Entä mitä allaan?
Mitä stellarialla on tänään päällään?
23
142
Vastaukset
- ätmi
Sillä on jännämies päällään.
- aito kiihottaa.
Jaa, palstalla on toinen kiihottunut. Stellaria, Helka, lottamari ja pimppaloora voi toki vastata.
No ei kyl oo jännämiehiä ollut vielä tänään päällä eikä alla, eikä edes tuolla oven takana (kaatosateessa) jonossa odottelemassa. :)
Kotona lorvailun asukokonaisuuteni koostuu tänään tietysti perinteisistä seksikalsareista (siis tollaset:
http://www.figleaves.com/us/product/si-m8561-03/sloggi-maxi-brief-4-pair-pack/?show=1&noc=1 ) toppiliiveistä, t-paidasta sekä semmoisista mukavista vihreistä puuvillahousuista (ei varsinaisesti reisitaskuhousut, mutta vähän samanhenkiset).- naama asfaltissa
nätit pökät!
- kiihottaa.
Mikä on stellarian painoindeksi?
Pitipä ihan käydä puntarilla ja tarkistaa asia. Näköjäänsä 18,9, eli normaalipainoisia ollaan. Oon kyllä sen verran siroluinen, ettei pari kiloa vähempikään vielä mikään anorektikko olisi.
- tärkeä tieto
stellaria81 kirjoitti:
Pitipä ihan käydä puntarilla ja tarkistaa asia. Näköjäänsä 18,9, eli normaalipainoisia ollaan. Oon kyllä sen verran siroluinen, ettei pari kiloa vähempikään vielä mikään anorektikko olisi.
Kuinka nätit kasvot sulla on kouluarvosanalla 4-10.
tärkeä tieto kirjoitti:
Kuinka nätit kasvot sulla on kouluarvosanalla 4-10.
Jaa’a. Kovasti vaikea itse itseään arvioida. Kyllä minusta on joskus ihan tasokkaatkin miehet olleet kiinnostuneita, joten en liene mikään varsinainen rumilus, mutta eipä minua kyllä missikisoihin valittaisi eikä muutenkaan noin niin kuin arkielämässä tarvitse miehiä kimpustaan hätistellä. Veikkaisin että siinä keskitason kieppeillä mennään, eli 7 tienoilla.
- Kerro heti
stellaria81 kirjoitti:
Jaa’a. Kovasti vaikea itse itseään arvioida. Kyllä minusta on joskus ihan tasokkaatkin miehet olleet kiinnostuneita, joten en liene mikään varsinainen rumilus, mutta eipä minua kyllä missikisoihin valittaisi eikä muutenkaan noin niin kuin arkielämässä tarvitse miehiä kimpustaan hätistellä. Veikkaisin että siinä keskitason kieppeillä mennään, eli 7 tienoilla.
Mikset antanut noille tasokkaille miehille? Oletko pihtari?
Kerro heti kirjoitti:
Mikset antanut noille tasokkaille miehille? Oletko pihtari?
Kenpä tietää. Ehkä olin heidän mielestään liian pihtari kun en antanut riittävän nopeasti, jolloin vaihtoivatkin sitten lennosta toiseen, helpompaan kohteeseen.
- Siitäs sait
stellaria81 kirjoitti:
Kenpä tietää. Ehkä olin heidän mielestään liian pihtari kun en antanut riittävän nopeasti, jolloin vaihtoivatkin sitten lennosta toiseen, helpompaan kohteeseen.
Ei kande pihtaa.
Siitäs sait kirjoitti:
Ei kande pihtaa.
Juu, ei kannata. Ei noilla miehillä kyllä ollut edes aikaa tutustua minuun lainkaan, kun oli tarve niin kova. En siis ollut ihan tilanteen tasalla, että nyt tässä pitäisi jo olla pildee tyrkyttämässä, kun olivat jo löytäneet toisen purkautumiskanavan. Nopeita nää nykyajan miehet.
- ATMaisteri
Kannattaisiko stellaria harkita seksikkäämpiä vaatteita?
Sinulla voisi olla hyvin kysyntää, mutta luulenpa että miehet säikähtävät eräjormatyyliäsi...No en minä nyt eräjormaile silloin kun siihen ei ole mitään erityistä syytä. Esim. jos on tiedossa pelkkää kevyttä kaupungilla hengaamista niin käytän hametta tai pillifarkkuja, ja kyllä minä hienompiin tilaisuuksiin kykenen ihan mekkoonkin pukeutumaan.
Normiarki nyt vain työttömänä ollessa on muodostunut vähän semmoiseksi, että päivisin tulee käytyä lähinnä pyörän kanssa metsässä rymyämässä, niin eipä siinä ole oikein syytä hienosti pukeutua. Töissä ollessani tein usein niin että vaihdoin työpaikalla ne kuravellissä pyöräillessä ryvettyneet vaatteet parempiin. Eipä silloinkaan kyllä varsinaisesti miehet kimpussa olleet, mutta syynä tietty saattoi olla työpaikan melko pienet piirit, joista ei vapaita miehiä kovin paljoa löytynyt.- Utelias.
stellaria81 kirjoitti:
No en minä nyt eräjormaile silloin kun siihen ei ole mitään erityistä syytä. Esim. jos on tiedossa pelkkää kevyttä kaupungilla hengaamista niin käytän hametta tai pillifarkkuja, ja kyllä minä hienompiin tilaisuuksiin kykenen ihan mekkoonkin pukeutumaan.
Normiarki nyt vain työttömänä ollessa on muodostunut vähän semmoiseksi, että päivisin tulee käytyä lähinnä pyörän kanssa metsässä rymyämässä, niin eipä siinä ole oikein syytä hienosti pukeutua. Töissä ollessani tein usein niin että vaihdoin työpaikalla ne kuravellissä pyöräillessä ryvettyneet vaatteet parempiin. Eipä silloinkaan kyllä varsinaisesti miehet kimpussa olleet, mutta syynä tietty saattoi olla työpaikan melko pienet piirit, joista ei vapaita miehiä kovin paljoa löytynyt.Mitä sä siellä metsässä teet?
Utelias. kirjoitti:
Mitä sä siellä metsässä teet?
No mitäs siellä metsässä nyt maastopyörän kanssa yleensä tehdään? Jotain tuontapaista varmaan ainakin yritetään (siinä välttämättä kuitenkaan kovin hyvin onnistumatta…):
http://www.pinkbike.com/video/375782/- kiihottaa.
stellaria81 kirjoitti:
No mitäs siellä metsässä nyt maastopyörän kanssa yleensä tehdään? Jotain tuontapaista varmaan ainakin yritetään (siinä välttämättä kuitenkaan kovin hyvin onnistumatta…):
http://www.pinkbike.com/video/375782/Montako pyörää stellarialta löytyy ja kauanko olet ajanut?
- ATMaisteri
"Esim. jos on tiedossa pelkkää kevyttä kaupungilla hengaamista niin käytän hametta tai pillifarkkuja"
Jotain tällaista?
http://dalje.com/slike/slike_3/r1/g2009/m04/x213200070947912473_27.jpg
http://www.fairfaxunderground.com/forum/file.php?40,file=80121,filename=tight_jeans_21.jpgNo ihan tuommoista vesirajahametta en pyöräillessä viitsi pitää, etteivät miesautoilijat ajaisi ojaan (ja asun vähän semmoisessa paikassa, ettei keskustaan kannata mennä muulla kuin pyörällä). Elikkä vähän pitempi hamonen kyllä on, tai sitten helteellä lyhyet sortsit.
Farkkukuvaa en saanut auki, mutta ihan semmoisia mustia peruspillifarkkuja tarkoitan (joissa voi nykyään jopa liikkua, kun ovat vähän joustavampaa laatua kuin silloin joskus ennen).- ATMaisteri
stellaria81 kirjoitti:
No ihan tuommoista vesirajahametta en pyöräillessä viitsi pitää, etteivät miesautoilijat ajaisi ojaan (ja asun vähän semmoisessa paikassa, ettei keskustaan kannata mennä muulla kuin pyörällä). Elikkä vähän pitempi hamonen kyllä on, tai sitten helteellä lyhyet sortsit.
Farkkukuvaa en saanut auki, mutta ihan semmoisia mustia peruspillifarkkuja tarkoitan (joissa voi nykyään jopa liikkua, kun ovat vähän joustavampaa laatua kuin silloin joskus ennen).Ei kait tuo vielä ole vesirajahame? Kuva otettu alavistosta eikä siltikään pikkarit vilku...
Miten olisi tällainen nykymuotia edustava ratkaisu:
http://media.tumblr.com/tumblr_maznblIFtX1qeupvn.jpg
Tai tästä pyöräilytyyliä!
http://i.ytimg.com/vi/Ni-1G-GN2VA/maxresdefault.jpg
Ps. kannattaa mieluummin suosia sinisiä farkkuja, niin peppu erottuu paremmin. Mustat sopivat ylipainoisille naisille, ja sinähän et käsittääkseni ole sellainen. ATMaisteri kirjoitti:
Ei kait tuo vielä ole vesirajahame? Kuva otettu alavistosta eikä siltikään pikkarit vilku...
Miten olisi tällainen nykymuotia edustava ratkaisu:
http://media.tumblr.com/tumblr_maznblIFtX1qeupvn.jpg
Tai tästä pyöräilytyyliä!
http://i.ytimg.com/vi/Ni-1G-GN2VA/maxresdefault.jpg
Ps. kannattaa mieluummin suosia sinisiä farkkuja, niin peppu erottuu paremmin. Mustat sopivat ylipainoisille naisille, ja sinähän et käsittääkseni ole sellainen.Voi tdsiisus. Mää luulen että tolle pyöräilijänaiselle tulisi itku ennen kuin on edes kuutta tuntia metsässä pyörän kanssa vääntänyt. Tuossa asussa paikat ei nimittäin todellakaan kestä jos yhtään enemmän pyöräilyä harrastaa.
Jostain syystä tykkään paljon enempi mustista tai harmaista farkuista kuin sinisistä. En oikein tiedä itsekään miksi.- ATMaisteri
stellaria81 kirjoitti:
Voi tdsiisus. Mää luulen että tolle pyöräilijänaiselle tulisi itku ennen kuin on edes kuutta tuntia metsässä pyörän kanssa vääntänyt. Tuossa asussa paikat ei nimittäin todellakaan kestä jos yhtään enemmän pyöräilyä harrastaa.
Jostain syystä tykkään paljon enempi mustista tai harmaista farkuista kuin sinisistä. En oikein tiedä itsekään miksi.Entäs leggingsit? Minusta hyvä ratkaisu jos alla on stringit ym...
- riittääkö pelkkä kum
kyllä stellu tarvitsisi miehen jolla on auto no mitä pukisit päällesi jos mies huutaa sängystä stellu tänne ja äkkiä ja ota kumit mukaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205313- 501371
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 46762
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52747Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725