Helsingin Sanomat vääristelee

Helsingin Sanomat vääristelee. Ei kerro että hamas on ampunut raketteja jo monta vuotta Israeliin. Mainitsee ainoastaan Israelin siirtäneen joukkoja rajalle ja aloittaneen ilmapommitukset HS. 27.8.2014

Gazan kriisi on jatkunut koko kesän

http://www.hs.fi/paivanlehti/27082014/ulkomaat/Gazan kriisi on jatkunut koko kesän/a1409036540155

15

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omituista

      Miksi tämä sinua liikuttaa. Et ole juutalainen etkä uskovakaan.

      • analisoituja uutisia

        Tottis haluaa

        analisoida HS:n artikkeleita,
        onhan hän
        AMK:n suorittanut
        ATK/IT-alan amatilaine


      • ei ollenkaan omituista

        Eikö oikean tiedon välittäminen kaikissa asioissa kiinnosta jokaista? Ei tarvitse olla asianosainen tai fanaatikko.
        Tänään TV7 klo 20:30 Pekka Sartola ja ajankohtaisia asioita Israelista.


      • yööökkk
        ei ollenkaan omituista kirjoitti:

        Eikö oikean tiedon välittäminen kaikissa asioissa kiinnosta jokaista? Ei tarvitse olla asianosainen tai fanaatikko.
        Tänään TV7 klo 20:30 Pekka Sartola ja ajankohtaisia asioita Israelista.

        Ja siinä toinen hyväkäs. Ei ihme jos teidän päät on sekaisin. Hartola on pahimman luokan vihakiihottaja. Sitäpaitsi jokainen vähälläkin älyllä varustettu osaa hakea netistä uutisia ja informaatiota. Oksettaa nuo totuusonvoittajan jatkuvat "uutiset".
        Niitä löytyy pilvin pimein puolesta ja vastaan jos alentuisi samalle tasolle kuin hän.


      • oksentele muualla
        yööökkk kirjoitti:

        Ja siinä toinen hyväkäs. Ei ihme jos teidän päät on sekaisin. Hartola on pahimman luokan vihakiihottaja. Sitäpaitsi jokainen vähälläkin älyllä varustettu osaa hakea netistä uutisia ja informaatiota. Oksettaa nuo totuusonvoittajan jatkuvat "uutiset".
        Niitä löytyy pilvin pimein puolesta ja vastaan jos alentuisi samalle tasolle kuin hän.

        Mene muihin keskusteluihin jos et kestä totuutta.


      • Kiinostaa vain se kuinka meille suomalaisille valehdellaan ja vääristellään asiat


      • Hienoista parannusta....
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Kiinostaa vain se kuinka meille suomalaisille valehdellaan ja vääristellään asiat

        Pyrkimystä/pakottautumista tasapuolisuuteen olen kuitenkin suomenkin mediassa havainnut kesän aikana....
        Asioiden taustoitus on kuitenkin vielä olematonta keskitytään vain seurauksiin ja voimakkaamman (ja heidän kannattajiensa)syyllistämiseen.
        Hamashan ei ole antanut (kuolemantuomion uhalla) kuvata ja lähettää kuuta kuvaa kuin haavoittuneita, kuolleita ja raunioita.
        Esim. hamasin sotilaita/terroristeja ei saa ollenkaan kuvata.


      • 12+11
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Kiinostaa vain se kuinka meille suomalaisille valehdellaan ja vääristellään asiat

        Totuusonvoittaja itse valehtelee ja vääristelee - jopa tässä ketjussa.

        Aloituksessa sanoi:
        "Gazan kriisi on jatkunut koko kesän"

        Gazan kriisi on jatkunut pidempään kuin koko kesän.

        Totuusonvoittaja ei välitä muusta kuin israel myönteisestä propaganda uutisoinnista. Luultavasti kyseessä on joku sotahullu-fanaatikkotappaja, joka fantasioi kansanmurhista, raakuuksista, ihmisoikeusloukkauksista jne.

        Siinä totuutta tosiaan voitettavaksi.


      • 12+11 kirjoitti:

        Totuusonvoittaja itse valehtelee ja vääristelee - jopa tässä ketjussa.

        Aloituksessa sanoi:
        "Gazan kriisi on jatkunut koko kesän"

        Gazan kriisi on jatkunut pidempään kuin koko kesän.

        Totuusonvoittaja ei välitä muusta kuin israel myönteisestä propaganda uutisoinnista. Luultavasti kyseessä on joku sotahullu-fanaatikkotappaja, joka fantasioi kansanmurhista, raakuuksista, ihmisoikeusloukkauksista jne.

        Siinä totuutta tosiaan voitettavaksi.

        Tuo onkin Helsingin Sanonmien tulkinta asiasta ei minun


      • en jummarra
        12+11 kirjoitti:

        Totuusonvoittaja itse valehtelee ja vääristelee - jopa tässä ketjussa.

        Aloituksessa sanoi:
        "Gazan kriisi on jatkunut koko kesän"

        Gazan kriisi on jatkunut pidempään kuin koko kesän.

        Totuusonvoittaja ei välitä muusta kuin israel myönteisestä propaganda uutisoinnista. Luultavasti kyseessä on joku sotahullu-fanaatikkotappaja, joka fantasioi kansanmurhista, raakuuksista, ihmisoikeusloukkauksista jne.

        Siinä totuutta tosiaan voitettavaksi.

        Mitä kansanmurhia? Mitä ihmisoikeusloukkauksia?


      • BEL-212
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Kiinostaa vain se kuinka meille suomalaisille valehdellaan ja vääristellään asiat

        totuusonvoittaja28.8.2014 01:08
        Kiinostaa vain se kuinka meille suomalaisille valehdellaan ja vääristellään asiat****

        näin sanoo tämä nikki joka valehtelee ajavansa Ladalla :D
        Naamakirjassa on ihan eri merkkinen autonsa.

        Mix hitossa kukaan valehtelee ajavansa Ladalla?


      • amis EI ole AMK
        BEL-212 kirjoitti:

        totuusonvoittaja28.8.2014 01:08
        Kiinostaa vain se kuinka meille suomalaisille valehdellaan ja vääristellään asiat****

        näin sanoo tämä nikki joka valehtelee ajavansa Ladalla :D
        Naamakirjassa on ihan eri merkkinen autonsa.

        Mix hitossa kukaan valehtelee ajavansa Ladalla?

        Tai ...inkuttaa käyneensä
        AMK.n vaikka
        koulutus on amistasoa :P
        http://www4.vaalikone.fi/kunta2012/porvoo/ehdokkaat/kristillisdemokraatit/nissi-arto/


    • HS:n

      kopypastaa

    • Valitettavasti tämän

      maailman ruhtinas hallitsee mammonaa ja käyttää islamin jihadin terroria juutalaisia vastaan, ja tärkeä ymmärtää nämä ja suuren ahdistuksen aika myös ja päämäärä Jeesuksessa on Uusi Jerusalem ja vanhurskaus ja pyhistys Pyhässä Hengessä on se suuri ilomme ahdistuksissakin. Maan päällä ei Jumalan tahto tapahdu aina edes seurakunnissa ja Laodikean enkelikään ei ymmärtänyt omaa parannustarvettaan joten ei ihme ettei Jumalan tahto voi tapahtua maan päällä edes Jumalan seurakunnissakaan.

      Maailmallinen bisnesmedia ja muukin on mammonan ruhtinaan halussa pitkälti vaikka toimittajissa voikin myös olla totuutta rakastavia, mutta pimeyden henkivaltojen valta on todellista myös ja Ilmestyskirjassa on kerrottu että Saatanalla on paljon valtaa vaikka loppujen lopuksi Jeesuksella on se kaikki valta. Jumala antaa pahojen menestyä maan päällä ja Jeesuksen pyhiä kohtaan sallitaan myös vainoja ja ahdistuksia, joten hyvä ymmärtää nämä eikä elää naivina tai penseänä tai valheisiin mielistyneinä kenenkään ihmisen.

      Jeesuksessa pyhilleen riittää että on ihan ne elintärkeät Jumalan elävän sanan lisäksi ja vaatteet ja ruoka ovat tätä.

      • tosi on

        Niinp. Jumala on kuitenkin kaiken takana joka hallitsee kaikkea ja antaa kaiken tapahtua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe