Miten löytäisi kunnollisen miehen. ;)

Olen ollut noin vuoden erossa. Ja olen jo muutaman kuukauden "ettiny" kivaa miestä. Ravintoloissa on kännissä ja suurin osa ulkomiehiä Olin naimisissa n.20v joten en oo ihan ajan tasalla näissä hommissa. On myös alakouluikäinen lapsi, joten en voi joka ilta kierrellä kaupungil. Sanotaan et kyl se sit tulee vaiks kaupan kassalla, no joo kui moni mies tulee juttelee tai ees kattoo päin ku oon lapsen kans kaupas. Ei mul mikään kauhee kiirust oo saada miestä ,mut ois kiva jakaa ilot ja murheet jonkun kanssa. Kyl noit ns panoi varmaa löytyis mut ei kiitos. Eli vinkkejä kiitos !!:)

14

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • expert

      No yllättäen se ei ole tossa iässä enää kovin helppoa. Netistä kannattaa varmaan kattoa ja jostain lasten harrastuksista ymsyms jos olisi muita eronneita. Kannattaa varatua tekemään hyvin paljon itse, ei tule enää olemaan niin helppoa kuin kakskymppisenä, kun miehet teki kaiken.

    • 5e6w4

      *Harrastuksista joissa käy sekä miehiä että naisia.
      *Kavereiden kautta.
      *Menet kauppaan jossa voi ottaa sinkkukorin :D

    • Taisin just kommentoida sun toiseen viestiin...

      Maailma netissä on julmentunut, mutta ns. "tosielämässä" asiat on varmaan ihan samoin kuin silloin 20v sittenkin... harrastuksista löytyy kavereita, mutta jos on kiire niin netistä kumppaninhaku lienee nopsempaa.

    • dsaasdsk

      Yllättävää, että ihmiset on ravintoloissa kännissä. Kuka sinne selvinpäin menee istumaan? No jotkut tanssii.

      Juttele kiinnostavan oloisen ja vähä vähemmän kännisen äijän kanssa ravintolassa ja sopikaa treffit. Jos se tulee sinnekin kännissä, niin dumppaa heti. Pieni hilpeä humala tuskin estää ihmisen kanssa keskustelua. Pitäkää hauskaa!

    • Sinkkumies.

      Kunnon miehet ei käy baareissa kännäämässä kuten minä en käy.

      • tatska pera

        Eivät niin, kunnon miehillä pitää olla hyväpalkkainen työpaikka kuten minulla.


      • talvikissa1234

        email?


      • talvikissa1234 kirjoitti:

        email?

        Sinkkumies.


      • Sinkkumies.

        Minä istun kaiket päivät kotona tietsikan ääressä ja odotan että kaunis nainen tulee noutamaan minut sillä olenhan akateeminen miesten mies. Hihi


    • er45

      Lasken itseni melko kunnon mieheksi ja todellakin käyn yökerhoissa vielä viihteellä. Ja nautin olostani siellä ilman puolisoani.

    • kiltti mies.

      Mitä niis baareis muka enää on. Juoppoja jotka riitelee ja juovat ittensä sammuksiin
      Kallista kaljaa joka maistuu kamalalta. En ole varmaan 4 vuoteen käynyt baarissa.

    • Celestia2

      Ihan samanmoinen tilanne itsellä. 20 suhde takana, ikinä en ole ollut omillani, sinkkuna. Minulla ei kiire löytää ketään, haluan aikaa oppia tuntemaan paremmin itseni ja näyttää itselleni että pärjään itsenäni tässä elämässä. Mutta kyllä mielessä on käynyt että mahtaa olla toivotonta yrittää joskus löytää kumppani, johon oikeasti voisi rakastua. Mistä? Baareissa voin käydä mutta en usko että sieltä ketään löytyy. Luulenpa että paras lähtökohta suhteelle tässä iässä (42) on löytää joku joka on jollakin tapaa ennestään tuttu. En kyllä tiedä omasta elinpiiristäni ketään mahdollistakaan... Nettipalstoilla on kirjavaa sakkia, treffeillä käynyt ja todennut että ihminen on kai harvoin sitä mitä netissä väittää olevansa. Huh huh, mikä suo kuljettavaksi. Yksinkään en kuiten loppuelämääni halua olla...

      • Et löydä enää

        Ei kukaan moderni mies halua vieraita lapsia vastuksikseen ja aiheuttamaan tunnelukkoja perheen kotielämään. Kotona täytyy olla sellainen olo, että on kotona eikä kylässä. Ja jotkut vieraat ihmiset samassa pesässä tekee kaikkien siinä pesässä asuvien ihmisten elämästä sellaisen, että tuntuu ettei ole hyvä olla missään paikassa elämässä.


    • Yks75s. . . ..

      Kannattaa matkustella. Ite sijoittaisin rahani siihen että kävisin ruokailemassa ja on niitä tanssipaikkojakin :) keskustelemalla tutustuu, ja ei päädy huonoon liittoon...

      Eli sellasta teinirakkaus, romanssin esimakua :) jos sitä jaksat, niin en usko että tuottaa ongelmia löytää joku helmi....

      Ite oon sinkku, eronnut, kauan ollut itsekseen, enkä usko että mitään parisuhdetta e3des kaipaan, mutta kuka tietää.

      'Kysyt miten mies isketään? Ite kysyisin missä aiot iskeä :) Ihka oikeesti, mies isketään olemalla tämän kanssa tekemisissä, juttelemalla yms... eiköhän siitä ne suhteenkiemurat ala iha ittekseen sujuun. Ongelmana sinkkuna on päätyä kaveruus,tuttu suhteisiin mitkä ei etene :) Ne pois... x) tai vähemmälle huomiolle...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3003
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2082
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1224
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe