mistäpäin helsinki/vantaa/espoo sais halvimmalla ostettua ituja? (esim mungpavun idut)
ituja halvalla
9
227
Vastaukset
- ituihin ideaa
- maallaonmukavaa..
Eikö helesinkikäinen osaa idättä itse. Helppoa kun heinänteko.
- ........ituhippi
En suosittele ostamaan valmiita ituja mistään, vaan idättämään itse. Idättämisessä on vaarana hautoa mikrobikasvustoja. Itse kun idättää, niin voi olla turvallisempaa, tai ainakin voi syyttää itseään, jos saa ruokamyrkytyksen.
- esmerelda2
Aasialaisesta kaupasta viivoanista(hakaniemi), niihin on jääny se juuri vielä niin kannattaa poistaa ennen syömistä.
- ElinaMäkimaa
Ja ituja kannattaa höystää todella ravinteikkailla superfoodeilla. Esimerkiksi kuorittu hampunsimen tai ripaus maca jauhetta antaa potkua ja makua ituihin. Ylivoimaisesti edullisin paikka mistä itse ostan superfoodit on www.jokka.fi. Eipä enää travitse maksaa itseään kipeäksi! : )
- jäkäleisson
Ylivoimsen vaikea tehtävä on kävellä sinne kauppakeskukseen itse. noh- tulukeehan tänne Laphiin, lähin kauppa 35km ja superfoodit löytyy ihan nurkilta, taietaa olla eteinen lähin paikka jossa on mustikkaa , puolukkaa, lakkaa, poroa , hirveä, kalaa, tilliä, persiljaa ja mitäpä lie emäntä laittanut : Ituja ei suata olla. Eikä hamppuja. Ja tuskimpa nuo on paljon maksannneetkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117181Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594777- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493899- 513838
- 2173807
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263383- 512741
- 382721
- 392317