mistäpäin helsinki/vantaa/espoo sais halvimmalla ostettua ituja? (esim mungpavun idut)
ituja halvalla
9
255
Vastaukset
- ituihin ideaa
- maallaonmukavaa..
Eikö helesinkikäinen osaa idättä itse. Helppoa kun heinänteko.
- ........ituhippi
En suosittele ostamaan valmiita ituja mistään, vaan idättämään itse. Idättämisessä on vaarana hautoa mikrobikasvustoja. Itse kun idättää, niin voi olla turvallisempaa, tai ainakin voi syyttää itseään, jos saa ruokamyrkytyksen.
- esmerelda2
Aasialaisesta kaupasta viivoanista(hakaniemi), niihin on jääny se juuri vielä niin kannattaa poistaa ennen syömistä.
- ElinaMäkimaa
Ja ituja kannattaa höystää todella ravinteikkailla superfoodeilla. Esimerkiksi kuorittu hampunsimen tai ripaus maca jauhetta antaa potkua ja makua ituihin. Ylivoimaisesti edullisin paikka mistä itse ostan superfoodit on www.jokka.fi. Eipä enää travitse maksaa itseään kipeäksi! : )
- jäkäleisson
Ylivoimsen vaikea tehtävä on kävellä sinne kauppakeskukseen itse. noh- tulukeehan tänne Laphiin, lähin kauppa 35km ja superfoodit löytyy ihan nurkilta, taietaa olla eteinen lähin paikka jossa on mustikkaa , puolukkaa, lakkaa, poroa , hirveä, kalaa, tilliä, persiljaa ja mitäpä lie emäntä laittanut : Ituja ei suata olla. Eikä hamppuja. Ja tuskimpa nuo on paljon maksannneetkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.157302- 233944
- 983634
- 923109
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi133084- 553029
- 332727
- 462514
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132210Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää82005