marinoitu liha saastunut?

10

283

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotimainen44

no kule sina, uksi ulkomaalaine, turki liha iha yhtä paha, kebab olla jäte

• vain niin

Marinoidaan sitä lihaa kotonakin,kun halutaa vähän erinlaista makua mitä on kaupanmarinaadi.Liha kuitenkin kypsytetään eikä sitä raakana syödä

• se sama

Ei ole kyse siitä marinoinnista sinänsä kun siitä, että tehdasvalmisteissa tuotteissa on todettu oleva mahdollisuus sellaiseen. Toin sen tänne sen takia, kun Suomessa edelleen suositaan tätä tehdasvalmisteista litkua lihan muka-mausteeksi.

• mene sinne mistä tu
        se sama kirjoitti:

Ei ole kyse siitä marinoinnista sinänsä kun siitä, että tehdasvalmisteissa tuotteissa on todettu oleva mahdollisuus sellaiseen. Toin sen tänne sen takia, kun Suomessa edelleen suositaan tätä tehdasvalmisteista litkua lihan muka-mausteeksi.

Sinä se ja sama olet saastunut ja saastutat ympäristönkin.

• se sama

Harvoin suutun, mutta

HAISTA PASKAA

• vapaus valita

Jokainen saa kaupasta ihan itse valita ostaako marinoitua ja ilmanmarinaatia olevaa lihaa.Ei siihen tarvita mitään politrukkin mielipidettä.

• eräs ulkomaalainen

joo, ja kauppa ohja mielipiteet mainonnalla, jotta se pääsee myymään vähäisen lihan ohella jenkeistä tuotua litkua katteen parantamiseksi.

Eiköhän suomalainenkin kuluttaja joskus oppii, että itse tekemällä pääsee halvemmalla parempaan tulokseen, ilman hämäriä lisäaineita.

• hohohooo
        eräs ulkomaalainen kirjoitti:

joo, ja kauppa ohja mielipiteet mainonnalla, jotta se pääsee myymään vähäisen lihan ohella jenkeistä tuotua litkua katteen parantamiseksi.

Eiköhän suomalainenkin kuluttaja joskus oppii, että itse tekemällä pääsee halvemmalla parempaan tulokseen, ilman hämäriä lisäaineita.

Mitä hämäriä lisäaineita marinoidussa lihassa on?

Ja sitten jäämme kuuntelemaan kun herra pellekokelas ei vastaa huutoonsa.

• tepa123

Joku vainoharhainen elämästään irtautunut mummeli taas kirjottelee..

• hohohooo

Mitä tekemistä jollain saksalaisella artikkelilla on Suomen marinoitujen lihojen kanssa? Paitsi ehkä siellä Lidlissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1328
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      677
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      639
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      52
      584
    5. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      549
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      70
      541
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      538
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      177
      486
    Aihe