Luottotiedottomalle kotivakuutus.

Kotivakuutus162

Osaako kukaan kertoa saako kotivakuutusta kun luottotiedot on mennyt? Jos saa niin mistä?

9

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-tiedoton

      Ei taida saada :(

      • tiedot ok

        Voisit kokeilla käymällä henk.kohtaisesti toimistoissa kysymässä, jos sinulla on työpaikka ja/ tai asiasi ovat muuten kondiksessa, eikä muita häiriötekijöitä ole.En kyllä oikeesti tiedä, mut olen yleensä positiivinen asioissa ja kannustan yrittämään selvitellä asioita puhumalla. Yleensähän asioilla on tapa selvitä. Eikö joku mahdollisuus ole jotenkin etukäteen maksamisella. Kokeile.


    • Kokeiltu on...

      Kotivakuutuksen voi ottaa puolestasi myös toinen henkilö jolla on luottotiedot kunnossa.

      • jdkfl

        ei pysty ottaman kukaan muu henkilö jos ei asu samassa taloudessa. takaaja ei siis tässä käy


    • molenki tiedoton

      Miten se luottotiedoton voi olla kaikillahan on luottotiedot joko huonot tai hyvä eli kunnossa luottotiedot tarkistetaan.

    • vakuutuspetosta

      mitä sillä vakuutuksella tekee,ei hittojakaan.

    • ei luototon

      Eikö sen vakuutuksen saa aina vuodeksi kun maksaa vakuutusmaksun etukäteen vuodeksi kuten autovakuutuksenkin.

    • mithänsanomaton

      Miten niin ei pysty toinen ottamaan? Minä otin juuri vanhuudenhöppänöille vanhemmilleni kotivakuutuksen, ne kun pihiydessään olivat sanoneet oman vakuutuksen irti. Idea on että laskut tulevat minulle ja 80v vanhukset ei tiedä vakuutuksesta mitään. On vain hiton kallis lähitapiolassakin ja maksun vaati esimies yhteen erään. se on kerralla vajaa 500 euroa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe