esitellä vasta kun olette olleet yhdessä pidemmän aikaa. Jos sinulla on kaveri joka haluaa nolata sinut möläyttämällä jotain tapaan "vihdoin sait naisen tmv." niin lemppaa se kaveri kokonaan elämästäsi. Tai ainakin siksi ajaksi kun olet naisen kanssa.

Jos jäät kiinni niin asia on isompi ongelma naiselle kuin sinulle.

Ja "voila" kuten edellinen totesi; "... pistää homman poikki, on kuitenkin tämän naisen kanssa saanut jo oikeaa kokemusta josta voi sitten kertoa seuraavalle naiselle."

Yleisesti ottaen me miehet yliarvioidaan naisten älykkyys näissä suhdeasioissa. Naisia pitää ajatella enemmänkin kuin isoina lapsina jotka haluaa uskoa joulupukkiin vaikka naiset tietää sen olevan lumetta. Antakaamme heille mahdollisuus uskoa satuihin.

• 15+14
        helka kirjoitti:

Kannattaa tehdä se valehteleminen sitten huolella. Löytyyhän valokuvia, joissa "ex" on mukana? Jokaisella, joka on ollut naimisissa tai pitkässä suhteessa, on kuvia joissa näkyy ex. Matkakokemukset pitää kirjoittaa uusiksi, ei saa lipsauttaa että "majoituin hostellissa ja sit kun kävelin yksin majapaikkaani kohti niin..." vaan pitää muuttaa ne me-muotoon. Asunnossa on hyvä olla jotain hieman feminiinistä, jotta voi sanoa, että ex aikoinaan halusi hankkia sen lampun/maton/verhot ja se/ne jäi sitten erossa sinulle. Facebook on tärkeä, siellä pitää olla exän ja sinun yhteisiä tuttavia. Ja tietysti ystäviesi pitää tietää juonesta, jotta he eivät ihmettele jos nainen iltaa istuessa viittaa johonkin kertomaasi asiaan, johon liittyy ex.

Ei mulla ole aikaisemmista tyttöystävistä, pitkäaikaisistakaan sellaisista juuri ollenkaan kuvia. En harrasta kuvien ottamista.

• ikisinkkumies
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Yleensä valheista jää kiinni jo ennen kuin pääsee sen kyseisen naisen kanssa sitä kokemusta hankkimaan. Ja yleensä se kokemattomuus myös miehestä paistaa.

Ja ei todellakaan kannata valehdelleensa olleensa vakavassa parisuhteessa saati avioliitossa, siitä jää kiinni jo alkumetreillä varsinkin jos asuu yhtään pienemmällä paikkakunnalla jossa kaikki tuntevat toisensa. Jossain Hesassa tai Turussa siitä ei välttämättä jää heti kiinni, mutta viimeistään sitten jää kun viettää aikaansa kavereiden, jotka tietävät miehen olevan totaalikokematon, sekä naisensa kansa ellei sitten ole pyytänyt kaikkia kavereita mukaan juoneen.

Yhden yön juttuja ja lyhyempiä "säätöjä" voi valehdella kokeneensa, itsekin olen niin valehdellut sekä naisille että mt-väelle.

Jos vaihtoehtona on olla kertoa kokemattomuudestaan jolloin suhdetta ei synny lainkaan, tai valehdella jolloin saa lyhyen suhteen aikaan ja sitä kokemusta, niin kumpi on parempi vaihtoehto?

• ikisinkkumies
        helka kirjoitti:

No, lycka till vaan :D Käy joskus täällä kertomassa, miten hyvin onnistuit.

No mikä on sitten parempi vaihtoehto? Jos kertoo totuuden kokemattomuudestansa, ei mitään suhdetta saa aikaan ja kokemusta ei kerry. Ja tilanne pysyy samana.

Valehtelemalla on edes jokin mahdollisuus muuttaa tilannetta.

• hitto sentään

Hahhahah, siis ette kai nyt ihan tosissaan kuvittele, että jos neitsytmies ikää 35, taidottomuus menee täysin "jännityksen" piikkiin :D Ai kamala mä nauran!

Voin kertoa teille, sen huomaa heti kuinka kokenut mies on.

• Et huomaa
        hitto sentään kirjoitti:

Hahhahah, siis ette kai nyt ihan tosissaan kuvittele, että jos neitsytmies ikää 35, taidottomuus menee täysin "jännityksen" piikkiin :D Ai kamala mä nauran!

sitä mistään. Vaikka sillä miehellä olis seksielämää takana 20 vuotta niin eka kerta menee silti jännityksen piikkiin aina uuden kumppanin kanssa.

• hitto sentään
        Et huomaa kirjoitti:

sitä mistään. Vaikka sillä miehellä olis seksielämää takana 20 vuotta niin eka kerta menee silti jännityksen piikkiin aina uuden kumppanin kanssa.

Kyllä sen vaan huomaa :-) Kaikista pienistä jutuista, mitä neitsytmies ei voi edes kuvitella.

Voitte te sillä lohduttautua, että kuvittelette naisen uskovan (menee varmasti läpi jos naisella ei paljoa kokemusta ja sekin huonoa), mutta kyllä sen vaan huomaa jos nainen kokenut.

Toki itse olen aina harrastanut seksiä sellaisten miesten kanssa, jotka eivät ole jännittäneet mitenkään näkyvästi, mitä itsessään pitäisin myös huonona merkkinä.

Sama homma muuten suutelemisen kanssa. Hyvä suutelija on suudellut ja paljon, kokemattomat ovat epävarmoja ja huonoja. Useimmiten ei kyllä huonosti suuteleva mies edes sänkyyn asti pääsekään...

• 8+1
        hitto sentään kirjoitti:

Kyllä mun eka nainen kysyi vasta joskus eka kerran jälkeen, että oliko poikuus tallella. Ei osannut vielä sanoa varmaksi edes sen jälkeen.

• ksjfkj
        15+14 kirjoitti:

Ei mulla ole aikaisemmista tyttöystävistä, pitkäaikaisistakaan sellaisista juuri ollenkaan kuvia. En harrasta kuvien ottamista.

Paha moka miehelle. Kuin olisi kadottanut työtodistuksensa.

• Arsene Lupin
        hitto sentään kirjoitti:

Kyllä sen vaan huomaa :-) Kaikista pienistä jutuista, mitä neitsytmies ei voi edes kuvitella.

Voitte te sillä lohduttautua, että kuvittelette naisen uskovan (menee varmasti läpi jos naisella ei paljoa kokemusta ja sekin huonoa), mutta kyllä sen vaan huomaa jos nainen kokenut.

Toki itse olen aina harrastanut seksiä sellaisten miesten kanssa, jotka eivät ole jännittäneet mitenkään näkyvästi, mitä itsessään pitäisin myös huonona merkkinä.

Sama homma muuten suutelemisen kanssa. Hyvä suutelija on suudellut ja paljon, kokemattomat ovat epävarmoja ja huonoja. Useimmiten ei kyllä huonosti suuteleva mies edes sänkyyn asti pääsekään...

Hyvässä seksissä ja suutelemisessakin kaikki lähtee korvien välistä. Ei ne ole mitään tekniikkalajeja jossa jyllätään "teknisellä osaamisella", kosketuksen pehmeys, oikea kulma, sopiva syvyys, jne...

Kerropa nyt sitten vaikka pari esimerkkiä "kaikista pienistä jutuista, joista miehen kokemattomuuden huomaa.

• hitto sentään
        Arsene Lupin kirjoitti:

Hyvässä seksissä ja suutelemisessakin kaikki lähtee korvien välistä. Ei ne ole mitään tekniikkalajeja jossa jyllätään "teknisellä osaamisella", kosketuksen pehmeys, oikea kulma, sopiva syvyys, jne...

Kerropa nyt sitten vaikka pari esimerkkiä "kaikista pienistä jutuista, joista miehen kokemattomuuden huomaa.

Esim. suuteleminen on tekninen laji, jokainen joka on kokenut nää miesten "kieli kurkkuun" -suutelot tietävät sen. Kemiaa toki pitää olla, mutta harjoittelun puutteen tuntee (ellei edelliset miehellä ole olleet huonoja).

Yleinen epävarmuus. Mies, joka on hyvä sängyssä on varmat otteet, osaa teknisen suorituksenKIN. Mutta jos on kokematon, ei ehdi henkisesti mukaan vaan jännittää omaa suoritustaan.

Sinänsä en ymmärrä valehtelua kokemuksesta ylipäänsä. Ei sillä pitkälle pötkitä tiettyjen naisten kanssa :-) Rehellisyydellä voisi fiksusta naisesta saada luotettavan opettajan.

Valehtelulla näyttää pelkästään mieheltä, joka on sängyssä muuten vaan huono.

• Arsene Lupin
        hitto sentään kirjoitti:

Esim. suuteleminen on tekninen laji, jokainen joka on kokenut nää miesten "kieli kurkkuun" -suutelot tietävät sen. Kemiaa toki pitää olla, mutta harjoittelun puutteen tuntee (ellei edelliset miehellä ole olleet huonoja).

Yleinen epävarmuus. Mies, joka on hyvä sängyssä on varmat otteet, osaa teknisen suorituksenKIN. Mutta jos on kokematon, ei ehdi henkisesti mukaan vaan jännittää omaa suoritustaan.

Sinänsä en ymmärrä valehtelua kokemuksesta ylipäänsä. Ei sillä pitkälle pötkitä tiettyjen naisten kanssa :-) Rehellisyydellä voisi fiksusta naisesta saada luotettavan opettajan.

Valehtelulla näyttää pelkästään mieheltä, joka on sängyssä muuten vaan huono.

Siis kundit hei, muistakaa ainakin nämä kaksi asiaa.
        1. Suudellessa ei työnnetä kieltä kurkkuun.
        2. Määrätietoiset otteet
        Noilla kuulemma hämää jo kokeneemmankin naisen.

Näitä on ehkä lisää. Niitä odotellessa.

• S.V.

"Yli 35-v mies on parisuhdekelvoton"

No just, todella positiivista kuulla. Itse kun olen 36 ja suhteita on kertynyt tähän mennessä nolla.

Mikähän minusta tekee sitten sellaisen ihmisen, etten muka pystyisi suhteeseen? Olen kuitenkin aivan terve, töissä käyvä, sporttisen kropan omaava mies. On koirat ja omakotitalot...

Tein vain nuoruudessani sen virheen, että en etsimällä etsinyt naista. Oletin, että se minulle sopiva nainen vain ilmestyy jostain. Se oli virhe, myönnettäköön. En tajunnut, kuinka vaikeaa Suomessa on löytää itselle sopiva kumppani. Pyhitin parhaat nuoruusvuoteni työnteolle, sitä onneksi riitti.

Tein nuoruudessani myös toisen virheen. Ostin talon maaseudulta. Jälkeenpäin ajateltuna se oli paha virhe. Maalla kun asut pienessä tuppukylässä, on sama kun asuisit tynnyrissä. Kymmenen kilometrin säteellä kotoani ei asu varmana yhtäkään sinkkunaista. Voin käydä huoletta kymmenen kilometrin lenkillä, enkä tapaa yhtäkään ihmistä. Korkeintaan naapurin seitsemänkymppisen mummelin.

Heräsin todellisuuteen vasta yli kolmekymppisenä, kun oikeasti aloin etsimään naista. Suomalaisten naisten "taso" yllätti. Tupakointi, sairaalloinen ylipaino, kanamainen käytös, sitoutumiskammo, irtosuhteet, siiderin lipitys...siinä asioita, mitkä kuvaavat suomalaisia nuoria naisia. Kiitos ei.

Huomaan ajattelevani naisettomuuttani nykyään päivittäin. Joka kevät toivon, että jospa tänä kesänä löytyisi rakkaus. Mutta ei, kohta taas on syksy, ja sinkkuna mennään.
      Suurin ongelmani on se, etten osaa lähestyä naista. Jos tapahtuu sellainen ihme, että tapaan mielenkiintoisen naisen, en osaa tehdä aloitetta. Ja koska Suomessa_naiset_eivät_tee_aloitteita, tulen elämään hyvin suurella todennäköisyydellä koko elämäni yksin.
      En todellakaan tiedä, mistä ja miten voisin löytää itselleni naisen.

Ai niin, nettideittailu! Joo kokeiltu on. En tiedä, minkälaista miestä naiset etsivät, mutta minä en päässyt edes treffeille. Jos jokin syö miehen itsetuntoa, niin jatkuvat pakit.

• Näi o

Et saa noilla spekseillä hyvää suomalaista naista. Jos haluat kunnon naisen se on hankittava Aasiasta. Siellä on kyllä valinnanvaraa vaikka millä mitalla, ja ne on iskemättömiä.

• ikisinkkumies

Laasanen kirjoitti tannoin parisuhteen kuudesta vaikeasta vaiheesta:

http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/pariutumisen-6-vaikeaa-vaihetta

Olennainen pointti jutussa on se, että miehelle kaikkein vaikein asia parisuhteessa on juuri tuo ensimmäisen kontaktin saaminen naiseen. Kaikki muu on sitten helppoa. Kun on päässyt treffeille tai edes puheyhteyteen naisen kanssa, ollaan jo pitkällä.

Naiselle homma taas näyttäytyy täysin toisenlaisena. Jos saa mielikuvansa lehtien palstoilta joissa asiaa käsitellään naisnäkökulmasta, ei välttämättä osaa miehenä toimia elämässä oikein.

• Naisasialooseri.

"pakkien saaminen on psykologisesti erittäin tuskallista."

Laasanen on jälleen täysin oikeassa, mutta hän hieman kaunistelee puheitaan sanoessaan"sukat pyörimään jaloissa". Se on oikeasti kiimavitun litisemään.

• pelimies.

Ei kannata olla ruma niin saa naisia. Jos on lihava, pitää laihduttaa, sitten voi ostaa tyylikkäitä vaatteita ja stailata itseään niin saa naisia.

• kiltti atm

Pitäis kai alkaa jännämieheksi niin ei ole väliä naisille onko sitä kokemusta vai ei. Se taas tarkoittaa että pitäis ryöstää pari siwaa ja hakata paljon naisia ja minä en halua vankilaan enkä tehdä rikoksia vaikka naiset ei sellasta miestä arvosta joka ei ole tehnyt rikoksia. Tulen kai sitten olemaan sinkku koko elämäni.

• multitool

Hitto vie, olin jo unohtanut. Poistun nyt mukavuusalueeltani mutta jossakin...näin sen. Tuossa! Oikein tarkasti katson, niin siinähän se on. Kylkiluun kohdalla.
      Heikosti erottuva tarra, missä on vielä heikommin näkyvä päivämäärä. Ei siitä saa enää mitään selvää, että monesko päivä siinä on. Ei tosin väliäkään.
      Muistin vain tässä yhtäkkiä. ;)

• Tosgana

Fake it until you make it.

Ei ole pakko iskeä naisia replalla "moi olen kokematon".

• Kannattaisiko sinunkin siirtyä käytännön harjoitteluun pelkkien PUA-videoiden katsomisen sijaan. Lähes aina naiset kysyvät aiemmista parisuhteista ennen kuin mitään merkittävää pääsee tapahtumaan (tai näin ainakin oli vuosia sitten kun viimeksi lähestyin naisia, mutta asia tuskin on miksikään muuttunut). Valtaosa ihmisistä on niin huonoja valehtelemaan, että tarinoiden säveltely ei ole kovinkaan vahva idea.

Itse alentaisin vain roimasti rimaa. Monilla miehillä on aika tyhmiä vaatimuksia, kuten YH:eiden sulkeminen pois. Todellisuudessa YH:ous on ongelma vasta kun suunnitellaan yhteen muuttoa, mikä on aika perhanan kaukaista tulevaisuutta. Kyllähän muutaman penskan kanssa sen verran kestää olla, ettei niiden pitäisi muodostua ylitsekäymättömiksi esteiksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      394
      2842
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      76
      2239
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      112
      1785
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      192
      1499
    5. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1472
    6. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1447
    7. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1445
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1323
    9. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1287
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1256
    Aihe