Nyt tunnustan

Heh !

Olen nimimerkki heh ! ja sairastan skitsofreniaa . saan lääkitystä ja minulla on hyvä avohoidon suunnitelma. Välillä kirjoitan tänne , koska tunnen olevani fysiikasta väitellyt tohtori. Tiedän, että paraneminen on prosessi , joka saattaa kestää läpi koko elämän.

9

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huono trolli on huono.

    • Olly

      OK. Hyvä kun tunnustit.

    • Kerro lisää itsestäs

      Ihan kiva että ilmoitat kaikelle kansalle olevasi niin turpiisi saanut ja samalla fiksoitunut nimimerkin "Heh !" osalta, että aloitit oikein oman aloituksen alennustilasi analysoimiseksi.

    • Tuubaa

      Olen nimimerkki tuuba ja olen tämän palstan multinikkimulkero. Kärsin pahasta dunning-kruger harhasta ja minua vituttaa kun heh pyyhkii vajakkiteoriallani lattioita. En saa mitään hoitoa, koska kela ei korvaa dunning-kruger harhan hoitamista.

    • Heh !

      >

      Mieti, miten säälittäväksi teet itsesi käyttämällä minun nimimerkkiäni. Oikein huudat suureen ääneen, miten totaalisesti olen Sinut kyykyttänyt. Etkö muka oikeasti peiliin katsoessasi näe säälittävää vajakkia ?

      • sivustaseuraaja.

        Olet siis fysiikan tohtori. Mistä fysiikan osa-alueesta olet tehnyt väitöstyösi?


      • Utelias skitso

        Minulla on myös aikoinani diagnostioitu skitsofrenia mutta kun sain lääkityksen kuntoon niin se ei juuri ole hirveästi vaikuttanu elämääni haitallisesti. Ainoastaan voin sanoa sen että luovuuteen sillä lienee ollut positiivinen vaikutus. Itse työskentelen yrityksessä, alalla, että teknillisestä luovuudesta ja tietynlaisesta hullusta kokeilusta on hyötyä.

        Kuinkas sinä Heh ! olet sopeutunut elämään sairautesi kanssa ja miten sen koet vaikuttavan päivittäiseen elämääsi?


      • Tänne kans
        Utelias skitso kirjoitti:

        Minulla on myös aikoinani diagnostioitu skitsofrenia mutta kun sain lääkityksen kuntoon niin se ei juuri ole hirveästi vaikuttanu elämääni haitallisesti. Ainoastaan voin sanoa sen että luovuuteen sillä lienee ollut positiivinen vaikutus. Itse työskentelen yrityksessä, alalla, että teknillisestä luovuudesta ja tietynlaisesta hullusta kokeilusta on hyötyä.

        Kuinkas sinä Heh ! olet sopeutunut elämään sairautesi kanssa ja miten sen koet vaikuttavan päivittäiseen elämääsi?

        Sait ilmeisesti reseptillä myös lääkärin paperit?


    • Hoitoon...

      Hih hih... olet hauska... mutta vain omasta mielestäsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2840
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      212
      1828
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1512
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1270
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1188
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      255
      1128
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1032
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      973
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      78
      895
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      770
    Aihe