Oon pian 19v jätkä joka treenaa aktiivisesti salilla ja lenkkeilyn parissa. Painoa 81kg ja pituutta 183. Omasta mielestäni olen parhaassa kunnossa ikinä oman elämäni aikana, viimeisimpänä kerrottakoon cooper tulokseni viikko sitten koulussa joka oli 3180m. Ihmettelen sitä että olen todella hyvässä kunnossa mutta sitä ei ulkoisesti huomaa. Ja nyt tarkoitan sitä että esim lihakseni eivät erotu juuri missään, lukuunottamatta jalka ja käsilihaksia. Vatsa, selkä ja rintalihakset ovat piilossa. Aikasemmin olin hieman hoikempi ja en liikkunut niin paljon mutta silti näytin ulkoisesti hyväkuntoiselta ja lihaksikkaalta, vaikka en oikeasti ollut mikään keskivertoa parempi. Mistä tämä johtuu, onko kehossani liikaa rasvaa vai?
Ongelma!!
Jokeriiiii96
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804