Nyt ottamaan känniä, ja sit viihteelle klo 23 aikaa iskemään naisia valopilkkuun asti ;)
Kävin ostaa tänään viihteelle uudet vaatteet ;)
18
128
Vastaukset
- Leikkijämies
Ostitko silinterihatun?
- ätmi
Muistithan ostaa laskettelulasit, nahkasormikkaan, karvahatun ja silmälapun?
- juoppoätmi
Elkee viittikö, tänään ei saa ajatella negatiivisesti.
- nergia
Tsemppiä! Muista että jos kannat itsesi varmasti, uhkut positiivista energiaa ja hyväntuulisuutta, ja olet pukeutunut hyvin, ja olet puhdas ja raikaa, aivan varmasti ihmiset reagoivat sinuun hyvin! Älkää jurottako! ette tajua että negatiivinen energia ja jurottaminen karkottaa naisia ja muita ihmisiä kaikista eniten!!! Enemmän kuin se pelkkä ulkonäkö!
- Inha Kyynikko
Enkelikonsultti juoksi pois huoneesta kun minä saavuin pakalle.
- juoppoätmi
Kerrankin kunnollinen vastaus johonkin, kiitos! ^^
Jos jo 14.30 aloit ottaa, et ole baarikunnossa kello 23. Tai sitten olet todella hyvin harjoitellut.
- Mies-21v
Jos hän juo 8,5 tuntia putkeen niin kyllä siinä ajassa ehtii jo ryyppäämisen alkuvaiheessa hankittu humala hyvinkin häviämään.
- juoppoätmi
Olen ryypännyt yli 3 vuotta, että tiedän kyllä rajani.. kiitos.
- 4+3
juoppoätmi kirjoitti:
Olen ryypännyt yli 3 vuotta, että tiedän kyllä rajani.. kiitos.
3 vuotta? Amatööri.
- Tosgana
Miksi känni?
Jos en osaisi ajaa autoa, en opettelisi sitä taitoa kännissä. Sama pätee naisten iskemisen taitoon.
Taitojen oppiminen kännissä on hidasta.- Tosgana
Meinasi ihan unohtua, että hieno homma että oot satsannut uusiin vaatteihin! Lykkyä tykö iltaan! ;)
- juoppoätmi
Siksi känni koska en halua mennä minnekkään baariin ns. "selvinpäin" koska se ei ole minun juttuni ollenkaan! selvinpäin meneminen baariin sekoittaa minun fiilikseni, ja siitä on kokemusta! ei enää ikinä selvinpäin. kiitos paljon ^^
- atm.
Minulla oli kerran 600 euron vaatteet ( houst, kengät, paita) mutta en saanut naista. On ne vaatteet vieläkin kaapissa ja käytän niitä joskus
- anonyymi kurppa
Olisit laittanut kyltin kaulaan, jossa olis lukenut: "Mulla on 600 euron vaatteet, naiset antautukaa mulle!"
- Gentle Man
Vaatteiden hinnalla ei ole merkitystä, vaan tyylillä ja istuvuudella.
Baariympäristössä harva erottaa H&M:n takkia Savile Rown parhaassa räätäliliikkeessä valmistetusta. Ero on siinä että kun väistämättä joku läiskyttää kaljaa päällesi, 20 euron takin pilaaminen on vähäisempi harmi kuin 2 000 euron takin pilaaminen.
Toinen argumentti on siinä etto jos yrität tehdä vaikutusta hintavilla vaatteilla, todellisuudessa vaikutuksen tekee - jos tekee - varallisuus joka mahdollistaa kalliiden vaatteiden käyttämisen. Entäs sitten kun nainen lähtee baarista mukaan siinä toivossa että nyt saattoi löytyä unelmien prinssi, huomaakin että ollaan matkalla lähiössä sijaitsevaan kerrostaloyksiöön? Henkilökohtaisesti en usko että huijaus kantaa pitkälle, edes baarissa.
Tyyli ja istuvuus kertoo siitä että mies välittää itsensä pitämisestä kunnossa, kiinittää huomiota yksityiskohtiin, jne. Klassisesti pukeutunut herrasmies vihjaa arvostavansa perinteitä, ja antaa oikein valitulla tyylillä rehellisen kuvan itsestään. Yhtä lailla on mahdollista viestittää aikansa seuraamisesta, vihreistä arvoista, isänmaallisuudesta, tms. Kukin tavallaan.
- juoppoätmi
Sain turpaan yhden kerran, ku vuokrasin kalliit vaatteet! makso n. 2000€! mut niitä paskahousuja riittää, ja poliisi onneksi vei sen putkaan.
- White jewel
Kahden tonnin vaatteissa ei tietenkään kannata käydä white trashin kantapaikoissa, eli keskustan teinihelveteissä ja lähiöräkälöissä. Mieluiten paikoissa, jossa juomat ovat kalliita - hinta pitää poissa valkoroskat, jotka haluavat lähinnä dokata, melskata ja hakemalla hakea tilaisuuksia "puolustaa" naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1173257Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2512054Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois631984- 1361879
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641382- 961285
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931247- 611205
- 591177
- 701073