On päästävä hamasista eroon
Jopa arabit huomaavat totuuden!!! HIENOA!!!
Ihmisoikeusaktivisti (palestiinalainen) Bassem Eid sanoo:
Palestiinalaisaktivisti sanoo, että heidän on päästävä eroon Hamasista. Ihmisoikeusaktivisti sanoo, että palestiinalaiset eivät voi paeta omaa vastuutaan siitä tuhosta, minkä tiesivät seuraavan siitä, että valitsivat Hamasin. Suurin osa palestiinalaisista vastustaa rakettien ampumista Israeliin. Valitsimme Hamasin tietoisena siitä, että se toisi tuhon ja kuoleman omillemme. Tiesimme heidän kaivavan tunneleita, joka lopulta johti omaan tuhoomme. Hamas tiesi myös, että ampuessaan raketteja Israeliin, he menettäisivät suuren määrän ihmishenkiä. Mutta Hamas-johtajat ovar kiinnostuneita vain omasta voitostaa, ei ihmisistä. Hamas vaatii kuolemaa. Kuolema tuo heille lisää valtaa ja rahaa ostaa lisää aseita. Hamasia ei kiinnosta palestiinalaisten vapauttaminen. Eikä Israel pysty koskaan tuhoamaan Hamasin sotarakenteita Gazan alueella. Vain me, palestiinalaiset voimme sen tehdä. Meidän palestiinalaisten on noustava Hamasin hallintoa vastaan. Opimmeko tästä tragediasta jotain? Kyllä, meidän on ensin päästävä eroon Hamasista ja riisuttava Gazan alue aseista. Sen jälkeen voidaan rajakin avata. Sanon tämän lojaalina palestiinalaisena ja koska välitän omasta kansastani.
http://www.israeltoday.co.il/NewsItem/tabid/178/nid/24842/Default.aspx#.U-prOpC7cbI.facebook
http://goo.gl/g16Mk6
On päästävä hamasista eroon Jopa arabit huomaavat totuuden!!!
3
116
Vastaukset
Oma vika kun päästettiin hamas valtaan
Palestiinalainen ihmisoikeusaktivisti kirjoittaa, että he itse ovat vastuussa kansansa kuolemasta, koska päästivät Hamasin valtaan.... ja että heidän tulisi päästä eroon Hamasista....ja Gaza tulisi demilitarisoida....sen jälkeen rajat voitaisiin avata....ja palestiinalaiset pääsisivät rakentamaan elämäänsä.- 63prosenttiaVastaan
Gazalainen taksikuski ulkomaiselle toimittajalle: "Everybody hates hamas"
Liioitteli. Kyselyssä vain kuusikymmentäkolme prosenttia vastusti hamasia- 11+4
Tai uskalsi ilmaista kantansa rehellisesti.Gazalaiset tietävät kyllä hyvin että hamas on vastuussa sodasta ja siten kaikista heidän kärsimyksistään.Ei Israel.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487
