Löytyisikö ketään, jolla olisi japanin kieli sen verran hallussa, että pystyisi auttamaan minua kirjeen alun laatimisessa. Lähinnä olisi tarkoitus saada alkuun, että terve tms. ja kuinka voitte yms. Nämä kyllä osaan itsekin, mutta miten voisin ilmaista, että : "en ikävä kyllä osaa vielä tarpeeksi japania, joten joudun kirjoittamaan lopun kirjeestä englanniksi.
Jos joku auttavainen löytyy, niin mieluiten jos lähettäisit neuvosi [email protected] . Kiitos kovasti jo etukäteen!
Japaniksi kirje
4
333
Vastaukset
- Sasae
Lukeeko koneesi japaninkielistä tekstiä?
- oni
Toivottavasti et sokeasti luota johonkin tuntemattomaan kirjoittamaan kirjeesi kielellä jota et itse ymmärrä..
Chikushome
Mocca-mocca su su Ama. Tameguchi kitten ja ney o, mukatsuku. Kocha koi. Anata no ketsu wa kusa da oyobi ore wa shibakariki da.
Do digata ni kazana ho akeruzou. Watashi no chinko kata. Omae o korosu!- poika holopainen
...ovat juuri hintansa arvoisia.
Huomasit varmaan, että tuo yllä oleva tekstikatkelma ei ole japania nähnytkään!
Se on swahilia tai ketsuaa todennäköisyydellä 232/194 swahilin hyväksi... - Sasae
poika holopainen kirjoitti:
...ovat juuri hintansa arvoisia.
Huomasit varmaan, että tuo yllä oleva tekstikatkelma ei ole japania nähnytkään!
Se on swahilia tai ketsuaa todennäköisyydellä 232/194 swahilin hyväksi...Kyllä se jappaa on, mutta kielenkäyttö oli kuin suoraan eilisestä Suv-TVn Kamikaze Taxi-leffasta. Eli jos tuon lähettää, ystävä on pian entinen ystävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862