Prisma ja asiakasomistajapäivät

Keskitys uusiksi

S-Ryhmä tekee huipputulosta ja vähentää as-omistajan etuja. Tätähän se nykypäivän ahneus tekee! Lisää rahaa osakkeenomistajille, as-omistajien päänahasta!

Seuraavat as-omistajapäivat on vasta LOKAKUUSSA.
Taidanpa hakea bonusrahat ja käyttää muuhun kuin suunniteltuun osakerahastoon... ja alkaa käymään toisessa ketjussa missä arvostetaan kanta-asiakkaita paremmin.

96

7220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

      Ikävintä oli , että ne asiakasomistajille tarkoitetut alennukset
      toteutettiin vedättämällä ensin hintoja ylöspäin.

      • telkkarimekaanikko

        -----
        Niimpä - olin ostamassa telkkaria mökille, piti toimia akulla, hinta Prismassa 210 €. Asiakasomistajapäivät olivat tulossa, jäin odottamaan tuota päivää. Ajatella saan tuosta 15 prosenttia pois siis sinne 180 nurkille - kannattaa odottaa
        Mutta kuinka ollakkaan, satuin menemään alan liikkeeseen ja siellä huomasin samanlaisen telkkarin. Hintapyyntö 172 € ja siitä vielä hieman pyöristystä.
        Tuossa ja tuon jälkeen en ole ostanut mitään laitetta asiakasomistajapäiviltä - enkä muutenkaan prismasta - oli liian läpinäkyvää


    • Kannattaa perustaa

      oma kauppa jos muiden kaupat eivät kelpaa, eikö totta ?

      • 10+8

        Mietis nyt uudestaan. Oma kunta, jos muiden ei kelpaa? Oma valtio, jos muiden ei kelpaa? Oma LVI-firma, jos muiden ei kelpaa? Oma poliisi, jos muiden ei kelpaa?

        Ymmärsitkö?


      • Näkijä minäkin
        10+8 kirjoitti:

        Mietis nyt uudestaan. Oma kunta, jos muiden ei kelpaa? Oma valtio, jos muiden ei kelpaa? Oma LVI-firma, jos muiden ei kelpaa? Oma poliisi, jos muiden ei kelpaa?

        Ymmärsitkö?

        Onhan se vaikea saada asiakkaat uskomaan ,että joku kuppanen 15% on enemmän alennusta , kuin muissa kaupoissa olevat 30-70% alennukset .Näkyisi varsinkin näin kesäaikaan tuo ao lumetus.Kun lähtöhinnat on vielä mitä on.


      • En perusta
        Näkijä minäkin kirjoitti:

        Onhan se vaikea saada asiakkaat uskomaan ,että joku kuppanen 15% on enemmän alennusta , kuin muissa kaupoissa olevat 30-70% alennukset .Näkyisi varsinkin näin kesäaikaan tuo ao lumetus.Kun lähtöhinnat on vielä mitä on.

        Miksi ihmeessä perustaisin oman kaupan?
        Onhan nuita Lidl , Siva , Alepa, Citymarket ,Supermarket.
        Kun kyllästyt Prisman hintoihin , niin valitse siitä !


      • No just sen vuoksi
        En perusta kirjoitti:

        Miksi ihmeessä perustaisin oman kaupan?
        Onhan nuita Lidl , Siva , Alepa, Citymarket ,Supermarket.
        Kun kyllästyt Prisman hintoihin , niin valitse siitä !

        että varmasti saat sellaiset tuotteet ja hinnat kuin itse haluat...

        Sitten ei tarttis valittaa...


      • lisäys
        10+8 kirjoitti:

        Mietis nyt uudestaan. Oma kunta, jos muiden ei kelpaa? Oma valtio, jos muiden ei kelpaa? Oma LVI-firma, jos muiden ei kelpaa? Oma poliisi, jos muiden ei kelpaa?

        Ymmärsitkö?

        Ja palkka-armeija.


      • 11+17
        No just sen vuoksi kirjoitti:

        että varmasti saat sellaiset tuotteet ja hinnat kuin itse haluat...

        Sitten ei tarttis valittaa...

        Voi jösses. Eli asiallisia huomautuksia tai reklamaatioita ei saisi tehdä? Tällä logiikalla Suomi olisi melko yrittäjämaa. Joka taloudessa olisi oma kauppa, putkifirma, parturi-kampaamo, terveysasema jne jne.


    • tyhymä

      Hei! Voisiko joku valaista minua tyhmempää, että kuka tai mikä ( vai s- ryhmä itse) poisti ( kielsi) nämä -15%- päivät? Olihan prismalla jokunen vuosi sittenkin kuukausittain vaihtuvia kortti tarjouksia. Ja onhan k-ryhmälläkiin alennuksia plussa kortilla. Miksei prismalla enää?

      • just sen vuoksi

        Etkö laske omaa sepustustasi lainkaan kuuluvaksi
        valitusvirsien joukkoon ?
        Kyllä se urputusta on !


      • ................
        just sen vuoksi kirjoitti:

        Etkö laske omaa sepustustasi lainkaan kuuluvaksi
        valitusvirsien joukkoon ?
        Kyllä se urputusta on !

        Ai miten on oman kommenttisi laita....


      • ----
        ................ kirjoitti:

        Ai miten on oman kommenttisi laita....

        Olipa "Tyhymän" kirjoittama teksti kuinka kauhea
        valitusvirsi teidän mielestänne tahansa , niin ikävä kyllä
        totta se on!


    • myyrä

      pitäisi saada ilmaiseksi s-bonuskortti. on ihmeellistä kun ei saa koskaan mitään ilmaiseksi....

      • ///////////////

        Olen maksanut kummastakin kortista ,plussa ja s-ryhmän kortista. En ole niitä ilmaiseksi saanut. Ja löytyy pins korttikin. Ihmettelen vain että pins ja plussa kortilla saa kaupasta alennuksia mm.ruoasta ja käyttötuotteista, mutta s-ryhmän kortilla ei alennuksia saa. K-kaupoissa on kuukausittain vaihtuvat k-plussa tarjoukset prismassa yms. ei ole.


      • prismavaurio
        /////////////// kirjoitti:

        Olen maksanut kummastakin kortista ,plussa ja s-ryhmän kortista. En ole niitä ilmaiseksi saanut. Ja löytyy pins korttikin. Ihmettelen vain että pins ja plussa kortilla saa kaupasta alennuksia mm.ruoasta ja käyttötuotteista, mutta s-ryhmän kortilla ei alennuksia saa. K-kaupoissa on kuukausittain vaihtuvat k-plussa tarjoukset prismassa yms. ei ole.

        Minä en ole maksanut centtiääkään K-kaupan plussakortista , mutta
        kaikki edut olen saanut ja nämä alennukset , joita kortilla saan
        ovat todella tuntuvia .
        S-etukortti 50€ mikäli ostat 300€ vuodessa .
        Mikäli et osta 300€ vuodessa kortti otetaan sinulta pois.
        Älkää tulko selittämään , koska kokemusta on!


      • Kallis Prisma
        prismavaurio kirjoitti:

        Minä en ole maksanut centtiääkään K-kaupan plussakortista , mutta
        kaikki edut olen saanut ja nämä alennukset , joita kortilla saan
        ovat todella tuntuvia .
        S-etukortti 50€ mikäli ostat 300€ vuodessa .
        Mikäli et osta 300€ vuodessa kortti otetaan sinulta pois.
        Älkää tulko selittämään , koska kokemusta on!

        Prismavaurio ;
        Olet valitetavasti oikeassa.
        Olen saman kokenut.
        Miten jollakin voi olla Sos,dem aate niin pahasti päässä
        , että sokaisee silmänsä rahan kululta.


      • Totta tämäkin...
        prismavaurio kirjoitti:

        Minä en ole maksanut centtiääkään K-kaupan plussakortista , mutta
        kaikki edut olen saanut ja nämä alennukset , joita kortilla saan
        ovat todella tuntuvia .
        S-etukortti 50€ mikäli ostat 300€ vuodessa .
        Mikäli et osta 300€ vuodessa kortti otetaan sinulta pois.
        Älkää tulko selittämään , koska kokemusta on!

        Minulla on ollut S-etukortti vuodesta 1998 lähtien. Siirryin 2005 kokonaan K-ryhmän asiakkaaksi osittain muuton vuoksi. Tuon vuoden jälkeen olen käynyt Prismassa ehkä noin kymmenisen kertaa ja ostanut sieltä kolikoilla jotain pientä. Silti S-etukorttini pelaa täysin ja minulle tulee Yhteishyvä lehti edelleenkin. Mitään 300 euron ostopakkoa ei ole, eikä korttia oteta pois jos olet kerran jäsenyyden maksanut.


      • 50€uroa
        Totta tämäkin... kirjoitti:

        Minulla on ollut S-etukortti vuodesta 1998 lähtien. Siirryin 2005 kokonaan K-ryhmän asiakkaaksi osittain muuton vuoksi. Tuon vuoden jälkeen olen käynyt Prismassa ehkä noin kymmenisen kertaa ja ostanut sieltä kolikoilla jotain pientä. Silti S-etukorttini pelaa täysin ja minulle tulee Yhteishyvä lehti edelleenkin. Mitään 300 euron ostopakkoa ei ole, eikä korttia oteta pois jos olet kerran jäsenyyden maksanut.

        Olisko säännöt muuttuneet sitten vuoden 1998 , mutta
        minulle tuli ilmoitus , että kortti on palautettava , koska
        ostoja ei tullut tarpeeksi vuoden aikana.
        Palautin kiltisti kortin ja plussana mainittakoon , että
        sain myös siitä maksamani 50€ takaisin.


      • Anonyymi
        prismavaurio kirjoitti:

        Minä en ole maksanut centtiääkään K-kaupan plussakortista , mutta
        kaikki edut olen saanut ja nämä alennukset , joita kortilla saan
        ovat todella tuntuvia .
        S-etukortti 50€ mikäli ostat 300€ vuodessa .
        Mikäli et osta 300€ vuodessa kortti otetaan sinulta pois.
        Älkää tulko selittämään , koska kokemusta on!

        K-kaupan ruoka maksaa enempi kun prismassa ja enempi bonusta


    • Aopäivii

      Ei ole asiakasomistajapäiviä enää ollut ei ole kyllä kohta tällä menolla asiakasomistajiakaan.Haloo pikkaraiset .

      • CM:n AO-päivät

        Citymarketissa on mammuttimarkkinat ihan kaikille kortilla tai ilman , mutta
        kaipa nekin otetaan kohta pois.
        Ostin sieltä joitakin oikeasti alennettuja tuotteita.


    • te tiedottomat

      S-etukortilla ei ole mitään ns. vuosittaista ostopakkoa. S-etukortti ei maksa mitään, ainoastaan se minkä "maksat" on asiakasomistajaksi liittyminen johon kuuluu mm. S-etukortti, ilmainen S-tili sekä siihen kuuluvat ilmaiset pankkipalvelut. Mikäli haluat päättää Omistajajäsenyyden sinulle palautetaan liittymismaksu. Käytän päivittäin S-etukorttia maksamiseen jokapaikassa, myös esim Citymarketissa sekä sehän käy samalla tavalla kuin mikä tahansa VISA DEBIT/CREDIT kortti, koska sehän on aivan tavallinen visa kortti.. samassa missä muutki nordeat, opt yms..

      • Jotte

        Ruotsissa minulle naurettiin kun maksoin nuuskaa s-etukortilla.. kunnes ilmoitin myyjälle että kortti on Visa Debit. ilme oli näkemisen arvoinen kun maksu meni läpi ja myyjä pahoitteli :DD


      • Me tiedottomat

        Tiedottomat on lukenut mainokset todella tarkkaan ja tuntuu
        vielä uskovankin ne.
        Yläpuolella on kaksi kirjoitusta joissa asiallisesti kerrotaan , kuinka
        kortti on pitänyt palauttaa ja siksi olen valmis myös uskomaan niitä.
        Te tiedottomat sen sijaan syyllistyy turhaan uhoamiseen paasaten
        noita samoja vanhoja fraaseja , jotka me kaikki tiedämme
        jo muutenkin.


      • Menikö perille??????
        Me tiedottomat kirjoitti:

        Tiedottomat on lukenut mainokset todella tarkkaan ja tuntuu
        vielä uskovankin ne.
        Yläpuolella on kaksi kirjoitusta joissa asiallisesti kerrotaan , kuinka
        kortti on pitänyt palauttaa ja siksi olen valmis myös uskomaan niitä.
        Te tiedottomat sen sijaan syyllistyy turhaan uhoamiseen paasaten
        noita samoja vanhoja fraaseja , jotka me kaikki tiedämme
        jo muutenkin.

        Älä viitsi inttää tyhjää pazkaa. Lähdeppä kanssani huomenna käväisemään Prismassa ja kokeillaan käykö ja pelaako minun S-etukorttini jonka sain joskus vuonna 2000. Nyt olen ostanut ehkä 50 eurolla vuodessa S-ryhmän kaupoista eikä korttia ole ikinä kukaan pyytänyt takaisin. Täyttä höpötystä ja tyhjän jauhamista tuo kortin pois ottaminen, aivan samoin kuin lestadiolaisista jauhaminen.

        Ja tiedoksi vielä, että olen K-kauppojen asiakas pääsääntöisesti. Minulla ei ole mitään intressejä mainostaa Prismaa tai S-kauppoja eli se siitä.


    • pro rovaniemi

      Uskotamonta kusetusta koko asiakasomistajuus, siinä viedään typeryksiä kuin pässiä narussa. Onneksi on Lidl ja Valintatalo, mitään järkeä ei ole tukea duopolia.

    • L+ boonustaidiootit

      Pohjois-Suomen boonukset menevät lestoille ja heidän valtavan koneistonsa pyörittämiseen. Pohjoisen osuuskauppaa kait pyöritetään käytännössä lestalahkon sudenpesästä, Oulun rauhanyhdistyksestä käsin.

      Vaihtakaa korttinne vaikka koillismaan osuuskauppaan tms. Siellä ei olla L-positiivejä.

      • ??????

        Onko totta? Olen luullut, että K-ryhmä olisi enempi lestapainotteinen? Vaikka kaipa nuo valtaavat kohta kaiken kun ovat kovia sikiämään


      • L- pohjoissuomeen
        ?????? kirjoitti:

        Onko totta? Olen luullut, että K-ryhmä olisi enempi lestapainotteinen? Vaikka kaipa nuo valtaavat kohta kaiken kun ovat kovia sikiämään

        Lestat ei kelpuuta K-ryhmää, koska kesko hengittää niskan takana kokoajan. Osuuskaupan kautta pystyy puljailemaan vapaammin etuuksia omillensa.

        Vastikään me pohjoissuomalaiset saatiin olla osakkaana ostamassa oulun rauhanydistyksen purkukuntoista taloa boonuksilla kauppasummalla, jota ei ole jostain syystä kerrottu julkisuuteen. Onkohan tässä jotain mätää. Näin Lappilaisena minä en ainakaan haluaisi olla rahoittamassa mitään pohjanmaalaisten lestojen kiinteistökauppoja.


    • matikkaa

      Tuota, asiakasomistajuushinta on pääoma S-ryhmille nolla korolla.
      Toisaalta asiakasomistajaetuja jaetaan S-ryhmän laskentatavan mukaan.
      Jos tuottoa tulee niin sijoitetaan vaikkapa Viron S-marketin rakentamiseen jolloin jakoon jäävä tuotto laskee. Näinollen osuus omistajaosakkaille laskee,
      Siis omistajaosuus on sijoitusrahaa

      • ----

        Hienoa nimim: matikkaa!
        Mikäli haluaisit itse perustaa kaupan , niin joutuisit hakemaan
        pankista korollista lainaa.
        S-ryhmä on ratkaissut asian vippaamalla rahat omilta asiakkailtaan
        lähes 0-korolla.
        Monet heistä ovat niin täydellisen aivopesun uhreja , että
        vielä kehuskelevat täällä , kuinka mukavaa on , kun pääsee
        maksamaan.

        PS. Citymarketin asiakasomistajaksi pääsee , kun ostaa Keskon
        osakkeita pörssistä ja osingot tulee kerran vuodessa!


      • vapaa kuluttaja

        Kukaan ei ole pystynyt vielä kertomaan sitä, mitä asiakasomistaja omistaa. Liian vaikea kysymys ilmeisesti. Voisiko joku kertoa?


      • Äs-etupelle
        vapaa kuluttaja kirjoitti:

        Kukaan ei ole pystynyt vielä kertomaan sitä, mitä asiakasomistaja omistaa. Liian vaikea kysymys ilmeisesti. Voisiko joku kertoa?

        Asiakasomistaja omistaa sen vihreän ässämuoviläpyskän joka tulee loppupeleissä kalliiksi mutta ei se haittaa kunhan tulee poonuksia jos ostaa satasella muualta viidelläkympillä saatavan tuotteen.


      • Ota vaan kiljua...
        Äs-etupelle kirjoitti:

        Asiakasomistaja omistaa sen vihreän ässämuoviläpyskän joka tulee loppupeleissä kalliiksi mutta ei se haittaa kunhan tulee poonuksia jos ostaa satasella muualta viidelläkympillä saatavan tuotteen.

        Älä itke. Ymmärrämme ettei sinulla ole koskaan rahaa edes hankkia S-etukorttia.


      • 100% kallis
        Ota vaan kiljua... kirjoitti:

        Älä itke. Ymmärrämme ettei sinulla ole koskaan rahaa edes hankkia S-etukorttia.

        Pidä kolhoosikorttis, kiljukotka.


      • Kaljaa halvalla
        Ota vaan kiljua... kirjoitti:

        Älä itke. Ymmärrämme ettei sinulla ole koskaan rahaa edes hankkia S-etukorttia.

        On minulla varaa hankkia se 50€ maksava läpyskä , mutta kun se
        on kerran turhaksi havaittu , niin enpähän tuota hanki.
        HOX: Sillä saa Uitossa 50centtiä alennusta kaljatuopinhinnasta.
        Muista käyttää etuasi !


      • Anonyymi
        vapaa kuluttaja kirjoitti:

        Kukaan ei ole pystynyt vielä kertomaan sitä, mitä asiakasomistaja omistaa. Liian vaikea kysymys ilmeisesti. Voisiko joku kertoa?

        Vain sen vihreän kortin ei mitään muuta.
        Omistajat ovat ihan toisia kuin asiakkaat joille mainostetaan, että he ovat omistajia.


    • Valaistus

      Valaistaanpa vielä. Elikkä S-ryhmällä on tasahinnat, elikkä s-etukortilla ei ole erikseen alennustuotteita sillä ostettaessa, niin kuin k-ryhmällä on plussatarjouksia.
      Homman nimi on se, että me maksamme, joilla on s-etukortti niin hinnassa s-etujärjestelmän ylläpidon. Lisäksi hintoihin on jo valmiiksi laskettu se bonus, mikä me saadaan sitten takaisin kuukauden lopussa.
      Yhteenveto---> S-etujärjestelmän ylläpito maksaa maltaita ja me maksamme sen jotka käymme firmassa ja bonukset saadaan takaisin jälkikäteen ylihintaisista tuotteista.
      Siksi esim. Litlissä on halvempaa, kun siellä ei ylläpidetä tällaisia kalliita järjestelmiä!

      Kohu on nyt siitä, kun on totutettu antamaan tietyt edut asiakasomistajille, mutta nyt niitä on alettu poistamaan!
      S-etupäivät olivat useammin ennen ja as.omistajat saivat useammasta tuoteryhmästä alennusta s-etupäivillä.
      Näin on!

      Tällä vain jatketaan kehitystä osakkeenomistajille lisää mania työntekijöiden ja asiakkaiden päänahasta!

    • Köyhät v.ttuun!

      Onneksi on tuota rahaa siunaantunut niin paljon että pystyy käymään Prismassa ja tuleekin hankittua sieltä kaikki ruoka. Taatusti tuoretta ja hyvälaatuista ja valkoimat ovat suuria.

      Käyköön ne Lidlissä jotka tyytyvät vähempään ja joille kelpaavat jotkut sakemannien mössöt olutmakkaroineen. Bonuksille on yksi hiton hailee, ne eivät kiinnosta minua pätkääkään.

      Laatu maksaa ja ne maksaa joilla on rahaa.

      • Kaikkea sitä onkin..

        Hyvähän sun on sossunlapulla ostella, loinen.


      • Anonyymi
        Kaikkea sitä onkin.. kirjoitti:

        Hyvähän sun on sossunlapulla ostella, loinen.

        Se lappu ei ole minulta pois vaan sinulta, sinä sen maksat ihan kuin antasit mulle satasen kassajonossa.
        Minuakin vituttasi.


    • Loiselle

      Älä nyt sekoita omaa elämääsi tänne, ei kaikki ole samanlaisia kuin sinä. Oletko pitkäänkin ollut jo loinen sosiaalipummi? Voisin tarjota sinulle töitä, ihan oikeita hommia. Kiinnostaako vai pötkitkö karkuun jo?

      • erkki'

        mitä töitä..


      • Loiselle
        erkki' kirjoitti:

        mitä töitä..

        Käsitöitä, tuu vetämään mun kaa, olen s-etukorttiloinen.


    • Heh heh heh heh!

      Voisit mennä aikasi kuluksi penkomaan Prisman roskiksia jos vaikka löydät sieltä ruokaa itsellesi. Ole nopea, muuten Lidlin väki ehtii hakea ne sieltä ja laittaa myyntiin ne liikkeissään.

      • s-etu-takakortti

        Ei siellä Prisman roskiksissa ole mitään, s-etukortilla saa huomenna vanhat salaatinlehdet 30 % kalliimmalla verrattuna muihin kauppoihin.


      • Kannatko vastuun
        s-etu-takakortti kirjoitti:

        Ei siellä Prisman roskiksissa ole mitään, s-etukortilla saa huomenna vanhat salaatinlehdet 30 % kalliimmalla verrattuna muihin kauppoihin.

        Aika kyseenalaista väittää julkisella sivustolla , että tavaratalo Lidl
        myisi vanhentuneita tuotteita liikkeessään.


    • käsitä en

      Tää juttu rönsyilee mauttomasta, älyttömyyksiin, mutta alkuperäiseen aiheeseen palatakseni..... On ihan totta, että monet asiakasomistajapäivien tuotteet ovat ylihinnoiteltuja ja vielä alennuksen jälkeenkin maksavat enemmän kuin muualla.
      Takana on hyvin markkinoitu juttu ja koukutusmenetelmät. Kaverini osti n. 1000 euron vehkeen sieltä ja kertoi saavansa tililleen sanotaan nyt vaikka 100 euroa bonuksia. Tili tietenkin s-tili. Tiesin saman tuotteen maksavan viereisessä k- ryhmän kaupassa 850 e. Ihmettelyyni vastattiin, että kerätään lomarahaa ja se satanen tulee vähän niin kuin lahjaksi sinne lomarahatilille.
      Siis jos me ajatellaan näin, niin on ihan sama, vaikka olis kuinka vihreän kortin huuma . Tyhmyydelle ei vain voi mitään!

    • Kaikki kaupat käy!

      Keskustelu on mennyt tosiaan mielenkiintoiseksi. Täällä väitetään aivan täysin perättömiä väitteitä, muutama esimerkki lienee paikallaan. On täyttä valetta väittää että lestadiolaisia olisi osuuskaupan väestä suurin osa ja he hallitsevat tuota puljua, höpöhöpö. S-etukortin kuolettaminen jos ei asioi Prismassa on myös täyttä valetta, tarkistin asian Prisman neuvonnassa. Prismassa asioiminen ei ole sen kalliimpaa kuin muuallakaan, yksitttäisiä hintaesimerkkejä poimivat saavat kai henkisen orgasminsa jollain yksittäisen tuotteen varjolla. Ja tuon 1000 euron tavaran hintaesimerkki oli naurettavuuden huippu, keksi jotain parempaa, ei mene läpi.

      Ja lopuksi se tärkein neuvo: Kuuluuko se kenellekään missä kukin käy kaupassa? Kenellä siihen on määräysoikeus ja valta päättää? Mistä johtuu tämä Lidl-asiakkaiden agressiivinen käytös täällä ja jatkuva S-ryhmän kauppojen mollaaminen? Tunnetteko pientä iloa jalkojenne välissä kun saatte mainostaa Lidliä, eikö teitä nolota tuollainen käytös? Kehutte kauppaa jossa käytte aivan kuin te omistaisitte sen, heh heh!

      Ja vielä kerran: Itse olin ennen S-ryhmän kauppojen kanta-asiakas. Muutoin vuoksi sattui vain olemaan nämä K-ryhmän kaupat lähempänä ja nyt asioin heillä pääasiassa. Käyn myös hakemassa tarjouksia välillä Valintatalosta tai Siwasta, poikkean myös Lidlissä varsinkin jos Superlauantai tarjous on hyvä.

      Eiköhän se ole jokaisen oma asia missä kaupassa käy, lopettakaa tuo naurettava mainosmiehen leikkiminen.

      • ....

        Nimim: Kaikki kaupat käy.
        Se vihreän kortin takaisin pyytäminen on täyttä totta
        , vaikka siitä oli maksettu 50€ osuusmaksu.

        PS. Olet nyt nimitellyt täällä muita kirjoitajia valehtelijoiksi
        ja täysiksi pazkoiksi , siis asiallinen Arinan jäsen.


    • Kaikki kaupat käy!

      Siinä tapauksessa odotamme tänne välittömästi linkkiä josta tällainen tapahtuma käy aukottomasti selville. Kortti on siis otettu pois aivan huvin vuoksi, ilman sääntöjenvastaista toimintaa? Muuten juttutarinasi on tasoltaan pelkkää märkää untasi.

      Olen myös Pins-kortin ja K-plussakortin omistaja, leimasinko nyt kaikki heidätkin koska kirjoitin asiallisen totuudenmukaisen kirjoituksen? Vai onko joku iso osuuskaupan poika joskus kiusannut sinua ja kostosi kestää loppuikäsi?

      • Sanna....

        Luen enka kertaa näitä prismaa koskevia juttuja. Itse antaisin kenkää koko Rovaniemen prisman henkilökunnalle. Asiakaspalvelusta on heille joskus ehkä kerrottu, asiakkaita kohdellaan kuin heistä olisi haittaa heidän työlleen.... Raivostuttavaa, hintoja ei osata kertoa, tavaran saatavuudesta ei ole hajuakaan kun kysyy.. lista on loputon. S-pankin jonotus numero on turha koska neidit poimii ihmisiä jonon ohi. Halventavinta palvelua mitä olen ikinä saanut on tummalta yli kolmekymppiseltä naishenkilöltä, rintakyltissä seiso Sanna . Prismaan ei ole astuttu sen jälkeen koskaan. Kilpailevissa ketjuissa osataan asiakaspalvelu ja kassat jopa muistaa tervehtiä.


    • maitokauppias

      Eiköhän se ole jokaisen yksityisen ihmisen henkilökohtainen asia, että missä kaupassa käy ja minkävärisiä bonus-kortteja kantelee taskussaan, vai kanteleeko ollenkaan. Meitä on yksinäisiä, parillisia ja perheellisiä. Kukaan ei tiedä millaiset ostokset ja kulutustottumukset kenelläkin ovat. Toiset juoksevat tarjousten perässä, toiset ei. Eri kaupat lupaavat bonusta omilla erilaisilla järjestelmillä, joten erikokoiset perheet valitsevat tietenkin sen kaupan josta saa enemmän bonusta heidän kulutuksella. Eikös täällä maailmassa ole muitakin mietiskelyn aiheita kuin että missäs kaupassa se "naapurin pentti" käy. Kateellisiako me olemme, kun se pirulainen sai nyt sen sokeripussin 10 senttiä halvemmalla kuin itse eilen ostin. Suomi on vapaa maa ja antaa ihmisten tehdä ostoksensa missä haluavat!

      ps: itseltäni löytyy lompakosta 12 erilaista ilmaista bonus korttia, ei niinkään bonusten saamisen takia, vaan korteilla saatavien alennusten takia. Kolmella kortilla saan bonusta kylläkin säännöllisesti.

    • Miettikääs ny...

      Juuri näinhän asia on, oikein mieltä lämmitti lukea kirjoituksesi. Itsekin olen ihmetellyt tällä palstalla muutamien hyökkäystä tätä S-ryhmää vastaan. Tuntuu aivan kuin joillekin olisi elämäntehtävä keksiä perättömiä juttuja ja mustamaalata tuota kauppaketjua.

      Sinällään huvittavaa että jotkut luulevat kuuluvansa jotenkin voittajiin kun asioivat tietyssä kaupassa. Eiköhän se tosiaan ole niin että jokainen asioi tismalleen siinä putiikissa missä haluaa, ei meidän tavallisten kuluttajien kannata ryhtyä minkään ketjun mainosmieheksi. Ja ei se tämä S-ryhmän mustamaalajien tavoite ole oikein täyttynyt vaikka sitä tällä muutaman lukijan Suomi24/Rovaniemi palstalla on yritettykin. Eilen illalla ajelin pyörällä Prismaan kauppaan, autoja oli taas parkkipaikka ihan täynnä ja kauppa kävi kuten aina.

      PS. Kaverini on muuten kalleimmaksi kaupaksi mainostetun Valintatalon asiakas. Hän kertoi ostavansa lihattuotteita ja muuta tavaraa aina ns. punaisilla hintalapuilla hiukan ennen sulkemisaikaa. Kas kummaa, vertailimme hintoja niin hänhän se kaikkein edullisimmin saa ainakin liha-kana-maitotuotteet.

      • Mietitääs nyt

        Vähemmän täällä niitä S-ryhmän mustamaalajia on , mutta nämä
        osuuskauppaväen fundamentalistiset puolustuspuheet saavat
        aikaan ihmetystä , kun teksti valuu vesirajan alapuolelle.
        Totta on sekin , että kukaan ei varmasti vaihda kauppaansa
        näiden suomi24:n kirjoitusten tähden.
        Itse käytän sitä liikettä , joka sattuu olemaan lähimpänä . eikä
        siinä ole plussa eikä etukorteilla mitään sijaa.

        PS. Mitä omistajajäsen omistaa?


    • Kaikki kaupat käy!

      Onko se "fundamentalistista puolustuspuhetta" jos korjaa selviä vääriä ja valheellisia väitteitä? Tiedät ja ymmärrät varmaan mitä täällä on väitetty ja mitkä väitteet on todettu valheeksi ihan kysymällä Prisman neuvonnasta tai katsomalla tilastoista.

      Omistajajäsen omistaa vihreän S-etukortin (löytyy lompakostani), ei siis muuta konkreettista. Se on taas ihan eri juttu osaako korttia hyödyntää, jos osaa niin hyötyä tulee.

      Pieniä esimerkkejä: Kaverini sai hotelliyön vaimonsa kanssa puoleen hintaan Oulun reissullaan, ja vielä sesonkiaikana. Toinen lounasti puoli-ilmaiseksi hienossa ravintolassa ja kävi teatterissa edelleen puoleen hintaan, yksi sai lomamatkan roimalla alennuksella, eräs käy joka päivä juomassa ilmaiset kahvit tai kaakaot Salessa S-etukortilla (asuu liikkeen naapurissa).

      Jos käyttää päätä hiukan niin etuja löytyy. Itselläni ei tosin kiinnosta, olen K-kauppojen asiakas pääasiassa.

      • täyttäkusetusta

        omistan osuuspankkia ja maksan siitä itteni kipeeksi.


      • maitokauppias
        täyttäkusetusta kirjoitti:

        omistan osuuspankkia ja maksan siitä itteni kipeeksi.

        Elämä on valintoja täynnä, jo aamusta alkean kun heräät ja päätät mitä vaatteita laitat päälle. Eikös se ole kaikki bonusta mitä ilmaiseksi saat. Itse en ymmärrä miten siwa on suomen suosituin lähikauppa, kun se on ainakin meidän seitsämän hengen taloudelle aivan liian kallis ostospaikka. Jotain korttitarjouksia sieltä tulee kyllä haettua mutta ei muuta. Olemme laskeneet, että mitä me kulutamme, saamme parhaiten bonusta juuri prisma kaupasta. Ja lidli kaupassa emme osaa käydä. Sieltä ei löydy kaikkea sitä mitä tarvitsemme.


      • $$$$
        maitokauppias kirjoitti:

        Elämä on valintoja täynnä, jo aamusta alkean kun heräät ja päätät mitä vaatteita laitat päälle. Eikös se ole kaikki bonusta mitä ilmaiseksi saat. Itse en ymmärrä miten siwa on suomen suosituin lähikauppa, kun se on ainakin meidän seitsämän hengen taloudelle aivan liian kallis ostospaikka. Jotain korttitarjouksia sieltä tulee kyllä haettua mutta ei muuta. Olemme laskeneet, että mitä me kulutamme, saamme parhaiten bonusta juuri prisma kaupasta. Ja lidli kaupassa emme osaa käydä. Sieltä ei löydy kaikkea sitä mitä tarvitsemme.

        Täällä on väitetty , että Valintatalo on kallein kauppa ja että Prisma on
        kallis kauppa nyt Siwakin on kallis kauppa.
        Kaikki väitteet ovat ilmeisesti niitä" musta tuntuu" oletttamuksia
        , jotka tuskin perustuvat tutkimuksiin.
        Arviointiin vaikuttaa enemmän poliittinen suuntautuminen ja
        tietysti se minkä värinen kortti sattuu olemaan lompakossa
        , uskontoa unohtamatta.


      • maitokauppias
        $$$$ kirjoitti:

        Täällä on väitetty , että Valintatalo on kallein kauppa ja että Prisma on
        kallis kauppa nyt Siwakin on kallis kauppa.
        Kaikki väitteet ovat ilmeisesti niitä" musta tuntuu" oletttamuksia
        , jotka tuskin perustuvat tutkimuksiin.
        Arviointiin vaikuttaa enemmän poliittinen suuntautuminen ja
        tietysti se minkä värinen kortti sattuu olemaan lompakossa
        , uskontoa unohtamatta.

        Ei ole minun mielipide siwan kalleudesta olettamus vaan itse tehty havainto. Se kuinka paljon ruokaa yms. menee 7 hengen taloudessa, jossa suurin osa jo isoja suuriruokaisia ,kasvavia teinipoikia. Esim. maitoakin menee monta litraa viikossa ja halvimman maidon olen "löytänyt " prismasta. Jopa lidlissä on kalliimpi maito.


    • Arska, Siwamies

      Uskonnolla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa eikä nykyisin enää poliittisella suuntautumisellakaan. Aikoinaan kommunistit kävivät E-liikkeissä ja porvarit K-kaupoissa, keskustalaiset olivat osuuskauppaväkeä. Nuo ajat ovat takanapäin, Siwa-ketjukin on nykyään pahimpien porvareiden omistuksessa.

      Vai oletko sitä mieltä että aatteet vaikuttavat lujasti kaupanvalintaan vieläkin? Jos näin luulet, niin pidätkö siinä tapauksessa Lidlin asiakkaita natsihenkisinä?

      Tähän johtopäätökseenhän on pakko tulla jos alat täällä leimakirvestä heiluttelemaan. Käykäähän itse kukin siinä kaupassa mistä tykkäätte, niin teen minäkin.

      • Uusnatsi sieg hail

        Jos pitäisin Lidl:n asiakkaita natsihenkisinä , niin olisin siis
        itsekkin natsi.


    • hyvähyvä

      Nonniih, tälläviikolla torstaista sunnuntaihin mennään sitten innokkaasti Prismaan asiakasomistajien etupäiville :)

      • s- etupäiviä odottav

        Tottakai mennään, onhan niitä nyt kauan jo odotettukin! Kynttilät, vaipat, paperit, vaatteet , pesuaineet; toivottavasti niistä nyt kaikista tulisi alennus! Ja bonukset päälle!


      • Siittariin

        Miten niin innokkaasti minä ehdin kyllästyä odottamaan kuukausikaupalla ja vaihdoin toiseen kauppaan.


    • Mahtava juttu!

      Olipa taas hyviä tarjouksia, mennään ostamaan perjantaina mökille uusi liesi Prismasta, tällä kertaa keraaminen. Ja tietenkin ruokaa ja olutta & siideriä muutamalla satasella. Ja bonukset tietenkin S-tilille...

      • Esimerkiksikin

        Mahtava juttu tosiaan taitaa olla puolivuotta edellisistä ao päivistä,kenenkähän taskuja ne saamatta jäänet prosentit lämmittää.Taisi tulla pikkaraisille hätä asiakkaista lopulta ,kohta voi uskollisimmatkin huomata tämän laskennan edullisuuden kellä on edullinen ja kellä ei.esim .mainostaako muut liikkeet 15% alennuksia vaatteista ei varmasti kyllä ne on 40-70. % vähintään samoin kodinkoneiden 5% alennukset tyhjänpäiväisiä.


      • ..--
        Esimerkiksikin kirjoitti:

        Mahtava juttu tosiaan taitaa olla puolivuotta edellisistä ao päivistä,kenenkähän taskuja ne saamatta jäänet prosentit lämmittää.Taisi tulla pikkaraisille hätä asiakkaista lopulta ,kohta voi uskollisimmatkin huomata tämän laskennan edullisuuden kellä on edullinen ja kellä ei.esim .mainostaako muut liikkeet 15% alennuksia vaatteista ei varmasti kyllä ne on 40-70. % vähintään samoin kodinkoneiden 5% alennukset tyhjänpäiväisiä.

        Mitä asiakasomistaja omistaa ?


      • En mene vipuun...
        Esimerkiksikin kirjoitti:

        Mahtava juttu tosiaan taitaa olla puolivuotta edellisistä ao päivistä,kenenkähän taskuja ne saamatta jäänet prosentit lämmittää.Taisi tulla pikkaraisille hätä asiakkaista lopulta ,kohta voi uskollisimmatkin huomata tämän laskennan edullisuuden kellä on edullinen ja kellä ei.esim .mainostaako muut liikkeet 15% alennuksia vaatteista ei varmasti kyllä ne on 40-70. % vähintään samoin kodinkoneiden 5% alennukset tyhjänpäiväisiä.

        En koskaan tuijota alennusprosentteihin niinkuin tolikat tekee. Itse satsaan laatuun ja minun ei tarvitse kytätä jotain 70 % alennusta. Siksi käynkin hakemassa laadukasta vaatetta Prismasta, aivan sama mitä maksaa. En osta epäsopivia rumia vaatteita sen vuoksi että niissä on joku alennus.

        Tunnetuin kauppojen huijauskonsti on juuri tämä 70 % ale. Laitetaan hintaa esim. takille tekopelillä 100 egeä, kyllä sen sitten voi 30 eurolla myydäkin. Todellinen hinta lienee jossain 35 euron hujakoilla. Ja tolikat ostaa...


    • Kateellisille...

      Täälä taas on mielensäpahoittajat liikkeellä. Syynä tällä kertaa on se, että Prismassa on asiakasomistajapäivät, heh heh. Hankkikaa elämä.

      • Pitkä alahuuli

        Hankin elämän ja sen vihreän bonuskortin. Jippiii!
        Nyt voin ostaa prismasta tuotteita 10-40% kalliimmalla kuin muualta!
        Mutta ei hätää, saan jotain boonusta ja asiakasomistapäivinä sen 5% miinusta hinnoista!
        Nerokas systeemi kaiken kaikkiaan!


      • s-etupäiviä odottava
        Pitkä alahuuli kirjoitti:

        Hankin elämän ja sen vihreän bonuskortin. Jippiii!
        Nyt voin ostaa prismasta tuotteita 10-40% kalliimmalla kuin muualta!
        Mutta ei hätää, saan jotain boonusta ja asiakasomistapäivinä sen 5% miinusta hinnoista!
        Nerokas systeemi kaiken kaikkiaan!

        Muistaakseni taisi alennus % olla -15% käyttötavaroista esim. papereista, kirjoista, vaipoista, pesuaineista, vaatteista yms.


      • Tyhmälle

        Jos elät vain ao päivien takia niin aika vähän on vuodessa päiviä,saisit todellakin hankkia elämän.


    • Pitkä alahuuli

      No vau, 15%! Taidan sit ostaa vaikka kameran sieltä osuuskaupasta jäsenetupäivänä. Jää enää toistasataa euroa hintavammaksi kuin muualla!

      • s-etupäiviä odottava

        En osta kameraa, hyvä sellainen on jo. Kännykän ajattelin ostaa ja joululahjoja. Ehkä vaatteita ja kengät. Ja bonukset saan tietenkin lisäksi.


      • Matematic
        s-etupäiviä odottava kirjoitti:

        En osta kameraa, hyvä sellainen on jo. Kännykän ajattelin ostaa ja joululahjoja. Ehkä vaatteita ja kengät. Ja bonukset saan tietenkin lisäksi.

        Radiosta saa 5% alennuksen , siis viisi vaivaista prosenttia ,kun muualla alennetaan kymmeniä prosentteja ,misttä näitä ostajia riittää noilla ehdoilla varmasti ovat ei luokkansa terävämpiä kyniä .


      • 5%-
        Matematic kirjoitti:

        Radiosta saa 5% alennuksen , siis viisi vaivaista prosenttia ,kun muualla alennetaan kymmeniä prosentteja ,misttä näitä ostajia riittää noilla ehdoilla varmasti ovat ei luokkansa terävämpiä kyniä .

        Katsos , kun politiikka määrää missä kaupassa käydään
        , niin siinä ei hinnoilla ole mitään merkitystä.


    • Hanki elämä...

      Mielensäpahoittaja näkyy taas olevan asialla. Eilen oli taas Prisman parkkipaikka autoja täynnä, kauppa käy. Saatkohan enää edes nukuttua? Heh heh!

      • ---*

        Sulo Vilen osti mitä tahansa , "kun sai niin halvalla"
        ,ette kai tekin " kun sai kortilla"


      • me maksamme hehtaarihall
        ---* kirjoitti:

        Sulo Vilen osti mitä tahansa , "kun sai niin halvalla"
        ,ette kai tekin " kun sai kortilla"

        Etupäivät ovt huuhaata,prisma vaan on liian kallis meidän perheelle.Seuraan hintoja,kahvi on edullisempaa s-ketjulla. Maito,laktoositon taas kallein ja sitä meillä menee paljon.


    • Aivan sama, mutta

      Ja minä ostan kaiken S-ryhmän kaupoista isolle perheellemme. Samoin sieltä hankitaan persukoneet, sähköhellat, astianpesukoneet, kylmäkalusteet ja kaikki elektroniikka. Laatu ratkaisee.

      • ääsboonus

        Taidat olla lestadioilainen. Tai sitten sinua on kusetettu vihreällä kortilla ja katteettomilla boonuksilla jotka olet jo maksanut ostaessasi ylihintaisia tuotteita.

        Miten tyhmiä te ihmiset olette?


      • Ota hajusuolaa! :)
        ääsboonus kirjoitti:

        Taidat olla lestadioilainen. Tai sitten sinua on kusetettu vihreällä kortilla ja katteettomilla boonuksilla jotka olet jo maksanut ostaessasi ylihintaisia tuotteita.

        Miten tyhmiä te ihmiset olette?

        Taas oli eilen Prisman parkkipaikka täynnä autoja ja tupa täynnä asiakkaita, kärrytkin loppuivat melkein kesken!

        Voi hyvänen aika, miten saat enää nukuttua ja säilytetttyä mielenterveytesi edes sillä tasolla ettet taas joudu pakkohoitoon köysissä?


      • Kärryt pitää olla
        Ota hajusuolaa! :) kirjoitti:

        Taas oli eilen Prisman parkkipaikka täynnä autoja ja tupa täynnä asiakkaita, kärrytkin loppuivat melkein kesken!

        Voi hyvänen aika, miten saat enää nukuttua ja säilytetttyä mielenterveytesi edes sillä tasolla ettet taas joudu pakkohoitoon köysissä?

        Kärryt loppuivat kesken !
        Lidl:ssä eivät kärryt lopu kesken ja minä käytän
        vain kauppoja joissa kärryjä riittää ,kuten Supermarket ja Lidl.
        Millä ihmeellä te sieltä Prismasta kannatte tavarat kassalle
        ilman kärryjä taskuunko ne pitää tukkia.
        Sitten sinua epäillään myymälävarkaaksi.


      • Ikiasiakas
        Kärryt pitää olla kirjoitti:

        Kärryt loppuivat kesken !
        Lidl:ssä eivät kärryt lopu kesken ja minä käytän
        vain kauppoja joissa kärryjä riittää ,kuten Supermarket ja Lidl.
        Millä ihmeellä te sieltä Prismasta kannatte tavarat kassalle
        ilman kärryjä taskuunko ne pitää tukkia.
        Sitten sinua epäillään myymälävarkaaksi.

        "Kärrytkin loppuivat MELKEIN kesken"

        Luetun ymmärtäminen on taitolaji. Harjoittele sitä.


      • Taiton laji
        Ikiasiakas kirjoitti:

        "Kärrytkin loppuivat MELKEIN kesken"

        Luetun ymmärtäminen on taitolaji. Harjoittele sitä.

        Tarkoittaa sitä että on siellä ollut paljon nenästä vedettäviä boonuskorttiloisia.


      • Älä valvo!
        Taiton laji kirjoitti:

        Tarkoittaa sitä että on siellä ollut paljon nenästä vedettäviä boonuskorttiloisia.

        Aijaijai, taas oli Prisman piha täynnä autoja ja liike täynnä asiakkaita vaikka oli arki-ilta! Näkyy menevän hyvin... ;););)

        PS. Koeta nukkua hyvin!


    • vihreä kortti

      Meidän perheellä menee ruokaan yms sellaiseen kuukaudessa n.850-1000 e. Niillä ostoilla saa bonusta enemmän prismasta kuin k-kaupasta plussa pisteitä . Joten meidän perheen valinta on prisma. Ja siihen ei vaikuta uskonto eikä politiikka.

    • ääsboonustateille

      Jos et ole lesta, etkä keskustalainen, niin olet sitten varmaan aika tyhmä kun vapaaehtoisesti tuet oulun lestadiolaisten yli-isoja perheitä.

      Mikset käy halvemmissa kaupoissa. Säästäisit jumalauta satoja euroja :D ei voi ymmärtää enään tätä ihmiskuntaa...

      • ~~~~~~

        "Kärryt loppuivat melkein kesken"
        Tarkoittaako tuo , että jouduit odottelemaan edelliseltä asiakkaalta
        vapautuvia kärryjä päästäksesi tekemään asiakasomistajaostoksia ?
        On siinä YT-neuvottelut viety huippuunsa , kun kärrytkin on
        saneerattu mahdollisimman vähiin.
        Lidl:ssä ei tuollaista tapahtuisi.


      • K-ryhmän asiakas
        ~~~~~~ kirjoitti:

        "Kärryt loppuivat melkein kesken"
        Tarkoittaako tuo , että jouduit odottelemaan edelliseltä asiakkaalta
        vapautuvia kärryjä päästäksesi tekemään asiakasomistajaostoksia ?
        On siinä YT-neuvottelut viety huippuunsa , kun kärrytkin on
        saneerattu mahdollisimman vähiin.
        Lidl:ssä ei tuollaista tapahtuisi.

        Ehei, kyllä kärryjä riitti. Niitä jäi muutama aina siihen tarjolle kun asiakasvirta täysine ostoskärryineen ehti ne palauttaa, "melkein" ei tarkoita että ne olisivat loppuneet.

        Ymmärrän että Lidlissä riittää hyvin kärryjä. Ei tarvitse kuin lukea kauppaketjujen myyntiosuudet niin asia selviää helposti. Asiakasmäärissä on niin valtava valovuoden ero. Hiukan tilastotietoa:

        2013 myyntiosuudet

        S-ryhmä 45,7 %

        K-ryhmä 34 %

        Siwa & VT 7 %

        Lidl 6,6 %

        Loput pikkukaupat saavat sitten loput jämäprosentit. Eli summasummarum, hyvin menee mutta menköön, heh heh!

        PS. Paljon on näköjään Suomessa lestadiolaisia, heh heh!


      • K-ryhmän asiakas
        ~~~~~~ kirjoitti:

        "Kärryt loppuivat melkein kesken"
        Tarkoittaako tuo , että jouduit odottelemaan edelliseltä asiakkaalta
        vapautuvia kärryjä päästäksesi tekemään asiakasomistajaostoksia ?
        On siinä YT-neuvottelut viety huippuunsa , kun kärrytkin on
        saneerattu mahdollisimman vähiin.
        Lidl:ssä ei tuollaista tapahtuisi.

        Ehei, kyllä kärryjä riitti. Niitä jäi muutama aina siihen tarjolle kun asiakasvirta täysine ostoskärryineen ehti ne palauttaa, "melkein" ei tarkoita että ne olisivat loppuneet.

        Ymmärrän että Lidlissä riittää hyvin kärryjä. Ei tarvitse kuin lukea kauppaketjujen myyntiosuudet niin asia selviää helposti. Asiakasmäärissä on niin valtava valovuoden ero. Hiukan tilastotietoa:

        2013 myyntiosuudet

        S-ryhmä 45,7 %

        K-ryhmä 34 %

        Siwa & VT 7 %

        Lidl 6,6 %

        Loput pikkukaupat saavat sitten loput jämäprosentit. Eli summasummarum, hyvin menee mutta menköön, heh heh!

        PS. Paljon on näköjään Suomessa lestadiolaisia, heh heh!


    • Anonyymi

      Koska on taas S-päivät?

      • Anonyymi

        Aiempina vuosina olleet alkuvuodesta huhtikuussa, vielä ei ole imoitusta näkynyt. Itsekkin vähän odotan koska tulee.


    • Anonyymi

      Joo semmonen pankki että ei rahoja uskalla piettää s bonuksetkin katoaa itsekseen eikö kuitteja tule vaikka kortilla maksaisi. Alan tästä lähtien tankkaamaan rekkani s bonuksella vitun kommarit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      255
      2373
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1911
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      76
      1579
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      136
      1354
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1214
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1165
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe