Kuntoilu + laihdutus?

tiedoton!

Hei! Olen 18.v tyttö. Pituus 168cm paino 65kg
Käyn kuntosalilla 4-5 kertaa viikossa sekä pyöräilen tai kävelen joka paikkaan ja tanssin muutaman kerran viikossa. Syön suht monipuolisesti ja terveellisesti
Olen miettinyt että haluasin laihduttaa noin.5kg. Ja en oikein tiedä miten pitäisi sitten syödä

Mitä tulisi syödä että pääsisin tavoite painoon? aijemmin tavoite oli 58 ja nyt 60
Olen yrittänyt vähentää ruokaa (yleensä olen vähentänyt ehkä liikaakin) mutta kuntosalilla olen huomannut että lopussa en enää jaksa ja heikottaa ja kotiin päästyä on ihan kamala nälkä. Olen nyt jännättänyt herkut ja muut pois. Että joskus jos on joku erikoistilaisuus saata syödä jonkin verran. Ja aina en ehdi syödä aamupalaa niin mikä ois tosi nopea aamupalalle? Lounaan aikoihin on huomannut että on kamala nälkä mutta siltikin olen syönyt sen normi verran ja päivällä onkin ihan hirmu nälkä.

Monet ovat sanoneet että en voi laihduttaa jos kuntoilen ja käyn salilla, mutta tietääkseni moni muukin on tehnyt niin.

Kaiken muun oon saanut kuntoon paitsi syömisen ja siinä rinnalla pitäisi laihduttaa

3

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamulla heräät vaikkapa 10 minuuttia aikaisemmin mitä tavallisesti niin ehdit syödä aamulla jotain kotona...itse esim. syön puuroa aamulla johon laitan leseitä ja marjoja.

      Liian pitkiä syömisten välejä ei kannata pitää koska voi hotkia sitten aivan liikaa nälissään...

      Tiedät kyllä itsekin mitä sinun pitäisi syödä...ajatusta enemmän kokonaisvaltaiseen elämääsi ja pois se kiire elämästäsi niin onnistut hoikistumaan!

    • hei

      On kokemusta. syö aamulla normaalisti ja loppupäivä vettä.
      juokse joka päivä, vaikka pyörryttäisi. jos et kestä nälkää,
      syö näkkileipää. tee koko ajan jotain liikettä.

      juokse aina jalat solmuun. miulta lähti liikaa kun-
      toillessa monta kiloa viikossa.

      tsmppiä

      t. erinlainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      672
      5004
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3277
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2533
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2359
    6. 257
      1933
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1477
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1373
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe